Heippa!
Onko kellään tietoa mitä merkitsee kun kahden
perheen merkkipäivät osuu merkillisesti yksiin?
Minä olen syntynyt 20.12, ystäväni 20.11. Naimisiin ystäväni on mennyt 20.11, minä 20.5. Miehemme ovat syntyneet 6.1 ja toinen 1.6. Minun lapset, sekä ystäväni kaksi vanhinta lasta ovat syntyneet 18, ja 26pv, kuukaudet on vaan eri...
Onko kellään tietoa merkityksestä, tai onko muilla vastaavaa tilannetta?
Miksi kahden perheen merkkipäivät yhtäläisiä?
9
478
Vastaukset
siis tarkoitatko sitä,että miksi olette syntyneet samana päivänä tai jotain?!!En nyt oikein tajunnut mitä tarkoitit..selitä paremmin..
- Sinua seurannut
Tuntuuko tutulta:
"itse en ole ainakaan pystynyt muuttamaan ketään karttatulkinnalla sammakoksi!"
Hei, Leena. Ihminen joka yltää näin nerokkaisiin kommentteihin ja analyyseihin on kohtalonsa ansainnutkin. Uskon että suustasi kuuluu muutenkin aika usein Häh?, eikä se paljon taida riippua edes aiheestakaan
Tämänkään aiheen kohdalla ei taida paljon lisäselitykset auttaa; häh, siis mitä, jaa kuka, ai missä ? Sinua seurannut kirjoitti:
Tuntuuko tutulta:
"itse en ole ainakaan pystynyt muuttamaan ketään karttatulkinnalla sammakoksi!"
Hei, Leena. Ihminen joka yltää näin nerokkaisiin kommentteihin ja analyyseihin on kohtalonsa ansainnutkin. Uskon että suustasi kuuluu muutenkin aika usein Häh?, eikä se paljon taida riippua edes aiheestakaan
Tämänkään aiheen kohdalla ei taida paljon lisäselitykset auttaa; häh, siis mitä, jaa kuka, ai missä ?"itse en ole ainakaan pystynyt muuttamaan ketään karttatulkinnalla sammakoksi!"
A)Ilmeisesti et ymmärtänyt kyseistä komenttia vitsiksi!En todellakaan pidä astrologiaa minään noituutena joten oli pakko vähän heittää huulta aiheesta!
B)Edellisen kysyjän kysymys on muutenkin kummallinen johon ei edes pysty antamaan mitään yksiselitteistä vastausta!- Nimetön
Hello!
Yritän vähän selventää... Nimimerkki on muuttunut, mutta kirjoittaja on sama kuin keskustelun aloittaja (Voisko tätä vielä vaikeammin selittää?)
Elikkä, mua on jo pitkään vaivannut, miksi ystäväni ja minun elämässä kaikki merkittävät päiväykset kietoutuvat ihmeellisellä tavalla yhteen. Mulla ei ole suuremmin tietoa tosta astrologiasta, mutta mietin eikö sitä jossain määrin pelata numeroilla ja päivämäärillä?
Eli jotta tämä menis oikein utopiseksi, niin onko meidän kohtalot vaik jollain lailla kietoutunut yhteen? Ollaanko me tunnettu jossain edellisessä elämässä? Onko mitään edellisiä elämiä ollutkaan? Eipä taida kukaan pystyä siihen vastaamaan. Vai onko se vaan ihmeellistä sattumaa, että me ollaan molemmat synnytty 20pv, menty naimisiin 20pv, saatu lapset 18, ja 26pv, valittu miehet jotka on syntyny toisen 1.6 ja toisen 6.1???!!! Aikamoista sattumaa? ...ja numeroleikkiä! Nimetön kirjoitti:
Hello!
Yritän vähän selventää... Nimimerkki on muuttunut, mutta kirjoittaja on sama kuin keskustelun aloittaja (Voisko tätä vielä vaikeammin selittää?)
Elikkä, mua on jo pitkään vaivannut, miksi ystäväni ja minun elämässä kaikki merkittävät päiväykset kietoutuvat ihmeellisellä tavalla yhteen. Mulla ei ole suuremmin tietoa tosta astrologiasta, mutta mietin eikö sitä jossain määrin pelata numeroilla ja päivämäärillä?
Eli jotta tämä menis oikein utopiseksi, niin onko meidän kohtalot vaik jollain lailla kietoutunut yhteen? Ollaanko me tunnettu jossain edellisessä elämässä? Onko mitään edellisiä elämiä ollutkaan? Eipä taida kukaan pystyä siihen vastaamaan. Vai onko se vaan ihmeellistä sattumaa, että me ollaan molemmat synnytty 20pv, menty naimisiin 20pv, saatu lapset 18, ja 26pv, valittu miehet jotka on syntyny toisen 1.6 ja toisen 6.1???!!! Aikamoista sattumaa? ...ja numeroleikkiä!jaaa..niin kuin jo edellisessä viestissäni sanoin sitä on vaikea sanoa..
Nimetön kirjoitti:
Hello!
Eli jotta tämä menis oikein utopiseksi, niin onko meidän kohtalot vaik jollain lailla kietoutunut yhteen? Ollaanko me tunnettu jossain edellisessä elämässä? Onko mitään edellisiä elämiä ollutkaan? Eipä taida kukaan pystyä siihen vastaamaan. Vai onko se vaan ihmeellistä sattumaa, että me ollaan molemmat synnytty 20pv, menty naimisiin 20pv, saatu lapset 18, ja 26pv, valittu miehet jotka on syntyny toisen 1.6 ja toisen 6.1???!!! Aikamoista sattumaa? ...ja numeroleikkiä!jaaa..niin kuin jo edellisessä viestissäni sanoin sitä on vaikea sanoa..
- Sinua, sinua...
Leena kirjoitti:
jaaa..niin kuin jo edellisessä viestissäni sanoin sitä on vaikea sanoa..
Menikös taas sormi suuhun, siis häh, siis mitä, mä en tajuu, vaikee sanoo, auttaskos numerologia...
No nyt mä painoin "lähetä viesti"- näppäintä kaks kertaa, oho, hups, mites nyt näin, mä en huomannut
:-) Sinua, sinua... kirjoitti:
Menikös taas sormi suuhun, siis häh, siis mitä, mä en tajuu, vaikee sanoo, auttaskos numerologia...
No nyt mä painoin "lähetä viesti"- näppäintä kaks kertaa, oho, hups, mites nyt näin, mä en huomannut
:-)Miksi edes kommentoit viestejäni jos kerran sinulla ei ole minkäänlaista aikomusta auttaa nimimerkki nimetöntä?!Joten jos menisit vaikka jollekkin muulle palstalle kommentoimaan muiden jättämiä viestejä niin saattaisit järkyttyä siitä paskanjauhannasta mitä jotkut jauhaa..joten Adios Amigos please! =)
- Sinua sinua sinua
Leena kirjoitti:
Miksi edes kommentoit viestejäni jos kerran sinulla ei ole minkäänlaista aikomusta auttaa nimimerkki nimetöntä?!Joten jos menisit vaikka jollekkin muulle palstalle kommentoimaan muiden jättämiä viestejä niin saattaisit järkyttyä siitä paskanjauhannasta mitä jotkut jauhaa..joten Adios Amigos please! =)
Nyt riitti, tosi törkeetä. odotas vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017363
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?764830- 794769
- 1324188
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82988- 522589
- 402501
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102161- 462156
Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211790