Ei ymmärrä

PiruPerkele66

En ymmärrä lainkaan miksi kukaan pelkäisi Soldiers of Odineita? Olen suomalainen, mutta en käsitä mitä pelättävää ulkomaisillakaan on heidän taholtaan, sillä on erittäin hyvä asia, että syntyy kansanturvajoukkoja estämään rikoksia ja väkivaltaa leviämästä, kuten mamualueilla näyttää kaikkialla tapahtuvan. Ruotsissa on jo myöhäistä katua.

Nimi tietysti voisi tietysti olla yksikertaisesti vaikka "kodinturvajoukot", mutta ehkä nuorisorikollinen osa matuista uskoo paremmin sarvipäistä kuvaa selässään kantavia, kuin "tavallisia" ihmisiä. Suomen leijona olisi Suomessa ehkä kivempi, mutta käsittääkseni Odinit leviävät jo koko Eurooppaan.

On ihanaa, kunnioitettavaa ja valtavan hyvä asia, että Odinit kantavat huolta erikoisen rikollisuuden lisääntymisestä maahanmuuton johdosta! Heitä ei tarvitse kenenkään pelätä. Näin ainakin itse tunnen ja voin kaikesta sydämestäni vakuuttaa, ettei ulkomaalaisillakaan ole mitään pelättävää - paitsi jos ovat aikeissa tehdä rikoksia!

Odineilla on tärkeä tehtävä ja vastuu, eikä kansalaisten turvallisuuden tarve näytä ainakaan olevan vähenemäänpäin - "kiitos" rajattoman maahanmuuton!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysin samaa mieltä. Jotkut edes pitää suomalaisien puolta.
      Siitä kiitos Odineille.

    • RepeMato

      Nyt jo virolainen sukulaiskansa pitää suomalaisten puolta, kun itse olemme siihen vähemmän kykeneviä johtuen varsinkin siitä, että suurin osa kansasta on työn uuvuttamaa tai valtiovallan orjuuttamaa tavalla tai toisella. Ehkä olemme tulleet ajankuluessa myös hieman virolaisia laiskemmiksi. Ulkomailla tuntee aina sukulaisuutta, kun tapaa virolaisen ruotsalaisen tai jopa venäläisen, joka on kotoisin Pietarista tai Karjalasta.

    • 184

      Nooh...Nostradamus ennusti jo keskiajalla tämän. Etelän suuret kansat lähtee vaeltamaan pohjoiseen. Ennusti myös Odinien nousun. Euroopan puhdistus alkaa pohjolasta,sotaa,anarkiaa kestää vuosikausia. Tämän koettelemuksen jälkeen alkaa pitkä rauhan kausi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe