Ylen pakko VERO JÄRJETÖN!

YLEIS_LAKKO_SUOMEEN

Kirkosta voi erota, mutta TV veroa joutuu maksamaan hamaan kuolemaan asti täysin järjetöntä.
Milloinkahan tulee HENGITYS VERO...?
Ihmiset saavat raitista ilmaa ilmaiseksi.

58

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stuppi

Kuurosokeat riemuitsevat kun näkölaatikko värisee.

• Budjetista

Rapiat 21.000 euroa vuodessa tienaavat maksavat YLE-veroa maksimäärän, saman kuin multimiljonäärit. YLE-menot budjettirahoitteisiksi, samoin tuleva Sote-maksu, Bernerin tiekäyttömaksut ja muut tasaveroiksi ajatellut EKokoomusmafian lisämaksut.

• tgfvc

Yle-vero kasvatti johdon bonuksia!!!

Yle-veron käyttöönotto kasvatti Ylen johtajien tulospalkkioita, Yle-vero otettiin käyttöön viime vuoden alussa.

Ylen toimitusjohtaja Lauri Kivinen KOK sai kannustuspalkkiota 19 000 euroa.
        Lisäksi 12 johtajaa palkittiin keskimäärin 10 000 euron bonuksilla.
        Myös päällikkökaartia palkittiin pienemmillä lisäpalkkioilla.

Kaiken kaikkiaan palkkioita maksettiin 150 000 euroa edellisvuotta enemmän.
        Yleisradio maksoi viime vuodelta bonuksia yhteensä 2 650 000 euroa.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194906515477/artikkeli/seura ylevero kasvatti johdon bonuksia.html

tämäkö se oli yleveron perimmäinen tarkoitus.

• manisikö

Perheessä jossa on äiti, isä ja vaikka kaksi aikuista lasta jotka asuvat kotona, joutuvat maksamaan monikertaisen veron. Meillä on kaksi maksavaa joten kummaltakin menee täysi vero. Emme omista edes tv:ta, mutta maksaa pitää. Autossa on radio mutta sekin mykkänä. Tässä ei ole mitään järkeä.

• lopeta_valehtelu

ÄLÄ SELITÄ - TOTA EI USKO KUKAAN!

mitä ihmeen aikamiespoikia siellä muk asuu, höpöhöpö.
        Ja ei ole tv eikä radiota - eika varmaan nettiä, ei tietokonetta eikä kännykkää?

• manisikö
        lopeta_valehtelu kirjoitti:

Ja ei ole tv eikä radiota - eika varmaan nettiä, ei tietokonetta eikä kännykkää?

Älä vällistele! Pakko nuorten asua kotona. Otin sukulaisperheen esimerkiksi. Yrittäppä suomalaisnuorena saada pääkaupunkiseudulta vuokra-asunto pienellä palkalla. Mahdoton yhtälö. Kirjastossa käyn joskus koneella kun on vapaa-aikaa. Puhelimessa ei ole nettiyhteyksiä kun on niin vanha kapula. Ei kaikilla ole mahdollisuutta viimeisiin malleihin. Niitä ei ole näkynyt leipäjonossa jaettavan vaikka yhteiskunta vaatii joka asiassa verkkopalvelujen käyttöä.

• jotenka

näkyyhän sulla netti olevan ja kyseessä on mediavero,
        ja pienituloisimmat ei maksa mitään, tuskin niillä kuuro-sokeilla kovin suuret tulot on,

• harvinaisuus_
        jotenka kirjoitti:

näkyyhän sulla netti olevan ja kyseessä on mediavero,
        ja pienituloisimmat ei maksa mitään, tuskin niillä kuuro-sokeilla kovin suuret tulot on,

onko se yhteiskúnnan tai muiden vika että joku pitää aikuisia ihmsiä kotonaan?
        Meinaako ne siellä iskän ja äiskän helmoissa asua loppuikänsä?

Tietokoneta ja nettiyhteyksiä on ollut vuosikausia eikä todellakaan
        tarvita "uusinta" mallia että nettiin pääsee kännykällä
        Eikä sulla ole muka tietokonetta?

Missä kuplassa sä oikeen elät? Teitä ei kovin monia ole

• keskimuro
        lopeta_valehtelu kirjoitti:

Voi jumlauta, omistaako ylesyöpä kaikki tietokoneet suomessa ja netin, älä kusipää satuja kerro, minä en käytä yle paskaa missään muodossa eikä kukaan muukaan tässä perheessä, ja silti joutuu maksamaan perkele 2 kertaisesti tuo vitun muslimipaskaa toitottavan isänmaan tuhoajien toiminta.
        Menkööt perkele kortin taakse kuten muutkin maksukanavat.

Että sinun kaltaiset vittupäät luulee että kaikki käyttää ylen palveluita, voi helvetti että jotkut kaltaisesi osaa olla niin perkeleen tyhmiä.

• minä-minä-minä_
        keskimuro kirjoitti:

Voi jumlauta, omistaako ylesyöpä kaikki tietokoneet suomessa ja netin, älä kusipää satuja kerro, minä en käytä yle paskaa missään muodossa eikä kukaan muukaan tässä perheessä, ja silti joutuu maksamaan perkele 2 kertaisesti tuo vitun muslimipaskaa toitottavan isänmaan tuhoajien toiminta.
        Menkööt perkele kortin taakse kuten muutkin maksukanavat.

Että sinun kaltaiset vittupäät luulee että kaikki käyttää ylen palveluita, voi helvetti että jotkut kaltaisesi osaa olla niin perkeleen tyhmiä.

minä-minä-ja-minä
        Miljoonat muut käyttävät YLE palveluita

• KÄYTTÄKÖÖT-JA
        minä-minä-minä_ kirjoitti:

minä-minä-ja-minä
        Miljoonat muut käyttävät YLE palveluita

MAKSAKOOT.

Jos ei käytä, ei maksa.

Meillä ei ole käytetty mitään ylen toimintaa varmaan 2 vuoteen. Ja jos käytetään maksetaan, kuten maksamme muistakin käyuttämistämme palbveluista. Mutta koska emme käytä yleä, meidän mielestä siitä ei tarvitse maksaa.

• halpaa_on

Vuosi sitten tv lupa maksoi 250, nyt 140 vuodessa!
      Sopii minulle mainiosti!

365/24/7 ohjelmaa tarjolla tv, radio, netissä.
      Halpaa kuin saippua

• ENNENOLI

samat sANAT PAITSI MINÄ MAKSAN NYT 80E, SE ON HYVI HALPAA VAIKKA EN PALJON TVTÄ KATSO, UUTISET JOSKUS.

• keskimuro

Minulle eikä tälle perheelle tuolloin ei yle paska maksanut mitään, kuten oikeus olikin kun tuon askan palveluita ei käytetty eikä käytetä.

• vttu.että.oot.idiootti

Yritä, huorranpenikka, ajatella asioita muilta kun ja vain aina omalta kantilta.

• Lindeskäoulusta

Avioliitosta voi myös erota suht vaivattomast,mutta meitä pakkoverotetaan Ylen suojatyöpaikkalaisten "työpaikkojen" säilymiseksi ja matupaskalähetysten ja puolivuosisataa vanhojen uusintojen lähettämiseksi.
      Ylestä ei voi erota,kiitos Suvi Lindenille(kok),nykyisin Eduskunnan eläkeläisämmälle Ouluun.
      Milloin yt:t Ylessä alkaa?

