Otsikon mukainen ilmoitus ajotietokoneelta. Malli V70 D3 automaattivaihteisto, vm. 2013. Ajettu135 tkm. Onko jollain ollut samaa tai tietää mitä tarkoittaa? (toivottavasti ei laatikon vaihtoa)
Volvo V70 vaihteiston suorituskyky heikko
5
4524
Vastaukset
- 8vaihettaparas
No ennen 8-vaihteista uutta laatikkoa volvon kaikkien vaihteistojen suorituskyky on ollut todella heikko ihan ominaisuutena. Se tarkoittaa siis vain että autosi on kunnossa ja vikaa ei ole. Uusi 8-vaihteinen vie volvon suorituskyvyn aina ihan uudelle tasolle.
- annaPeppuuKaverille
ihanan lapsellinen teini.
Onko öljyt vaihdettu? Suosittelen ensiavuksi. Maksaa toki sekin, kun oikein tekee, mutta on taatusti halvempi toimenpide kuin laatikon vaihto.
- V70-13
Laatikon voi myös ohjelmoida uudestaan. Se ei maltaita maksa ja ainakin minulla pikkuisen terävöitti vaihteiston toimintaa.
- Volovov70
Kiitos parille jälkimmäiselle. Koitetaan noita konsteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491643Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 811174
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987