Credigo ei ole mistään

kotoisin_

Mainostaa ensin olevansa halvempi kuin kilpailijansa ja ehkä onkin.
Pikatestin jälkeen tulos oli se,että haettuani 2500€ lainaa, tuli ilmoitus, että hae ensin 500€ ja tämän jälkeen voisi sitten hakea suurempaa lainaa.
Hah, miksi minä noin tekisin?
Jos ei heru sitä mitä haen en ota mitään.
Halpamaista! En hae tuosta paikasta enää koskaan mitään.

4

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysypankista

Aika monella lainaajilla on sellainen että ensin saa pienemmän lainan ja testataan miten luotettava lainaaja on. Riski ja harmi on tietysti pienempi kun kyseessä 500 kuin 2500. Isompaa lainaa kannattaa ensisijaisesti hakea pankista Credigon korko liikkuu kuitenkin siinä 50% ja sellaista korkoa ei kannata maksaa jostain 2500 eur lainasta.

• Jupsukka6

Itsellänikin vain huonoja kokemuksia kyseisestä lafkasta. Ei jatkoon

• eiheru

Hain 2500 (nettotulot reilu 2000) ja sain vastauksen, että myöntävät alkuun 500 euroa ja kun olen sen maksanut voin hakea isompaa lainaa. No, hyväksyin tämän, kun ajattelin maksaa nopeasti pois ja kokeilla saako sitten isompaa. Soittivat mulle varmistivat osoitetiedot ja sanoivat, että lainapäätös tulee kohta. No ei tullut ja seuraava päivänä soittivat taas ja kyselivät lisää kysymyksiä. Puhelun jälkeen sain tekstarin, että laina on hyväksytty, siirrämme lainan kohta tilillenne, sitten heti perään viesti "teknisen vian suoksi laina siirretään tilillenne x päivänä". X päivänä lainaa ei näkynyt tilillä ja tästä seuraavana päivänä tuli tekstari "lainahakemuksenne on vanhentunut, jos tarvitsette uudestaan lainaa, voitte hakea sitä osoitteesta xxxx". Koitin aspasta kysyä asiasta maililla, mutta eivät vastanneet. En suosittele, turhaa vaivaa, eikä lainaa kuulu, vaikka hakemus hyväksyttäisiin. Erikoinen kokemus vähintään.

• 547457

No tee sinäkin kiusaa, koita hakea tuo maksimi ja jos myöntävät (ja maksavat) niin peru se 14vrk kuluttua ja maksa pois tuosta perumisesta 30vrk kuluessa..korkoja ei tule montaakaan euroa. Eli saat vipin 1,5 kuukaudeks muutamalla eurolla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5608
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4237
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      155
      2193
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1760
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe