Urpilainen Panamalistalla

Kähmintää

Kreikan lainojen yhteydessä siirrettiin rahoja.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sallikaaviimein

      Selvä kuin pässinpää.. Sehän haki jonkun lelunkin sieltä suunnalta. Olikohan joku extra-palkinto miljardiluokan rikoksesta? Mut miten se imettää...???? Vai osaako pelkästään kusettaa?

      Urppis-työväen edustaja....sallikaa mun nauraa....

    • Lögljkcjkhkj

      Suomenruotsalaiset Yle5:n toimittajat olivat tutkivinaan ja oli kiva matkustella veronmaksajien rahoilla. Kaksi ohjelmaa. Sitten ohjelmasta tuli loppu ja aineisto halutaan salata verottajalta. No olihan toimittajilla puoli vuotta aikaa rauhassa "tutkia", palkka juoksi ja kaksi puolituntista tuli ulos.
      Löytyi Keke, joka on asunut yli puolet elämästään ulkomailla, Nordean Luxemburgin toimisto, Puolimatka ja Ehnroothit, ja Siinähän ei ollut mitään uutta Puolimatkassa lukuun ottamatta.
      Pimittäjä-Yle5 vetoaa lähdesuojaan ja sananvapauteen. Kenen sananvapauteen = pimittäminen. Aineiston tiedot eivät nauti lähde suojaa. Nyt jo on selvää, ketkä ovat tietovuodon takana. Kohta koko aineisto löytyy Internetistä.
      Tietovuodon tarkoituksena oli auttaa hallituksia, tutkintaa ja verottajaa. Suomessa YLE toimii kuten Stasi-listojen ja Koiviston konklaavivkin suhteen. Kansalta salattavaa sen oma lähihistoria ja valtiopetokset. Stasilistat ja koko Rosenholz-aineisto on kyllä muiden länsimaiden tiedossa ja saatavilla, asiat on tutkittu, elinikäisiä virkakieltoja ja muita rangaistuksia tullut.

    • JulkistusOliSalaus

      Suomen niin sanotuista Kreikka-vakuuksista neuvotellut ja sopinut valtiovarainministeriö (VM) ei näytä täysin noudattaneen korkeimman hallinto-oikeuden määräystä julkistaa kaikki vakuusjärjestelyyn liittyvät asiakirjat.
      http://www.taloussanomat.fi/jan-hurri/2013/05/26/kreikka-vakuuksien-asiakirjoja-yha-piilossa/20137391/12

      Oleellisinta on, että asiakirjoista selviäisi lainan järjestelyjä hoitaneen pankkiiriliikkeen perustamat Panamayhtiöt ja niille maksetut konsulttipalkkiot, jotka ovat kymmeniä miljoonia. Paikalla Lontoossa oli Urpilainen, kun ne tehtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe