Ajatella Jumala vaatiikin herätyksen höpisijöiltä

Vakavaksi-vetää

helvettiin joutuvien sielut.
Lue tarkasti mitä Hesekiel asiasta sanoo:
luku 33 Jos "joku kuulee pasunan äänen, mutta ei ota varoituksesta vaaria, ja miekka tulee ja ottaa hänet pois, niin hänen verensä tulee hänen oman päänsä päälle: hän kuuli pasunan äänen, mutta ei ottanut varoituksesta vaaria; hänen verensä tulee hänen päällensä.

Jos olisi ottanut varoituksesta vaarin, olisi hän pelastanut sielunsa.

Jos taas vartija näkee miekan tulevan, mutta ei puhalla pasunaan eikä kansa saa varoitusta, ja miekka tulee ja ottaa pois jonkun sielun heistä, on hän otettu pois synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin vartijan kädestä. Ja sinä, ihmislapsi! Minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.

Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi. Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.

Ja sinä, ihmislapsi! Sano Israelin heimolle: Näin te sanotte: 'Niin, rikoksemme ja syntimme ovat meidän päällämme, ja me riudumme niiden tähden. Kuinka me voisimme pysyä elossa?' Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja

Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo! hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.
Jos minä sanon vanhurskaalle, että hän totisesti saa elää, mutta hän sitten luottaa vanhurskauteensa ja tekee vääryyttä, niin hänen vanhurskauttansa ei ensinkään muisteta, vaan hän kuolee vääryydessään, jota on tehnyt.

8

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaat . . . UUDESTISYNTYNEET . . . siskot ja veljet !

      TEHKÄÄ JUMALAN TAHTO . . .

      . . . JÄTTÄKÄÄ KAIKKI TURHANPÄIVÄINEN TOIMINTA . . .

      . . . KESKITTYKÄÄ OLENNAISEEN . . .

      Kun polttopuu loppuu, tuli sammuu, kun panettelija poistuu, riita laantuu. - Sananlaskut 26:20

      Jos omahyväistä ojennat, hän pilkkaa sinua, jos jumalatonta nuhtelet, saat solvauksen. - Sananlaskut 9:7

      Omahyväistä älä nuhtele, hän vihastuu sinuun, nuhtele viisasta, niin hän rakastaa sinua. - Sananlaskut 9:8

      Neuvo viisasta, ja hän viisastuu yhä, opeta hurskasta, ja hän oppii lisää. - Sananlaskut 9:9

      Herran pelko on viisauden alku, Pyhän tunteminen on ymmärryksen perusta. - Sananlaskut 9:10

      *****************************************************

      ******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

      *****************************************************

      MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on . . .

      . . . SUORITETTAVA LOPPUUN . . .

      . . . LÄHETYSKÄSKY ---> VIIMEISTEN PÄIVIEN . . . HERÄTYS . . . !

      NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

      ----------------------------------------------------------------------

      Jumalan_henkäys

      21.8.2015 12:17

      Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

      Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

      UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

      --------------------------------------------------------------

      Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

      ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

      UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

      KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

      "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

      Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

      Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

      ----------------------------------------------------------------

      Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

      Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

      Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

      Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

      Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

      TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

      Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:

      "Try to teach my children

      To recognise excuse before it acts

      From love and conviction to pray

      Take good care of what the priests say

      After death

      it's so much fun'

      Little sheep

      don't let your feet stray

      Happiness is easy

      Jesus came to Galilee

      sailing on the sea

      Jesus came to save our souls

      and be a friend to me

      Joy be written on the earth

      And the sky above

      Jesus star that shines so bright

      Gather us in love,

      Gather us in love"

      Talk Talk - Happiness Is Easy

      "Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....

      ********************************************************************

      ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

      ********************************************************************

      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

      Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

      Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

      Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

      ********************************************************************

      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

      Siunausta ja Herran rauhaa !

      • Puhdistautukaa

        Osmo Haavisto sanoi Juhannus konferenssissa: ”Evankeliumin ilosanoma on puuroutunut herätys sanan jauhamiseen.”
        Aamurukous kokouksessa sisar alkoi rukoilla herätys jumalaansa ja kun veljeä pyydettiin rukoile ja siunaa Israelia.
        Sanoi hän jotain järkyttävää:

        ”Ajatuksissani ei löydy muuta kuin herätys sanoja”. Ajatella Jeesus tulee takaisin ja teidänkin ajatukset ovat herätys mössön saastuttamat.

        Kun sitten avasin RV- lehden ,niin Eero Ketola uutisoi mitäs muuta kuin herätys höpötystä.
        Pyhä Henki kirkastaa Jeesuksen Kristukseksi ei siihen mitään herätysjumalaa tarvita.
        Jeesus käski julistaa ilosanomaa, Jumalan armahtavasta laupeudesta. Synnit on sovitettu, kuolema voitettu, Jumala ei tullut tuomitsemaan vaan pelastamaan. Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa

        Rm 7:8 Mutta kun synti otti käskysanasta aiheen, herätti se minussa kaikkinaisia himoja; sillä ilman lakia on synti kuollut.

        Gal. 2:11
        Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.


    • Jeesukseltaviestiä

      Jumalan puhuttelua viime yönä.

    • 12345654321

      Avaatko Sinä, minä avasin jo.

      • JeesukseltaViestejä

        Kiitos, mutta tarkoitus ei ollut tehdä aloituksia. Kommentoin ihan muuten.


    • Room-14jae12

      Tilinteon asia edessä - kaikilla

      Yleensä ihmiset hoitavat asiansa kuntoon. Maksavat laskut, verot, maksut. Käyvät lääkärintarkastuksessa, syövät vitamiineja, ottavat rokotuksia, kaiken-varan-vakuutuksia, turvajärjestelmiä itselleen ja omaisuudelleen. Mutta yllättävän monet huolellisetkin ihmiset laiminlyövät erään olennaisen asian! Ilmiötä voisi verrata sellaiseen, ettei ihminen viikkokausiin, kuukausiin tai vuosikausiin pesisi vaatteitaan,itseään. Ei siivoaisi, ei tyhjentäisi roskiksiaan!

      Kysymyksessä on tilinteko; sen puutos. Itsestä, omasta elämästä. Pesänselvitys Jumalan edessä. Tärkein asia. ” Jokainen meistä joutuu tekemään Jumalalle tilin itsestään.” Room 14:12. Itsestään. Jumala ei vaadi tiliä siitä, mitä ”joku toinen teki”, saati selitystä kaiken maailman pahuudesta! Eikä auta vetoomus: ”kun se teki sitä ja tätä...” Sinä itse? Minä?

      ”Tunnustan edessäsi pyhä Jumala, että olen syntymästäni saakka ollut syntinen ihminen. Isieni tavoin olen rikkonut pyhää tahtoasi vastaan ja tehnyt syntiä ajatuksin, sanoin, teoin ja laiminlyönnein. En ole rakastanut sinua sydämestäni enkä lähimmäistäni niinkuin itseäni.”

      Tilinteko on sitä työläämpää, mitä pidemmän aikaa on elämän roinaa kertynyt. Ei turhaan Raamattu sano: Muistaa Luojaasi nuoruudessasi! Saarn 12:1. Ensisijaisesti tilinteon asia on Kaikkitietävän Jumalan edessä. Tilinteon aihetta on usein myös ihmisten kesken. Toivoa on! Jeesus Kristus Jumalan Poika kuoli ristillä, ottaen kantaakseen ihmiskunnan syntien tuomion. Hänellä on sovittajan oikeudet, valta antaa synnit anteeksi. Julistaa vapautus. ”Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala joka on uskollinen ja vanhurskas antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” (1 Joh k 1:9) Hän antaa myös voiman vaeltaa kaidalla tiellä, varjelee pahasta, synnin kiusoista.

      Kun ihmiselämä päättyy – ja se on edessä jokaisella – useimmat tahtoisivat autuaan osan sielulleen. Onnellinen se, joka on ajoissa ryhtynyt tilintekoon, jotta Jumalalla ei olisi moitetta, syyttäjällä ei syytettävää. Nyt? On oikea aika, etsikkoaika. Elävä Jumala on läsnä, tässä ja nyt. On suurta rakkautta, että Hän kutsuu parannukseen, saamaan ne valkeat vaatteet, jotka kelpaavat Taivaan ovella. (Ilmestyskirja 3:5) Älä siis torju tilinteon asiaa, älä kadota sieluasi! Mikään asia ei elämässä ole tärkeämpää.

      ”Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.” (Matt 5:8) Se toimii jo täällä elämässä. Jumalan rauha, ilo ja läsnäolo antaa onnellisuuden sydämeen. Raamattu sanoo sitä autuudeksi. Se on paradoksi. Autuus on onnellisuutta tuskan ja kärsimyksenkin keskellä....

      28.4.2016

      • 12345654321

        Kiitos tästä. Toivottavasti hekin tämän tilinteon hetken lukevat joilla aamupesu on jäänyt suorittamatta.
        Mutta tästä jatketaan. Joka aamu on armo uusi.


      • vel-vel
        12345654321 kirjoitti:

        Kiitos tästä. Toivottavasti hekin tämän tilinteon hetken lukevat joilla aamupesu on jäänyt suorittamatta.
        Mutta tästä jatketaan. Joka aamu on armo uusi.

        Jumalan armo todellakin nöyrille aina uusi.

        Mutta se ei kuitenkaan mitään synnin kattavaa superarmoa.

        Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää vain se saa armon avuksi oikeaan aikaan. Jumalan Armo on täynnä armoa ja totuutta. Raamattu ei tunne kasteen armoa, on vain Jumalan armo Kristuksessa Jeesuksessa, meidän herrassamme. Joten kasteeseen ei voi vedota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      301
      2719
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      103
      2132
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      80
      1625
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      179
      1485
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1308
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe