Vaparivatsaiset terrorisoivat palstaa

saisko.tietää

Jossain ketjussa huomasin valitusta siitä, että vaparivatsaiset henkilöt terrorisoivat tätä palstaa.

Millainen on vaparivatsainen ihminen? Tarkoittaako se liiton johdossa olevaa henkilöä, joka on lihonnut syötyään valtion tukirahoilla hankittuja runsaita ja rasvaa tihkuvia kokoustarjoiluja notkuvista herkkupöydistä?

Onko liiton pöydissä lihotetut henkilöt erityisen ilkeitä, koska he terrorisoivat palstaa?

16

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahahanat.kiinni

      Valtio maksaa kohtuuttomia avustuksia vapariliitolle, joten kyllä sillä hienot tarjoilut kalliissa hotellissa saa hankituksi. Viimeksi liittokokouksessa pantiikin haisemaan suunnilleen koko avustuksen suuruinen summa rahaa. Kyllä siinä jo parinkymmenen tyypn vatsat mukavasti kasvavat.

      • Joo. Kerran vuodessa jos tosiaan osallistuu vapareiden toimintaan ja saa oikein hotellin buffapöydässä syödä niin siitähän se vyötärö repsahtaa. Kamalaa kun ei tähänkään varmaan tule vapareilta mitään järkevää vastakeskustelua vaikka miten vakavissaan kriitikot koittavat asiallisesti keskustella.


      • Rahahanat.kiinni
        rainbowshy kirjoitti:

        Joo. Kerran vuodessa jos tosiaan osallistuu vapareiden toimintaan ja saa oikein hotellin buffapöydässä syödä niin siitähän se vyötärö repsahtaa. Kamalaa kun ei tähänkään varmaan tule vapareilta mitään järkevää vastakeskustelua vaikka miten vakavissaan kriitikot koittavat asiallisesti keskustella.

        Rajoittuuko ne tarjoilut tosiaan vain yhteen kertaan vuodessa?


      • Rahahanat.kiinni kirjoitti:

        Rajoittuuko ne tarjoilut tosiaan vain yhteen kertaan vuodessa?

        No viime vuonna oli toimintaseminaari ja tänä vuonna on taas. Tosin ei se takaa niiden jatkumista, ja onhan välissä ollut myös vuosia ilman mitään va-liikkeen valtakunnallista kokoontumista.


      • Rahahanat.kiinni kirjoitti:

        Rajoittuuko ne tarjoilut tosiaan vain yhteen kertaan vuodessa?

        No lasketaanpa:
        2013 toimintaseminaari Helsingissä VA-liiton 75 vuotisjuhlat
        2014 liittokokous Tampereella
        2015 toimintaseminaari Kotkassa
        2016 toimintaseminaari Helsingissä

        Joo, ruokailuja ja kahveja tosiaan niinkin usein kun kerran vuodessa, ja sovitaan nyt sitten selkeyden vuoksi että kahtena päivänä peräkkäin, vaikka puolitoista on lähempänä. 2013 oli kerrassaan kaksi tilaisuutta, törkeää korruptiota. Johan siinä levikset repeää!


      • Kähmintä
        rainbowshy kirjoitti:

        No lasketaanpa:
        2013 toimintaseminaari Helsingissä VA-liiton 75 vuotisjuhlat
        2014 liittokokous Tampereella
        2015 toimintaseminaari Kotkassa
        2016 toimintaseminaari Helsingissä

        Joo, ruokailuja ja kahveja tosiaan niinkin usein kun kerran vuodessa, ja sovitaan nyt sitten selkeyden vuoksi että kahtena päivänä peräkkäin, vaikka puolitoista on lähempänä. 2013 oli kerrassaan kaksi tilaisuutta, törkeää korruptiota. Johan siinä levikset repeää!

        Pientä kähmintäähän tuo vielä, mutta mites Elli-Maria Koskisen miljoonatestamentin väärinlaadinta kähveltäminen?

        Tai vaikkapa valtionapujen ja jäsenmaksujen käyttäminen pimitettynä ja kulukorvauksina johdon omiin taskuihin?



      • Kähmintä

    • Heh. Vaihteeksi ihan hauska kuitti.

      Lienee varminta toteuttaa kaikki va-liiton tavoitteet heti eikä myöhemmin. Nehän toteutuvat joka tapauksessa, mutta liiton voisi lakkauttaa kun toteutettaisiin nyt. Silloin sinunkaan ei tarvitsisi murehtia liiton olemassaoloa.

      • Vaparivatsainen

        Ei käy lakkautus, sillä on saatava edelleen valtiontukea. Muuten vaparivatsat pienenevät ja katoavat. vaparivatsa on kuitenkin toiminnan pääasiallinen tarkoitus.


      • Vaparivatsainen kirjoitti:

        Ei käy lakkautus, sillä on saatava edelleen valtiontukea. Muuten vaparivatsat pienenevät ja katoavat. vaparivatsa on kuitenkin toiminnan pääasiallinen tarkoitus.

        Ei, nyt olet varmaankin lukenut jotain väärää sivua. Sääntömme ovat osoitteessa http://vapaa-ajattelijat.fi/liiton-saannot/ ja niiden mukaan liitto mm. "vaatii uskonrauha- ja jumalanpilkkalakien kumoamista". Vatsoista ei ollut mainintaa.

        Onneksi tämä virhe tuli nyt korjattua.


      • Vaparivatsainen
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Ei, nyt olet varmaankin lukenut jotain väärää sivua. Sääntömme ovat osoitteessa http://vapaa-ajattelijat.fi/liiton-saannot/ ja niiden mukaan liitto mm. "vaatii uskonrauha- ja jumalanpilkkalakien kumoamista". Vatsoista ei ollut mainintaa.

        Onneksi tämä virhe tuli nyt korjattua.

        No nuo säännöthän on pelkkää sumutusta niinkuin tiedät. Tärkeintä on kasvattaa vatsaa liiton valtiolta pumppaamilla rahoilla. Kai liittokokouksessa on hanhenmaksaa?


      • Vaparivatsainen kirjoitti:

        No nuo säännöthän on pelkkää sumutusta niinkuin tiedät. Tärkeintä on kasvattaa vatsaa liiton valtiolta pumppaamilla rahoilla. Kai liittokokouksessa on hanhenmaksaa?

        Eivät ole. Ja minä tiedän että sinä tiedät sen varsin hyvin.

        Miksi sitten jaksat tätä jauhaa, sitä minä en tiedä. Enkä tule kai koskaan tietämäänkään.


      • ÄläLuotaVapariin
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Eivät ole. Ja minä tiedän että sinä tiedät sen varsin hyvin.

        Miksi sitten jaksat tätä jauhaa, sitä minä en tiedä. Enkä tule kai koskaan tietämäänkään.

        Kyllä vaparit sumuttavat. Eduskunnallekin. Kaikki mitä vaparit sanoo, on lähtökohtaisesti valetta ellei se erikseen voida osoittaa todeksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe