onko kukaan hakenu takuu säätiön pienlainaa ja oliko kokemus millainen.entä käsittely aika.tuliko laina helposti
takuu säätiö pienlaina kokemuksia
14
4214
Vastaukset
- dfnkjvjhkrjvjv
En ole hakenut, mutta tiedän seuraavaa:
- hakemuksen liitteeksi vaaditaan vino pino papereita ja todistuksia
- pienlainaa ei myönnetä pääsääntöisesti velkojen hoitoon
- n. 70 prosenttia hakemuksista on hylätty hakijan ylivelkaantuneisuuden takia
http://www.ksml.fi/kotimaa/Takuu-Säätiö-Ihmisillä-kyvyttömyyttä-tulla-toimeen-pienillä-tuloilla/749050 - lattari
papereita isopino töissä käyvä en anonu ku 1000e saa nähä päätös.ilomoittanu tarpeellinen 2v 50ekk.
- VippiLifestyle
Itse hain Eliaksen kautta Takuu-Säätiön pienlainaa ja sain kahdessa viikossa päätöksen 450.000 € korottoman lainan myöntämisestä velkojen maksuun ja matkusteluun.
Toinen vaihtoehto olisi ollu Reilu-Reiskan VippiSirkus Oy:n puoleen kääntyminen, mutta niille on vähän pakko maksaa takaisinkin.- Anonyymi
Tuo Reilu-Reiskan vippi saattaisi kiinnostaa minuakin. Käytitkö jotain lainanvälittäjää, vai menitkö suoraan Reilu-Reiskan sivuille?
- sörrsessön
pitäsköhän iytekkin hakee reilureiskalta tai elisakselta pääsis kossua juomaan
- lattari
elkää hakeko takuu säätiön pienlainaa.ei tippunu.oikeessa olitte.turhaan sitä mainostavat muka htä apua.siirtyy eliaksell etai reilireiskalta hakkee.kellekkähän ne myöntää takuu säätiökin.ihmettelen vaan.
- lattari
pitikin olla liian rehellinen.tämän sai.en ainakaan mä enää takuu säätiöltä kysy yhtään mitään.
- jjrjjrjg58jgrgf
Jos maksukykyä on enää jäljellä 50 € kuukaudessa, kannattaa maksaa ensin vanhat velat pois ennen kuin hakee uutta.
- lattari
ulosotto tulee tuleepahan velat hoiettua.soskusta tuet ja as tuki sitten.ei takuu säätiö auttanu.uuden elämän alku.kysyä sit ku ulos otto sos luottoa ym-vaki työ
- jjrjjrjg58jgrgf
Sosiaalitoimistossa pakolliset ulosottomenot otetaan hyväksyttävänä menona huomioon. Ymmärrätkö, että et itse maksa velkojasi, vaan suurimman osan niistä maksaa sosiaalitoimisto eli me muut veronmaksajat?
- lattari
no kuule minä maksan veroja v aki työ en ole vielä tähän päivään asti soskusta tarvinnu rahaa.yli ja viikonloppu töistä rokotetaan enemmän vielä.ei kannata mulle keljuilla. lisäksi aion maksaa ulv niinpaljo ku pystyn.saiskin jotain ulkomailta lainan niin sais velat kerral maksettuu.ette mulle veroista paasaa.
- lattari
saiskin joltain eliakselta tai james moorelta ison laina.en ole huijari ette mulle veroista vittuile,ja palkka hyvä veroa koko ajan maksan tiedoksi vaan ja akaton.
- Pissteitä
.......................... Tässä on teitille pisteitä, joiden koneesta ne puuttuu.
- Anonyymi
Hain takuusäätiöltä lainaa 1500e vanhoja ulosottoja 50-100tuhatta vähän alle 2viikossa laina myönnetty auton ostoon! Olin ihan varma et ei ne mitään myönnä mut kerrankin näin en varmana maksa euroakaan takas kiitos kuulemiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847