Kuka kumma viisaus häiriköi Citymarketin asiakkaita aina iltapäivisin?? keles sentään.
Vastaukset 16
- pkaale
Espanjanmanne.
Kepu?
- Hidaasta
kirjoottelua kun itselle vastaaminen kestää neljä minuuttia.
- kaunismieliii
ittensä kans on kiva kiriootella
kaunismieliii kirjoitti:
ittensä kans on kiva kiriootella
Kun itse kysyy ja itse vastaa, ei synny riitaa.
- hahaaaa
myllis_seppo kirjoitti:
Kun itse kysyy ja itse vastaa, ei synny riitaa.
siitä vasta riemu repeiski kun tulis se riita
- asfdajhg
A.H ?
- Alligator_Fuckhouse
J. Siltavuori?
- mulukko
KYLLÄ se PÄLLI on !
- Ämmä90
Toivottavasti ei enää häiriköi, uhkasin poliisilla.
- Larzan
kilpailevan kauppaketjun agitaattori
- voorrtti
peräkamarin poikia selevästi
- Hienolla
tavalla Kauhajoen asioita parantava aloitus. Näitä lisää niin kyllä siinä asiat paranee kun järki-ihmiset tulevat vastauksinen mukaan keskusteluun.
- ymmärrystäkövailla
eipä sinullakaan tunnu juuri järkeä löytyvän jos tosiaan kuvittelet että jossain anonyymipalstalla asioita parannetaan tai edistetään.
sivistyneet ja humaanit keskustelut käydään kasvokkain ei netissä anonyymipalstalla.
ikävien vierasaineiden käytöstä voi luopua ja lasten varttuessa jossakin vaiheessa he kiittävät luomuratkaisun tehneitä vanhempiaan. - Tämäkeskustelu
ymmärrystäkövailla kirjoitti:
eipä sinullakaan tunnu juuri järkeä löytyvän jos tosiaan kuvittelet että jossain anonyymipalstalla asioita parannetaan tai edistetään.
sivistyneet ja humaanit keskustelut käydään kasvokkain ei netissä anonyymipalstalla.
ikävien vierasaineiden käytöstä voi luopua ja lasten varttuessa jossakin vaiheessa he kiittävät luomuratkaisun tehneitä vanhempiaan.on aloituksen osalta asiaton ja kuvaa vastaajienkin osalta vain kauhajokisten järjen tasoa, siis myös minunkin, kun vastasin.
- uunoeemeli
mannet häirittöö ainaki aamuusin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm69949- 55928
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s42863Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54665Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21664- 33615
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.247558Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44548Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br162507Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5491