Kaverin perhe vihaa mua );

Auttakaaminuanopee

Eli, mun kaverin perhe vihaa mua koska, olin kerran vihanen sille ku se on pettäny niin, niin, NIIN monta kertaa. Mua ärsyttää se ihan sikana. Eräänä päivänä mun kaveri sanotaan nyt vaikka milja (ei oo sen oikee nimi) oli luvannu mulle et me mennään lintsille mut sit se meni sanotaan nyt vaan idiootti (ei oo oikee nimixD) niin se meni sitten sen idiootin mökille "koska siellä on kissa". Se niinku AINA keksii tollasia syitä. No, suutuin ku se petti TAAS, Milja on tehnyt monta kertaa idiootin kanssa whatsappiin ryhmiä jos ollaan me kolme vaan eli mä, Milja, ja idiootti sit meil oli wapis kauhee riita. Illalla mua ärsytti vieläki niin laitoin sellasen viestin et: sä oot muutenkin tosi nolo ku sä pidät aina sitä vammasta ääntä (sillä on tourette) sun äitiki häpee sua. Eli sanoin aika pahasti. Osaan loukata ihmisiä vieläkin paremmin. Meillä ois voinu mennä koko ystävyys jos olisin sanonu pahemmin. Mitä nyt teen et ne ei vihasi mua? Sori jos oli epäselvä ja ainii oon 11v ja kaveri on 10v

2

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se iästä ole kiinni. Sitä voi suuttua vaikka minkä ikäisenä. Kannattaa puhua suoraan. Joko ihan kasvotusten tai sitten Vaikka lähettää viesti kännykällä.
      Jos viitsit niin kerro miten homma eteni. Tänne taikka yksityisviesti. Saat osoitteen kun tökkäät mun sinisellä kirjoitettua nimimerkkiä.
      Sä oot 11v. Luitko jotain muuta täällä? Mitä?

    • Tätitietää

      Selvästi Milja pitää idiootista enemmän kuin susta.
      Sen sijaan että suutut ja käytäydyt törkeästi voisit miettiä onko sinussa muitakin huonoja piirteitä ja parantaa käytöstäsi, esimerkiksi lakata kutsumasta toisia idiooteiksi
      Silloin Milja ja idiootti saattais haluta suurin mukaan mökille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe