Miksi kahden perheen merkkipäivät yhtäläisiä?

ihmettelevä äityli

Heippa!
Onko kellään tietoa mitä merkitsee kun kahden
perheen merkkipäivät osuu merkillisesti yksiin?
Minä olen syntynyt 20.12, ystäväni 20.11. Naimisiin ystäväni on mennyt 20.11, minä 20.5. Miehemme ovat syntyneet 6.1 ja toinen 1.6. Minun lapset, sekä ystäväni kaksi vanhinta lasta ovat syntyneet 18, ja 26pv, kuukaudet on vaan eri...
Onko kellään tietoa merkityksestä, tai onko muilla vastaavaa tilannetta?

9

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis tarkoitatko sitä,että miksi olette syntyneet samana päivänä tai jotain?!!En nyt oikein tajunnut mitä tarkoitit..selitä paremmin..

• Sinua seurannut

Tuntuuko tutulta:

"itse en ole ainakaan pystynyt muuttamaan ketään karttatulkinnalla sammakoksi!"

Hei, Leena. Ihminen joka yltää näin nerokkaisiin kommentteihin ja analyyseihin on kohtalonsa ansainnutkin. Uskon että suustasi kuuluu muutenkin aika usein Häh?, eikä se paljon taida riippua edes aiheestakaan

Tämänkään aiheen kohdalla ei taida paljon lisäselitykset auttaa; häh, siis mitä, jaa kuka, ai missä ?

• Sinua seurannut kirjoitti:

Tuntuuko tutulta:

Hei, Leena. Ihminen joka yltää näin nerokkaisiin kommentteihin ja analyyseihin on kohtalonsa ansainnutkin. Uskon että suustasi kuuluu muutenkin aika usein Häh?, eikä se paljon taida riippua edes aiheestakaan

Tämänkään aiheen kohdalla ei taida paljon lisäselitykset auttaa; häh, siis mitä, jaa kuka, ai missä ?

A)Ilmeisesti et ymmärtänyt kyseistä komenttia vitsiksi!En todellakaan pidä astrologiaa minään noituutena joten oli pakko vähän heittää huulta aiheesta!
        B)Edellisen kysyjän kysymys on muutenkin kummallinen johon ei edes pysty antamaan mitään yksiselitteistä vastausta!

• Nimetön

Hello!
        Yritän vähän selventää... Nimimerkki on muuttunut, mutta kirjoittaja on sama kuin keskustelun aloittaja (Voisko tätä vielä vaikeammin selittää?)
        Elikkä, mua on jo pitkään vaivannut, miksi ystäväni ja minun elämässä kaikki merkittävät päiväykset kietoutuvat ihmeellisellä tavalla yhteen. Mulla ei ole suuremmin tietoa tosta astrologiasta, mutta mietin eikö sitä jossain määrin pelata numeroilla ja päivämäärillä?
        Eli jotta tämä menis oikein utopiseksi, niin onko meidän kohtalot vaik jollain lailla kietoutunut yhteen? Ollaanko me tunnettu jossain edellisessä elämässä? Onko mitään edellisiä elämiä ollutkaan? Eipä taida kukaan pystyä siihen vastaamaan. Vai onko se vaan ihmeellistä sattumaa, että me ollaan molemmat synnytty 20pv, menty naimisiin 20pv, saatu lapset 18, ja 26pv, valittu miehet jotka on syntyny toisen 1.6 ja toisen 6.1???!!! Aikamoista sattumaa? ...ja numeroleikkiä!

• Nimetön kirjoitti:

Hello!
        Yritän vähän selventää... Nimimerkki on muuttunut, mutta kirjoittaja on sama kuin keskustelun aloittaja (Voisko tätä vielä vaikeammin selittää?)
        Elikkä, mua on jo pitkään vaivannut, miksi ystäväni ja minun elämässä kaikki merkittävät päiväykset kietoutuvat ihmeellisellä tavalla yhteen. Mulla ei ole suuremmin tietoa tosta astrologiasta, mutta mietin eikö sitä jossain määrin pelata numeroilla ja päivämäärillä?
        Eli jotta tämä menis oikein utopiseksi, niin onko meidän kohtalot vaik jollain lailla kietoutunut yhteen? Ollaanko me tunnettu jossain edellisessä elämässä? Onko mitään edellisiä elämiä ollutkaan? Eipä taida kukaan pystyä siihen vastaamaan. Vai onko se vaan ihmeellistä sattumaa, että me ollaan molemmat synnytty 20pv, menty naimisiin 20pv, saatu lapset 18, ja 26pv, valittu miehet jotka on syntyny toisen 1.6 ja toisen 6.1???!!! Aikamoista sattumaa? ...ja numeroleikkiä!

jaaa..niin kuin jo edellisessä viestissäni sanoin sitä on vaikea sanoa..

• Nimetön kirjoitti:

Hello!

• Sinua, sinua...
        Leena kirjoitti:

Menikös taas sormi suuhun, siis häh, siis mitä, mä en tajuu, vaikee sanoo, auttaskos numerologia...

No nyt mä painoin "lähetä viesti"- näppäintä kaks kertaa, oho, hups, mites nyt näin, mä en huomannut

:-)

• Sinua, sinua... kirjoitti:

Menikös taas sormi suuhun, siis häh, siis mitä, mä en tajuu, vaikee sanoo, auttaskos numerologia...

No nyt mä painoin "lähetä viesti"- näppäintä kaks kertaa, oho, hups, mites nyt näin, mä en huomannut

:-)

Miksi edes kommentoit viestejäni jos kerran sinulla ei ole minkäänlaista aikomusta auttaa nimimerkki nimetöntä?!Joten jos menisit vaikka jollekkin muulle palstalle kommentoimaan muiden jättämiä viestejä niin saattaisit järkyttyä siitä paskanjauhannasta mitä jotkut jauhaa..joten Adios Amigos please! =)

• Sinua sinua sinua
        Leena kirjoitti:

Miksi edes kommentoit viestejäni jos kerran sinulla ei ole minkäänlaista aikomusta auttaa nimimerkki nimetöntä?!Joten jos menisit vaikka jollekkin muulle palstalle kommentoimaan muiden jättämiä viestejä niin saattaisit järkyttyä siitä paskanjauhannasta mitä jotkut jauhaa..joten Adios Amigos please! =)

Nyt riitti, tosi törkeetä. odotas vain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      4999
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      12
      3378
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2690
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1747
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      225
      1180
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      53
      902
    Aihe