Kuka kumma viisaus häiriköi Citymarketin asiakkaita aina iltapäivisin?? keles sentään.
HÄIRIKÖIJÄ!
16
824
Vastaukset
- pkaale
Espanjanmanne.
Kepu?
- Hidaasta
kirjoottelua kun itselle vastaaminen kestää neljä minuuttia.
- kaunismieliii
ittensä kans on kiva kiriootella
kaunismieliii kirjoitti:
ittensä kans on kiva kiriootella
Kun itse kysyy ja itse vastaa, ei synny riitaa.
- hahaaaa
myllis_seppo kirjoitti:
Kun itse kysyy ja itse vastaa, ei synny riitaa.
siitä vasta riemu repeiski kun tulis se riita
- asfdajhg
A.H ?
- Alligator_Fuckhouse
J. Siltavuori?
- mulukko
KYLLÄ se PÄLLI on !
- Ämmä90
Toivottavasti ei enää häiriköi, uhkasin poliisilla.
- Larzan
kilpailevan kauppaketjun agitaattori
- voorrtti
peräkamarin poikia selevästi
- Hienolla
tavalla Kauhajoen asioita parantava aloitus. Näitä lisää niin kyllä siinä asiat paranee kun järki-ihmiset tulevat vastauksinen mukaan keskusteluun.
- ymmärrystäkövailla
eipä sinullakaan tunnu juuri järkeä löytyvän jos tosiaan kuvittelet että jossain anonyymipalstalla asioita parannetaan tai edistetään.
sivistyneet ja humaanit keskustelut käydään kasvokkain ei netissä anonyymipalstalla.
ikävien vierasaineiden käytöstä voi luopua ja lasten varttuessa jossakin vaiheessa he kiittävät luomuratkaisun tehneitä vanhempiaan. - Tämäkeskustelu
ymmärrystäkövailla kirjoitti:
eipä sinullakaan tunnu juuri järkeä löytyvän jos tosiaan kuvittelet että jossain anonyymipalstalla asioita parannetaan tai edistetään.
sivistyneet ja humaanit keskustelut käydään kasvokkain ei netissä anonyymipalstalla.
ikävien vierasaineiden käytöstä voi luopua ja lasten varttuessa jossakin vaiheessa he kiittävät luomuratkaisun tehneitä vanhempiaan.on aloituksen osalta asiaton ja kuvaa vastaajienkin osalta vain kauhajokisten järjen tasoa, siis myös minunkin, kun vastasin.
- uunoeemeli
mannet häirittöö ainaki aamuusin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474234Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1043464Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391815- 1051742
Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1171486Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.91292- 721141
HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki71124- 1081052
- 501026