• turhaaitkua

näin se toimii demokratiassa ja meidän yhteiskunnassa, että maksamme "yhteistä" hyvää vaikka emme suoraan käytä tai sillä ei ole merkitystä.
      Itse maksan veroja mutta en käytä mm.
      - kirjastoa
      - uimahalleja
      - julkista terveydenhoitoa
      - julkista hammaslääkäriä
      - busseja
      - ratikoita
      jne jne

lopettakaa turhasta valittaminen.
      Yle maksu on jotain max 0.6e päivä, kaikkien lomakko kestää sen.
      Jos on varaton tai pienituloinen, ei maksa edes sitä

• ruikutuskerho

Voisihan sen "katseluveron" periä suoraan siltä liittymältä, jota katselija käyttää. Esm. Elisa tai DNA maksaisi Ylelle veroa. Ja sitten voisivatkin nostaa liittymämaksuansa sen Yle-veron verran. Asiakas kitisi sitten kauheita Elisa-maksuja!

• TimoXL

Hmmm?!
        Minkähän takii muute noilta suurten massojen kaupallisilta kanavilta ei tu samaan tahtiin tota mamutuspaskaa ku YLEltä?!
        Jos hyysärimedioitten väittämät et mamukriittisyys on iha joku marginaalijuttu ja suvakeita on iha saatanasti, ni luulis ny kaupallisia kanavia enemmän ku kiinnostavan toi suuri suvakkikatsojaryhmä, et saavat sit noitten mamutusohjelmiensa mainoksilla myyä taateleita, halvaa ja kamelinlantaa!

Mut ei tunnu juurikaan kiinnostavan?! Miksikähän?

• Anekauppias

"Norjalainen kirkko pyytää ihmisiä ottamaan lainaa ja antamaan rahat heille!

Norjalainen Kristiansandin Filadelfia-kirkko on tehnyt uuden aluevaltauksen jäsenten lompakoille pääsemisessä: kirkon hyväksi otetut lainat. Kirkko tarvitsee 2,9 miljoonaa euroa uuden kirkon varusteluun ja aikoo kerätä sen lahjoituksina. Kirkko on pyytänyt, että ihmiset ottaisivat lainaa, jotta heillä olisi varaa antaa lahjoituksia kirkolle.

Kirkko jopa teki sopimuksen pankin kanssa, josta jäsenet saavat lainaa edullisin ehdoin. Kirkko tarjoutuu myös takamaan 11 500-28 500 euron suuruiset lainasummat.

Filadelfia-kirkko on helluntailainen seurakunta, joka toimii Suomessakin nuoria jäseniä tavoittelevana “hipsterikirkkona”."

http://mvlehti.net/2016/05/03/norjalainen-kirkko-pyytaa-ihmisia-ottamaan-lainaa-ja-antamaan-rahat-heille/

• maksanasatasen

Ennen en maksanut mitään, nyt noin 100 euroa. Syy maksamattomuuteen oli röyhkeät lupatarkastajat joita pahimmillaan piti lievää väkivaltaa käyttäen nostaa rappukäytävään. Kun nyt sitten päästiin noista törkimyksistä eroon niin maksan tuon 100 euroa/vuosi ihan mielellään ja koen saavani vastinetta rahoilleni ja ei tarvitse elättää noitä lupatarkastajatörkimyksiä.

• vapaamatkustajat

Juuri niin ja onneksi sinunlaiset PUMMIT saatiin kuriin!

Siks piti aikaisemmin olla lupatarkastajien kun jotkut lusmuili maksuista,
        onneksi vapaamatkustajat on saanut nyt kuriin

• YksiLypsetyistä
        vapaamatkustajat kirjoitti:

Juuri niin ja onneksi sinunlaiset PUMMIT saatiin kuriin!

Siks piti aikaisemmin olla lupatarkastajien kun jotkut lusmuili maksuista,
        onneksi vapaamatkustajat on saanut nyt kuriin

Vuosikymmeniä yksinelävät taloudet maksoivat PUOLET YLE'n lupamaksuista ja taloudet, joissa oli kaksi tai useampi saivat kohtuuttoman edun ollessaan YHDEN lupamaksun varassa.

Menkää vittuun!

