Muillakin on paljon lapsia kuin lestadiolaisilla

suurenperheenkasvatti

Haapavetisissä ei-uskovaisissa perheissä on myös paljon lapsia jopa 8 eikä eletä sossun rahoilla.

15

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ååäå7

      pirrisolmuun ja heti,teidät on paikallistettu

    • komiahomma

      Hienoa, parempi täyttää Suomi ja Suomalaiset työpaikat alkuperäisväestöllä kuin maahanmuuttajilla vaikka niitä vastaan minulla ei mitään olekaan. Eiköhän osallistuta kaikki näihin talkoisiin, Jusskin MARS MARS lapsia tekemähän !
      Oon oppinu bioloogian tunnilta että vanhankin miehen peenis tuottaa riittävästi siittiöitä lapsen tekoa varten. Nyt loppuu se seinille roiskiminen !!!

    • ääåå7

      en ymmärrä ,naisia pidetään tuotantolaitoksina,jolle sitten maksetaan tukiaisia,talvet ilmankenkiä ja kesät raskaana,ja tukeja on niinkuin tiedätte monia

      • voiymmärtämätöntä

        Seón poju kuule luonnon laki, ilman sitä ei suakaan olis täällä räksyttämässä. Onneksi isäs ja äitis päätti tehdä temput ilman kontoomia!


    • vapaatahto

      mut ne kai teki sen vapaaehtosesti ilman että jonku yhistyksen vanahat käävät sitä
      ois vaatinu taivaaseen pääsyn ehtona ?

    • onnenpojat

      roiskiminen on maailman helepointa hommaa
      ja vapaus huumaa kun akat ja yhteiskunta kantaa vastuut ja elättää

    • Totuusunehtunut

      Lestat on tulkinneet raamattua täysin väärin, sillä ei ole tarkoitettu, että yksi lahko maapallon täyttää.

      • väestö.kasvuun

        Ei totuus ole unohtunut mutta tumputtamisellasi ei väestö kasva.


    • Janaisetalistuutähän

      Nainen ei pääse taivaaseen, jos ei ole koko hedelmällistä ikäänsä raskaana.

      On kysymys taivaasta tai helvetistä naisen kohdalla.

      Miehillä ei ole vastaavaa velvoitetta , he ovat vapaamatkustajia.

    • kANEISTAMALLIA

      JOTKA JOUTUU "TIILIRANANA" OLEMAAN, HEILLÄ ON MAANPÄÄLLINEN HELVETTI LÄSNÄ JATKUVASTI.

      • kåpslokkiko

        Kato, heräsit ja vielä kännissä!


    • teekkarii

      vappauna pitääki olla

      • tekarit.oot

        Vappuna vai vapaana, sinä mikään teekkari ole...


    • kieroutuneettukiaiset

      keskimääränen lapsiluku on suomessa paljon alle 2.
      sen verran vastuuntuntoset uskoo kykenevänsä elättään.
      sipilä pani nää pienperheet nyt kuurille, tottakai!
      just toisinpäin pitäs olla, eli suurin lapsilisä ensimmäisestä ja sitten pienenis, niin ne menee kulutkin.

    • jokainenjokauskoo

      Jokainen, joka uskoo Jumalaan on uskovainen, eikä ainoastaan Lestadiolaiseen herätysliikkeeseen kuuluvat.
      On väärin ymmärrettyä nimittää, että vain lestat on uskovaisia ja muu kansa ei ole uskovaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe