Tänne se pääkaupunki olisi pitänyt perustaa. Kaupunginosatkin jo nimetty ja hyvät onkin ja niiden korttelit:
Ensimmäinen Kaljalampi
Hevonperse
Hevonperseenmutka
Iso Paskahongikko
Kirkkopaskanaho
Kolmas Kaljalampi
Kullilampi
Kullipuro
Kullisuo
Kullivaara
Kyrpäkorpi
Kyrpälehto
Neljäs Kaljalampi
Paskakaarre
Paskakangas
Paskalamminvaara
Paskalammit
Paskalampi (ainakin kolmessa eri paikassa)
Paskapuro
Paskarasva
Paskasuo
Perseenpaikanniemi
Perseenpaistama
Persejärvi
Pieni Kullivaara
Pieni Paskahongikko
Pillupuro
Syönvittusensuo
Tissikukkulat
Toinen Kaljalampi
Vesiperse
Viinakangas
Viinala
Viinalahti
Viinalampi (2)
Viinamäki
Vittulampi (2)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000977492.html
Suomussalmi on sitä oikeaa Suomea
10
1574
Vastaukset
- hjfghjfgh
Eduskuntatalolle hyvä osoite olisi: Hevonperseentie 42 CP 2
Kokoomuksen puoluetoimiston osoite: Syönvittusensuonkatu 96 - Koillismaa-OL
Soini asuisi osoitteessa Paskarasva 483 ja Ilkka Kanervan kaupunkiosoite Pillupurontie Sixty-Six
- yurtyutyut
Arhinmäki varmaan asuisi Kaljalammella.
- TimoXL
Nii tai sit toi johtuu vaa siitä et jollai muinaisella Suomussalmen kunnanjohtajalla (tai ehkä ennemminki jollai kunnan kaavotusinsinöörillä tai kuka helvetti noi kadun nimet sit keksiikään?!) on ollu pahemman laatui Tourette tai Coprolalia? :P
- Buah-hah-hah
Kainuu ja Koillismaa on tässä kisassa omaa luokkaansa. Suoraansanottuna maailmassa ei ole montaakaan provinssia jossa eteenkin alapään anatomia olisi näin tehokkaasti hyödynnetty paikkojen nimeämisessä. Syönvittusensuo, buah hah hah...
- f.elix.zh
Mutta milläs paikkakunnalla on "Viheltävän vitun aapa"?
- zxcvbnmk
Härskeimmät nimet ovat seuduilla missä vähän asutusta ja nimet annettu yleensä ennen 1900-lukua
- juupajooniin
http://www.suomussalmi.fi/matkailija/nahtavyydet_ja_kayntikohteet/suomussalmen_sotahistoria
Suomussalmella on tosiaan paikkansa maan historiassa ja olemassaolossa. - cjhhvb
Suomi ilman Suomussalmea on kuin lapsi ilman kunnon isää.
- Kuinkahan
...ja väkikin lähes poikkeuksetta kuin maailman navalta,tosi "tolkkuja muljakkeita" joilla itsekeskeisyys,omahyväisyys ja p-skantäkeys on liki rantaruotsalaisten luokkaa..
Missähän se on tunnuslauseena"mikä on sinun on myös minun mtta koetapa koskea
minun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136