mielipuoli uskoo jumalaan

15v_aikuinen

Jos uskon kaiken lukemani tai kuulemani, olen joko hullu tai tyhmä.

33

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evomieli

      Hulluudestasi en tiedä, mutta sanoistasi päätellen olet tyhmä ja ainakin tietämätön ko. aiheesta.

      • toivottavastieikohdata

        Hehee debiili uskoo olemattomiin.


      • TotuudenSana
        toivottavastieikohdata kirjoitti:

        Hehee debiili uskoo olemattomiin.

        Olet olemassa?


    • hyväavaus

      Suomi 24 palstan lukeminen on hyvää harjoittelua että kaikki kirjoitettu ei ole totta.

      15v_aikuinen Mene mielipuolen puheille jospa sinäkin oppisit miten hän uskoo

      • yhteiskuntakelpoinen

        Jumalaan mielipuoli uskoo, tämä on fakta.


      • MEläjä

        Mitenkä analysoida tyhmä....mielipuoli?


      • AmenTosiasia
        MEläjä kirjoitti:

        Mitenkä analysoida tyhmä....mielipuoli?

        Siis, toi yks vastaaja on itse saatanallinen, NUOREN mössääjä, joka itse itsensä uskovaiseksi näköjään tituleeraa, mieltää. Stana, että KEHTAA tolla lailla käydä nuorten, lasten (?), kenenkään kimppuun, Sanalla Jumalan?!!! Tollaisia ovat kusipäitä tosiuskovaiset, kivittävät kaikki muut, ne, jotka eivät syystä tai toisesta ole enää uskonut, tai ovat muuten vaan toisella lailla.

        Tollaiset, kun jos luulevat, kuvittelevat pääsevänsä taivaaseen, Hyvän JUmalan luo, niin voin kertoa, että just tollaiset Jumalan "palvelijat" antautuvat, ja löytävät itsensä Antikristus-toiminnasta, muita ihmisiä KOHTAAN!


    • olenkojumala

      Riippuu siitä miten Jumala määritellään. Määrittelyistähän on kuitenkin kyse, kun ihmisten kesken keskustellaan.

      Onko Jumala
      - valkopartainen mies taivaassa (tyyliin pilven päällä )
      - ihmisen ydinminä, jolloin ihminen sisäisyydessään olisi itse Jumala (vrt. Atman = Brahman)
      - joku korkeampi voima tai energia

      Miten määrittelet Jumalan itse?

      • vallanvälikappale

        Se mikä ei vaikuta mihinkään, ei ole olemassa muuta kun hullun päässä.


      • K-pylkerö

        Sitä mikä ei vaikuta mihinkään ei ole olemassa. Päättelisit ennekuin päästelet vallattomasti välikappaleita. Konsta Pylkkäsellä oli välikäsiä


      • TotuusSinusta
        K-pylkerö kirjoitti:

        Sitä mikä ei vaikuta mihinkään ei ole olemassa. Päättelisit ennekuin päästelet vallattomasti välikappaleita. Konsta Pylkkäsellä oli välikäsiä

        Olet olemassa? Todista se. Okei, et pysty, sillä olet illuusiokuva.


      • lääkkeetkäänEIauta
        vallanvälikappale kirjoitti:

        Se mikä ei vaikuta mihinkään, ei ole olemassa muuta kun hullun päässä.

        Siis ihan just noin. Paitsi, että Jumalat & kumpp., tai uskonto, kun jos asuu pään sisällä, mielessä, niin äkkiä tulee kyllä hulluks! Näin on ollut tuhansia vuosia, ja jotkut jopa teurastavat uskonnon ja jumalien tähden!


    • tämäontotuususkosta

      Todellisuuden kanssa yhteistyössä toimiva ihminen, pitää uskovaista
      vaarallisena, arvaamattomana, syy ja seuraus suhteen kadottaneena hulluna.

      • nää_on_näitä

        Ethän vain usko. Saatatko olla itsekin uskovainen? Jos et ole miksi kuvittelet että sinua pitäisi uskoa eli pyydätkö muita uskovaisiksi itseesi?
        Toisaalta mistä voi aloittaa muualta kuin siitä missä itse on.... kukaan?


      • kaltaiseni

        Jos et ole kaltaiseni, olet viholliseni.


      • TotuusKaijesta

        Olette kaikki illuusioita poikkeuksetta. Väitettä ei voi kumota mm. sillä, että sanoo vaikka kalauttavansa takaraivoon. Takaraivo ja kalastuskin on illuusiota eikä merkitse mitään. Kuolemakaan ei merkitse mitään, sekin on illuusiota.


      • TotuusKirjoitusvirheistä

        Kalastus ja kalautus on illuusiota.

        Kirjoitusvirheetkin ovat illuusiota ja vain illusoristen muotojen leikkiä.

        Tässä maailmassa mikään muoto ei ole totta, kaikki muodot ovat absoluuttista unta.


      • PAAVI-the-King
        TotuusKirjoitusvirheistä kirjoitti:

        Kalastus ja kalautus on illuusiota.

        Kirjoitusvirheetkin ovat illuusiota ja vain illusoristen muotojen leikkiä.

        Tässä maailmassa mikään muoto ei ole totta, kaikki muodot ovat absoluuttista unta.

        Näin on näreet, totuus vapauttaa kärsimyksestä.

        Uskokaa uskomattomuuteen ja illuusion iloon!!


      • IOK
        TotuusKaijesta kirjoitti:

        Olette kaikki illuusioita poikkeuksetta. Väitettä ei voi kumota mm. sillä, että sanoo vaikka kalauttavansa takaraivoon. Takaraivo ja kalastuskin on illuusiota eikä merkitse mitään. Kuolemakaan ei merkitse mitään, sekin on illuusiota.

        Sinä annoit sanomallesi merkityksen. Sinun antamaasi merkitystä ei tietenkään kukaan voi ottaa sinun mielestäsi pois.
        Juuri siksi anteeksianto voi tapahtua vain minun mielessäni minun ajatuksilleni minun toimesta. Edelleen sitä seuraa että vain minä olen olemassa, muu on illuusiota. Minä olen se joka minä olen. Minä annan merkityksen olemassaololleni.
        Minun olemassaoloni on ajatus Jumalan mielessä minun (Minän Luojan) Luojani mielessä.
        Jokainen on tietenkin oma minä josta taas seuraa että jokainen on sama (Ajatus Luojan mielessä) perimmäiset todelliset tarpeet on jokaisella samat. Ykseys Ihmeiden Oppikurssi.


    • alfa123om2222

      En tiedä onko kyse mielipuolisuudesta? Raamatun Jumala lahjoo hyvin suurilla lahjoilla ja kiristää hyvin suurilla rangaistuksilla. Ehkä jotkut vain laskevat matemaattisen todennäköisyyden. Itse seurasin raamattua 40 vuoden ajan ja petyin pahoin. Sen hyvät puolet eivät näytä totetutuvan, vaan ainoastaan rangaistukset.

      Nyt olen tullut siihen tulokseen, että Jehova ja Jeesus ovat tämän maailman jumalia. Langenneita enkeleitä pimeyden maailmasta ja oikea Jumala, jos hän on olemassa on langenneiden enkeliensä uhri. Raamatun mukaan oikea Jumala oli ihmisen kaltainen siis pieni ja heikko. Hän loi suuria enkeleitä avustamaan itseään luomistyössä, mutta nuo enkelit lankesivat. Ne ottivat vallan maapalloon ja loivat illusioita kirjojen ja henkensä avulla.

      Oikea Jumala ei ole vielä täysin kuollut, vaan vaikuttaa vähän soluttautumalla noiden väärien jumalten töihin ja kirjoituksiin ja luontoon. Hän varoittaa niiden omien juonien välityksellä ihmisiä siitä, että kyse on huijareista.

      Miksi sitten uskon, että on olemassa oikea Jumala, jos raamattu on osottautunut huijaukseksi? Ehkä kyse on vain siitä, että ihmiset tai elukat ympärilläni ovat kaikki olleet pahoja ja vaarallisia. Oikealle Jumalalle on sen vuoksi kysyntää kun ympärillä pyörii vain järjettömiä ja hulluja asukkaita.

      • ToivMukParemmallePuolell

        Nimenomaan, vaan rankaisua, ja itse ovat liitäneet sille langenneelle puolelle! Mutta muista, että ne sun hullu asukkaat, ovat erittäin suurelta osin just noiden Jumalien, Jeesusten kiusaamat, langettamat! Eivät varmastikaan sua, muita häiritse, piruuttansa tai tahallaan!


    • hyvää.ja.huvittavaa

      Hulluna on hyvä olla. Luoja pitää huolen hulluistaan. Hullulla on halvat huvit. Idiootilla ilmaiset!

    • polvetkipeytyy

      Menee tässä jumalan palvomisessa aika hukkaan, mitään konkreettista ei synny.
      Täytysköhän mennä oikeisiin töihin, että sais jotain aikaan.

    • Jacop

      Kauan seurakunta elämässä olleena, olen ymmärtänyt, että ei uskovienkaan Jumala välttämättä ole minkään muotoinen jokaisen uskovan kohdalla. Se on vain jokin suurempi joka on kaiken yläpuolella. Joka on aina ollut ja tulee olemaan, Elämä itsessään voi jo olla tälläinen tekiä. Uskova valitsee raamatusta Jumalaa kuvaavan la useen joka kuuluu näin. "Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi." Siis raamatun mukaan Jumala on ulkomuodoltaan meitä muistuttava olento". Näin kai tämä Raamatun kohta on tulkittava. Uskooko siihen sitten tai ei. Mielestäni yllä kirjoitettu ei ole kuitenkaan ns pelastus kysymys. Usko ei ole mielestäni niin, että uskotaan pilkun tarkkuudella jokainen raamatun sana, Se on ihmisen ja Jumalan välinen pyhän hengen yhteys, joka on uskossa se perus tekiä. Kyllä minusta JUmalan ihmeitä tekevä pyhän hengen voima, muuttaa ihmistä jonkin verran, koska hänessä asustaa pyhä henki. isä, ja poika, eli Jeesus Kristus.

      • kaikkeinkaunein

        Kyse on korkeimman tavoittelusta, se minkä ylitse ei voi mennä, kaikkein ylin.


    • realistic

      ateismi on myöskin uskonto mutta minä olen 100% oikeassa , jos sanon että mahdollisesti on Jumala,kun taas sen absoluuttisesti kieltävät eivät voi väittää samaa.

      • mietisitä

        Minä olen jumala, pelastutko vai tuhoudutko.


      • oikeajumala

        Väärä jumala yrittää huijata.


      • tosijumala

        Älä sinä väärä väärä jumala selitä.


      • jumalienjumala

        Olkaa te pilipali jumalat hiljaa.


      • jumalienäiti

        Lapset hiljaa.


      • ulottuvuusjumala

        Auringossa avaimet.


      • lastenusko

        Lasten loru ei toimi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe