Ari Koivunen on täydellinen!

Ariontäydellinen

Muutin vuonna 2001 Suomesta Ausseihin. Siellä tuli asuttua reilut viitisentoista vuotta, ennenkuin palasin kotimaan kamaralle takaisin. Mitään suomalaisia Idolsseja en sieltä käsin silloin viitsinyt seurata. Ne oli mulle ihan yks lysti. Siksi minulla ei ollut ennen hajuakaan, kuka on joku Ari Koivunen. Jotain juoruja olin kait kuullu vuonna 2007 tutuilta, että joku hevi laulaja oli voittanut kyseisen kisan, mutta se oli yks haikee kuka. Muutettuani takaisin Suomeen näin Ari Koivusen ensimmäisen kerran livenä RJ kokoonpanon konsertissa. Ihmettelin että kuka toi on. Kaverit sanoivat että toi on nyt se, joka sillon voitti sen Idolssin. Siis täh?Moten mä olinkaan saattanut miksata jotain tollasta! Musta tuntui sillä hetkellä siltä, että en oo koskaan kuullut kenenkään laulavan niin kauniisti. Lisäksi en myös koskaan ollut nähnyt eläissäni mitään yhtä ihanaa. Musta tuli oikea tosi fani samantien. Tällä palstalla näkyy olevan paljon liikkeellä Aria arvostelevia henkilöitä. Itse haluan siis ilmaista oman mielipiteeni myös. Mielestäni Ari Koivunen on täydellinen.

58

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysinsamaamieltä

      Totta..tuohon ei ole mitään lisättävää!

      • NuivaOdottaa

        Niinpä.

        Hullu mikä hullu.


    • krgtuhdljgfigghitvh

      NIIN ON!!!!!!!!!!!!

    • Arimix

      Miten "miksasit" hänet? :D Leikki leikkinä...Sitten ihan näin vakavasti ottaen...pakko todeta,että olen kyllä täysin samaa mieltä.

    • Mykkityssy

      Syötävän suloisena myssy päässä, tai uskomattoman seksikkäänä rokkikukkona ihanat hiukset auki. Yhtä kaikki täydellinen.

      • YlivertainenToimittaja

        Mitä sinne lataamoon kuuluu? Onko hyvää ruokaa?


    • Arionparas

      Laulaa kuin enkeli,ja näyttää sellaiselta myös.

    • jfbfvdhdjshdjsl

      Jos jotakin osataan tehdä hyvin Suomessa, niin se on hevi musiikki. Ja jos jotakin hyvännäköistä pitäisi täältä kauniin luonnon lisäksi mainita, niin ne ovat kyllä suomalaiset hevi karjut! Ooh! Ja onhan se iso A kuningas!

    • lovehishands

      Veit sanat suusta. Yhdellä sanalla en olekaan ennen häntä pystynyt kuvailemaan. Mutta sähän sen sanoit...täydellinen!

      • painonvartijat

        Morjensta pöytään vaan sulle laihuuden ihannoitsija! Olet sitten palannu takas tälle palstalle! Saakos ihan näin huvikseen kysyä, että vieläkö samaa mieltä Cheekistä ja Antti Tuiskusta? :D


    • heisgourgeous

      Sanat eivät riitä kuvailemaan. Ihana,lahjakas,komea,kaunis,seksikäs.He is gourgeous!!!!!!!!!!!

      • MedianEdustaja

        Miltä tuntuu olla hullu, joka vastaa omiin viestiketjuihinsa maanisesti kerta toisensa jälkeen?

        Olet sairas ja tarvitset hoitoa.


