Vappu-unelma

N-kurkiaisella on vapuksi riisikakkuja, ale tuorejuustoa valkosipulilla, muutama desi lurumaitoa, kananmuna, vihreitä papuja purkki, jääkaappikylmää vettä 1/3l ja jotain muuta pikku sälää.
Unelmana olisi pekonihampurilainen soijabaassis sämpylällä (ei vehnäpöhö), pippurijuustolla, sipulirenkailla, valkosipulimurskalla, soijakastikkeella, BBQ kastikkeella, tuorekurkuilla, paistinkananmunalla ja hyvällä pihvillä. Sekä mahdollisesti jollain muulla hyvänmakuisella, napakalla suutuntumalla sekä hyvällä suunmakealla ja raikkaalla tuntumalla varustetulla pikkusälällä (kuten ehkä poron suolatullla kuivalihaleikkeleellä).
Juomatoive ei ole vielä valmis.
Millaisia vappu-unelmia muilla on tänä vuonna?

4

86

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari pientä itsetehtyy pizzaa ja pari kauhuleffaa. Halpisoluet juon tänään. Simaa en tehnyt enkä munkkeja vaikka nekin onnistus. Vappu joka päivä jos niin tahtoo.

• Urheilijaaa

Vappu menee lähinnä treenatessa. Ja ihan normiruokaa syön, ei alkon tuotteita. No, ehkä huomenna ostan simaa ja pari munkkia, mut yleensä vältän turhia kaloreita sokerista.

• yönsudet

Simaa tehty pari pulloa, ja munkkien paistaminen lauantaina. Muuten perunaa, nakkeja, jotain salaattia. Eipä vappuun tarvi muuta ollakaan. Grilliä ei ole, eikä pihaa, joten syöminen onnistuu sisätiloissa.

• herkunserkku

En pidä Tippaleivistä ja olen hiivalle allerginen. (Sima)
      Hankin pullon Magyar Fehe'r Bor Juustoja keksejä ja pirarkakkuja. Ruokana grillaan raakamakkaroita ja teen kunnon perunamuussin.
      Kahvileipänä ruisleipä rasvaton kalkkunaleike ja kotimainen tomaatti parasta herkkua mitä tiedän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      132
      1873
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      156
      862
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      782
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      722
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      681
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      276
      679
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      44
      667
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      602
    Aihe