Seuraaviin Kysymyksiin.
1. Aikooko Maalaisliitto edelleen jatkaa Maamme Kehitystä hidastavaa Aluepolitiikkaansa.
2. Mikä on Maalaisliiton kanta NATO-jäsenyyteen.
Vaadin Maalaisliitolta vastausta.
33
391
Vastaukset
- kana-aulis
Voisitko kuvitella, että Harakka olisi joskus juhlapuhujana tällaisessa juhlassa?
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/sipila-veteraanipaivan-paajuhlassa-kaikille-veteraaneille-maksuttomat-avopalvelut/726234/Miten niin. Isänmaallinen Sosialidemokraatti on sitä paitsi huomattavasti sopivampi Juhlapuhujana. Maalaisliitto tekeytyy nyt Isänmaalliseksi jotta Ryssän kanssa vehtaaminen unohtuisi.
- Paloheinänpaskahousulla
OikeistoSosDem kirjoitti:
Miten niin. Isänmaallinen Sosialidemokraatti on sitä paitsi huomattavasti sopivampi Juhlapuhujana. Maalaisliitto tekeytyy nyt Isänmaalliseksi jotta Ryssän kanssa vehtaaminen unohtuisi.
taas dementiakohtaus päällä. Seitkytluku täysillä menossa.
On se ääliö.
Kysy "maalaisliitosta". Vaikka turhahan heidän on sieltä sinulle vastata, kun esität parin päivän kuluttua nuo samat kysymykset uudelleen, vaikka vastaukset on sinulle kopsattu moneen kertaan. Nyt saa pelkkä linkki riittää:
http://www.keskusta.fi/loader.aspx?id=c4b43ab3-673c-4d62-a0fa-79b7524e15d0Maalaisliiton "virallisena" totuutena odotan itse asiassa sinulta vastausta. Korkeintaan viidellä sanalla molempiin kysymyksiin? Ei monipolvisia selityksiä. Omin sanoin.
Maalaisliiton "virallisena" totuutena odotan itse asiassa sinulta vastausta. Korkeintaan viidellä sanalla molempiin kysymyksiin? Ei monipolvisia selityksiä. Omin sanoin.
Minä en edusta maalaisliittoasi, enkä ole oikeutettu antamaan vastauksia sille osoittamiisi kysymyksiin.
Etkö osaa avata linkkiäni?Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Minä en edusta maalaisliittoasi, enkä ole oikeutettu antamaan vastauksia sille osoittamiisi kysymyksiin.
Etkö osaa avata linkkiäni?Nyt et yhtäkkiä halua ottaa kantaa? Vai etkö kykene ytimekkääseen ilmaisuun. Minä vastaan niin kuin haluaisin Maalaisliiton vastaavan
1. Aluepolitiikassa huomioitava Realiteetit haihattelun sijaan.
2. Nato Jäsenyyden valmistelu aloitettava välittömästi.Ihan tiedoksesi Maalaisliitto lakkasi olemasta 1964.
Aiotko jatkaa akkasi ja lastesi pahoinpitelyä?OikeistoSosDem kirjoitti:
Nyt et yhtäkkiä halua ottaa kantaa? Vai etkö kykene ytimekkääseen ilmaisuun. Minä vastaan niin kuin haluaisin Maalaisliiton vastaavan
1. Aluepolitiikassa huomioitava Realiteetit haihattelun sijaan.
2. Nato Jäsenyyden valmistelu aloitettava välittömästi.Pysytään ketjun aiheessa, joka käy ilmi otsikosta. Kantaa otan edelleenkin, mutta vain sille varatuissa ketjuissa.
DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Ihan tiedoksesi Maalaisliitto lakkasi olemasta 1964.
Aiotko jatkaa akkasi ja lastesi pahoinpitelyä?Nyt saat vastata että mitä vittua sitä tuli sanotuksi!
Nyt saat vastata että mitä vittua sitä tuli sanotuksi!
Odotan selitystä.
"Aiotko jatkaa akkasi ja lastesi pahoinpitelyä?"- glx
DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Aiotko jatkaa akkasi ja lastesi pahoinpitelyä?Totta Maalaisliitto lakkasi olemasta 4 vuotta ennen kuin sinä synnyit, että olisi asiallista kutsua puoluetta sen oikealla nimellä. Itse vaadit muilta asiallisuutta, mutta itse käyttäydyt täysin asiattomasti tämän Maalaisliitto nimittelysi kanssa. Oikeastaan nimittelyäsi voitaisiin verrata jos Demareita kutsuttaisiin punikeiksi, joka minun mielestäni ei ole asiallista käytöstä.
glx kirjoitti:
Totta Maalaisliitto lakkasi olemasta 4 vuotta ennen kuin sinä synnyit, että olisi asiallista kutsua puoluetta sen oikealla nimellä. Itse vaadit muilta asiallisuutta, mutta itse käyttäydyt täysin asiattomasti tämän Maalaisliitto nimittelysi kanssa. Oikeastaan nimittelyäsi voitaisiin verrata jos Demareita kutsuttaisiin punikeiksi, joka minun mielestäni ei ole asiallista käytöstä.
Eiköhän nyt ole kysymys pikkuisen eri asiasta. Allekirjoittanut ei ole koskaan tällä palstalla ja korostan en koskaan mennyt henkilökohtaisuuksiin.
- maalaisliittoOn
maalaisliitto,
vaikka voissa paistais ja nimeä vahitais,
kommunismin ja paljastumisen pelko,
virittää fasismin kiiman tappiinsa... DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Aiotko jatkaa akkasi ja lastesi pahoinpitelyä?Odotan edelleen selitystä tähän kommenttiin.
Odotan selitystä.
"Aiotko jatkaa akkasi ja lastesi pahoinpitelyä?"1. Aikooko Maalaisliitto edelleen jatkaa Maamme Kehitystä hidastavaa Aluepolitiikkaansa
"Aiotko jatkaa akkasi ja lastesi pahoinpitelyä?"
Et tietysti huomannut samaa kysymyksen asettelua.DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
1. Aikooko Maalaisliitto edelleen jatkaa Maamme Kehitystä hidastavaa Aluepolitiikkaansa
"Aiotko jatkaa akkasi ja lastesi pahoinpitelyä?"
Et tietysti huomannut samaa kysymyksen asettelua.Älä selitä. Sanottu mikä sanottu. Mutta olkoon.
- glx
Eiköhän nyt ole kysymys pikkuisen eri asiasta. Allekirjoittanut ei ole koskaan tällä palstalla ja korostan en koskaan mennyt henkilökohtaisuuksiin.
Kyllä Keskustalaiset kokevat loukkauksena sen, että heitä nimitellään muuksi kuin mitä he ovat. Muistan tapauksen 70 luvulta, kun eräs Smp:läinen karjalaismies antoi eräälle tuttavalleni lapiosta, kun oli sanonut tätä pienpojaksi. Smp oli aikaisemmalta nimeltään Suomen pientalon poikain puolue. Tämä osoittaa kuinka loukkaavana tuollaista nimittelyä voidaan pitää, jota sinäkin jatkuvasti harrastat.
- Faktaapukkaa
Älä selitä. Sanottu mikä sanottu. Mutta olkoon.
No aioitko jatkaa pieksämistä?
Älä selitä. Sanottu mikä sanottu. Mutta olkoon.
Vaadin OikeistoSosDem: ilta vastausta Aiotko jatkaa akkasi ja lastesi pahoinpitelyä
DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Vaadin OikeistoSosDem: ilta vastausta Aiotko jatkaa akkasi ja lastesi pahoinpitelyä
Arvasin että sinussa ei ole kanttia perumaan sanojasi. Tällaisissa yleensä fiksumpi lopettaa.