    • ehdottomastikyllä

      Näyttää ja kuulostaa täydelliseltä, kun laulaa. Vaikken häntä henkilökohtaisesti tunnekaan, niin myöskin se kuva, minkä hän antaa itsestään yleisölle on sellainen miellyttävä. Hän vaikuttaa siltä, että ompas siinä hyvä ja mukava tyyppi, ja valovoimaisa persoona. Tämmöinen kuva hänestä tuli jo Idols kilpailun aikoihin.Hän on ihanan kohtelias, esim. saattaa aloittaa keikan tyyliin kuuluttamalla "Hyvää iltaa rakkaat ystävät". Hän myös hoitaa kaikki keikkansa hyvin. En ole koskaan kuullut, että hän olisi jotenkin vetänyt keikan riman alta. Aina hän laulaa, kuin enkeli. Hänen kaiki keikkansa onnistuvat aina. Moni muu suomalainen artisti saattaa vetää keikan playbackkinä tai muuten laulaa pihistä miten sattuu, kun on " huono päivä". Koivunen laulaa aina, kuin enkeli. Toistan nyt tuota enkeli sanaa, kun en voi sanoa että laulaa hyvin, koska pelkkä hyvä sana ei riitä hänen upeaa ääntänsä kuvailemaan. En ihmettele yhtään että häntä täällä palstalla ylistetään täydelliseksi. Sellainen hän on ehdottomasti.

      • spammarille

        Olet siis se hemmo joka on jokaikisellä Arin keikalla. Hienoa kuulla että ne ovat kaikki onnistuneet täydellisesti. Toivottavasti se että pääsi vaikuttaa olevan täysin sekaisin ei kuitenkaan johdu enkelin äänestä.


      • Arionparas
        spammarille kirjoitti:

        Olet siis se hemmo joka on jokaikisellä Arin keikalla. Hienoa kuulla että ne ovat kaikki onnistuneet täydellisesti. Toivottavasti se että pääsi vaikuttaa olevan täysin sekaisin ei kuitenkaan johdu enkelin äänestä.

        Eikös tämän pitänyt olla mielipide palsta? Saakait sitä täällä Idoliaan kehua ja ylistää, jos kerran siltä tuntuu? Jos joku on sitä mieltä, että Ari Koivunen on itse täydellisyys, jonka keikat onnistuu aina, niin miks ei sais olla sitä mieltä? Haukkuakko pitäis? Mun puolesta saa ihan rauhassa täällä jokainen kehua omaa Idoliaan, jos siltä tuntuu!


      • trollille

        Tää on spammiketju, joku feikkaa sekopääarifania tai on oikeesti sekopää


      • mikäliemotivaatio
        Arionparas kirjoitti:

        Eikös tämän pitänyt olla mielipide palsta? Saakait sitä täällä Idoliaan kehua ja ylistää, jos kerran siltä tuntuu? Jos joku on sitä mieltä, että Ari Koivunen on itse täydellisyys, jonka keikat onnistuu aina, niin miks ei sais olla sitä mieltä? Haukkuakko pitäis? Mun puolesta saa ihan rauhassa täällä jokainen kehua omaa Idoliaan, jos siltä tuntuu!

        Tää on keskustelupalsta ja mun nähdäkseni täällä on äänessä pääosin trolli ja sekopää, trolli yllyttää sekopäätä ja väliin roolit heittää häränpyllyä, ihan kivaa viihdettä :)


      • s24karkottajalle
        Arionparas kirjoitti:

        Eikös tämän pitänyt olla mielipide palsta? Saakait sitä täällä Idoliaan kehua ja ylistää, jos kerran siltä tuntuu? Jos joku on sitä mieltä, että Ari Koivunen on itse täydellisyys, jonka keikat onnistuu aina, niin miks ei sais olla sitä mieltä? Haukkuakko pitäis? Mun puolesta saa ihan rauhassa täällä jokainen kehua omaa Idoliaan, jos siltä tuntuu!

        Miksi pitäis keneltäkään kysyä ketä saa ihannoida? Tosiasia vain on että kukaan ei ole täydellinen, eikä kukaan onnistu aina, jos muuta väittää on todellisuudentaju pahasti hämärtynyt. Tosin munkin mielestä täällä riehuu trolli joka sekä spammaamalla että kiihottamalla yrittää antaa Arifaneista sekoilijakuvan.


      • enolemikäänspammaaja
        trollille kirjoitti:

        Tää on spammiketju, joku feikkaa sekopääarifania tai on oikeesti sekopää

        Mä aloitin täällä joskus keskustelun otsikolla "Ari Koivunen on sexy hottis." Mä todella tarkoitin sitä, se ei ollut mitään pilaa. Mun mielestä Ari on ihku! Mut sitäkin vedettiin heti hirveät herneet nenään ja sitä alettiin trollaamaan! Mitä pahaa on nuoren sexyn artistin kehumisessa? Mä en ole mikään sekopää fani, s...tana! Enkä mikään spammaaja! Eiks sais tykätä p...kele!?! Samaa nimimerkkiä en voi käyttää enää uudelleen, kun sen on ottanut joku toinen käyttöön ja rekisteröinyt sen. Siksi nyt eri nimimerkki.


      • tottaturiset
        trollille kirjoitti:

        Tää on spammiketju, joku feikkaa sekopääarifania tai on oikeesti sekopää

        Siltä vaikuttaa, s24 on täynnä näitä, parempi antaa olla eikä kommentoida. Ikävä vaan, koska tälläkin palstalla oli joskus ihan hyviä keskusteluaj.


      • Hulluarihullu

        Ari on AH niin täydellinen. Kukaan ei voita hänen täydellistä lavakarismaansa. Ari olet täydellinen,


    • monikarvainenKeekki

      Olisikohan tämä yltiömäinen Cheekkiä ihannoiva "mummo" vain suutahtanut Ari faneille. Hänet kun niin "ilkeästi" savustettiin pois keskustelusta, kun hän kommentoi Ari Koivus ketjussa??? :D

    • Lgkfjfbfifjfhdvdio

      Anteeksi,mutta ymmärsinkö nyt ihan oikein...?Jos ihannoi jotain artistia ja on sitä mieltä että hän on lahjakas ja ihana ja hehkuttaa sitä täällä,niin se tarkoittaa sitä että on sekopää fani vai? Mitä pahaa on ihannoimisessa? Onko kehuminen rikos? Yrittäkää nyt vain niellä se fakta,että Ari vaan yksinkertaisesti on niin monen mielestä ihana. Ja eivätköhän nämäkin yltiömäiset kehujat loppupeleissä oikeasti ymmärrä,että kukaan ei oikeasti ole täydellinen. Kunhan vain hehkuttavat onnessaan,ihan leikkimielellä, pieni "pilke silmäkulmassa".Empä ole ennen missään mielipide palstalla huomannut että ihmiset suuttuvat kun joku hehkuttaa onnessaan jostain artistista.

      • trollille

        Oikeesti, tuo kritiikki on asiaa. Perusta blogi jonne voit spämmätä mielesi kyllyydestä, sillä ei einokaan jaksa lukea sun trollejas päivästä toiseen, se ei ole keskustelutelpalstan tarkoitus. Blogilla et vain saa sitä huomiota mitä kerjäät.


    • Ariontäydellinen

      Anteeksi kamalasti, kun kehuin lempi artistiani. Mikä hirveä rikos. Voitte nostaa syytteen kehumisesta :) Ja rikosrekisteriin merkintä tykkäämisestä :) Linnaan vaan ja sitten pääsee vapaaksi vasta, kun alkaa kuuntelemaan jotain humppaa:)

      • faniyllyttäätrollia

        Heh...Ja kun kerran vielä menit sellaisenkin sammakon täällä möläyttämään,että oikein täydelliseksi menit kehumaan,niin ai,jai,jai kyllä siitä rapsahtaa sellaiset sakot että loppu elämäs niitä makselet,heh. Täällä ei saa ketään täydelliseksi kehua. Eikä fani saa olla. Fanittaminenhan tarkoittaa sitä että olet sekopää,joka yllyttää trollia. Heh.


      • Trollille
        faniyllyttäätrollia kirjoitti:

        Heh...Ja kun kerran vielä menit sellaisenkin sammakon täällä möläyttämään,että oikein täydelliseksi menit kehumaan,niin ai,jai,jai kyllä siitä rapsahtaa sellaiset sakot että loppu elämäs niitä makselet,heh. Täällä ei saa ketään täydelliseksi kehua. Eikä fani saa olla. Fanittaminenhan tarkoittaa sitä että olet sekopää,joka yllyttää trollia. Heh.

        Provo taas vastailee itselleen.


      • Arihullutäällä

        Ari on täydellinen. Hänen keikkansa Kälviällä oli menestys. Hänen täydellinen menestyksensä on hänen täydellisen tukkansa ansiota. Ari olet ihana.


    • Amoralonparas

      Tervetuloa takaisin Suomeen.Täällä ei sitten ketään kehuta,kun vaan kateellisena haukutaan ja mökötetään. Opit sen taidon kyllä pian,jos tämä kansamme arvokas taito on mennyt silta unohtumaan:D

      • Arihullu

        Olen niin kateellinen kun en ole noin harhainen. Kyllä, olet asian ytimessä.


    • aikalähelläkuitenkin

      Onhan tuo täydellinen nyt liioittelua. No se ääni on täydellinen. Ja ne hiukset, joita tosin ei ole nähty moneen vuoteen, oli ainakin ennen täydelliset. Ja onhan Arilla täydellisen kauniit silmät ja nätti naama. Ja se on pitkä ja hoikka ja komea, ihanat pitkät kädet ja jalat. Ja se on huippulahjakas laulaja ja tulkitsija ja luonteva ja rohkea esiintyjä. Se vaikuttaa älykkäältä ja on loistava puhuja ja kirjoittaja. Se on hyvin lahjakas monissa taitoa vaativissa harrastuksissa kuten biljardissa, dartsissa, jne.
      Katsoin pitkästä aikaa Arin idolsin voittaja ohjelman ja tajusin, että Ari oli siinä erittäin rakastettava, joten ei ihme että niin monet ihmiset pitää siitä, ja onhan se ihana keikoillakin ja haastatteluissa. Mutta pukeutua se ei usein osaa. Ja se vaikuttaa itsekkäältä ja itsepäiseltä ja ylimieliseltä, kun se ei suostu miellyttämään yleisöään ja näyttämään hiuksiaan ja pukeutumaan paemmin, mutta kukapa nyt ei olisi itsekäs ja itsepäinen. Ja se on ärsyttävä kun se ei suostu tekemään musiikkia faneilleen ja ottamaan paikkaansa menestyvänä, arvostettuna ja suosittuna artistina.

      • fanille

        Hyvä !! tuo oli jo parempi :)


    • Mykkityssy

      Tässä täydellisyyden hehkutuksessa on nimenomaan nyt kyse lauluäänestä ja pärstäkertoimesta, (Koko henkilöä en henk.koht. edes ihmisenä tunne!) Lauluääni on ihanan kaunis ja puhdas ja sitä voi surutta kutsua täydelliseksi! Ulkonäöstä myöskään ei löydy mitään "vikaa" eli sitäkin voi mennen tullen kutsua täydelliseksi! On kertakaikkiaan niin komea mies, että huh, huh! Ei siis todellakaan tarvitse olla mikään sekopää, jos näin ajattelee! On todella törkeä loukkaus fania kohtaan, että haukutaan sekopääksi, jos fanittaa kybällä ja ihan onnesta soikeana hehkuttaa täydelliseksi. Todella törkeä loukkaus! En ymmärrä mikä oikein on nyt joillekin henkilöille ongelmana tässä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • trollille

        Yritäs nyt pitää kiinni juonestasi, meinasit unohtaa että jokaikinen Arin keikka on ollut onnistunut :)


      • Arihullu

        Ai niin sori.

        Arin edellinen keikka oli täydellinen. Hänen hiuksensa tuoksuvat niin miehekkäälle. Tulin kesken keikan syliini.


    • aloittajallle

      Hienoa, oletko käynyt muilla Arin keikoilla ja jos olet niin mitä olet pitänyt?

      • Arihullu

        Ne on kaikki olleet TÄYDELLISIÄ!!!!!!!


