Rakastatko lähimmäistä?

Jos et, niin et Jeesustakaan.

Tarjoatko lähimmäiselle syötävää ja juotavaa, jos hän pyytää, jos hänen on nälkä ja jano?

Jos et niin, eikös se ole niin, että et Jeesuksellekaan...

- te ette ottaneet minua huoneeseen, ette syöttäneet, kun oli nälkä...

Lähimmäisen rakkaus on hengellisessä mielessä tärkeää. Mutta itsekkyys näkyy myös siinä, jos ei välitä lähimmäisen tarpeista mitään. Ikään kuin Jeesus ajetaan silloin pois.

Hengellinen pyhäin yhteys pitää olla. Raamatusta ei saa ottaa sitäkään pois. Ei rahtukaan Jumalan Sanasta lähde pois, niin vahvaa tekoa on Jumalan Sana.

Mutta tämän maailman ihmiset rakastavat hekumaa. Ja jos on maailman rakkaus meissä, niin silloin ei ole Jumalan rakkautta. Ja se on viha Jumalaa kohtaan.

3

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heimoha

Jeesus on juuri se hyvyys meissä.

Tärkeään asiaan kiinnitit huomiota, kiitos.

• Sun kannattais kirjoitta enemmän!
        Siunaten sua Rakas (minä)

• yksi.

Oma aika on kullan kallis, ei siinä kerkiä kun kirkossa käymään sunnuntaina. No mitä nyt näitä Missioita missä milloinkin. Linja-autolla jne. aikaa kuluu. Lasten harrastukset, omat illanvietot, keilailu ja laskettelu. Hyvänen aika, yrittää siinä sitten muuta tekemään. Ei onnistu. Eihän se lähimmäisapu kuulu tähänaikaan. Mokokamin lakihenkinen ajatus. Syödään ja juodaan ja katsotaan komeita autoja, kaunista kotia. Täällä ajassahan sitä pitää nauttia.
      Jos Jeesus tulisi nyt, kyllä se ymmärtää kaiken kiireen. Anteeksi antaisi, eihän se syntinen ihmisen tarvitse näistä parannusta tehdä.
      Kyllä se naapurin vanha Kalle, mitäpä se minun apua tarvii. Onhan ne sille laittanut sydämentahdistimen. Kyllä se jaksaa lunta pukata pihallaan. Niin ja tässä 3 vuotta sitten tekivät ohitusleikkauksen. Ei siellä tällaista uskovaa tarvita. Kiroileekin itekseen, mitäpä minä sinne menemään. Niin ja tuo vanha Liisakin, toisessa talossa, mitä nyt kohta 90. Joutasi vanhainkotiin, kun ne lapsetkin asuu kaukana. Kyllä se minua rasittasi jos iltauutisten aikaan pitäsi myös sen pihaa pukata. Ei, En minä.

Ei se Jeesus tästä puhunut, meidän ajastamme. Niille Juutalaisillehan se. Kun puhun kielillä oikein, ja ylistelen viikonloppuna, oikein ryntäytän vanhaa aatua, kyllä se riittää, että naapuripenkissä näkevät millainen krititty minä olen. Tai niin, lapsikasteen armossahan sitä mentiinkin. Piipahdanpahan niille oikein jaettujen sakramenttien ääreen. Kyllä se tänään. Ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe