mielivaltaa vai mitä

Minut heitettiin vanhimmat huoneesta ulos,Selina heitti ja ainoa mitä kommentoin ruudulla oli,,,,että, ei kenestäkään muusta luotsista ole valitettu niin paljon kuin hänestä,voiko noin ammattitaidoton olla toiaan luotsina?

91

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stylepit

      Kyllä voi kun et ole hänen hänystelijänsä. Siellähän saavat vain puhua Viher-Peukalo, Hilma sadoilla nikeillään, Inkku70 ja muutama mies. Muiden on varottava mitä sanojaan. Kyllähän kirjoituksia pitäisi saada kommentoida, kommentoidaan sitä päivän politiikkaakin, mutta siitäkin lentää ulos jos et sano samanlaista mielipidettä kuin selinalla on.
      Ihan sairasta henkistä väkivaltaa, mutta ennenpitkään se on omassa nilkassa. Uskokaa elkää luovuttako vaan kirjoittakaa tänne ja Ylläpitoon kyllä ne lopulta huomaavat asian. Kuopion rva on tämän kaiken alulle panija, hän on luotsit puhuttanut selinaa esittämään luotsiksi, vaikka olevinaan selina sanoi, ettei ole hakenut ko .tehtvää.

      Minun yrityksessäni ei olisi tuollainen ihminen töissä, ei pääsisi edes työhaastatteluun. Ylläpitokin voisi miettiä valintojaan, ihminen jolla galleriassa näkyy diagnoisoidut sairaudet eli mielialalääkitys olemassa. Onko tällainen ihminen tasapainoinen? En siinä mielessä aliarvioi lääkitystä enkä sairautta, mutta mihin se johtaa loppukädessä, sitä mietin. Nämä kaikenlaiset palautteet eivät varmaan ole hänelle hyväksikään. Mutta sitä niittää mitä kylvää.

    • korvissaviuhuu

      Hah,Onko Meeri-Amanda vielä elossa??

    • wallandersson

      Pitäisi kerätä adressi näitä kahta luotsia vastaan ja lähettää aller julkaisulle [email protected]. Kuka alkaa keräämään nimiä?Joku laki heilläkin on oltava.

      • denhärflickan

        wallan rekkaa tuo nikki itsellesi ja laita sähköpostiosoite tänne, niin laitamme siihen omat osoitteemme, ketkä haluamme osallistua ja laitat sen sitten tuonne osoitteseen


    • Vähän arvelluttavaa törkypostin suhteen,mutta laitan silti,onhan oikeus olemassa [email protected]. tuonne saa lähettää osoitteensa.

    • wallanderson

      Toki kaikille muistutuksena se asia jos olette aiheuttaneet omalla toiminnalla "bannin" en voi niihin asioihin puuttua enkä ota niihin kantaa,mutta jos ei ole syy muu kuin luotsin arvostelu hienovaraisesti tai hymiöiden käyttö tai jokin näihin asioihin liittyvä,esim. toisen chattaajan suosiminen,näistä kuvakaappaukset,niin toimitan asian eteenpäin.

      • 445533

        Ota tuosta osoitteestasi posti käyttöön. Palauttaa allekirjoituksen.


    • hyljeksitty

      Olisi hyvä jos mahdollisimman moni keräisi näitä nimiä(osoitteita) jotta saadaan toimintaa tehostettua.

      • kuisseniin

        hyvä pointti!!!


      • rixileo

        siinä on vaan se vaara että kilpailija osapuoli pistää tänne sen osoitteensa ja heittää roskiin. yritetään kerätä tuohon yhteen ja jokainen voi pikkupostiinsa ottaa niitä ja laittaa tuolle wallanderssonille.) Miltä tuntuu tälläinen ehdotus.?


    • älämasennu

      minninen on varmaan yksi parhaimmista sättäilijöistä,ikinä en ole nähnyt pahaa sanovan kenellekään,kyllä selinan arvostelukyky on pahan kerran heittänyt bannatessa minnisen eikä tää tyhmä älyä edes anteeksi pyytää,halveksin tuollaista käyttäytymistä

      • hesastaoon

        Niinpä, nyt saavat kyytiä ne jotka olleet vipillä yli 10vuotta ja sanovat vain asiasta eikä asian vierestä, Minninekään ei huutele kenestäkään homoa esim. Tunne elämän vajaus ei salli pyytää anteeksi.


    • oikeutta

      Nykyisten luotsien mielestä he saavat puuttua jokaiseen keskusteluun ja pilkaten ja ivaten, kuitenkaan ymmärtämättä mistä keskustellaan. Selinahan tuntuu tietävän ja tuntevan jokaisen huoneessa olian henkilökhtaisesti jopa ulkoisestikkin. Selinahan määrää jopa aiheet joista saa keskustella. Koirista ja kissoista vain saisi keskustella. Selinan mielestä eräät vain pitää ruksia ja toiset hän itse bannaa vaiukka ei oliskaan aihetta. Mielivaltaisuus jatkuu sätissä luotsien taholta.

    • pistepirkonpiste

      Ehkä sitä omaa käytöstä voi myös tutkiskella? Voiko siinä olla syynsä? Ei noudata sääntöjä ja siksi joutuu ulos huoneesta.

    • Harkintaa

      Vai meinasitte ihan jotain addressia tehdä, onhan se jo vähän hassua, jotenkin. Tuohan on vaan chatti ja tehän siellä chattailette yhdessä. Miettikää nyt kuitenkin. Onko sinne ylläpitoon puhelinnumeroa, joku voisi sinne soittaa ja kysellä vähän mitä tuon teidän luotsi-ongelman kanssa voisi tehdä, jos se teitä noin korpeaa. Niin minä tekisin itse, jos se mulle olisi tuollainen ongelma. Typerä täällä muutenkaan haukkua luotseja vai sefujako ne on tai ketään muutakaan. Kertoo paljon ihmisestä itsestään se, haukkuminen siis.

      Ei muuta!

      • kommenttipentti

        Samaa mieltä oon edellisen kanssa. Aikuisia ootte, järki käteen nyt joka iikka!
        Se elämä on muualla kuitenki


      • kommenttipentti kirjoitti:

        Samaa mieltä oon edellisen kanssa. Aikuisia ootte, järki käteen nyt joka iikka!
        Se elämä on muualla kuitenki

        Olen sitämieltä ,että epäkohdat pitää korjata,oli kyseessä sitten kuka vain,luotsien toiminta on joskus hyvinkin mielivaltaista ,samoin joidenkin chattaajien,en tee tätä kenellekkään kiusaksi vaan sen oikeudemukaisuuden vuoksi.


      • haagasta
        wallanderson kirjoitti:

        Olen sitämieltä ,että epäkohdat pitää korjata,oli kyseessä sitten kuka vain,luotsien toiminta on joskus hyvinkin mielivaltaista ,samoin joidenkin chattaajien,en tee tätä kenellekkään kiusaksi vaan sen oikeudemukaisuuden vuoksi.

        Nimenomaan se oikeudenmukaisuus. Me ollaan vapaaehtoisesti tänäänkin lähdetty pois kun selinan aiheet olivat huumeet sekä tappaminen . Luuletteko että kiinnostaa??? Taitaa lääkitystä olla liikaa, kun niin paljon tulee tekstiä ja eri asioista, jos yhden asian kerrallaan hoitaisi, ne luotsin tehtävänsä kunnolla.

        Mitään oikeudenmukaisuutta hänellä ei ole, kertokaa yksikin asia minkä hoitanut oikein. Kuopion rva antanut ohjeet ketä bannitaan. Tunnetusti tämä Kuopion rva on vihannu minnistäkin ja tietenkin selina bannas yhdestä lauseesta. Lumonkin vuoro tulee kun Kuopiosta käsky käy.

        Tänään keskusteltiin luotseista yleisellä tasolla. Selina ei ollut paikalla, totesin eräälle kirjoittajalle , kun hilma-69 laskeutui kellariin. Nyt soitetaan selina paikalle, vähän ajan päästä olikin jo selina. Näin toimii hyväveliverkosto tänä päivänä.

        Niin pitkään kirjoitetaan ja haetaan oikeudenmukaisuutta ennenkuin me sen saamme.


      • kommenttipentti

        Ok, toivottavasti ajamastasi asiasta on jotain hyötyä, eikä niin, että se aiheuttaa vain mielipahaa jos samat ongelmat kiertävät kehää, ratkeamattomina eli ilman että ne päättyvät koskaan mitenkään ja sitten viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen nämä samat viestiketjut täällä täyttyvät hyödyttömistä valituksista jatkossakin.
        Sellainen ei ole hyödyksi kenellekään, eikä se ole rakentavaa. Ja niin kuin jo mainittu, olemme aikuisia, tämä touhu on jo aika lapsellista. Yksittäisten chathuone poistojen tai lapsellisten riitojen vuoksi en itse ainakaan barrikaadeille nousisi.

        Mielestäni tämän kaltainen ikävä keskustelu muutenkin saatava loppumaan näillä palstoilla.


      • Lisää adressiin nimiä ,ei 5 nimeä mihinkään riittä!


      • Päivitän 26.4 .2016,klo:19:11 - 9 allekirjoittanutta,lisää kaivataan.


      • samakuntuuleenhuudatte
        wallanderson kirjoitti:

        Lisää adressiin nimiä ,ei 5 nimeä mihinkään riittä!

        Ahhahahaaaaa 5 on häirikköä allekirjoittanut ja se tarkoittaa 1 ihminen 5 nikkiä.


      • haHhHHhHhhHhHH
        samakuntuuleenhuudatte kirjoitti:

        Ahhahahaaaaa 5 on häirikköä allekirjoittanut ja se tarkoittaa 1 ihminen 5 nikkiä.

        sinä taidat olla viidellä nikillä sätissä kun tiedät toimintamallin....karpaatti tai ruusa


      • Päivitetty 27.4 klo:20:52- meitä on vain 10 ,ja postiani häiritään,kaikki viestit eivät tule perille eikä liitteet.Katsotaan miten käy?


      • ihanturhaanoli
        wallanderson kirjoitti:

        Päivitetty 27.4 klo:20:52- meitä on vain 10 ,ja postiani häiritään,kaikki viestit eivät tule perille eikä liitteet.Katsotaan miten käy?

        Mitä sinä ilmoittelet täällä montako allekirjoittajaa, sinä toimitat samalla vastapuolen eduksi. Olisit ilmoittanut alunperin mihin päivämäärään mennessä ilmoitauduttava.


      • kapteenikoukku66
        ihanturhaanoli kirjoitti:

        Mitä sinä ilmoittelet täällä montako allekirjoittajaa, sinä toimitat samalla vastapuolen eduksi. Olisit ilmoittanut alunperin mihin päivämäärään mennessä ilmoitauduttava.

        Ei ole mitään aikarajaa eikä mitään vastapuolta,oikeuksien puolesta täällä kerätään adressia.Tämä voi kestää vaikka heinäkuuhun asti kunhan asialle saadaan oikea päätös.


      • Oikein ,ei ole mitään aikarajaa,kun saamme tarpeeksi nimiä toimitan ne allerille.Malttakaa mielenne .


      • Turkkulainen
        wallanderson kirjoitti:

        Päivitetty 27.4 klo:20:52- meitä on vain 10 ,ja postiani häiritään,kaikki viestit eivät tule perille eikä liitteet.Katsotaan miten käy?

        Onko suomi24 postiosoite? Sitten en ihmettele minulle näytettiin mitenkä lähetellään viestejä ja sitten ne poisteltiin sähköpostistani


      • tuntuuoudolta
        Turkkulainen kirjoitti:

        Onko suomi24 postiosoite? Sitten en ihmettele minulle näytettiin mitenkä lähetellään viestejä ja sitten ne poisteltiin sähköpostistani

        Siis ymmärsinkö oikein sähköpostista joku poisti sinulle tulleita viestejä, vai mitä mahtaa tarkoittaa.


    • lepolassa

      Minninen ilkeilee tarpeeksi paljon joten oli aikakin että sai bannit.

      • enminäkään

        joo on taas nämä minnisen vihamiehet jalkeilla....ei edes rekatullaan kirjoita vaikka rekattuja nikkejä kymmeniä


      • Kareninag

        Tarvitseeko sitä vihamies olla, olin paikalla kun hänet bannattiin ja aiheesta.Bannaus ei koskaan ole aiheeton,häirikkö ei itse sitä tietenkään koskaan myönnä.


    • Olin kyllä päättänyt olla kommentoimatta tähän enempää,mutta asiaa vielä selventäen kerron.Olin huoneessa 2 h ja koko aikana kirjoitin 2 kertaa ruudulle.Ekaks sanoin,täällä sataa vettä ja toisen kerran,kun olin aikani lukenut miten arvuuteltiin kuinka kauan selina saa vielä olla luotsina,,,,,mulle aivan sama saako,vai ei saa,mutta muihin luotseihin verrattuna hänestä valitetaan eniten,,,,,jos tämä on bannimisen arvoista tekstiä,niin tyydyn kohtalooni. PS.olkaa edes sen verran reiluja arvosteluissanne,että käytätte omaa nikkiänne,niin kuin minä teen. Piste

      • Ylläpito on poistanut viestini sekä sulkenut ja tuhonnut postini,valitan,heidän toimintansa estää meidän olemassaolon kokonaan.


      • eemeli.vieköön

        Tee uusi postiosoite ja toinen jonnekin toiselle palvelimelle, jonne jälleenohjaat postit.


    • etolepulmunen

      Olet vuosia nälvinyt milloin ketäkin minninen ehkäpä olisi aika tarkistaa käytöstäsi.

      • pulmunenolen

        et sinäkään


    • Floora100

      Mitä se hyödyttää luotsin poistaminen? Tulee uus ja se ei mielytä teitä kumminkaan ja sama rumpa alkaa. Toi on niin nähty.

    • Aika oudoksi on huoneen moderointi mennyt. Minutkin potkittiin ulos yli tunti aiemmin kirjoittamasta puolimielisestä jutusta, joka oli napattu irti asiayhteydestään. Epäilen, että huoneessa on joku hullu tähti lennossa, joka kopioi kaiken mahdollisen talteen ja myöhemmin käyttää kirjoitettuja tekstejä vastaan ihan ihmeellisissä asiayhteyksissä! Selinan mielestä ei saa kirjoittaa sanaakaan englantia ja Tapsan mielestä on väärin tuottaa naisille mielihyvää.

      Myönnän kyllä kokeilevani rajoja ja kirjoitan ajattelemattomia, mutta minun mielestäni aikuisilla saakin olla hieman enemmän vapauksia kuin lastentarhassa ja mikäli ei syyllisty laittomuuksiin (jolla tarkoitetaan Suomen lakeja), saisi keskusteluiden antaa jatkua.

      Esitän, että jos sättiä aiotaan kehittää (epäilen vahvasti), voisi siihen tuoda äänestystoiminnon, jolla kenet tahansa voitaisiin äänestää pois. Tällöin sättiläiset voisivat itse moderoida huonetta ilman pelkoa siitä, että joku lahjaton ihminen alkaa päteä saatuaan valvojan natsat.

      • hämmentäjä.on.cooII

        cooII kopioi tekstejä kakkosnikillään ja kun taspa saapuu sättiin, cooIIin kakkosnikki ohjeistaa taspaa bannimaan kopsujen perusteella ja se typerys tekee työtä käskettyä. Summa summarum, vihat saa niskaansa taspa ja cooII pitää kivaluotsi-maineensa ja kuninkuutensa. Vai luuleeko joku, että taspa itse tajuaisi ilman jatkuvaa ohjeistusta miten pitää toimia.

