Sipilä jää Suomen historiaan mihin ei Katainen pystynyt eikä Vanhanen Sipilä pystyy ajamaan hyvinvointivaltion alas
KEMPELE JA SIPILÄ JÄÄ HISTORIAAN
11
200
Vastaukset
- PAAVONMIES
Kyllä varmaan näin käy
- lfkjadfhjas
Saatanan Sipilä, vie meitä liittovaltioon!
Salassa pidetty sopimus:
"Syyskuussa 2015 Ranska, Saksa, Italia ja Luxemburg allekirjoittivat tavoitesopimuksen, jolla kaavaillaan päätäntävallan siirtoa Brysseliin kaikissa yhteiskuntaa koskevissa asioissa. Asiakirjan mukaan konkreettisia ehdotuksia integraation edistämiseksi tehdään Luxemburgissa toukokuussa pidettävässä kokouksessa." - tolvajärvelläOliIsäkin
Kehtasi Sipilä tulla puhumaan veteraanien juhlaan. Miten tuo ketku kehtasi näyttäytyä miehille, jotka taistelivat itsenäisyytemme puolesta.
Kauan emme ole Sipilän ansiosta suomalaisia, sillä muslimit ottavat vallan. Muslimilapset jo sanovat koulussa, että meitä on kohta eniten.
Muuta ei tuosta miehestä voi sanoa, kuin isänmaan petturi.- kaikkihansen.näkee
Totta !! Sipilä petti suomen kansan. Matut ovat etusijalla ja tärkeitä hänelle. EI suomalaiset. GOOGLE : Murkut.org
- Tekoja.kaivataan
Eikä sitten kellään ollut munaa ampua sitä roistoa! Vai eikö ole pyssyjä? Ei minullakaan, valitettavasti.
- Ählääämmmi
Jokos siellä Kempeleessä on moskeija pystyssä terroristien koulutusta varten? Tätä menoa on pytinki kohta joka käpykylässä ja ukot perseet pystyssä joikaamassa. Sitä saa mitä tilaa.
- sipilätönnä
Älyääköhän Sipilän lähisukulaiset hävetä Sipilän tempauksia?
Veikkaan, että eivät sillä Sipilä tukkii seteleillä niiden suut ja aivotoiminnan. - rahaaaaaa
Onkohan sillä niin paljon rahaa.?.....?
- SipiläEiOleIsänmaallinen
Menis nyt Sipilä vierailulle niihin maihin, joihin meni sen kutsuhuuto, että tänne vaan kaikki rikolliset ja pahantekijät, joita voidaan rangaista kotimaassanne.
Menisi nyt Sipilä puhumaan, ettei meillä ole kertakaikkiaan varaa ottaa enempää elättejä. Suomalaiset ovat vihaisia maahantunkeutujille. On vain ajan kysymys milloin suomalaisten päreet palaa!
No onhan meillä jonkun verran niitä suvakkipatjoja, mutta ei niitä kaikille riitä. - valtaako
On sillä Sipilä lähtee valtaa......
- auta.armias
Meille suomalaisille tuli ny se antiristus 2015 lampahan vaatteis
voi rissus sentää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013