Siis oon 16v poika ja mulla on 18cm? nii mitä mieltä ootte, onks ihan hyvän kokonen?
onko hyvän kokoinen peli?
24
775
Vastaukset
- 1tyttövain
Ei sillä ole mitään väliä minkä kokonen.. ;)
- äääääshooool
The.Chosen.One kirjoitti:
lol aloittaja vittu mikä millimuna sää oot
Sulla ittelläs ei ees oo munaa!
- pippelinpyörittäjä
aivan saatanan pieni
- mikkelinkittaaja
kyllä toimii
- tyhymäDDD
eihän sillä pituudella mitään väliä oo
paksuus se on joka merkitsee iha ok, mut tietääks kukaan teistä, kuka on Jeff Hardy?
- Vole
Mulla on reilu 25 metrinen millä pölli liikkuu.
Onks hyvän kokone. - Helikopteri69
Kyllä sillä meatspinniä heiluttelee
- siismitävittuanyttaas
Riippuu siitä mistä pelistä puhut ja mihin sä aiot sitä käyttää. Mulla on esimerkiksi 28 kertaa 28 senttinen shakkilauta ja musta se on ihan hyvän kokoinen.
- mustamunainen
Minkä takia musta on hyvänkokoinen?
Minulla on ihan laidasta laitaan hylsyjä räikkääni. Yleensä käytän 13 millistä. Sillä ja kiintoavaimella saa hyvin hommat hoidettua. Vittupihtejä avuksi jos ei muuten saa
- ponihomo
oletko unicorn? mikäli et, suosittelen hankkimaan sarven peniksenjatkeeksi.
- Temppuilija
On todellakin hyvän kokoinen
- EKISI
RAKASTAN KALUASI, SE IHANA
- EKISI
IHANA SULLA NAM
- Temppuilija
poika16w: masturboitko kuinka usein ?
- opetteleppaEkaLukee
Mun ymmärtääkseni tää joka kysyy tota on tyttö. Ei siis alottaja.
- 13-
On hyvän kokonen:))))) Haluut sä tunkee sen mun märkään sykkivään pilluun? Saisit jos haluut. Oon 13v ;)
- imettäjä12vee
Niin se sun "18cm" oli jtn 7-8cm ku imit mun 12cm munaa :) mutta hyvin imit :D Haluatko tänään taas imee ja voitaisiin kokeilla panoja ;D
- juukarvatonvielä
meikä 14v ja pili on 11cm ku seisoo. onko se sit pieni ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1364940Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703440"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1063316Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma432672Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.322341- 1141654
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3521175- 491156
- 49892
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55711