Faktaapukkaa kirjoitti:
No aioitko jatkaa pieksämistä?
Kuuluuko keskustelumme sinulle jotenkin.
glx kirjoitti:
Kyllä Keskustalaiset kokevat loukkauksena sen, että heitä nimitellään muuksi kuin mitä he ovat. Muistan tapauksen 70 luvulta, kun eräs Smp:läinen karjalaismies antoi eräälle tuttavalleni lapiosta, kun oli sanonut tätä pienpojaksi. Smp oli aikaisemmalta nimeltään Suomen pientalon poikain puolue. Tämä osoittaa kuinka loukkaavana tuollaista nimittelyä voidaan pitää, jota sinäkin jatkuvasti harrastat.
Voihan se olla niinkin. En ole tullut ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta. Voin minä sitä nimeä olla käyttämättä. Samaa toivoisin myös tästä Punikittelusta. Katson kyllä oikeudekseni liittää määreen "Oikeistolainen" Keskustan yhteyteen. Koska "Keskustaa" tai "Maltillista Porvaristoa" tämä puolue ei edusta. Kuten joskus silloin kun itse olen ollut sen jäsen.
- Paloheinänpersereiän
Voihan se olla niinkin. En ole tullut ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta. Voin minä sitä nimeä olla käyttämättä. Samaa toivoisin myös tästä Punikittelusta. Katson kyllä oikeudekseni liittää määreen "Oikeistolainen" Keskustan yhteyteen. Koska "Keskustaa" tai "Maltillista Porvaristoa" tämä puolue ei edusta. Kuten joskus silloin kun itse olen ollut sen jäsen.
loputon määkiminen jatkuu ja jatkuu...
Voivittu näiden punikkien neroutta. - glx
Oikeisto nyt on vähän tulkinta kysymys miten itse kukin sen tulkitsee. Se että Keskustan näkyvillä paikoilla on muutama ns. oikeistolaisempi henkilö, kuten Sipilä ja Berner, Esim. Olli Rehniä en pidä samalla lailla oikeistolaisena, niin se että siellä on niitä muutamia ei tee koko puolueesta oikeistolaista, niin kuin ei demareistakaan tule oikeistopuoluetta jos siellä muutama oikeistodemari onkin. Kyllä Sdp on ja pysyy vasemmistopuolueena, samoin kuin Keskusta pysyy maltillisena porvaripuolueena.
glx kirjoitti:
Oikeisto nyt on vähän tulkinta kysymys miten itse kukin sen tulkitsee. Se että Keskustan näkyvillä paikoilla on muutama ns. oikeistolaisempi henkilö, kuten Sipilä ja Berner, Esim. Olli Rehniä en pidä samalla lailla oikeistolaisena, niin se että siellä on niitä muutamia ei tee koko puolueesta oikeistolaista, niin kuin ei demareistakaan tule oikeistopuoluetta jos siellä muutama oikeistodemari onkin. Kyllä Sdp on ja pysyy vasemmistopuolueena, samoin kuin Keskusta pysyy maltillisena porvaripuolueena.
Aikoinaan olisin toivonut Rehnin valintaa Puheenjohtajaksi. Kyllähän Puheenjohtaja määrittää tuota puolueensa kantaa. Lipposen ja Urpilaisen ja SDP oli Oikeistolaisempi kuin Heinäluoman ajan SDP. Olisikohan Liisa Jaakonsaarella halua palata kotimaan politiikkaan?
- glx
Mikä on Sdp:n kanta natojäsenyyteen. Jos et satu tietämään, minä kerron. Se on kielteinen, eli Sdp, siis sinun puolueesi on natokielteinen. Ennen kuin huolehdit muiden natokannasta, hoida kotipesäsi kuntoon. Ilman Sdp:n myönteistä natokantaa Suomi ei mene ikinä natoon. Toistan vielä Sdp, siis sinun puolueesi sekä Vasemmistoliitto ovat kaikkein natovastaisimmat puolueet tällä hetkellä Suomessa.
Jos Poliittiset Päättäjät kantavat vastuunsa ei siinä tarvitse rivijäsenien mielipiteitä kysellä.
- Skini-
Jos Poliittiset Päättäjät kantavat vastuunsa ei siinä tarvitse rivijäsenien mielipiteitä kysellä.
Ei tämä demari edes ole.
Hänhän loilottaa eduskunnasta poissa olevan puolueen mantraa.
Onko vaikea arvata sitä natottaja puoluetta. - glx
Jos haluat Suomen Keskustan virallisen natokannan, niin soita Keskustan puoluetoimistoon, vaikka puoluesihteeri Laaniselle, hän kertoo sen varmasti sinulle mielellään. Puhelin numeron löydät puolueen nettisivuilta.
- Totuuskomissio
Ainakin tämä nykyinen Maalaisliiton "jälkeläinen" on ajamassa normien purku nimikkeellä kaikki luonnon-ja ympäristönsuojeluun liittyvät tarpeet minimiin.
Viimeisenä esitys, jolla vesitetään jo ennestäänkin vesitetty jätevesien käsittelyaikomus täysin vapaaehtoiseen kuosiin.
Näin hölmöjä voivat olla vain vesistöjä maatalouden tukiaistenkin turvin saastuttaneet / saastuttavat kepulaiset.
Meillä on kaikkien aikojen huonoin ympäristöministeri tämä Tiilikainen (Kepu) toisaalta onkin maa/ metsäministeri, eli normien purkuna "pukki kaalimaan vartijana" ympäristönsuojelun suhteen.
Sama mikä aikoinaan tapahtui kuntatasolla, kun kuntien ympäristönsuojeluvirat dumpattiin yleensä teknisen toimen viranhaltijoille hyvin pitkälti toimimattomiksi, on nyt normien purkuna todellisuutta valtion tasolla, kiitos ympäristönsuojelua vihaavan kepulijoukon!
Mätä poliittinen kulttuuri voimistuu voimistumistaan ajassa! - Nyt_pistetäänkin
Totuuskomissio kirjoitti:
Ainakin tämä nykyinen Maalaisliiton "jälkeläinen" on ajamassa normien purku nimikkeellä kaikki luonnon-ja ympäristönsuojeluun liittyvät tarpeet minimiin.
Viimeisenä esitys, jolla vesitetään jo ennestäänkin vesitetty jätevesien käsittelyaikomus täysin vapaaehtoiseen kuosiin.
Näin hölmöjä voivat olla vain vesistöjä maatalouden tukiaistenkin turvin saastuttaneet / saastuttavat kepulaiset.
Meillä on kaikkien aikojen huonoin ympäristöministeri tämä Tiilikainen (Kepu) toisaalta onkin maa/ metsäministeri, eli normien purkuna "pukki kaalimaan vartijana" ympäristönsuojelun suhteen.
Sama mikä aikoinaan tapahtui kuntatasolla, kun kuntien ympäristönsuojeluvirat dumpattiin yleensä teknisen toimen viranhaltijoille hyvin pitkälti toimimattomiksi, on nyt normien purkuna todellisuutta valtion tasolla, kiitos ympäristönsuojelua vihaavan kepulijoukon!
Mätä poliittinen kulttuuri voimistuu voimistumistaan ajassa!kaikki vihermääkijät kunnissa ja elykeskuksissa ruotuun. On ne riittävän kauan vittuilleetkin yrittäjille joka asiasta.
- Ei.muista.eilistä
Skini- kirjoitti:
Ei tämä demari edes ole.
Hänhän loilottaa eduskunnasta poissa olevan puolueen mantraa.
Onko vaikea arvata sitä natottaja puoluetta.Eiköhän IPU ole.
Dementia vielä vaivana, kiertää samoja juttujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428