    • yltiöfanitus

      Tällä palstalla on yltiöpäisen raivokasta, jopa agressiivista fanitusta sekä trollausta mutta myös terveen kuuloista suhtautumista, sen mitä olen seurannut.
      Kaksi ensimmäistä ovat niin kiinnostava ilmiö, että innostuin etsimään lisää tietoa fanituksesta. Tässä yksi hyvä keskusteluketju joka avasi aihetta minulle lisää http://yle.fi/uutiset/miten_fanittaminen_on_rikastuttanut_sinun_elamaasi/7039597

      • maakutsuu

        Järjen narikkaan jättö on joskus hyvä mutta yleisesti ottaen olisi hyvä käyttää myös aivojaan jos sellaiset kerran on. Ainakin pari asiaa oli hyvä käsitellä ihan järjen tasolla:
        1) idoli on ihminen, ellei ole peli- tai sarjakuvahahmo.
        2) fanit eivät omista idolia vaikka ostaisivatkin levyn ja maksaisivat pääsymaksun keikalle. Myynnissä on siis musiikki ja keikkaelämys, ei itse muusikko.
        3) idoli tekee ja myös saa tehdä virheitä ja ajatella myös itseään, ei vain fanejaan. Häneen pätee samat ihmisoikeudet kuin meihin muihinkin. Idolilla on oikeus omaan elämään, omaan vaate- ja musiikkimakuun, olit sinä mitä mieltä tahansa.
        4) fani ei myöskään ole asiakas joka on aina oikeassa, eikä idolin/muusikon tarvitse häntä myöskään arvostaa vain siksi että hän on fani, etenkin kun tätä "statusta" käytetään sumeilematta hyväksi ja sen varjolla vaaditaan itselle ties mitä etuuksia ja omistusoikeuksia.


      • olennormaaliihminen
        maakutsuu kirjoitti:

        Järjen narikkaan jättö on joskus hyvä mutta yleisesti ottaen olisi hyvä käyttää myös aivojaan jos sellaiset kerran on. Ainakin pari asiaa oli hyvä käsitellä ihan järjen tasolla:
        1) idoli on ihminen, ellei ole peli- tai sarjakuvahahmo.
        2) fanit eivät omista idolia vaikka ostaisivatkin levyn ja maksaisivat pääsymaksun keikalle. Myynnissä on siis musiikki ja keikkaelämys, ei itse muusikko.
        3) idoli tekee ja myös saa tehdä virheitä ja ajatella myös itseään, ei vain fanejaan. Häneen pätee samat ihmisoikeudet kuin meihin muihinkin. Idolilla on oikeus omaan elämään, omaan vaate- ja musiikkimakuun, olit sinä mitä mieltä tahansa.
        4) fani ei myöskään ole asiakas joka on aina oikeassa, eikä idolin/muusikon tarvitse häntä myöskään arvostaa vain siksi että hän on fani, etenkin kun tätä "statusta" käytetään sumeilematta hyväksi ja sen varjolla vaaditaan itselle ties mitä etuuksia ja omistusoikeuksia.

        1.) Kukaan Ari Koivusta täydelliseksi kutsunut fani ei ole täällä väittänytkään, että Ari Koivunen olisi peli- tai sarjakuvahahmo. Eikä kukaan fani ole myöskään koskaan täällä väittänyt, etteikö Ari Koivunen olisi vain pelkkä ihminen.

        2.) Kukaan häntä täällä täydelliseksi kutsunut fani ei ole missään vaiheessa myöskään väittänyt Ari Koivusen olevan myynnissä. Kukaan ei ole myöskään koskaan väittänyt omistavansa häntä.

        3.) Kukaan häntä täällä täydelliseksi kutsunut fani ei myöskään ole koskaan väittänyt, etteikö hän saisi tehdä virheitä, ajatella itseään, tai etteikö hänellä olisi oikeutta omaan elämään, omaan vaate- ja musiikkimakuun jne.

        4.) Kukaan häntä täällä täydelliseksi kutsunut fani ei myöskään missään vaiheessa ole väittänytkään vaativansa Koivuselta mitään. Kukaan ei ole väittänyt vaativansa mitään etuuksia tai omistusoikeuksia. Eikä ylipäätänsäkään kukaan ole vaatimassa yhtään mitään.

        TÄÄLLÄ HÄNTÄ TÄYDELLISEKSI YLISTÄVÄT FANIT VAIN YKSINKERTAISESTI OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄNEN LAULUÄÄNENSÄ JA ULKONÄKÖNSÄ ON TÄYDELLINEN! EIKÄ SE TARKOITA SITÄ ETTÄ NÄMÄ HENKILÖT OLISIVAT JOITAIN "SEKOPÄÄ" FANEJA! EN MINÄ AINAKAAN OLE!

        -PISTE-


      • olennormaaliihminen
        olennormaaliihminen kirjoitti:

        1.) Kukaan Ari Koivusta täydelliseksi kutsunut fani ei ole täällä väittänytkään, että Ari Koivunen olisi peli- tai sarjakuvahahmo. Eikä kukaan fani ole myöskään koskaan täällä väittänyt, etteikö Ari Koivunen olisi vain pelkkä ihminen.

        2.) Kukaan häntä täällä täydelliseksi kutsunut fani ei ole missään vaiheessa myöskään väittänyt Ari Koivusen olevan myynnissä. Kukaan ei ole myöskään koskaan väittänyt omistavansa häntä.

        3.) Kukaan häntä täällä täydelliseksi kutsunut fani ei myöskään ole koskaan väittänyt, etteikö hän saisi tehdä virheitä, ajatella itseään, tai etteikö hänellä olisi oikeutta omaan elämään, omaan vaate- ja musiikkimakuun jne.

        4.) Kukaan häntä täällä täydelliseksi kutsunut fani ei myöskään missään vaiheessa ole väittänytkään vaativansa Koivuselta mitään. Kukaan ei ole väittänyt vaativansa mitään etuuksia tai omistusoikeuksia. Eikä ylipäätänsäkään kukaan ole vaatimassa yhtään mitään.

        TÄÄLLÄ HÄNTÄ TÄYDELLISEKSI YLISTÄVÄT FANIT VAIN YKSINKERTAISESTI OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄNEN LAULUÄÄNENSÄ JA ULKONÄKÖNSÄ ON TÄYDELLINEN! EIKÄ SE TARKOITA SITÄ ETTÄ NÄMÄ HENKILÖT OLISIVAT JOITAIN "SEKOPÄÄ" FANEJA! EN MINÄ AINAKAAN OLE!

        -PISTE-

        Sorry, mä luin katsos ton nimimerkki "maakutsuu" kirjoituksen kohta ykkösen väärin. Mä luin vahingossa, että Idoli on ihminen eikä peli- tai sarjakuvahahmo, vaikka siinä luki ellei.


      • järkipäähän
        maakutsuu kirjoitti:

        Järjen narikkaan jättö on joskus hyvä mutta yleisesti ottaen olisi hyvä käyttää myös aivojaan jos sellaiset kerran on. Ainakin pari asiaa oli hyvä käsitellä ihan järjen tasolla:
        1) idoli on ihminen, ellei ole peli- tai sarjakuvahahmo.
        2) fanit eivät omista idolia vaikka ostaisivatkin levyn ja maksaisivat pääsymaksun keikalle. Myynnissä on siis musiikki ja keikkaelämys, ei itse muusikko.
        3) idoli tekee ja myös saa tehdä virheitä ja ajatella myös itseään, ei vain fanejaan. Häneen pätee samat ihmisoikeudet kuin meihin muihinkin. Idolilla on oikeus omaan elämään, omaan vaate- ja musiikkimakuun, olit sinä mitä mieltä tahansa.
        4) fani ei myöskään ole asiakas joka on aina oikeassa, eikä idolin/muusikon tarvitse häntä myöskään arvostaa vain siksi että hän on fani, etenkin kun tätä "statusta" käytetään sumeilematta hyväksi ja sen varjolla vaaditaan itselle ties mitä etuuksia ja omistusoikeuksia.

        Hyvä muistutus.

        Ari eikä kukaan muukaan stara ole täydellinen jumala kuten moni tuntuu kuvittelevan tai ainakin toivovan pönkittääkseen omaa mielikuvitusmaailmaansa.

        Yhden käden sormet eivät riitä laskemaan kertoja kun täälläkin on vaadittu Amoralilta ja Arilta rahoille vastiketta, ei siis vain musiikkia vaan milloin mitäkin. Arin ei todellakaan tarvitse osoittaa arvostustaan faneille muuttamalla pukeutumistaan tai päähineitään joista itse pitää. En ole viime aikoina lukenut näitä jorinoita mutta aiemmin aiheesta on kinattu oikein joukolla.

        ja miten usein on vaadittu Aria avaamaan ykstyiselämäänsä. Täältä löytyy ketju jos toinenkin jossa hänen elämäänsä tunkeudutaan vaikka hyvin on tiedossa että hän ei yksityiselämäänsä halua jakaa.

        Siis todella asiaa, allekirjoitan. Järki päähän sinäkin raivotar joka et kestä vähäisintäkään kritiikkiä.


      • maakutsuu
        olennormaaliihminen kirjoitti:

        1.) Kukaan Ari Koivusta täydelliseksi kutsunut fani ei ole täällä väittänytkään, että Ari Koivunen olisi peli- tai sarjakuvahahmo. Eikä kukaan fani ole myöskään koskaan täällä väittänyt, etteikö Ari Koivunen olisi vain pelkkä ihminen.

        2.) Kukaan häntä täällä täydelliseksi kutsunut fani ei ole missään vaiheessa myöskään väittänyt Ari Koivusen olevan myynnissä. Kukaan ei ole myöskään koskaan väittänyt omistavansa häntä.

        3.) Kukaan häntä täällä täydelliseksi kutsunut fani ei myöskään ole koskaan väittänyt, etteikö hän saisi tehdä virheitä, ajatella itseään, tai etteikö hänellä olisi oikeutta omaan elämään, omaan vaate- ja musiikkimakuun jne.

        4.) Kukaan häntä täällä täydelliseksi kutsunut fani ei myöskään missään vaiheessa ole väittänytkään vaativansa Koivuselta mitään. Kukaan ei ole väittänyt vaativansa mitään etuuksia tai omistusoikeuksia. Eikä ylipäätänsäkään kukaan ole vaatimassa yhtään mitään.

        TÄÄLLÄ HÄNTÄ TÄYDELLISEKSI YLISTÄVÄT FANIT VAIN YKSINKERTAISESTI OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄNEN LAULUÄÄNENSÄ JA ULKONÄKÖNSÄ ON TÄYDELLINEN! EIKÄ SE TARKOITA SITÄ ETTÄ NÄMÄ HENKILÖT OLISIVAT JOITAIN "SEKOPÄÄ" FANEJA! EN MINÄ AINAKAAN OLE!

        -PISTE-

        Kuka kukaan? Puhu sinä vain omasta puolestasi, tämä 9 - vuotinen keskustelulupalsta, jopa tämä ketju, puhuu omasta puolestaan.


      • äijäfani
        järkipäähän kirjoitti:

        Hyvä muistutus.

        Ari eikä kukaan muukaan stara ole täydellinen jumala kuten moni tuntuu kuvittelevan tai ainakin toivovan pönkittääkseen omaa mielikuvitusmaailmaansa.

        Yhden käden sormet eivät riitä laskemaan kertoja kun täälläkin on vaadittu Amoralilta ja Arilta rahoille vastiketta, ei siis vain musiikkia vaan milloin mitäkin. Arin ei todellakaan tarvitse osoittaa arvostustaan faneille muuttamalla pukeutumistaan tai päähineitään joista itse pitää. En ole viime aikoina lukenut näitä jorinoita mutta aiemmin aiheesta on kinattu oikein joukolla.

        ja miten usein on vaadittu Aria avaamaan ykstyiselämäänsä. Täältä löytyy ketju jos toinenkin jossa hänen elämäänsä tunkeudutaan vaikka hyvin on tiedossa että hän ei yksityiselämäänsä halua jakaa.

        Siis todella asiaa, allekirjoitan. Järki päähän sinäkin raivotar joka et kestä vähäisintäkään kritiikkiä.

        Raivo(tar)? Älä automaattisesti oleta, että kyseessä olis nainen. Et voi tietää.Voi olla mieskin. Ainoa nimimerkki,joka selvästikin on (jos ei oo trolli) nainen on nimimerkki "miljonäärivosu".


      • aiivansama
        äijäfani kirjoitti:

        Raivo(tar)? Älä automaattisesti oleta, että kyseessä olis nainen. Et voi tietää.Voi olla mieskin. Ainoa nimimerkki,joka selvästikin on (jos ei oo trolli) nainen on nimimerkki "miljonäärivosu".

        Ehkä olet miespuolinen raivotar, tyylisi istuu titteliin hyvin oli niin tai näin.


    • ForeverAri

      Ari on paras laulaja. Halusi jatkaa uraansa rokkipuolella, ikävää iskelmän ja popin ystäville. Mutta hän tekee niinkuin haluaa ja tuntee omaksi lajikseen. Ihana Ari, terv. vähän vanhempi fani.

    • pikkupenska666

      Kori Aivunen on ihan pikku pojan näkönen ja olonen kaveri. Vanhemmat akat tykkääkin kovasti. Koulupojan uniformu päälle ja vois olla Suomen Angus Young

      • kolkytkaks666

        Akat tykkää kovasti juu, niin nuoret kuin vanhatkin. Mut ei se pikku pojalta näytä, vaan parikymppiseltä mieheltä. AAH!!!


    • mielenkiintoinenaihe

      Näitä viestejä lukiessa huomaa,että Ari Koivunen kiinnostaa edelleenkin todella paljon ihmisiä ja häneen liittyvät keskustelut käyvät täällä "kuumana" vuodesta toiseen niin puolesta,kuin vastaankin.Ne jotka hänestä pitävät kirjoittelevat tänne mielipiteitään ja ne jotka eivät pidä eivät silti malta jostain syystä pysytellä poissa,vaan kirjoittavat myös. Vaan eipähän se ihme ole,että hän kiinnostaa. Onhan hän ehdottomasti yksi Suomen lahjakkaimmista laulajista kautta aikojen.

      • upeaääni

        Ilmeisesti se ketuttaa miehiä, kun Ari ei ole tyypillinen suomalainen mies. Ari on pitkä, hoikka upeahiuksinen jne. jne. kun taas suomimies on tanakka tallukka, iso maha ja kalju jo kolmekymppisenä. tottahan se kateeksi käy!


      • elämäonihmeellistä

        Mun mielestä huomattavasti kiinostavampaa on löyhäpääfanitus ja sen rannalla kukoistava trollaus, mikä tällekin palstalle on jäänyt elämään. Mikä ajaa moiseen?


      • elämäonihmeellistä
        upeaääni kirjoitti:

        Ilmeisesti se ketuttaa miehiä, kun Ari ei ole tyypillinen suomalainen mies. Ari on pitkä, hoikka upeahiuksinen jne. jne. kun taas suomimies on tanakka tallukka, iso maha ja kalju jo kolmekymppisenä. tottahan se kateeksi käy!

        Tuskinpa Ari ketään ketuttaa, ei ainakaan tällä palstalla. Täällä vaan provot ärsyttää yksinkertaista yltiöfania aikansa kuluksi..


      • ajannkulua
        elämäonihmeellistä kirjoitti:

        Tuskinpa Ari ketään ketuttaa, ei ainakaan tällä palstalla. Täällä vaan provot ärsyttää yksinkertaista yltiöfania aikansa kuluksi..

        Tämä on tullut selvääkin selvemmäksi ja myös se että yltiöfani aka yyberfani on itsekin trolli.


    • lovehisface

      Ari on todellakin täydellinen, hänen kasvoissaan on hyvin paljon samaa kuin nuoressa Kake Randelinissa!

      • Tuntematon_suuruus

        "Ari on todellakin täydellinen, hänen kasvoissaan on hyvin paljon samaa kuin nuoressa Kake Randelinissa! "

        Voi hyvinkin olla. En ole koskaan nähnyt Kari Koivusta. Minkä alan miehiä hän on?


      • Arihullusekoilee

        Ari Koivunen on niin täydellinen, että runkkaan hänelle tälläkin hetkellä. Aaaaaah sinä seksikäs täydellinen olento.


    • NauranIloissani

      Joko on harhat loppuneet? Mitä hullulle kuuluu nykyään:)

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe