Kaverin perhe vihaa mua );

Auttakaaminuanopee

Eli, mun kaverin perhe vihaa mua koska, olin kerran vihanen sille ku se on pettäny niin, niin, NIIN monta kertaa. Mua ärsyttää se ihan sikana. Eräänä päivänä mun kaveri sanotaan nyt vaikka milja (ei oo sen oikee nimi) oli luvannu mulle et me mennään lintsille mut sit se meni sanotaan nyt vaan idiootti (ei oo oikee nimixD) niin se meni sitten sen idiootin mökille "koska siellä on kissa". Se niinku AINA keksii tollasia syitä. No, suutuin ku se petti TAAS, Milja on tehnyt monta kertaa idiootin kanssa whatsappiin ryhmiä jos ollaan me kolme vaan eli mä, Milja, ja idiootti sit meil oli wapis kauhee riita. Illalla mua ärsytti vieläki niin laitoin sellasen viestin et: sä oot muutenkin tosi nolo ku sä pidät aina sitä vammasta ääntä (sillä on tourette) sun äitiki häpee sua. Eli sanoin aika pahasti. Osaan loukata ihmisiä vieläkin paremmin. Meillä ois voinu mennä koko ystävyys jos olisin sanonu pahemmin. Mitä nyt teen et ne ei vihasi mua? Sori jos oli epäselvä ja ainii oon 11v ja kaveri on 10v

2

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se iästä ole kiinni. Sitä voi suuttua vaikka minkä ikäisenä. Kannattaa puhua suoraan. Joko ihan kasvotusten tai sitten Vaikka lähettää viesti kännykällä.
      Jos viitsit niin kerro miten homma eteni. Tänne taikka yksityisviesti. Saat osoitteen kun tökkäät mun sinisellä kirjoitettua nimimerkkiä.
      Sä oot 11v. Luitko jotain muuta täällä? Mitä?

• Tätitietää

Selvästi Milja pitää idiootista enemmän kuin susta.
      Sen sijaan että suutut ja käytäydyt törkeästi voisit miettiä onko sinussa muitakin huonoja piirteitä ja parantaa käytöstäsi, esimerkiksi lakata kutsumasta toisia idiooteiksi
      Silloin Milja ja idiootti saattais haluta suurin mukaan mökille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      282
      26806
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2275
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      199
      1596
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      150
      1518
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      33
      1271
    6. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      33
      1164
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      998
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      86
      842
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      796
    Aihe