Ei kummankaa. Samaa paskaa eri paketissa!
Kumman kaa: Isis vai Odin?
2
122
Vastaukset
- olikjhuygf
Montako uutista olet saanut lukea Odineitten tekemistä terrori-iskuista, mestauksista, raiskauksista, tai sharian noudattamisesta aiheutuvista, esim. kivityksistä?
En tiedä, miten arvoitat ihmisiä, jotta voit sanoa jotain henkilöä samanlaiseksi paskaksi kuin väkivaltaista terroristia, mutta Odinit ovat, usko tai älä, sinun puolellasi, kun taas Isis pyrkii lyhentämään sinua pään mitan verran, käytettyään ensin seksiorjanaan. - RokiVartiainen
Jos isis ja odin on sun mielestä samaa paskaa eri paketeissa, niin kaikkien tunnusmerkkien mukaan herkuttelet pinkillä sokerilla kuorrutettua suvakkipaskaa ja uskot sen olevan oikeeta herkkua. Säälin sua... tai oikeestaan en säälikkään. Mielessäni vain murjon nauraen sun leukasi kappaleiksi^^
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471