        Keksiikö joku paremman syyn,kuin em. hyväksikäytön, miksi cooII on halunnut kollegoikseen kaksi imbesilliä?


    • kiitänjoetukäteen

      Minulla hyvä neuvo perustakaapa oma chathuone jota ihan itse moderoitte.

      • Miten sellaisen voi tehdä? Siinä voisi olla kusipäätestaus, eli muutama kysymys ennen sisäänpääsyä.


      • ullatusullatus

        Minullahyväneuvoperustakaapaomachathuonejotaihanitsemoderoitte.

        emme perusta uutta, koska vanha on ihan ookoo, kun vain saamme sinut ja pari golleegaasi katomaan.


      • uuttaideaa

        Olisi tosiaan hienoa jos saisi uuden vanhempien huoneen ja siellä olevat sättääjät saisivat itse valita ja päättää, haluavatko sinne luotsin vai ei. Siellä voisi vapaasti keskustella kaikista asioista, jopa muutaman sanan vierailla kielillä, myös jopa vanhojen seksistä jne. jne. Siellä voisi myös äänestää jonkun sättärin poistamista jos tämä olisi häirikkö tai muuten "ei toivottu hlö". Silloin ainakin selina ja tapsa pysyisivät poissa. Siinä muuten kaksi joilla ei minkäänlaista itsekritiikkiä. Vaikka tietävät etteivät ole mieluisia niin aina vaan mukaan tuppaantuvat.


    • hiljaa.hyvä.tulee

      Ainahan luotsin haukkumisesta on pihalle lentänyt, turha ihmetellä, ketjun aloittaja sai taas parjausaiheen, mutta ihan asiaa banni oli, järjestys olla pitää.

      • Tottakai tulee, mutta onhan tuo oikeasti lapsellista alunpitäen. Sinänsä kiva testailla miten ip-bännit toimii ja kierretään. Firefoxille löytyy anynymoux, jolla voi kiertää aika pitkälle ja sitten on Tor-browser. Ei niitä voi milllään pysäyttää.


      • banninkiertouhoa
        tapsa-on-homo kirjoitti:

        Tottakai tulee, mutta onhan tuo oikeasti lapsellista alunpitäen. Sinänsä kiva testailla miten ip-bännit toimii ja kierretään. Firefoxille löytyy anynymoux, jolla voi kiertää aika pitkälle ja sitten on Tor-browser. Ei niitä voi milllään pysäyttää.

        Vain häirikkö toimii noin.


      • banaaninkiertoa

        vain häirikkö toimii niinkuin selina ja tapsa


    • Sanonhyvästi

      Surullista luettavaa kaikki, taitaa olla tämän chatin loppua.
      Aikuiset ihmiset ei osaa käyttäytyä ja tarkoitan sekä luotseja ja luotsivastaisia.

    • Baaanipirtelö

      Toivottavasti chat lopetetaan. Käytännössä siitä ei ole minkäänlaista etua Allerin maineelle. Tapsan ja Selinan touhut sinänsä ovat pieni sivujuonne koko asiassa. Kertoo omaa tarinaansa ihmisten tasosta. On oikeasti aika outoa kuvitella, että yli 50-vuotiaat ahdistuisivat siitä, että jotkut flirttailee avoimesti toisilleen. Mikäli näin olisi, niin oikea paikka olisi silloin M1-lähetteellä tarkkailussa, ei sätissä!

      Minä en oikein ymmärrä sitä, miksi ylipäätään pitää olla sensuroijia, joiden kyvyttömyys johtaa tämänkaltaisiin avauksiin? Eikö tietoteknisesti voida asioita hoitaa siten, että ihmiset voisivat äänestää haitalliseksi kokemansa henkilön pois? Tuolloin päätökset olisivat demokraattisia ja ihmiset samalla viivalla. Nythän ydinongelma on siinä, että on annettu liikaa oikeuksia pätemisestä mielihyvää saaville ihmisille.

      • eikiinnostaenää

        Nimenomaan juuri noin, pätemiseen annettu liian isot eväät jolla saadaan se mielihyvä.

        Kiinnostus mennyt koko chattiin, mutta ei nämä kirjoitukset tule turhasta. Huvittavinta on ollut huomata, kun arvostelemme, nämä eräät jotka ovat selinan ja tapsan suosikkeja käyvät täälläkin räksyttämässä.
        He toimivat sätissä samalla tavalla, mutta lähestyvät punaisilla ja pikkuposteilla. Sitten vaihtavat nikkiään, jotta olisivat puhtaita. Voi helvetti täytyy sanoa, sairasta toimintaa kaikkineen.
        Tähänkin varmaan vastaavat, joudatte pois chatista...


      • törkysetjututpois

        Muistakaa että seksin juttelemiseen on omat huoneensa menkää sinne kun panettaa. Niin ja kaapit miksi täytyy liehua ylellä ja hakea huomiota.


      • Roskasakkia

        Tarkoitaako tämä sitä, että Vanhemmat-huone on jeesustelijoille? Pitäkää tunkkinne, muitakin paikkoja on.


      • jutellasaaaa
        törkysetjututpois kirjoitti:

        Muistakaa että seksin juttelemiseen on omat huoneensa menkää sinne kun panettaa. Niin ja kaapit miksi täytyy liehua ylellä ja hakea huomiota.

        Onhan siellä toki oma huone myös teille jeesustelijoille....kyllä vanhemmat jo itse tietävät mistä puhuvat.


      • aikamuuttaakaiken

        Ei mitään syytä lopettaa joskus ihan mukavasti toimivaa sättiä tai huonetta, riittäisi kun NE eräät poistettaisiin. Ikävä kyllä yp ei seuraa eikä tarkkaile kaikkea niin tämä on sitten tulos.


    • Ei valiteta täällä enään vaan kerätään tämä adressi ja toimitetaan se kyseisten sivujen (huoneen) ylläpitäjälle eli aller julkaisuille.Antaa noiden hännystelijöiden kiekua rauhassa.

    • inhottavanainen

      Kyllä näki tuossa klo 22 jälkeen Vanhimmat huoneessa jälleen kerran miten SSS toimii, bannia vaan , bannia vaan..joku kysyi jotain ylellä, siihenkin kommentti erittäin vittumainen.....ei ihme että pikku hiljaa alkoi porukka häipyä. No olette saaneet sitä mitä halunneet..sss naisen ja natsi tapsan..siinä teillä kestämistä, kunnes näiden oma pää sekoaaa. se sekoaa lopulta. Hyvää loppuelämää sättiläiset, luotseille ei..

      • sikinsokinjoo

        ..sama huomattu..ei ollut mitään tolkkua sellun tekemisissä..mutta kun pää sekoaa ja pissa nousee..niin siinä nähdään tulos.


    • voihan_

      selina1 => lda: minä kirjoitan minkä kirjoitan, sopi se tai ei


      28.4.-16 klo 18.20

      • eienääselinaa

        28.4.2016
        klo 18:43 selina1: ai liimis on nyt hilipatiheijaa
        klo 18:33 selina1=>Ida: minä kirjoitan minkä kirjoitan, sopi se tai ei
        selina1 : onko pakko olla eräässä sätissä
        Galina- poistui keskustelusta
        selina1: katos vaan kun galinakin heräsi
        selina1: aika myöhään tänään
        selina1: mä oon tässä huoneessa ollu aina ja tulen aina olemaankin
        selina1: jos ei seura kelpaa niin voi vaihtaa maisemaa
        klo 18:52 selina1: ei täällä oo pakko olla jos kaikki on niin päin persettä

        Tällaisia kertoili luotsi selina1. Ei mikään ihme, että keskustelijat katoavat.
        Selinasta on näköjään tullut kaikkivoipa. Hän saa vittuilla sättääjille mielin-
        määrin, mitään tolkkua ei hänen puheissaan ole.
        Saattaa illemmalla tämä nainen jaella taas raivoissaan banneja joka puolelle.
        Alkaa lääkkeitten vaikutus heiketä, siitä sekin johtuu.


      • selinarules

        minä sain sen käsityksen tuolla huoneessa, että se on yksinomaan selinan. Jos me emme tyydy ja jos meillä on jotain kysyttävää, vastaus liki menkääv****. Alleri kyllä osasi luotsin valita, täytyy ihannoida noin hyvää valintaa. Onkohan Allerin kaikki työntekijätkin noin luotaanpäin poistyöntäviä ihmisiä. Pitää antaa kilpailijille vihje.


      • harmittaaaa

        Sama käsitys taitaa olla melko monella. Ei selina mitenkään luotsin tavalla käyttäydy, ihan oman paikan on vallannut ja omia sääntöjä keksii tarpeen tullen.


      • ihnettelijä
        eienääselinaa kirjoitti:

        28.4.2016
        klo 18:43 selina1: ai liimis on nyt hilipatiheijaa
        klo 18:33 selina1=>Ida: minä kirjoitan minkä kirjoitan, sopi se tai ei
        selina1 : onko pakko olla eräässä sätissä
        Galina- poistui keskustelusta
        selina1: katos vaan kun galinakin heräsi
        selina1: aika myöhään tänään
        selina1: mä oon tässä huoneessa ollu aina ja tulen aina olemaankin
        selina1: jos ei seura kelpaa niin voi vaihtaa maisemaa
        klo 18:52 selina1: ei täällä oo pakko olla jos kaikki on niin päin persettä

        Tällaisia kertoili luotsi selina1. Ei mikään ihme, että keskustelijat katoavat.
        Selinasta on näköjään tullut kaikkivoipa. Hän saa vittuilla sättääjille mielin-
        määrin, mitään tolkkua ei hänen puheissaan ole.
        Saattaa illemmalla tämä nainen jaella taas raivoissaan banneja joka puolelle.
        Alkaa lääkkeitten vaikutus heiketä, siitä sekin johtuu.

        selina1: mä oon tässä huoneessa ollu aina ja tulen aina olemaankin
        selina1: jos ei seura kelpaa niin voi vaihtaa maisemaa

        ihnettelijä: eikö ylläpidon hälytyskellot jo soi, että selina1 valinta luotsiksi oli virhe!


      • rekkaamaton
        ihnettelijä kirjoitti:

        selina1: mä oon tässä huoneessa ollu aina ja tulen aina olemaankin
        selina1: jos ei seura kelpaa niin voi vaihtaa maisemaa

        ihnettelijä: eikö ylläpidon hälytyskellot jo soi, että selina1 valinta luotsiksi oli virhe!

