kevät koittaa ja luonto herää. löytyisikö kuortaneelta naista konepellille naitavaksi luonnon helmaan metsätielle. ei väliä oletko varatttu vai sinkku jännitys tekee vain gutaa :)
kevätkiima
10
976
Vastaukset
- Ruusuuui
Hep! Täälä! Olen jo eläkkeellä niin minulla on aikaa!
- kevätkiimaa
pitääs päästä itte kiipeämään sinne nokkapellille et 30vuotta nuorempaa vois olla
- Mummo.72v
kaippa mä su mopoauton pellille pääsen
- Pannomiees
Löytyy useita ja monella kokemusta runsain mitoin
- Anonyymi
Tämä kaikki liittyy valkoiseen siirtymään ja suomiinkin kuin pöllyiset villa kissat. Jos oot siitä ohi ajanu ja tiedät miten toimiakin niin nyt on aika muuttaa vähän halvempaan. Lämpötila miinus viis plus kolkyt alueelle.
- Vaihtokoneet
Muutamilla tuo kiima on ympärivuotista
- Anonyymi
Mahtuuko rollaattori kyytiin? Voin kyllä tulla
- Anonyymi
Kyllä nuoria varattuja vosuja löytyy mökeille ja metsäteille.
- Anonyymi
Rollaattorihan mitä mainion kulkupeli ainakin kiimakalliolla.siinähän on kaiketi joku penkki niin siinä päällä mukava hupsutella.oli tie aurattu kiimakalliolle ja lunta ei tule paljoa lisää niin rollaattorilla paikalle vain tule.mäkin tulen
- Anonyymi
Kortesmäes eronneet ja karanneet valtavas kiimas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776