https://biisit.info/ sivuston mukaan kahden Voicen finalistin kappale on jo soinut vain kerran radiossa. Nimittäin Radio Aalto on soittanut Suvin It's not the end of the world kappaleen ja Sea FM Ilona Gillin - One Way Trip. Luvut täsmäävät hyvin todennäköisesti todellisuuttaa, vaikkakaan BIISIT sivusto ei listaa jokaisella suomessa kuuluvalla kanavalla soineita.
Toivottavasti saisivat enemmänkin soittoa ja erityisesti Ilona Gillin biisi, joka oli selvästi onnistunein ja noista Voicen finaalibiiseistä paras. Suvin biisi tuli hyvänä kakkosena ja Merin ja Riikan biisit eivät ainakaan omaan korvaani kuulostaneet erityisen mahtavilta. Erityisesti Riikan biisi oli itselleni suuripettymys. Olisin odottanut jotain paljon parempaa. Sensijaan Ilona Gillin biisi oli erittäin positiivinen yllätys ja täysin onnistunut.
Ilona Gill vai Suvi kumpi vie radiosoitossa voiton
hyvämusanpuolesta
3
226
Vastaukset
- lkjljj
En ole kuullut kumpaakaan... No, en kyllä mitenkään usein soita muuta kuin autoradiota satunnaisesti ;).
- dsldjfld
Taisi olla taas yksi turha kisa, jonka voittajasta ei ikinä enää kuulla mitään. Niinhän noi on kaikki olleet....
- oddnews
Onko joku kuullut kesän aikana kertaakaan Ilonan tai Suvin biisiä radiosta? Minä ainakaan en ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu655638Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204337Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1321819- 951392
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771008