• TimoXL

Niino!?
      Enne hwngitysveroa tulee ainakin internet-vero, koska sitäkin kautta pääsee allmighty YLEn saitille?
      Ja vesiveroahan ne on jo vissii ajamassaki läpi ku koht myyää Suomen veetki Coca Cola Companylle? :/

• Vääryyspoistettava

Ketkä laittoivat Ylen veron pakolliseksi,kärventäkää ne.
      Ylen ohjelmat, tulee sitten radiosta ,telkusta,tai areenasta,ovat niin täyttä paskaa,
      ettei niitä viitsi katsella eikä kuunnella.Jatkuvaa suomalaisten haukkumista rasisteiksi,ruotsinkielistä sekä ulkomaankielistä ohjelmaa ,jota ei edes suomenneta
      ja matujen tunkemista joka tuuttiin.Kyllä todella etoo,joten toosat pysyvät
      kiini.Siis ei ole oikein mokomasta verottaa kansaa,koska tuo paska ei kelpaa edes
      pellon lannokkeeksi.

• hae-hoitoon

hakeudu hoitoon, olet selvästi sairas ja näet harhoja.

Mitä "matujen tunkemista" on vaikka esim-
        pikku-kakkonen ja muut lasten ohjelmat, lätkäkisat, futis, kotimaiset sarjat, dokumentit, luontolähetykset, radiotuotanto, jne jne

• keskimuro

Ja tuo paska muka oikeuttaa joka täysi-ikäisen veromaksuihin, mene perkeen rotta ite hoitoon.

• rasismivero

Parempi vaan maksaa veroa. Jos YLE:n kansalaiskasvatusta ja uutisvalistusta ei olisi, suomalaiset olisivat kauheita rasisteja ja muslimit ei pääsis Suomeen ilman papereita.

• KimJongKivinen

"Tee-se-itse-aivopesu! :) Vain 100€ per vuosi!!! :) Jo yksi kerta riittää ja tekee sinusta aivottoman suvakin! :) Jos ei riitä, et saa rahoja takaisin, mutta voit yrittää joka vuosi uudelleen samaan hintaan! :) " provided by: YLE.

• vapaamatkustajatitkee

YLE verosta itkee ne lusmut ja vapaamatkustajat jota eivät ennen maksanet
      mutta joutuvat maksaan. Kukaan muu ei valita kun pääsääntöisesti maksut
      pienenivät useimmilla!

YLE on Suomen suosituin mediatalo kaikilla mittareilla, sekä luotetuin.
      Kotimainen mediatalo jonka rahat päätyvät suurin osa takaisin Suomeen.

• keskimuro

Siinä kusipää joka luulee että kaikki jota ei ennen maksanee tv-lupaa, kattelivat yleä salaa, miten jumalauta voi olla niin perkeleen vaikeaa tajuta että iso osa suomalaisista ei ikinä käytä mitään perkeleen ylen palveluita, mene vittu hoitoon saatanaan aivosyöpä.

• älämölöt

En minäkään maksua pahana pidä. Suomi on niin pieni kielialua, että on ihan hyvä saada katsella suomenkielisiä uutisia, ajankohtaisohjelmia ja sarjoja. Myös suomenkielinen tekstitys maksaa suosituille sarjoille. Eivät kaikki osaa englantia eikä saksaa niin hyvin, että ymmärtäisi suositut sarjat ilman tekstiä. Ruotsinkielisetkin ohjelmat tekstitetään suomeksi, vaikka kaikki suomalaiset pakkolukevat ruotsinkieltä! Vai luuleeko joku, että suomalaiset osaa myäs ranskaa, italiaa ja venäjää niin hyvin, ettei Ylen tarvi tekstittää niitä suomeksi?

• valivali_ja_voivoi
        keskimuro kirjoitti:

Siinä kusipää joka luulee että kaikki jota ei ennen maksanee tv-lupaa, kattelivat yleä salaa, miten jumalauta voi olla niin perkeleen vaikeaa tajuta että iso osa suomalaisista ei ikinä käytä mitään perkeleen ylen palveluita, mene vittu hoitoon saatanaan aivosyöpä.

Me maksetaan erilaisia maksuja ja veroja "turhasta" mutta näin se
        toimii meidän yhteiskunnassa. Toiset käyttää, toiset ei.

Itse maksan veroja mutta en käytä mm.
        - kirjastoa
        - uimahalleja
        - julkista hammaslääkäriä
        - busseja
        - ratikoita jne jne

lopettakaa turhasta valittaminen

• keskimuro

Älä vertaa noita yle paskaan, yle kun ei ole mitään muuta kun paskaviihdykettä tyhmille.
        Luuletko että en ole tiennyt että veroja makseaan monista asioista vaikka ei käytetä, ole, kyse ei ole siitä, vaan siitä että veroja joutuu maksaan asiasta joka tuhoaa suomen, eikä ole mitää muuta kun kulutuspaskaa tyhmille, tuo ei tosiaankaan oikeuta mihinkään veroihin.
        Kaltasesi lahopäät vertaa yle esimerkiksi vaikkapa julkiseen terveydenhoitoon, miten sairas pitää päästään olla että tuollaista vertausta käyttää, selitäppä se saatanaan risupää.

• amisviikset_väpättää
        keskimuro kirjoitti:

Älä vertaa noita yle paskaan, yle kun ei ole mitään muuta kun paskaviihdykettä tyhmille.
        Luuletko että en ole tiennyt että veroja makseaan monista asioista vaikka ei käytetä, ole, kyse ei ole siitä, vaan siitä että veroja joutuu maksaan asiasta joka tuhoaa suomen, eikä ole mitää muuta kun kulutuspaskaa tyhmille, tuo ei tosiaankaan oikeuta mihinkään veroihin.
        Kaltasesi lahopäät vertaa yle esimerkiksi vaikkapa julkiseen terveydenhoitoon, miten sairas pitää päästään olla että tuollaista vertausta käyttää, selitäppä se saatanaan risupää.

no niin, amis on varmaan loppunut tältä päivältä, voit lähteä
        kartsalle ajelamaan corollalla kun oot oppinut monta kivaa uutta kirosanaa tänään.

Kyllä tässä on päivän vähä-älyisin kirjoittaja löytynyt

• keskimuro

Työnnä perkele pääsi perseesees.
        Jos luulet että yle suosijoissa on yksikin järkevä, voit ampua ittes.
        Olen takuulla ollut telluksella enemmän vuosia kun sinä, tiedän kyllä vuosikymmenien takaa mitä yle ajaa.

Kumpiko on tärkeämpi: Kunnallinen terveydenhuolto, vaiko yle, tehän ylen perseen nuolijat tuon yle ulostuksen pistätte yhtä tärkeäksi kun terveydenhuollon, olette niin perkeleen sairaita että tekisi mieli katkoa teiltä kaikilta niskat.

• hengitys.maksaa.kohta

Verot ovat tarkoitettu rahan keräämiseksi ja mitä tyhmempää kansaa, sen järjettömämpiä veroja on. hengitysvero taatusti tulee Suomeen jossain vaiheessa, siinä vaiheessa kun täällä on yli miljoona pakolaista eikä rahaa riitä enää kansanedustajien hulvattomiin etuihin.
      Mutta se suomalainen, joka on niin tyhmä että elää tässä maassa ja vielä äänestää eri vaaliessa, saa sitä mitä pyytää ja on ihan oikein että sitä vituttaa verojen maksaminen.
      Minä en tässä valtakunnassa aio enää kauaa olla, on mahdollisuus muualle, ja sen jälkeen kerään täältä vain kermat päältä. Jos sitä nyt sitten enää riittää kuin mutakuonoille ja eliitille.

• Niiiin

Olet tainnut jatkuvasti vakuuttaa, että poistut tästä maasta. Se on ihan ok. Mutta kerro rahvaallekin, minne voi muuttaa niin, ettei ole veroja, mutta tuloja on.
        Jos taas olet menossa muualle töihin, niin mikä maa se on, jossa ei ole veroja, mutta kaikki on ilmaista?

• Ottaa.häntä.kantaa
    • asjfskdl

On paljon pakollisia veroja kuten tulovero ja pääomavero ihan esimerkiksi. Ajoneuvoverokin on pakko maksaa jos haluaa pitää auton. Lisäksi jos ylipäätänsä ostat melkeinpä mitä tahansa on pakko maksaa alv-vero.

• näin_se_vaan_menee

ja maksat vero vaikka et ikinä käyttäisi esim.
        - kirjastoa
        - uimahalleja
        - busseja, ratikoista
        - monia muita julkisia tiloja ja paikkoja kuten kaupungin teatterit.

• gutzeniina

Kalliit päivälehdet maksavat tosi paljon. Entäs aikakauslehdet? Vuosimaksut on enempi kuin yksi tv-voro. Ja köyhä kansa tilailee ja lukee Hesaria, Hymyä, ja Me naiset-lehteä innolla. Jopa Ristikko-lehdet on suosittuja, Aku Ankasta puhumattakaan.
        Television katselu on tosi halpaa, verrattuna lehtien maksuihin!

• aivanlaitonta

Enemmän mua närästää etujärjestöjen jäsenmaksujen verovähennysoikeus.

• yletarvitaan

YLE-vero on pelkästää hyvä asia. Suomi tarvitsee riippumattoman ja kansallisen mediatuotannon ja YLE on sellainen. YLE edustaa valtiota, Suomen kansan enemmistön arvoja ja Suomen kansaa ja tuottaa Suomen laadukkaimmat uutiset ja dokumenttiohjelmat. Itse maksan ihan hyvillä mielin YLE-veroni ja suosittelen samaa kaikille turhasta valittajillekin.

• keskimuro

Ja sinun mielestä suomen enemmistö haluaa että suomi muuttuu islamimaaksi ja suomen kansa voidaan teurastaa vääräuskoisina, älä unta näe.
        Suomessa on paljon enmmän isänmaallisia kuin kaltaisiasi saatanaan kukkahattupiipertäjiä.

Yle nimenomaan toitottaa islamin ihannointia ja haukkuu suomalaisi rasistiksi kun hiukankin otetaan järkeä maahanmuutosta keskusteluun.

• missälinkki
        keskimuro kirjoitti:

Ja sinun mielestä suomen enemmistö haluaa että suomi muuttuu islamimaaksi ja suomen kansa voidaan teurastaa vääräuskoisina, älä unta näe.
        Suomessa on paljon enmmän isänmaallisia kuin kaltaisiasi saatanaan kukkahattupiipertäjiä.

Yle nimenomaan toitottaa islamin ihannointia ja haukkuu suomalaisi rasistiksi kun hiukankin otetaan järkeä maahanmuutosta keskusteluun.

"Yle nimenomaan toitottaa islamin ihannointia"
        - laittapa jotain linkkiä kehiin , faktaa sun väitteistä

• keskimuro
        missälinkki kirjoitti:

"Yle nimenomaan toitottaa islamin ihannointia"
        - laittapa jotain linkkiä kehiin , faktaa sun väitteistä

Minä en yle ulostusta ala linkittämään, ettekö te syöpäylen kusipääkatraat tiedä mitä paskanne ajaa.
        Mutta jos joku istanssi haukkuu jäörkevän kannan maahanmuuttoon osaa ottavia, rasisteiksi, ja väittää että islameiden maahantulossa ei ole mitään muuta kun hyvää suomelle, mitä se sinun kusipään mielestä on, hä?
        Etkö tiedä mitä islamisaatin tulemisessa mättää, tutkippa euroopan maita jonne noita paskauskonnon saattajia on saapunut enemmän kun suomeen, että miten menee vaikka ruotsissa, ranskassa, britaniassa, ja te perkeen rotat nuolette yleä joka suosii muslimeita.

• PASKAYLELLE-KÄY-KUTEN

KÄVI NKP:LLE ; KANSA KANTAA PASKAN TUNKIOLLE...

Ja sitten me poljemme nykyiset ylen paskaloiset suohon eikä koira perään hauku. Niin kävi nkp:n paskaloisillekin.

• halle.lujaaaa

"Kirkosta voi erota, mutta TV veroa joutuu maksamaan hamaan kuolemaan asti"

Yle on siis suurempi kuin kirkko.

• sosiaalitantta

Vaikka et kuulu kirkkoon, niin hautapaikastasi perikuntasi maksaa. Vapaa-ajattelijoiden hautausmaalla maksat myöskin hautapaikastasi! Ei koko elämä ole ilmaista, vaikka niin kuvittelee!

• jeeesus
        sosiaalitantta kirjoitti:

Vaikka et kuulu kirkkoon, niin hautapaikastasi perikuntasi maksaa. Vapaa-ajattelijoiden hautausmaalla maksat myöskin hautapaikastasi! Ei koko elämä ole ilmaista, vaikka niin kuvittelee!

Polttohautaus ja tuhkien ilmaan heitto ei kaipaa hautapaikkaa.

• että-sillee
        jeeesus kirjoitti:

Polttohautaus ja tuhkien ilmaan heitto ei kaipaa hautapaikkaa.

Polttaminen maksaa myös. heitä sitten minne haluat! Kannatko itse ruumiin krematoriumiin, kaavitko itse tuhkat K-kaupam muovikassiin? Kuka kirjoitti kuolintodistuksen, mistä tilasit ajan polttouuniin? Kaikki se maksaa, vaikka ei hautapaikkaa olekaan.

• aaaamen
        että-sillee kirjoitti:

Polttaminen maksaa myös. heitä sitten minne haluat! Kannatko itse ruumiin krematoriumiin, kaavitko itse tuhkat K-kaupam muovikassiin? Kuka kirjoitti kuolintodistuksen, mistä tilasit ajan polttouuniin? Kaikki se maksaa, vaikka ei hautapaikkaa olekaan.

Polttohautaus maksaa alle 100 euroa ...

• hohoijaa

Hehehe. Siinäkö kaikki, ja kertamaksulla? Saahan sen ihan ilmaiseksi silloin, kun ei ole muuta saattajaa kuin sossu ja pari vanhaa ryyppykaveria!

• nunnun

Yleverosta kuitenkin. Maksan siitä 140€/vuosi. Montako kertaa sillä hinnalla käyn elokuvissa vuoden aikana? Entäs teatterissa tai konserteissa?
        Ruokalaskuhan köyhälle on noin 200€/kk ja leipäjono kaupanpäälle. Jääkös teille rahaa elokuviin ja teatteriin? Köyhä ei maksa TV-lupia. Juokseeko ajankuluksi elokuvissa ja teattereissa?

• John-Doe2
        hohoijaa kirjoitti:

Hehehe. Siinäkö kaikki, ja kertamaksulla? Saahan sen ihan ilmaiseksi silloin, kun ei ole muuta saattajaa kuin sossu ja pari vanhaa ryyppykaveria!

höhöhööhöh, idiootti
        siinä kaikki, alle 100 euroa.
        Idiootit saavat kyllä tuhlattua vaikka tuhansia. ja ihan mihin asiaan tahansa.

• demarienvihollno1

..hurjaa, että on ihmisiä jotka eivät ole töissä YLE-pakko tv:ssä, mutta silti kehuvat asiaa.
      YLEensä se on SDP:n ja vasemmistoliiton kannattajat, joiden mielestä tällaiset ratkaisut ovat asiaa. Myös KEPU pitää pakko TV:tä hyvänä asiana...

• ihme_sekoilija

"hurjaa, että on ihmisiä jotka eivät ole töissä YLE-pakko tv:ssä, mutta silti kehuvat asiaa."

--- siis mitä ihmettä, eikö sun mielestä jotain asioita saisi kehua ellei ole
        siellä töissä mitä kehuu? Täh? Aika vähiin jäisi kaikki sitten.
        Luuletko että YLE tai mikään juttu pyörisi niiden kehuilla jotka on töissä siellä?

Mitä sä sekoilet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2718
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82