"Lapsi"tähti olikin KOLMEKYMPPINEN!

MatunIKÄ.kusetus

17-vuotiaana esiintynyt koripallolahjakkuus pidätettiin, kun oikea ikä selvisi.

Sudanista kotoisin oleva Jonathan Nicola on raamikas pelaaja, pituutta 206 cm ja painoa 92 kiloa.

Hän oli lukionsa koripallojoukkueen ehdoton tähti.

Tiedossa ei ole, miten hän pääsi maahan ja onnistui läpäisemään lukuisia tarkastuksia.

Käry kävi aikaisemmin huhtikuussa, kun hän haki Yhdysvaltain viisumia pelatakseen koripallojoukkueensa kanssa turnauksessa USA:n puolella.

Yhdysvaltain viranomaiset huomasivat sormenjälkien perusteella, että sama henkilö oli jo kerran aikaisemmin hakenut USA:n viisumia.

Siinä hakemuksessa syntymäpäiväksi oli ilmoitettu 1.11.1986.

Eli se on todellisuudessa lähes 30 vuotias!

Matu tunnusti, että hän halusi saada hyvän ilmaisen koulutuksen

Kuulostaako tutulta?

Meidän pääministeriäkin kusetettii.

23

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Frang

      Onhan näitä "lapsia" Suomessakin. Ei taida olla kovin vaikeaa hämätä. 16-vuotiaillakin puolimetrinen parta, noh, sitähän se hiekka-aavikko teettää. Kasvu alueella on näemmä vakio.

    • Lapsiparka oli sekoittanut välittäjiltä saamansa Suomen ja USA:n maapaperit. Ei USA:ssa saa hyvää koulutusta ilmaiseksi. Siellä yliopistokoulutus maksaa vähintään 150.000 $.

      Vain idioottien hallitsemat maat tarjoavat koulutusta ilmaiseksi.

      • 65415

        Kyllä urheilustipendillä saa ilmaisen koulutuksen usassa.


      • Onko se mielestäsi ilmaista joka maksetaan stipendillä? Tuolla logiikalla vanhempienkin maksama koulutus olisi ilmaista.


      • VeronmalsajatMaksavat

        Samalla logiikalla ei Suomessakaan ole ilmaista koulutusta.


      • VeronmalsajatMaksavat kirjoitti:

        Samalla logiikalla ei Suomessakaan ole ilmaista koulutusta.

        Logiikkasi onnahtaa.


      • Timo_XL_

        Ja tais kuitenki yliopistokoulutus olla 20 - 40 000 (riippuu paljon kuinka huippuyliopistosta on kyse) per lukukausi, et melko kauan meinasit opiskella jos saat menemään 150 000!?



    • solisali

      Vai oli 17-vuotias todellisuudessa kolmekymppinen...mihin tämä maailma on menossa..!

    • oiaikojaoitapoja
      • Enuskoenäämihinkään

        Laskutaidon puutehan johtuu siitä, että eivät ole saaneet sitä ilmaista koulutusta, jonka Suomi nyt lopultakin tarjoaa.


    • suomessa_asiat_hyvin

      Onneksi meillä suomessa ei ole vielä käynyt noita virheitä, koska nergi ja orpo tietää kaikkien taustat.

    • ähläm_sähläm

      Kas kun oli koulutusta eikä asumisperustaista sosiaaliturvaa hakemassa.

    • y43yt4t

      Ohan meidän sipilälläkin oma parta lapsi se vai jopa todistaa olevansa alaikäinen partalapsi.

    • EiPakoloisia

      Pakoloiset käyttäytyy kuin naiset ja valehtelee ikänsä.

    • kusettajia
      • Timo_XL_

        *tsihihi*

        Toi oli "hauska" et ku Norjassa alettii testaamaan näitä sotalapaukaisia et kuinka vanhoja ne OIKEASTI on, niin paljastu et 9 kymmenestä testatusta oli yli 18 vuotiaita! :) :D Ja SILTI hurrit ei suostu edes testaamaan omiaan!?!

        On kyl jokseenkiin pelle kansa noi hurrit!? :/


      • Breben

    • ählämisählää
    • fvfrfrvfv

      Niinhän nuo teinipornotähdetkin tekee,sanotaan teiniksi ja ovat 25-30 v.

    • TuhannenYönSadut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe