Kuka kumma viisaus häiriköi Citymarketin asiakkaita aina iltapäivisin?? keles sentään.
HÄIRIKÖIJÄ!
16
833
Vastaukset
- pkaale
Espanjanmanne.
Kepu?
- Hidaasta
kirjoottelua kun itselle vastaaminen kestää neljä minuuttia.
- kaunismieliii
ittensä kans on kiva kiriootella
kaunismieliii kirjoitti:
ittensä kans on kiva kiriootella
Kun itse kysyy ja itse vastaa, ei synny riitaa.
- hahaaaa
myllis_seppo kirjoitti:
Kun itse kysyy ja itse vastaa, ei synny riitaa.
siitä vasta riemu repeiski kun tulis se riita
- asfdajhg
A.H ?
- Alligator_Fuckhouse
J. Siltavuori?
- mulukko
KYLLÄ se PÄLLI on !
- Ämmä90
Toivottavasti ei enää häiriköi, uhkasin poliisilla.
- Larzan
kilpailevan kauppaketjun agitaattori
- voorrtti
peräkamarin poikia selevästi
- Hienolla
tavalla Kauhajoen asioita parantava aloitus. Näitä lisää niin kyllä siinä asiat paranee kun järki-ihmiset tulevat vastauksinen mukaan keskusteluun.
- ymmärrystäkövailla
eipä sinullakaan tunnu juuri järkeä löytyvän jos tosiaan kuvittelet että jossain anonyymipalstalla asioita parannetaan tai edistetään.
sivistyneet ja humaanit keskustelut käydään kasvokkain ei netissä anonyymipalstalla.
ikävien vierasaineiden käytöstä voi luopua ja lasten varttuessa jossakin vaiheessa he kiittävät luomuratkaisun tehneitä vanhempiaan. - Tämäkeskustelu
ymmärrystäkövailla kirjoitti:
eipä sinullakaan tunnu juuri järkeä löytyvän jos tosiaan kuvittelet että jossain anonyymipalstalla asioita parannetaan tai edistetään.
sivistyneet ja humaanit keskustelut käydään kasvokkain ei netissä anonyymipalstalla.
ikävien vierasaineiden käytöstä voi luopua ja lasten varttuessa jossakin vaiheessa he kiittävät luomuratkaisun tehneitä vanhempiaan.on aloituksen osalta asiaton ja kuvaa vastaajienkin osalta vain kauhajokisten järjen tasoa, siis myös minunkin, kun vastasin.
- uunoeemeli
mannet häirittöö ainaki aamuusin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282537- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981815- 1221809
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401147Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987