onko kukaan hakenu takuu säätiön pienlainaa ja oliko kokemus millainen.entä käsittely aika.tuliko laina helposti
takuu säätiö pienlaina kokemuksia
14
4191
Vastaukset
- dfnkjvjhkrjvjv
En ole hakenut, mutta tiedän seuraavaa:
- hakemuksen liitteeksi vaaditaan vino pino papereita ja todistuksia
- pienlainaa ei myönnetä pääsääntöisesti velkojen hoitoon
- n. 70 prosenttia hakemuksista on hylätty hakijan ylivelkaantuneisuuden takia
http://www.ksml.fi/kotimaa/Takuu-Säätiö-Ihmisillä-kyvyttömyyttä-tulla-toimeen-pienillä-tuloilla/749050 - lattari
papereita isopino töissä käyvä en anonu ku 1000e saa nähä päätös.ilomoittanu tarpeellinen 2v 50ekk.
- VippiLifestyle
Itse hain Eliaksen kautta Takuu-Säätiön pienlainaa ja sain kahdessa viikossa päätöksen 450.000 € korottoman lainan myöntämisestä velkojen maksuun ja matkusteluun.
Toinen vaihtoehto olisi ollu Reilu-Reiskan VippiSirkus Oy:n puoleen kääntyminen, mutta niille on vähän pakko maksaa takaisinkin.- Anonyymi
Tuo Reilu-Reiskan vippi saattaisi kiinnostaa minuakin. Käytitkö jotain lainanvälittäjää, vai menitkö suoraan Reilu-Reiskan sivuille?
- sörrsessön
pitäsköhän iytekkin hakee reilureiskalta tai elisakselta pääsis kossua juomaan
- lattari
elkää hakeko takuu säätiön pienlainaa.ei tippunu.oikeessa olitte.turhaan sitä mainostavat muka htä apua.siirtyy eliaksell etai reilireiskalta hakkee.kellekkähän ne myöntää takuu säätiökin.ihmettelen vaan.
- lattari
pitikin olla liian rehellinen.tämän sai.en ainakaan mä enää takuu säätiöltä kysy yhtään mitään.
- jjrjjrjg58jgrgf
Jos maksukykyä on enää jäljellä 50 € kuukaudessa, kannattaa maksaa ensin vanhat velat pois ennen kuin hakee uutta.
- lattari
ulosotto tulee tuleepahan velat hoiettua.soskusta tuet ja as tuki sitten.ei takuu säätiö auttanu.uuden elämän alku.kysyä sit ku ulos otto sos luottoa ym-vaki työ
- jjrjjrjg58jgrgf
Sosiaalitoimistossa pakolliset ulosottomenot otetaan hyväksyttävänä menona huomioon. Ymmärrätkö, että et itse maksa velkojasi, vaan suurimman osan niistä maksaa sosiaalitoimisto eli me muut veronmaksajat?
- lattari
no kuule minä maksan veroja v aki työ en ole vielä tähän päivään asti soskusta tarvinnu rahaa.yli ja viikonloppu töistä rokotetaan enemmän vielä.ei kannata mulle keljuilla. lisäksi aion maksaa ulv niinpaljo ku pystyn.saiskin jotain ulkomailta lainan niin sais velat kerral maksettuu.ette mulle veroista paasaa.
- lattari
saiskin joltain eliakselta tai james moorelta ison laina.en ole huijari ette mulle veroista vittuile,ja palkka hyvä veroa koko ajan maksan tiedoksi vaan ja akaton.
- Pissteitä
.......................... Tässä on teitille pisteitä, joiden koneesta ne puuttuu.
- Anonyymi
Hain takuusäätiöltä lainaa 1500e vanhoja ulosottoja 50-100tuhatta vähän alle 2viikossa laina myönnetty auton ostoon! Olin ihan varma et ei ne mitään myönnä mut kerrankin näin en varmana maksa euroakaan takas kiitos kuulemiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666