vuoden verran tätä seinäjoki palstaa seuranneena hieman huvittuneenakin olen huomannut että ihmiset jotka tänne kirjoittavat vihaavat kaikkea..miksi? toinen toistaan enemmän jopa niin paljon että luulen osan asioista olevan keksittyjä..
no se taitaa olla monella siitä puhumattomuudesta johtuvaa patoutunutta vihaa koko maailmaa kohtaan..ei se niin vaikeeta ole kohdata elämää ihan livenä ja avata suutansa vaikka se siltä tuntuu.
tämän palstan vihataso
20
227
Vastaukset
- JuuJuuuh
Vihapuhettako tarkoitat?
- fhuiery
Aloittajan taitaa olla parempi jättää nuo psygologiset arvioinnit ammattilaisten tehtäväksi.
"luulen osan asioista olevan keksittyjä.."
kovasti näytät itsekin "luulevan" ja "keksivän". Tuolle on psygologiassa olemassa termikin: PROJISOINTI- Freudjung
Se on 'psykologia' ei 'psygologia'. Oikea kirjoitusasu on siis 'psykologia'.
- Psykosomaattinenantixxxx
Sä ny oot joka ketjuun viljelly tuota sulle uutta ja omastamielestäsi hienoa projisointi sanaa! Psykologian tuntemisella rehvastelu taas kertoo minulle sinusta sen,että sinulla on jostain omakohtaisesta kokemuksesta johtuen tarve yrittää ymmärtää psykologisia käsitteitä ja ilmiöitä..sinulla on todennäköisesti hieman ristiriitainen kuva itsestäsi sekä hieman huono itsetunto..kärsit todennäk. Kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja älykkyysosamääräsi on keskiverto tai hieman alle sen... jännää eikö totta!?
- r8uy90t
Freudjung kirjoitti:
Se on 'psykologia' ei 'psygologia'. Oikea kirjoitusasu on siis 'psykologia'.
Googlestako löysit?
- fhuiery
Psykosomaattinenantixxxx kirjoitti:
Sä ny oot joka ketjuun viljelly tuota sulle uutta ja omastamielestäsi hienoa projisointi sanaa! Psykologian tuntemisella rehvastelu taas kertoo minulle sinusta sen,että sinulla on jostain omakohtaisesta kokemuksesta johtuen tarve yrittää ymmärtää psykologisia käsitteitä ja ilmiöitä..sinulla on todennäköisesti hieman ristiriitainen kuva itsestäsi sekä hieman huono itsetunto..kärsit todennäk. Kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja älykkyysosamääräsi on keskiverto tai hieman alle sen... jännää eikö totta!?
Eli siis olin oikeassa. Edelleenkin "luulet" ja "keksit" kun et tiedä ja ymmärrä, etkä muuten pääse pätemään. Ja se projisointikin esiintyy taas tuossa suolaisenkatkerassa kommentissasi jälleen selkeästi. No mutta omapa on ongelmasi.
- Antitifisti
Varo Ti-Fi sinua tarkkaillaan...
- Vihaaanen
Mä vihaan kaikkia jokka kirjoottaa vihapuheista?
- hilipeetäsakkia
mä vihaan kaikkea ja kaikkia mutten kakkia
- Hankeythexmaspoo
Aamen bro!
seinäjokelaaset on mielisairaata. törnävän osaston tietokoneilla pääsöö vaan suomi24:ään
- Hulu
Tervetuloa kirjavaan joukkoomme!
- 123065
Vihaminen on pahuutta ja vihaaja on siis pahantekijä.
- yhyyhhyy
Hullu saa olla muttei tyhmä.........hahhahhhahhhbuahahh......
- jonysaatanaonkumma
Ei saa syytellä ketään mistään vihapuheista se on pahinta rasismia! Kaikkihan pitää suvaita vai mitä? Eikö suvakki paskiaiset noudata omia uskomuksiaan?
- Köpötelläkotiopäin
Suvakkeja ei ole kuin 1% kansasta silti suunapäänä täällä haukkuvat perusjärkeviä 96% kansanosaa, joo pienellä siistimisellä kaikki suomen foorumit putsaantuisivat matutuksen osalta ja matut saisivat lähteä kotimatkalle kaikki.
- ookkonätyhymä
On ihmisillä isot murheet.
Kannattaa katsella joku uus paikka jos "vihapuhetta" näkyy joka puolella. - hymyilkääjoskus
No täällähän pohjalainen pääsee käyttämään sitä uhmaansa, yleensä vain yhden lauseen verran, artikulointi kun ei muuhun riitä. Ja toiset intoutuu lailla lammaslauman yleistyksen lietsonnasta, isoilla kirjaimilla kera huutomerkkien=huudetaan.
Voisipa joku ihan etsiä mukavan ja positiivisen ketjun! - vihalainen
Eniten kaikesta vihaan vihapuhetta vihapuheista ilman aitoa rehellistä pohojalaasta vihaa!
- mistäpäei
Ei tuosta kannata edes huomauttaa, ovat vain ylpeitä vihastaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059