Kuka kumma viisaus häiriköi Citymarketin asiakkaita aina iltapäivisin?? keles sentään.
HÄIRIKÖIJÄ!
16
834
Vastaukset
- pkaale
Espanjanmanne.
Kepu?
- Hidaasta
kirjoottelua kun itselle vastaaminen kestää neljä minuuttia.
- kaunismieliii
ittensä kans on kiva kiriootella
kaunismieliii kirjoitti:
ittensä kans on kiva kiriootella
Kun itse kysyy ja itse vastaa, ei synny riitaa.
- hahaaaa
myllis_seppo kirjoitti:
Kun itse kysyy ja itse vastaa, ei synny riitaa.
siitä vasta riemu repeiski kun tulis se riita
- asfdajhg
A.H ?
- Alligator_Fuckhouse
J. Siltavuori?
- mulukko
KYLLÄ se PÄLLI on !
- Ämmä90
Toivottavasti ei enää häiriköi, uhkasin poliisilla.
- Larzan
kilpailevan kauppaketjun agitaattori
- voorrtti
peräkamarin poikia selevästi
- Hienolla
tavalla Kauhajoen asioita parantava aloitus. Näitä lisää niin kyllä siinä asiat paranee kun järki-ihmiset tulevat vastauksinen mukaan keskusteluun.
- ymmärrystäkövailla
eipä sinullakaan tunnu juuri järkeä löytyvän jos tosiaan kuvittelet että jossain anonyymipalstalla asioita parannetaan tai edistetään.
sivistyneet ja humaanit keskustelut käydään kasvokkain ei netissä anonyymipalstalla.
ikävien vierasaineiden käytöstä voi luopua ja lasten varttuessa jossakin vaiheessa he kiittävät luomuratkaisun tehneitä vanhempiaan. - Tämäkeskustelu
ymmärrystäkövailla kirjoitti:
eipä sinullakaan tunnu juuri järkeä löytyvän jos tosiaan kuvittelet että jossain anonyymipalstalla asioita parannetaan tai edistetään.
sivistyneet ja humaanit keskustelut käydään kasvokkain ei netissä anonyymipalstalla.
ikävien vierasaineiden käytöstä voi luopua ja lasten varttuessa jossakin vaiheessa he kiittävät luomuratkaisun tehneitä vanhempiaan.on aloituksen osalta asiaton ja kuvaa vastaajienkin osalta vain kauhajokisten järjen tasoa, siis myös minunkin, kun vastasin.
- uunoeemeli
mannet häirittöö ainaki aamuusin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2201496- 961296
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle181200Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61177Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43851Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813