        Jännästi tuossa näkyy miten luotsi epäilee jotain nikkiä joksikin toiseksi. Onko luotsin tehtävä todellakin provosoida vielä näitä poloisia, tämä tuo se, kuka, ketä mitäkin. Helvetti siitä asti kun Kuopion rva ent Leppävirtalainen tuli chattiin on nämä epäilyt olleet. Selina1 kylläkin ko. rvan hyvässä koulutuksessa ollut ja tulos näkyy tuossa. Ilmankos on vähentyneet kävijät pikku hiljaa ja varmasti lisää vähenee. Olette ilkkuneet Liimataisella ympäri sättiä eri nikeillänne, mutta kenellään teillä ei luotsilla eikä ruusalla ole kanttia kirjoittaa rekatulla nikillänne.


      • Ei taida olla oikein puhtaita jauhoja pussis sellaisella,joka ei rekattuaan uskalla käyttää.


      • rekkaamaton
        minninen kirjoitti:

        Ei taida olla oikein puhtaita jauhoja pussis sellaisella,joka ei rekattuaan uskalla käyttää.

        minninen, eipä tänne huvita rekatullaan kirjoittaa. Sain oitis yhden hyväkkään kimppuuni kun muutaman kerran erehdyin kirjoittamaan, näitä selinan suosikkeja alkoi lähestyä. Siinä syy, itseään säästää kun mustalla kirjoittaa.


    • KunnonChat

      Tervetuloa kunnon sättiin! http: eurosinkut.net chat ... lisää itse kenoviivat väliin.

      Tervetuloa!

    • Alkaa oleen aineistoa kasassa jonkinverran,lisää nimiä kaivataan rohkeasti vain postia ,nyt toimii kaikki,nimet ja osoitteet pysyvät salassa .Kiitokset niille jotka ovat jo liittyneet ,meitä on jo mukava määrä.Palaan jälleen asiaan myöhemmin .

    • kasndra5555

      Selina1 luotsi taas ollut elementissään ,bannii kaikki ketkä ei häntä hännystelee eikä osaa katsoa kuka ketäkin haukkuu,hänellä itsellään on useita nickejä joilla kalastelee banneja ja haukkuu muita ,aivan käsittämätöntä touhua.Täytyy olla savolainen jotta hän ei banni,kokeiltu on :)

    • kopsut

      Luotsien saavuttua alkaa riita ja tora, syynä luotsien kommentit muista sättääjistä ja puuttuminen jokaieen keskusteluun edes ymmärtämättä asiaa.
      Selina on kaikkein pahin riidan ja toran aiheuttaja. Hänhän on kuin sätkynukke jota ryysä ohjailee. Selinalla on ajohjahti päällä määrättyja nikkejä kohtaan, syy että he eivät ole hänen ja ryysän nuolijoita. Selina on kirjoittanut: Että kaikki sättärit eivät voi miellyttää luotsia. Tämä jo osoittaa hänn ajojahtinsa muia kohtaan.
      Eikö YP tajua ongelmaa vaiko ei halua ongelman poistamista. Kyllä luotsinkin pitää noudattaa sääntöjä eikä keksiä mielivaltaise omia sääntöjä joiden avullalla voi banniannia mielivaltaisesti.

    • ihmiijotain

      selinalle voi hakea googlesta kappaleen sätkynukke.

    • selinajassukarpakauheita

      selinahan on alkoholisti ja mt-potilas. Taisi saada potkut autoliikkeen puhelinvaihteesta ryyppäämisen takia. Hänellä ei ollut työpaikallaan
      valtaa kenenkään yli ja nyt sitten luotsina on alkanut päteä. Niinhän se on,
      luotsiksi hakeutuvat vain ne, jotka omassa työelämässään eivät ole päässeet
      asemaan, joissa heillä ei ole alaisia tai käskytettäviä. Suomi24:n luotsina he
      voivat toteuttaa itseään ja toimia kuten itsevaltiaat ilman että heitä valvova
      yp puuttuisi asiaan. Toivottavasti yp:tä valvova Aller edes puuttuisi selinan
      tapaisten luotsien toimintaan.

      jasmiini_kukassa on sairas narsisti ja psykopaatti, joka pitelee selinaa
      pihdeissään. selina tekee juuri kuten jasmiini määrää. Koskaan selina ei puutu
      jasmiinin tai karpaatin sanomisiin, aina hän on päivittämässä tai valmistelemassa
      jotain. Ei muka ole huomannut. Jos pyydät selinaa vastaamaan, hän sanoo, mitä
      mitä kysyit, olin muualla enkä nähnyt. Kun toistat kysymyksen jassun ja karpan
      suosimisesta, pahimmassa tapauksessa saat bannia. Lievimmässä tapauksessa
      selina ilkkuu kysyjää ja epäilee joksikin muuksi, jos satut olemaan ns. uusi nikki.
      selina ei taida osata edes kelata taaksepäin, kun hän kysyy: mitä kysyit. Tuo
      selinan toiminta on pelkkää kyykyttämistä.

      Tuon trion takia on moni mukava kirjoittaja jättänyt koko Suomi24:n chatin.
      Ja moni tulee vielä jättämään. Chatistä tulee vain kolmen koplan ja heidän
      liehittelijöittensä paikka tavata toisiaan.
      Kuka osaa kertoa, kuinka monta sättäriä he ovat ajaneet pois chatista?
      Olisi tosi mukava tietää. Varmaan kiinnostaisi myös Alleria.

      • yrittäjähelsingistä

        Minusta ei Alleria kiinnosta, koska he olisivat tehneet asialle jo jotain. Kohta 4 kk kirjoitettu ja mitään parannusta ei ole tapahtunut. Ainut parannus on se, että jasmiinilta lähti nikki, jonka rekkas takas. Kyllä minua yrittäjänä kiinnostaisi, minne katoaa porukat. Me emme ole maksavia asiakkaita Allerille, se on heille sama, mitä chatissa tapahtuu. Ihan turha meidän uskoa että menisi parempaan suuntaan. He haluavat vain ajaa chatin alas tai makuslliseksi. Tämä piittamattomuus puhuu puolesta siihen.

        Olen ihan omaa asiaani kysynyt Allerilta sähköpostilla kaitten 4 eri kertaa, ilman vastausta. Minä en ollenkaan käsitä miksei vastata? Asia on hlökohtainen ja heidän pitäisi vastata siihen, mutta ei niin ei.

        Luotseiksi valitaan juuri sellaiset ihmiset, jotka eivät ole pärjänneet työelämässä. Chatissa he saavat päteä ja käskyttää sitten chattajia. Opettaja ihmiset muuttuvat heidän silmissään chatissa kouluavustajaksi ja yrittäjät siivoojiksi. Näin meidän työtekeviä kohdellaan luotsien osalta jonka kaiken takana on käskyttäjänä jasmiini, My:Girl, ym kymmenet nikit häneltä.

        Minä en kelpuuttaisi yhtään noista luotseista meidän firmaan töihin. Kielellisesti ovat niin epäsosiaalisia, jotta firman maine menisi sen siliän tien. Brutaali kielenkäyttö ei kuulu mielestäni edes chattiin. Näillä luotseilla se kuuluu. Huudetaan luotsin naisen sukupuoli elintä, sekö on fiksuaa??? Hyi kamala, oksettavaa , ihan oikeesti.

        Kyllä olen kiitollinen jokaisesta meidän työntekijästä joka firmassa on, chatista ei moni pääsisi meille edes haastatteluun.


    • ohittakaaepämieluisat

      Älkää nyt helkkarissa ylentäkö noita muutamaa niin mahtaviksi että he sätissä kaiken määräilisivät jne. Tälläiset jatkuvat heitä ylistävät kirjoitukset pelkästään yllyttää heitä kommentoimaan niitä helposti provokasoituvia. Alleria ei todellakaan tämä kummemmin kiinnosta mutta eivät he mitään saisi tämän alasajostakaan....onhan tämä nyt sentään Suomen suurin keskustelufoorumi.

    • mitentuollavoiollakruunu

      ari-77: meneeköhän sipilä rtyyppää ja nussii pikkutyttöjä

      • samaa.olen.miettinyt

        'Miten tuolla voi olla kruunu'


      • jassuhiljaa
        samaa.olen.miettinyt kirjoitti:

        'Miten tuolla voi olla kruunu'

        Olepas jasmiini taas hiljaa, sinulta ei ole kysytty mitään.


      • jassultatietoavipeistä
        jassuhiljaa kirjoitti:

        Olepas jasmiini taas hiljaa, sinulta ei ole kysytty mitään.

        kysykää vaan jasmiinilta hän tietää , hah, yhtenä iltana tuli sivistyneellä nikilläään sättiin ja totesi olen kuullut huhuja vai oliko juoruja, kukaan ei kysynyt että millaisia , varmaan keljutti...hahahahahhahahaha


      • jassuonjuoruakka
        jassultatietoavipeistä kirjoitti:

        kysykää vaan jasmiinilta hän tietää , hah, yhtenä iltana tuli sivistyneellä nikilläään sättiin ja totesi olen kuullut huhuja vai oliko juoruja, kukaan ei kysynyt että millaisia , varmaan keljutti...hahahahahhahahaha

        jasmiiniahan ei kannata enää noteerata.
        Hän levittelee vain juoruja, ja aiheita saa selinalta.


      • niinkövainäin
        jassultatietoavipeistä kirjoitti:

        kysykää vaan jasmiinilta hän tietää , hah, yhtenä iltana tuli sivistyneellä nikilläään sättiin ja totesi olen kuullut huhuja vai oliko juoruja, kukaan ei kysynyt että millaisia , varmaan keljutti...hahahahahhahahaha

        Jos nikki on sivistynyt, mutta ei nikin haltija. Kehtaakin valehdella vanha ihminen. Ikäkriisi jassulla on.Profiilissa punaset korkkarit ei ole jassun näköiset, saappaat jalass tuollainen tallaaja omiaan.


      • vanhaonvanha
        niinkövainäin kirjoitti:

        Jos nikki on sivistynyt, mutta ei nikin haltija. Kehtaakin valehdella vanha ihminen. Ikäkriisi jassulla on.Profiilissa punaset korkkarit ei ole jassun näköiset, saappaat jalass tuollainen tallaaja omiaan.

        lenkkarit riittää ihan hänen menoilleen...


