Pidetään jalat maassa ja hattu päässä, jos sellaista sattuu joku käyttämään ;)
Ja sitten pakollisia wappuvitsejä suoraan internetin syövereistä:
"Hyvä mainos
Humalainen nukkui Alkon edessä. Sisään astui vanhahko nainen sanoen: ”Teidän mainoksenne on kaatunut ulkona”."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000608243.html
Iloista Wappua, hyvät palstalaiset!!
7
226
Vastaukset
- Paipai
Wappu on , abbedissa Walburgin nimipäivä , ja ensi yönä on sitten kutsu lentää kyöpelinvuorelle luudalla , siellä itte wanha karwanaama pitää valituilleen pienet tai keskikokoiset pirskeet,
Ehtona on , että uskoo vakaasti demoneihin ja ja P. aholaiseen , muutenhan ne loukkaantuu , jos et usko heitä todellisiksi ,wanhoina hywinä aikoina olisi voinut jopa polttaa kokossa jonkun yksinkertaisen navettapiian noitana , kaikkien ruotsin valtion kirkkoherrain taputtaessa karwaisia kämmeniään , mutta nykyään korkeintaan pampulla taputtavat , jos sitä yrittää,
ne on niitä maailmanlopun enteitä ; - ILoveSpaghetti
Hauskaa vappua! Itse aion nauttia simaa, munkkeja ja spagettia! Nauttikaa kukin tavallanne, nyt on kevättä rinnassa, paistoi aurinko tai ei! :)
Hauskaa vappua! Muistakaa laskea tunnelman kohottamiseksi riemulla peräilmaa.
- näinontosi
Lopettakaa homostelu ja paskanjauhaminen, sekä ateistina oleminen
- AiJaahas
Kuka tällä palstalla on homo? En ole lukenut sellaisesta avautumisesta kertaakaan.
- Paipai
AiJaahas kirjoitti:
Kuka tällä palstalla on homo? En ole lukenut sellaisesta avautumisesta kertaakaan.
JÅSSOO, ettäkö Sapiens-laji puuttuu?Sitä minäkin ;Neanderthalit olivatkin se sivistynyt laji ,
Sitten jos lähdette Luutalennolle , ja joku pyörii ympärillänne ilmassa , niin ei tarvitse huolestua ; Se on vain venäläinen Suhoi- hävittäjä tunnistuslennolla , tekee tynnyrisilmukoita kohteen ympärillä ,
hymyilkää, olette kuvattavana . - Paipai
Paipai kirjoitti:
JÅSSOO, ettäkö Sapiens-laji puuttuu?Sitä minäkin ;Neanderthalit olivatkin se sivistynyt laji ,
Sitten jos lähdette Luutalennolle , ja joku pyörii ympärillänne ilmassa , niin ei tarvitse huolestua ; Se on vain venäläinen Suhoi- hävittäjä tunnistuslennolla , tekee tynnyrisilmukoita kohteen ympärillä ,
hymyilkää, olette kuvattavana .Vaikka onhan se reteetä , jos suhoi ampuu ohjuksella luudan tuleen , ja noitasisko putoo itämereen palavalla luudalla , siitä saa kivat uutiskuvat tv; n uutisiin näin wappuaamuna ,
Siitä antaa ulkoministeri jyriseviä lausuntoja , että kyllä kansa tietää , ja Kansa soittaa studioon , että mitä hänen nyt pitäis tietää ,
-Kun hän ei muista nyt mittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433