Miksi kahden perheen merkkipäivät yhtäläisiä?

ihmettelevä äityli

Heippa!
Onko kellään tietoa mitä merkitsee kun kahden
perheen merkkipäivät osuu merkillisesti yksiin?
Minä olen syntynyt 20.12, ystäväni 20.11. Naimisiin ystäväni on mennyt 20.11, minä 20.5. Miehemme ovat syntyneet 6.1 ja toinen 1.6. Minun lapset, sekä ystäväni kaksi vanhinta lasta ovat syntyneet 18, ja 26pv, kuukaudet on vaan eri...
Onko kellään tietoa merkityksestä, tai onko muilla vastaavaa tilannetta?

9

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis tarkoitatko sitä,että miksi olette syntyneet samana päivänä tai jotain?!!En nyt oikein tajunnut mitä tarkoitit..selitä paremmin..

      • Sinua seurannut

        Tuntuuko tutulta:

        "itse en ole ainakaan pystynyt muuttamaan ketään karttatulkinnalla sammakoksi!"

        Hei, Leena. Ihminen joka yltää näin nerokkaisiin kommentteihin ja analyyseihin on kohtalonsa ansainnutkin. Uskon että suustasi kuuluu muutenkin aika usein Häh?, eikä se paljon taida riippua edes aiheestakaan

        Tämänkään aiheen kohdalla ei taida paljon lisäselitykset auttaa; häh, siis mitä, jaa kuka, ai missä ?


      • Sinua seurannut kirjoitti:

        Tuntuuko tutulta:

        "itse en ole ainakaan pystynyt muuttamaan ketään karttatulkinnalla sammakoksi!"

        Hei, Leena. Ihminen joka yltää näin nerokkaisiin kommentteihin ja analyyseihin on kohtalonsa ansainnutkin. Uskon että suustasi kuuluu muutenkin aika usein Häh?, eikä se paljon taida riippua edes aiheestakaan

        Tämänkään aiheen kohdalla ei taida paljon lisäselitykset auttaa; häh, siis mitä, jaa kuka, ai missä ?

        "itse en ole ainakaan pystynyt muuttamaan ketään karttatulkinnalla sammakoksi!"

        A)Ilmeisesti et ymmärtänyt kyseistä komenttia vitsiksi!En todellakaan pidä astrologiaa minään noituutena joten oli pakko vähän heittää huulta aiheesta!
        B)Edellisen kysyjän kysymys on muutenkin kummallinen johon ei edes pysty antamaan mitään yksiselitteistä vastausta!


      • Nimetön

        Hello!
        Yritän vähän selventää... Nimimerkki on muuttunut, mutta kirjoittaja on sama kuin keskustelun aloittaja (Voisko tätä vielä vaikeammin selittää?)
        Elikkä, mua on jo pitkään vaivannut, miksi ystäväni ja minun elämässä kaikki merkittävät päiväykset kietoutuvat ihmeellisellä tavalla yhteen. Mulla ei ole suuremmin tietoa tosta astrologiasta, mutta mietin eikö sitä jossain määrin pelata numeroilla ja päivämäärillä?
        Eli jotta tämä menis oikein utopiseksi, niin onko meidän kohtalot vaik jollain lailla kietoutunut yhteen? Ollaanko me tunnettu jossain edellisessä elämässä? Onko mitään edellisiä elämiä ollutkaan? Eipä taida kukaan pystyä siihen vastaamaan. Vai onko se vaan ihmeellistä sattumaa, että me ollaan molemmat synnytty 20pv, menty naimisiin 20pv, saatu lapset 18, ja 26pv, valittu miehet jotka on syntyny toisen 1.6 ja toisen 6.1???!!! Aikamoista sattumaa? ...ja numeroleikkiä!


      • Nimetön kirjoitti:

        Hello!
        Yritän vähän selventää... Nimimerkki on muuttunut, mutta kirjoittaja on sama kuin keskustelun aloittaja (Voisko tätä vielä vaikeammin selittää?)
        Elikkä, mua on jo pitkään vaivannut, miksi ystäväni ja minun elämässä kaikki merkittävät päiväykset kietoutuvat ihmeellisellä tavalla yhteen. Mulla ei ole suuremmin tietoa tosta astrologiasta, mutta mietin eikö sitä jossain määrin pelata numeroilla ja päivämäärillä?
        Eli jotta tämä menis oikein utopiseksi, niin onko meidän kohtalot vaik jollain lailla kietoutunut yhteen? Ollaanko me tunnettu jossain edellisessä elämässä? Onko mitään edellisiä elämiä ollutkaan? Eipä taida kukaan pystyä siihen vastaamaan. Vai onko se vaan ihmeellistä sattumaa, että me ollaan molemmat synnytty 20pv, menty naimisiin 20pv, saatu lapset 18, ja 26pv, valittu miehet jotka on syntyny toisen 1.6 ja toisen 6.1???!!! Aikamoista sattumaa? ...ja numeroleikkiä!

        jaaa..niin kuin jo edellisessä viestissäni sanoin sitä on vaikea sanoa..


      • Nimetön kirjoitti:

        Hello!
        Yritän vähän selventää... Nimimerkki on muuttunut, mutta kirjoittaja on sama kuin keskustelun aloittaja (Voisko tätä vielä vaikeammin selittää?)
        Elikkä, mua on jo pitkään vaivannut, miksi ystäväni ja minun elämässä kaikki merkittävät päiväykset kietoutuvat ihmeellisellä tavalla yhteen. Mulla ei ole suuremmin tietoa tosta astrologiasta, mutta mietin eikö sitä jossain määrin pelata numeroilla ja päivämäärillä?
        Eli jotta tämä menis oikein utopiseksi, niin onko meidän kohtalot vaik jollain lailla kietoutunut yhteen? Ollaanko me tunnettu jossain edellisessä elämässä? Onko mitään edellisiä elämiä ollutkaan? Eipä taida kukaan pystyä siihen vastaamaan. Vai onko se vaan ihmeellistä sattumaa, että me ollaan molemmat synnytty 20pv, menty naimisiin 20pv, saatu lapset 18, ja 26pv, valittu miehet jotka on syntyny toisen 1.6 ja toisen 6.1???!!! Aikamoista sattumaa? ...ja numeroleikkiä!

        jaaa..niin kuin jo edellisessä viestissäni sanoin sitä on vaikea sanoa..


      • Sinua, sinua...
        Leena kirjoitti:

        jaaa..niin kuin jo edellisessä viestissäni sanoin sitä on vaikea sanoa..

        Menikös taas sormi suuhun, siis häh, siis mitä, mä en tajuu, vaikee sanoo, auttaskos numerologia...

        No nyt mä painoin "lähetä viesti"- näppäintä kaks kertaa, oho, hups, mites nyt näin, mä en huomannut

        :-)


      • Leena
        Sinua, sinua... kirjoitti:

        Menikös taas sormi suuhun, siis häh, siis mitä, mä en tajuu, vaikee sanoo, auttaskos numerologia...

        No nyt mä painoin "lähetä viesti"- näppäintä kaks kertaa, oho, hups, mites nyt näin, mä en huomannut

        :-)

        Miksi edes kommentoit viestejäni jos kerran sinulla ei ole minkäänlaista aikomusta auttaa nimimerkki nimetöntä?!Joten jos menisit vaikka jollekkin muulle palstalle kommentoimaan muiden jättämiä viestejä niin saattaisit järkyttyä siitä paskanjauhannasta mitä jotkut jauhaa..joten Adios Amigos please! =)


      • Sinua sinua sinua
        Leena kirjoitti:

        Miksi edes kommentoit viestejäni jos kerran sinulla ei ole minkäänlaista aikomusta auttaa nimimerkki nimetöntä?!Joten jos menisit vaikka jollekkin muulle palstalle kommentoimaan muiden jättämiä viestejä niin saattaisit järkyttyä siitä paskanjauhannasta mitä jotkut jauhaa..joten Adios Amigos please! =)

        Nyt riitti, tosi törkeetä. odotas vain


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe