Edes suomi24 tai Uskontojenuhrien tuki ry ei salli ihmisten kirjoittaa kriittisesti kun on joutunut jo vuosikymmeniä evlut suuntauksen uhriksi.
Evlut suuntauksen hengellisenväkivallan ja taloudellisen hyväksikäytön uhreja on ollut jo äitini isäni mummoni pappani esivanhemmat ja sukulaiseni jo satoja vuosia.
UUT ry on joidenkin evlut jäsenten ja evlut suojelijoiden ylläpitämä hyvävelijärjestö.
Katsokaa heidän sivulle. Ei yhtään juttua siitä miten ihmiset ovat joutunut vauvan päälaki initaatioriitin kautta evlut suuntuksen uhriksi.
Näin kulttuurikristillisyys on sekoittanut miljooonia ihmismieliä jo satoja vuosia.
Eikä nämä miljoonat suomalaiset tai pohjoismaalaiset tapakristityt ja kulttuurikristityt tunnusta Herrakseen ja Pelastajakseen Herraa Jeesusta Kristusta.
Mistään ei saa apua ja tukea. Edes UUT ry ei auttanut kun apua hain, vaan ylimielisesti puhuivat ja lopettivat puhelun lyöden luurin korvaan.
Herrani, Vapauttajani ja Pelastajani. Herra Jeesus Kristus nasaretilainen, auta ja suojele meitä ja minua ! Nyt minulla on vaikea elämäntilanne jota on jatkut jo 15 vuotta ! :´´(
Evlut suuntauksen uhriksi
MeitäOnMiljoonia
1
80
Vastaukset
- uhrina20vuotta
Toivottavasti saat avun jostain,suosittelisin käyttämään myös mielenterveystoimiston palveluja. Jos on kokenut henkistä väkivaltaa,johon nivotuu myös uskonto tai uskonnollisuus,on sinulla aivan samoin oikeus,kuin minkä tahansa suuntauksen opeista eronneella tulla kuulluksi ja saada neuvoja. Voit varata ajan psykologilta ilmaiseksi ja hän kartoittaa ja ehdottaa,mitä reittiä sinun olisi hyvä edetä. Jaksamista sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346