Norolampi: Patrick Tiainen on susi!

copypaste

7

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekoilijha67

      tuli niin paha olo koko patrikista kuuntelin sen taivas näyt niin en mä tajua,mulla oli aikanaan vähän samaa mutta ......mitä vielä' tulee ton kautta

    • Voi-voi

      – näin Rea Aalto ja jatkaa:3.Mooseksen kirja: 19:31 Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. 20:6 Ja jos joku kääntyy vainaja- tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa. 20:27 Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja- tai tietäjähenki, niin heidät rangaistakoon kuolemalla; heidät kivitettäköön, he ovat verivelan alaiset." .Kuningasten kirja:
      21:6 Myös pani hän poikansa kulkemaan tulen läpi, ennusteli merkeistä, harjoitti noituutta ja hankki itsellensä vainaja- ja tietäjähenkien manaajia; hän teki paljon sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, ja vihoitti hänet.
      23:24 Myöskin vainaja- ja tietäjähenkien manaajat, kotijumalat ja kivijumalat ja kaikki iljetykset, joita oli nähty Juudan maassa ja Jerusalemissa, Joosia hävitti, täyttääkseen lain sanat, jotka olivat kirjoitettuina siinä kirjassa, minkä pappi Hilkia oli löytänyt Herran temppelistä Aikakirja: 33:6 Myös pani hän poikansa kulkemaan tulen läpi Ben-Hinnomin laaksossa, ennusteli merkeistä, harjoitti noituutta ja velhoutta ja hankki itsellensä vainaja- ja tietäjähenkien manaajia; hän teki paljon sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, ja vihoitti hänet. Jesaja: 8:19 Ja kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja- ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Jumalaltansa? Kuolleiltako elävien puolesta? 19:3 Egyptiltä katoaa rohkeus rinnasta, ja minä hämmennän hänen neuvonsa; ja he kysyvät epäjumalilta, henkienmanaajilta, vainaja- ja tietäjähengiltä.
      44:25 joka teen tyhjäksi valhettelijain merkit, teen taikurit tyhmiksi, joka panen tietäjät peräytymään ja muutan heidän tietonsa typeryydeksi. Jeremia: 29:8 Sillä näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako profeettainne, joita on keskuudessanne, ja tietäjäinne pettää itseänne, älkääkä totelko unianne, joita te uneksutte.

      Luterilainen Norolampi toimii aivan samoin kuin meedio saarnaaja Helena Konttinen.

      Kirkko on jälleen alkanut mustamaalaamis kamppanjan. No, se heille suotakoon.

      • Ihmejuttua

        Niin Norolampi ei ole luterilainen vaan viimeksi kuulunut helluntaiseurakuntaan ja kastettu aikuisena. Ja kenenkään Konttisen kanssa Norolammella ei ole mitään tekemistä, en tiedä mistä tuollaista tähän vedät.


    • "Patrick Tiainen on susi! "

      ai.

      itse olisin veikannut, että on tiainen

    • Tipale
    • Olkaa_valppaat

      https://www.youtube.com/watch?v=4UpScs9ut-A&list=PLVcyzlQovWkPr_Gu8wmDUjOMZ4JiI8pA1
      Tuolla Juha Norolampi käsittelee Tiaisen vastauksia (osat 10-11)

      Norolammen kritiikki on Raamatullista ja hyvää. Olen iloinnut hänen tekemästä työstä Totuuden puolesta. WOF on kokonaisuudessaan menestysteologinen new age vaikutteinen harhaanjohtava liikehdintä. Asiasta on paljon varoitusta netissä niille jotka haluavat pitäytyä oikeassa Jumalan tuntemuksessa

      Kiitos Juha!

    • tärkeää

      Niin kauan kuin demonit aiheuttavat vain hilpeää käytöstä kuulijassa kuten hihittelyä ja pomppimista jms niin tuskin siitä haittaa, mutta siinä vaiheessa kun ja jos jossakin yksilössä alkaa vaikutukset olla sitä luokkaa, että henkilö lähtee kirveen tai muun aseen kanssa lahtaamaan lähimpänä olevia on syytä jo alkaa epäröimään kys. uskonnon vaikuttimia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe