tämän palstan vihataso

4567898765678

vuoden verran tätä seinäjoki palstaa seuranneena hieman huvittuneenakin olen huomannut että ihmiset jotka tänne kirjoittavat vihaavat kaikkea..miksi? toinen toistaan enemmän jopa niin paljon että luulen osan asioista olevan keksittyjä..
no se taitaa olla monella siitä puhumattomuudesta johtuvaa patoutunutta vihaa koko maailmaa kohtaan..ei se niin vaikeeta ole kohdata elämää ihan livenä ja avata suutansa vaikka se siltä tuntuu.

20

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuuJuuuh

Vihapuhettako tarkoitat?

• fhuiery

Aloittajan taitaa olla parempi jättää nuo psygologiset arvioinnit ammattilaisten tehtäväksi.

"luulen osan asioista olevan keksittyjä.."

kovasti näytät itsekin "luulevan" ja "keksivän". Tuolle on psygologiassa olemassa termikin: PROJISOINTI

• Freudjung

Se on 'psykologia' ei 'psygologia'. Oikea kirjoitusasu on siis 'psykologia'.

• Psykosomaattinenantixxxx

Sä ny oot joka ketjuun viljelly tuota sulle uutta ja omastamielestäsi hienoa projisointi sanaa! Psykologian tuntemisella rehvastelu taas kertoo minulle sinusta sen,että sinulla on jostain omakohtaisesta kokemuksesta johtuen tarve yrittää ymmärtää psykologisia käsitteitä ja ilmiöitä..sinulla on todennäköisesti hieman ristiriitainen kuva itsestäsi sekä hieman huono itsetunto..kärsit todennäk. Kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja älykkyysosamääräsi on keskiverto tai hieman alle sen... jännää eikö totta!?

• r8uy90t
        Freudjung kirjoitti:

Se on 'psykologia' ei 'psygologia'. Oikea kirjoitusasu on siis 'psykologia'.

Googlestako löysit?

• fhuiery
        Psykosomaattinenantixxxx kirjoitti:

Sä ny oot joka ketjuun viljelly tuota sulle uutta ja omastamielestäsi hienoa projisointi sanaa! Psykologian tuntemisella rehvastelu taas kertoo minulle sinusta sen,että sinulla on jostain omakohtaisesta kokemuksesta johtuen tarve yrittää ymmärtää psykologisia käsitteitä ja ilmiöitä..sinulla on todennäköisesti hieman ristiriitainen kuva itsestäsi sekä hieman huono itsetunto..kärsit todennäk. Kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja älykkyysosamääräsi on keskiverto tai hieman alle sen... jännää eikö totta!?

Eli siis olin oikeassa. Edelleenkin "luulet" ja "keksit" kun et tiedä ja ymmärrä, etkä muuten pääse pätemään. Ja se projisointikin esiintyy taas tuossa suolaisenkatkerassa kommentissasi jälleen selkeästi. No mutta omapa on ongelmasi.

• Antitifisti

Varo Ti-Fi sinua tarkkaillaan...

• Vihaaanen

Mä vihaan kaikkia jokka kirjoottaa vihapuheista?

• hilipeetäsakkia

mä vihaan kaikkea ja kaikkia mutten kakkia

• Hankeythexmaspoo

Aamen bro!

• seinäjokelaaset on mielisairaata. törnävän osaston tietokoneilla pääsöö vaan suomi24:ään

• Hulu

Tervetuloa kirjavaan joukkoomme!

• 123065

Vihaminen on pahuutta ja vihaaja on siis pahantekijä.

• yhyyhhyy

Hullu saa olla muttei tyhmä.........hahhahhhahhhbuahahh......

• jonysaatanaonkumma

Ei saa syytellä ketään mistään vihapuheista se on pahinta rasismia! Kaikkihan pitää suvaita vai mitä? Eikö suvakki paskiaiset noudata omia uskomuksiaan?

• Köpötelläkotiopäin

Suvakkeja ei ole kuin 1% kansasta silti suunapäänä täällä haukkuvat perusjärkeviä 96% kansanosaa, joo pienellä siistimisellä kaikki suomen foorumit putsaantuisivat matutuksen osalta ja matut saisivat lähteä kotimatkalle kaikki.

• ookkonätyhymä

On ihmisillä isot murheet.

Kannattaa katsella joku uus paikka jos "vihapuhetta" näkyy joka puolella.

• hymyilkääjoskus

No täällähän pohjalainen pääsee käyttämään sitä uhmaansa, yleensä vain yhden lauseen verran, artikulointi kun ei muuhun riitä. Ja toiset intoutuu lailla lammaslauman yleistyksen lietsonnasta, isoilla kirjaimilla kera huutomerkkien=huudetaan.

Voisipa joku ihan etsiä mukavan ja positiivisen ketjun!

• vihalainen

Eniten kaikesta vihaan vihapuhetta vihapuheista ilman aitoa rehellistä pohojalaasta vihaa!

• mistäpäei

Ei tuosta kannata edes huomauttaa, ovat vain ylpeitä vihastaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      4978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3289
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2326
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      238
      1442
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1190
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1158
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe