Pidetään jalat maassa ja hattu päässä, jos sellaista sattuu joku käyttämään ;)
Ja sitten pakollisia wappuvitsejä suoraan internetin syövereistä:
"Hyvä mainos
Humalainen nukkui Alkon edessä. Sisään astui vanhahko nainen sanoen: ”Teidän mainoksenne on kaatunut ulkona”."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000608243.html
Iloista Wappua, hyvät palstalaiset!!
7
199
Vastaukset
- Paipai
Wappu on , abbedissa Walburgin nimipäivä , ja ensi yönä on sitten kutsu lentää kyöpelinvuorelle luudalla , siellä itte wanha karwanaama pitää valituilleen pienet tai keskikokoiset pirskeet,
Ehtona on , että uskoo vakaasti demoneihin ja ja P. aholaiseen , muutenhan ne loukkaantuu , jos et usko heitä todellisiksi ,wanhoina hywinä aikoina olisi voinut jopa polttaa kokossa jonkun yksinkertaisen navettapiian noitana , kaikkien ruotsin valtion kirkkoherrain taputtaessa karwaisia kämmeniään , mutta nykyään korkeintaan pampulla taputtavat , jos sitä yrittää,
ne on niitä maailmanlopun enteitä ; - ILoveSpaghetti
Hauskaa vappua! Itse aion nauttia simaa, munkkeja ja spagettia! Nauttikaa kukin tavallanne, nyt on kevättä rinnassa, paistoi aurinko tai ei! :)
Hauskaa vappua! Muistakaa laskea tunnelman kohottamiseksi riemulla peräilmaa.
- näinontosi
Lopettakaa homostelu ja paskanjauhaminen, sekä ateistina oleminen
- AiJaahas
Kuka tällä palstalla on homo? En ole lukenut sellaisesta avautumisesta kertaakaan.
- Paipai
AiJaahas kirjoitti:
Kuka tällä palstalla on homo? En ole lukenut sellaisesta avautumisesta kertaakaan.
JÅSSOO, ettäkö Sapiens-laji puuttuu?Sitä minäkin ;Neanderthalit olivatkin se sivistynyt laji ,
Sitten jos lähdette Luutalennolle , ja joku pyörii ympärillänne ilmassa , niin ei tarvitse huolestua ; Se on vain venäläinen Suhoi- hävittäjä tunnistuslennolla , tekee tynnyrisilmukoita kohteen ympärillä ,
hymyilkää, olette kuvattavana . - Paipai
Paipai kirjoitti:
JÅSSOO, ettäkö Sapiens-laji puuttuu?Sitä minäkin ;Neanderthalit olivatkin se sivistynyt laji ,
Sitten jos lähdette Luutalennolle , ja joku pyörii ympärillänne ilmassa , niin ei tarvitse huolestua ; Se on vain venäläinen Suhoi- hävittäjä tunnistuslennolla , tekee tynnyrisilmukoita kohteen ympärillä ,
hymyilkää, olette kuvattavana .Vaikka onhan se reteetä , jos suhoi ampuu ohjuksella luudan tuleen , ja noitasisko putoo itämereen palavalla luudalla , siitä saa kivat uutiskuvat tv; n uutisiin näin wappuaamuna ,
Siitä antaa ulkoministeri jyriseviä lausuntoja , että kyllä kansa tietää , ja Kansa soittaa studioon , että mitä hänen nyt pitäis tietää ,
-Kun hän ei muista nyt mittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161