Kun murhaaja pääsee vapaaksi, puukottaako hän pian uudelleen?
Vai onko kaupungissa niin paljon pahaa verta, että murhaaja pelkää itsensä puolesta eikä palaakaan Seinäjoelle? Saako uuden nimen ja muuttaa isoon kaupunkiin? Murhaako siellä uudelleen?
Kun murhaaja pääsee vapaaksi
7
201
Vastaukset
Jos pääsee vapaaksi. Voidaan myös määrätä pakkohoitoon ja sieltä ei pääse ennen kuin tervehtyy riittävästi.
- hommahoidossa
Vapautumisesta on jo päätetty, eikä siihen mene kovin kauaa, ellei jotain yllättävää tapahdu.
Sinulla ei liioin ole pakkohoito kovinkaan kaukana, jos puhelet livenä samanlaisia mitä tänne suollat. - murhaxxx
hommahoidossa kirjoitti:
Vapautumisesta on jo päätetty, eikä siihen mene kovin kauaa, ellei jotain yllättävää tapahdu.
Sinulla ei liioin ole pakkohoito kovinkaan kaukana, jos puhelet livenä samanlaisia mitä tänne suollat.Miksi et vastaa kysymyksiini?
- hommahoidossa
murhaxxx kirjoitti:
Miksi et vastaa kysymyksiini?
Asiantuntijat ovat päättäneet vapauttaa siksi, koska ovat varmoja että murha oli yksittäinen suuttumuksen vallassa tehty teko, joka ei tule toistumaan. Muuten vapauttamisesta ei olisi tietenkään päätetty.
Vapauttaminen etenee normaalin kaavan mukaan, ensikertalaisena tuomion todellinen pituus laskee kolmeen vuoteen ja nuorena henkilönä tehtynä vielä lisää, eli vapaus koittaa lähiaikoina. hommahoidossa kirjoitti:
Sinulla ei liioin ole pakkohoito kovinkaan kaukana, jos puhelet livenä samanlaisia mitä tänne suollat.Painu sinä vittuun!
- Pelkääjä
Murhaaja on käsittämättömän paha. Hän joutuu elämään pakkohoidossa koko elämänsä, sillä hän ei koskaan parannu. Hyvä näin.
- LOve61
Mulla on 20 centtiä taskussa vain..llallallaa..peace and love lauletaan yhsexxä kaik nii ei tarvii täällä vihaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2191490- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61157Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171156Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9958Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66895- 32870
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest41828Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813