    • me_tunkeutujat

      r.exon.a: voitako keksiä joku muu sättipaikka missä oltais näin?
      pappilan_neiti: joo, pitäis vaan siirtyy jonnekin
      selina1: tää on nyt muuttunut vähän liian laaja-alaiseksi
      selina1: huoneita tyhjillään vaikka kuinka paljon
      selina1: mut jostain syystä kaikki tunkee tänne
      suttura_: kyllä hörhöt sinne löytää pilaamaan
      soelixir: Olisi varmaan ollut parempi se entinen huonejärjestely?
      pappilan_neiti: joo, pitäis vaan siirtyy jonnekin

      selina1 luotsina voi tehdä tilaa sutturansa kanssa tavan sättäreille ja tunkea päänsä sinne missä ei päivä paista

    • kopioi

      huomenta!!!! katselin tuossa eilisiä kirjoituksia missä kerrotaan miten ruusa Gordeliaa nimittelee katutytöksi,ruusalle ikiajat kelvannut ukkomiehet,kuka vaan sattuu sortumaan tuohon saasteläjään,selina samanlainen itse kertoillut miten hän ei kotona ollut kun ryyppäili ,kulki noissa pultsariporukoissa ympäri kyliä missä sattui huikan saamaan,ehkä se moraalipuolikin on ollut mitä sattuu,ihmetyttää miten kukaan mies tuollaista on katsellut,kun tuo luonne-ja järkipuolikin on mitä sattuu,kyllä nykyisin on kärkäs jokaista arvostelemaan ,toitottaa jasminen perästä kuin kopiokone,irvokas ämmä....

      • puolukkaonpunainen

        Kirjoittaja olet täysin oikeassa. Ruusalle kelpaa varmaan lopulta heinäseiväskin. Kyllä Ruusa alias Unto.Monto, pitää suutaan soukemmalla haukkuessan Gordeliaa, mutta hänelle ei sovi, että Gordelia on fiksu ja osaa keskustella . Samalla tavalla se ei sovi selinalle, selinhan tunnetusti hyökkää hyvän keskustelijan kimppuun ja alkaa nälviä häntä ja nokittaa niillä ilmanaikuisilla lauseillaan. Selinan paha vika on se, ettei häneltä saa kysmykseen vastausta, vaan hän vastaa kysymyksellä. Ylläpito on tehnyt valinnan, jossa ei ole äidinkielen taidosta tarvetta ollut, sitäkin tarvittaisin sätissä. Molemmat naiset joutaisivat leppäselle laudalle myötävirtaan menemään niin ruusa kuin selina.


    • jompsinkumpsin

      Täällä arvostellaan luotsin lääkitystä, mutta täytyy kyllä sanoa, että tässäkin viestiketjussa muutamat olisivat pikaisesti lääkityksen tarpeessa eli vähintäänkin yhtä paha asia on olla ilman lääkitystä, kun sitä selvästikin tarvitsisi.

      • selina5

        Kirjoittaja voi itselleen hankkia lääkkeet.


    • kopsut

      Selillä ja ruusalla siellä kova ajojahti,,,,,,miettiä kenen kruunu otetaan seuraavana.Koittaa ottaa :D :D :D :D

    • harmillista

      Selinan takia monet eivät uskalla tulla vippinä keskusteluihin koska pelkäävät menettävänsä sen aivan syyttä, näin on käynnyt monelle. Selinan käytös määrättyjä vippejä kohtaa on aiheuttanut tämän, eli porukka käy useilla eri nikeillä sätissä ja malli on otettu selinan erityis suojeluksessa olevalta jasmiinilta. Eilinen selinan älämöly oli taas osoitus hänen kykenettömyydestään toimia asianmukaisesti. Hän haukkui muita mitä merkillisimmin. Hän näyttää mallin miten saa käyttäytyä vain luotsi ja hänen suojattinsa jasmiini, hölö ja konsta. Selinan mukaan luotsit jakavat pisteitä muille, ja sitten vippi lähtee tai bannia heruu vaikka ei sano sanaakaan.

    • kopsut

      Eilen porukka kertoi kuinka mukavaa on ollut sätissä iltaväivällä, johon selina vastasi että hän ei ole ollut silloin paikalla. Johtuisiko tämä mukavuus juuri siitä että hän ei ollut paikalla. Ymmärtäisin asian asian näin. Hänen saavuttuaan todella alkoi kaikenmaailman älämöly hänen taholtaan.

    • Huomannut

      Onse vaan niin että kun jamiini ja selina lopettaa sätissä olemisen niin ei ole älämölyä eikä toraakaan. Selinan saavuttua alkaa se muiden nikkein arvuuttelu ja se kuka keskustelijoihin kirjoittaa. Selina eiole pätevä lutsiksi. Hän puuttuu jokaiseen keskusteluun kysymällä tai ivaten pilkkaamalla muita. Tuollainen ei sovi lutsille. Ehkä hän ei ymmärrä omaa tilaansa ja tunnusta sairauttaan riittävästi. Näiden sairaalloinen liimakiima näkyy heidän jutuissaan. Jos selina kerrankin ojentaisi ruusaa ja muita lipoviaan muiden näden ja bannisi. Selina kyllä huomauttaa muiden käytöksestä vaan ei lipojijaan, kuten ruusaa, konstaa ja hölöä. Tasapuolisuutta kehiin luotsien taholta.

      • newtonono

        lutsile,buaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      533
      3786
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3697
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2866
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2559
    6. 301
      2391
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1633
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      118
      1548
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe