Saatananpalvonta kiinnostaa

Lilith

Mua kiinnostaa Saatananpalvonta ja kaikki siihen liittyvä:Rituaalit,mustat messut,spiritismi,rukoukset&kiroukset,viiltely...oon myös ollu hautausmaalla kaatamassa hautakiviä ja viiltelen paljon...Kuitenkin jotain puuttuu.Mä en oo tehny sopimusta Saatanan kanssa.En vielä.Onhan se aika sitova,mutta kyllä senkin aika tulee.Mä haluan palvella Saatanaa,tämän maailman Herraa.Mulle Saatananpalvonta on muutakin kuin mustissa kuteissa kulkemista ja hautausmaalla riehumista.Miten saisin yhteyden Herraani?Kiinnostaako ketään muuta Saatananpalvonta?

106

10664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mads

      Hei varoitan vaan Sinua ystävällisesti.Maailman
      Herra on Luoja,Jumala Yksi ja Ainut.Älä sotke
      itseäsi tuhoon.

      • Kolbjan

        Turha vaivautua tuollaisiin julistuksiin. Ne eivät aiheuta muuta kuin lisää vastustusta.


      • pena6

        Herätkää nyt :D
        jumalaa eikä saatanaakaan ei ole olemassa.


      • Ateismi

        Vihdoinki joku ymmärtää ton :D


      • Uskoessaonsokea

        Kiitos Ihan "saatanasti"


    • Kolbjan

      Elähän ensin se teini-ikäsi ohi ennen kuin alat tuollaisia sopimuksia tekemään. Jos sen jälkeenkin vielä kiinnostaa niin suosittelen ammattiapua.

    • kiertokapula

      Mielenterveyskeskuksesta varaa aika jo heti huomenna, siellä ovat kiinnostuneita saatananpalvonnasta, ei noin sairaasti eikä tuhoavasti,mutta ottavat sun halusi ihan vakavasti..Toivottavasti niin vakavasti, että pääset tarvitsemaasi psykiatriseen hoitoon ennen kuin olet silvottuna jossain kaatiksella, tai eristettynä Hämeenlinnassa.

      • Repe Ruutikallo

        ...ja kyllähän pahuuden aatteen palveleminen ja sitä harjoittavassa yhteisössä toimiminen on sinänsä kammottavaa ja voi johtaa yksilön kannalta traagisiin seurauksiin.

        Periaatteelliselta kannalta on silti hyvä muistaa, että Suomessa vallitsee uskonnonvapaus ja jokainen saa uskoa mihin haluaa. Jos uskoo, että piru on voimakkaampi kuin jumala, siihen ei kenelläkään pitäisi olla sanomista. Todisteita tälle käsitykselle löytyy maailmasta yllin kyllin. Olen myös huomannut, että jokunen jumaluskovainenkin saattaisi tarvita tehokasta psykiatrista hoitoa.

        Muuten olen sitä mieltä, että ns. saatana on meidän jokaisen päänupissa, joten sopimus sen kanssa on sopimus itsensä kanssa eli se siitä.

        Ilman vaikutusvaltaista kristillistä kirkkoamme nuorisollamme ei olisi kiinnostusta saatananpalvontaankaan, joka sittenkin on vain vastavaikutusta ja kapinaa valtauskontomme suuntaan.


      • kiertokapula
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        ...ja kyllähän pahuuden aatteen palveleminen ja sitä harjoittavassa yhteisössä toimiminen on sinänsä kammottavaa ja voi johtaa yksilön kannalta traagisiin seurauksiin.

        Periaatteelliselta kannalta on silti hyvä muistaa, että Suomessa vallitsee uskonnonvapaus ja jokainen saa uskoa mihin haluaa. Jos uskoo, että piru on voimakkaampi kuin jumala, siihen ei kenelläkään pitäisi olla sanomista. Todisteita tälle käsitykselle löytyy maailmasta yllin kyllin. Olen myös huomannut, että jokunen jumaluskovainenkin saattaisi tarvita tehokasta psykiatrista hoitoa.

        Muuten olen sitä mieltä, että ns. saatana on meidän jokaisen päänupissa, joten sopimus sen kanssa on sopimus itsensä kanssa eli se siitä.

        Ilman vaikutusvaltaista kristillistä kirkkoamme nuorisollamme ei olisi kiinnostusta saatananpalvontaankaan, joka sittenkin on vain vastavaikutusta ja kapinaa valtauskontomme suuntaan.

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

        Palaan aiheeseen jahka saan päivän työt hoidettua pois..


    • hey

      eihän se aprilli ole vielä!!!
      ...ja kun saatananpalvonta ei kiinnosta ketään u know.. se on tiäkkö sellanen eräänlainen kohtalo, jos on oikeesti jostain kymysys... tosin suomessa ilmenevä tällainen on todella naurettavaa!!
      ..siis pennut viiltelee käsiään ja on niin saatanoita olevinaan! ..eoh....NAURETTAVAA!!!

      jos suoraan sanotaan, niin sehän on ainakin täällä suomessa sellasta murkkuikäisten pentujen juonittelua... ja sitte jos erehdytään luulemaan, että joku aikuinenkin siis on saatananpalvoja (*nauraa ärheän käheän rumankauhean ISOSTI*).. siis jos aikuinen tällainen tavataan, niin se on vaan jatkunut se edellä mainittu juonittelu, mutta siinä on nämä kaikenmaailman möyhyt vaan tullut kuvioon mukaan jne.. kaippa jo tajusit.

      kannattaa siis ostaa elämä hankkimalla asennetta opiskelemiseen, rokkiin/muuhun äärimusiikkiin jne... hommata kavereita ja ryömiä ulos sieltä hikisestä ajatusmaailmasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ISO NAURU KAIKILLE TÄLLASILLE TEINEILLE!!!!
      ..haistakaa paska ja vetäkää kuula kalloon, jos mitään ei oo tosiaankaan tehtävissä.

      • Anonyymi

        LILIAH PIDÄN ASENTEESTASI JOS VASTAAT VOIMME TEHDÄ SOPIMUKSEN KOSKA SANOIT HERRA KYLLÄSTYTTÄVÄT IHMISET


    • thunderdragon

      huoh... *pudistaa uupuneesti päätään ja katsoo sinua silmiin surullisesti* Voi kuule, en kehottaisi sinua ainakaan ottamaan "oikeaa" yhteyttä niin sanottuun herraasi.. sulla on vielä elämä edessä lapsukainen. kehottaisin sinua oikeasti tekemään jotain muuta kuin viiltelemään ja kaatamaan kuolleiden ihmisten hautakivia, kuolleitakin pitää kunnioittaa.. mutta mikä minä olen sinua neuvomaan että jos todella haluat uskoa saatanaan niin siitä vain. mä en ainakaan halua pilata nuoruuttani sillä että alkaisin palvoa jotain saatanaa, vaan haluan elää sen täysillä kavereitteni kanssa.mutta ittepähän olet polkusi valinnut ja kehoitan vielä kerran anna jonkun saatanallisen kultin pilata elämääsi. kuka edes minkään laisia jumalia tarvitsee en minä ainakaan päätän itse oman tieni enkä anna minkään "jumalallisen voiman" säätää sitä.. siinä sulle vähän mietittävää...*käntää katseensa pois ja huokaa surullisesti toiselle tietäen että se tie ei kannata ja lähtee kävelemään hitain askelin pois* hyvästi

      • -----<:\

        olen samaa mieltä kun "thunderdragon"... ei kannata tuhlata nuoruuttaan ja voimmiaan tuohon niin sanottuun "pimeyden ruhtinaaseen", sitä paitsi oleksä tietoonen että, jos sä valittet tien Helvettiin, niin sieltä ei oo enää pois pääsyä, mutta uskoisin että tuo sinun saatananpalvonta menee ohi ian myötä....niin ainakin toivoisin.


    • lukenut

      MUISTA ETTÄ SAATANALLA ON VAAN SE VALTA MINKÄ JUMALA ON ANTANUT HÄNELLE AJAKSI,SEN JÄLKEEN HÄN JA HÄNEN SEURAAJAT SAAVAT TUOMION,SAATANA ON LANGENNUT ENKELI JOKA EKSYTTÄÄ IHMISET,JA TUHOAA HEIDÄT MIELELTÄÄN JA SIELULTAAN,JOS PYYDÄT JUMALAA AVUKSI ,NIIN SINULLA ON MAHDOLLISUUS,JOTA ET KADU IKINÄ.HÄN ON RAKKAUS,JOKA ON VOITTANUT KUOLEMAN JOKA ON SAATANAN VIIM.KEINO,MUTTA JEESUS VIE YLI SENKIN,IANKAIKKISEEN ELÄMÄÄN

      • Ei.jumalia.Ei

        Ei vittu mitä paskaa :DD Kuka tota uskoo?


      • Hästägvittumitäpaskaa
        Ei.jumalia.Ei kirjoitti:

        Ei vittu mitä paskaa :DD Kuka tota uskoo?

        Oon niin samaa mieltä #vittumitäpaskaa


      • No lukekaahan vähän Raamattua niin sieltä kyllä löytyy todisteita. Enhän mää voi luvata että te Raamattua uskotte mutta siinä tapauksessa te kyllä leikitte jo aika vaarallisilla asioilla.


      • A.p

        Oot ihan homopelle t. Ap


      • l_sol_tace

        Lucifer on langennut enkeli jumala heitti hänet pois taivaasta seuraajiensa kanssa. Lucifxer pitää yllä järjestystä helvetissä. Lukekaa Danten "jumalallinen näytelmä"


      • Näinon
        l_sol_tace kirjoitti:

        Lucifer on langennut enkeli jumala heitti hänet pois taivaasta seuraajiensa kanssa. Lucifxer pitää yllä järjestystä helvetissä. Lukekaa Danten "jumalallinen näytelmä"

        Ei Dante ollut mikään kristinuskon profeetta, eikä hänen trilogiansa kristinuskon auktoriteetti.


    • Lilith

      Olen jo jonkin aikaa kirjoitellut näille palstoille tällä nimellä. En tietenkään omista sen tekijänoikeuksia mutta en viitsisi tässä vaiheessa vaihtaakaan...

      Onhan meillä erojakin, itse en palvele nyt enkä tulevaisuudessa ketään. Minua kyllä kiinnostavat Saatanan palvonnan syyt. Satael käsittääkseni lupaa hyvää tässä maailmassa joten siinä mielessä motiivi on selvä, mutta eikö palvelijalle ole tiedossa myös kuolemanjälkeinen piina samassa järvessä? Onko yksinkertaisesti kysymys siitä että joidenkin näkökulmasta menestys tässä maailmassa korvaa varsin pitkän kidutuksen Helvetissä? Saa olla melkoset kipurahat...

    • Mats

      ,,,,hoitoon, olen lukenut sun kirjoituksias muitakin, yhtä sairaita kaikki.

      • Lilith

        Minä en aloittanut tätä ketjua, kiinnostaisi kyllä tietää onko kyseessä matkija vai mikä. Mustamaalaukseksi yritys olisi aika heikko... Ehkäpä joku ei tiennyt että nimimerkki on jo käytössä...

        Jos muuten viittaat nimenomaan minun kirjoituksiini (toisilla palstoilla), voin kertoa että hoidossa on oltu ja ollaan edelleen. Ja semmoinen vinkki että on aika typerää haukkua ihmisiä mielisairaiksi. Jos kohde on terve, sinä olet valehtelija, ja jos kohde todella on sairas, kannattaisi olla hänelle kiltti.


      • ex-lilith
        Lilith kirjoitti:

        Minä en aloittanut tätä ketjua, kiinnostaisi kyllä tietää onko kyseessä matkija vai mikä. Mustamaalaukseksi yritys olisi aika heikko... Ehkäpä joku ei tiennyt että nimimerkki on jo käytössä...

        Jos muuten viittaat nimenomaan minun kirjoituksiini (toisilla palstoilla), voin kertoa että hoidossa on oltu ja ollaan edelleen. Ja semmoinen vinkki että on aika typerää haukkua ihmisiä mielisairaiksi. Jos kohde on terve, sinä olet valehtelija, ja jos kohde todella on sairas, kannattaisi olla hänelle kiltti.

        Sori mä en tienny et tää nikki on jo käytös!!!Ei ollu tarkoitus matkia ketään....


      • Lilith
        ex-lilith kirjoitti:

        Sori mä en tienny et tää nikki on jo käytös!!!Ei ollu tarkoitus matkia ketään....

        En ota pulttia, erehdyksiä sattuu. Jos olet nimeä vailla niin yksi vaihtoehto ois käyttää saman nimen toista kirjoitusasua eli Lilitu. Ja onhan niitä kovapintaisia muijia historia puolillaan...


    • jukkis

      Painu poika vittuun



      JUMALA ON KINGI!!!!!!!!!!!!!!

      • nominäjoo

        hmm.. Lilith taisi olla nainen? :D ja eiköhän aika monella pojalla (tai tytöllä tai millä nyt onkaan, ei mua kiinnosta) ole ihan mukavaa siellä vitussa ;)


    • DurX

      Otan sut oppiini...
      mutta muista että Saatananpalvojat EI paljasta olevansa sitä...sitä EI voi kertoa edes parhaalle ystävälleen...he jotka väittävät olevansa sitä ovat idiootteja.

      • DurX

        Vitun idiootti...laskin vaan leikkiä...
        en tietenkään paljasta teille palvonko Saatanaa vai en...se on oma asiani.
        Olen 24 v. ja sanon vain että teinigootit jotka luulevat olevansa "Saatananpalvojia" ovat tyhmiä.
        Ensinnäkin palvojaksi ei noin vain tulla, eikä se ole joka ihmisen valinta.

        Saatananpalvonta ei ole pelkkää viiltelyä saadakseen pari hassua pintanaarmua, sitä ne 12-16 v. kakarat harrastaa.
        Ja hautakivien kaatelu on myös lapsellista.

        Satanismi ja Saatananpalvonta ovat kaksi eri asiaa.

        Nuo teinit voisi palvonnan sijasta keskittyä Satanismiin.....!
        Jossa uskotaan filosofiseen Saatanaan, ei elävänä olentona...eikä Satanistit harrasta samaa kuin palvojat !

        Että repikää siitä.
        Jättäkää palvonta niille jotka hallitsevat sitä, eikä leiki.

        "Zombie" DurX


      • lovesick Mina

        tässä on tositarina tuntemastani pojasta. hän oli saatananpalvoja ja liittyi joukkoon 17 vuotiaana. muut palvojat alkoivat vaatia häneltä eläinten uhraamista ja vaativat poikakaveriani hylkäämään kaikki jotka olivat yhtään heidän uskoaan vastaan. poika halusi pois ryhmästä, koska alkoi pelätä saatanaa eikä halunnut osallistua uhrausjuhliin... poika häipyi ja sanoi että haluaa pois. ei onnistu hevillä. poika muutti pois paikkakunnalta, mutta saatana seuraa ja manaa häntä vieläkin. ja minäkin olen nähnyt mustia henkiä hänen asunnossaan...

        tiedän että monet ei usko tätä mutta tämä on tarkoitettu aiheen aloittajalle. jos tähän uskoon päädyt, et siitä pääse pois. kuvittele elämääsi 65 vuotiaana!!!! minäkin olen ollut satanismista innostunut, mutta se menee ohi. minun vaihe kesti 6 vuotta. tsemppiä sulle. en ikinä liittynyt siihen joukkoon vaikka lähellä oli.


      • HwkO444

        Idiootit, tuotatte isälle vaa pettymyksen. Vajotkaa.


    • Perversor

      Joo fukk off. Pohtikaa kirjoittamianne asioita kaikessa rauhassa. Vaiheessa "satanismi ja saatananpalvonta ovat kaksi eri asiaa!!111" voidaan pohtia kuinka asiastaan perehtyneitä tämän aiheen kirjoittajat ovat.

      PRAY SATAN. PRAY SATAN. PRAY SATAN. PRAY SATAN. PRAY SATAN. PRAY SATAN. PRAY SATAN. PRAY SATAN. PRAY SATAN.

      • lucifer---666

        Joo-o moni on joutunut hoitoon vain sen takia että tietää/näkee asioita enemmän...ja eiköhän se ole ihmisen oma asia mitä tekee ja mihin uskoo,joten lopettakaa tuo "älä liity" linja.


      • seppo_myllis_2.O
        lucifer---666 kirjoitti:

        Joo-o moni on joutunut hoitoon vain sen takia että tietää/näkee asioita enemmän...ja eiköhän se ole ihmisen oma asia mitä tekee ja mihin uskoo,joten lopettakaa tuo "älä liity" linja.

        Seppo_myllis_2.O - Hei kaikki,minä harrastan saatanan palvontaa! Kasvatan rottaa olkapäälläni joka ohjailee minua takaraivoon asennetun mikrosirun avulla.
        Mylliksen rotta - Älä huutele vieraisiin kahvipöytiin tai leivon sinusta uuden.

        Myllis - Sen leipomisen hoidan minä, olen liian paatunut pullapaakari ja koska paakaroin pullia työkseni Fazerilla sen kunniaksi työnsin pakaroitteni väliin kuolleen kissan jonka löysin ulkoa. Säilöin sitä ensin kaapissa viikon,hyvin oli katti muhinut oikein pehmeäksi ja tuoksui imelältä.
        Mylliksen rotta - Se olisikin voinut olla minulle kuolemaksi se kissa. Hyvän teon teit. Täten kastan sinut Myllykirkon Ensimmäiseksi Ruskeanreiän Ruosteiseksi Ritariksi,joudut säilyttämään ässää hihassasi palkintona.

        Mylliksen rotta - Niin, muistakin että meissä kyrppää sussa nysää.
        Myllis - Mutta onhan rottanikin nimi Kuningas.

        Mylliksen rotta - Et todellakaan taida nyt tietää kenen kaljun rotan kanssa sinä leikit. Taidan järsiä lisää kaljua läikkää päähäsi kun nukut.
        Myllis - Epäilen että se kaljuuntunut läikkä päässäni johtuu liiasta huuhaapalstalla spämmäämisestä, eikä siitä että sinä järsisit nuppiani.

        Mylliksen rotta - Tulet vielä katumaan katkerasti kun tulit tekemään selvityksen tänne meidän pissi&kakka leikeistä.
        Myllis - Lämmin virtsa valuu jo reisiäni pitkin. Tunnen kuinka pökäleet roikkuvat huulestani.

        Mylliksen rotta - Nautin kun saan työntää lasisen kuumemittarin nysäsi sisään ja lyödä sitä vasaralla. Nautit siitä senkin kalju sika, ja sen jälkeen varsinkin veren kusemisesta itsesi päälle.
        Myllis - Työnnän sen itse sinne ja hakkaan tylsällä ruosteisella moralla nysääni, ethän suutu enempää oi märkä rotta olkapäälläni?

        Mylliksen rotta - En, jos upotat kätesi taas kiehuvaan veteen.
        Myllis - Menen jo keittämään vettä,paakaroin myös kiehuvaa puuroa jotta voin dipata päätäni kattilaan.


    • hoitoon

      voiko noin sairasta ihmistä olla olemassa!!!!!!!!!??????????

      • no god

        kyllä! sinä juuri ahdasmielinen uskovainen paskannielijä!


    • Jos katsoo asiaa uskonnollisesti, niin saatana on luuseri. Tuskin luuserin kyytiin kannattaa tunkea. Koeta rukoilla Jeesusta ihan noin vain kokeeksi. Jos tuo on toinen vaihtoehto, ei ole huono idea. Katso, kumpi on kovempi.
      Ja mene mielenterveyshoitoon samalla. Olet aika häiriintynyt, jos hautakivia kaatelet ja viilteltelet. Hyvän hakeminen auttaa tässä mielen paranemisessa. Leikit asioilla, jotka eivät ole mielenkiintoisia, vaan vain tuhoisia.
      Soita terveyskeskukseen ja tilaa aika terveydenhoitajalle tai lääkärille ja juttele hänen kanssaan. Ota vaikka kopio tuosta tekstistäsi mukaan.
      Tsemppiä. Potkaise saatanaan liittyvät ajatuksen helvataan.

    • Lost Heart

      Te ette ymmärrä...
      Saatananpalvonta on muutakin kuin kivien kaatelua ja viiltelyä...

    • loeoeodsl

      Palvoessasi saatanaa harjoitat kristinuskoa ja muita uskontoja joihin saatana on satuiltu.

      Vain kristityt ja muut hihhulit voivat palvoa saatanaa tai edes uskoa saatanaan.

    • kyllä vain uudet.

      Minulla oli kavereita jotka harrasti saatanan palvontaa.
      niistä kaks istuu vankilassa kun leikkasivat pään irti yheltä kaverilta ja kaikki loput siitä jengistä on joko kuollu övereihin tai tappaneet itsensä.
      että suositten lämpimästi.

    • ei kiinnosta

      Miksi saatanan palvojat häpeää vakaumustaan - ja miksi palvontaa pitää tehdä salassa kusi sukassa ? kuten kaadella hautakiviä, ninn ett kukaan ei näe.
      Oletko kertonut vanhemmillesi harrastuksestasi ?

      Täältä paikkakunnalta yks ex saatananpalvoja meni kirkossa naimisiin (vanhemmat maksoi häät) Juhliin meni vain sukulaisia, jotka ei tienneet saatanan palvonnasta mitään. Ketään kavereita ei kyllä menny häihin, kun tiesi mitä perkeleitä nämä on. Nyt niitten lapsi on päiväkodissa. Tietääköhän sekään, että sen äiti on saatananpalvoja ?
      Miksi sen äidillä oli valkoinen hääpuku ? eikös sen olis piänyt olla musta.

      • hehehehe.

        ne häpeää siksi kun se on täsmälleen samaa huuhaata kuin esim kristinusko. saatananpalvoja sopii oikein hyvin mm luterilaiseen kirkkoon, molemmat uskovat saatanaan.


      • UntaOdotellessa
        hehehehe. kirjoitti:

        ne häpeää siksi kun se on täsmälleen samaa huuhaata kuin esim kristinusko. saatananpalvoja sopii oikein hyvin mm luterilaiseen kirkkoon, molemmat uskovat saatanaan.

        Voi juma, miten pihalla! Saatanan voima ja pahuus on jotain ihan uskomatonta, joskaan ei ihan niin uskomatonta, etteikö Jeesuksen nimessä käskevää ois toteltava. Tosin OLI aika noloa, kun innokas, nuori saarnaaja yritti ajaa ulos demonia, ja se vastaskin: "Miks pitäis sinua totella? Sinähän petät vaimoas!" Saarnaaja ei ollu edes kotimaassaan, eikä kukaan paikanpäällä tuntenu sen yksityiselämää, joten hää oppi kunnon pläjäyksen nöyryyttä, ja sen, että tekopyhälle kristitylle ei ole Jumalalla mitään käyttöä.


    • p#lluja!

      vastaus nääh en jaksa vastaa mut mun ongelma on vähä eri mua panettaa. auta mua mun ongelmas nii autan sua täs ok?

    • Jeesuksen oma <3

      Jeesus Kristus on taivaan ja maan Herra ja Kuningas

      • Asijaaaaaa

        Puhut asiaa saatananpalvonta on ihan sairasta!
        On olemassa vain yksi Herra!
        Ja jos hautakiviä kaatelette se on rikos hauta rauhan
        Rikkomista !!


    • 1. Saatananpalvoja ei kerro onko hän palvoja, kenellekkään. Asian julkinen ilmoitus on osoitus harrastelijamaisesta palvonnasta.
      2. Saatananpalvojat ei saa viillellä kuin yhteen paikkaan kehossaan.
      3. Hautojen kaataminen ei ole oikeaa palvontaa, sillä Saatana ei välitä vainajien häiristemisestä.
      4. Saatananpalvojaksi tullaksesi sinun täytyisi suorittaa useita riittejä. Oletko varma että olet valmis mm. raiskaamaan kuolleen ihmisen?
      5. Satanismi ja Saatananpalvonta ei ole sama asia. Tiivistettynä satanisti näkee Saatanan itsessään, kun taas saatananpalvojalle Saatana on sama asia kuin kristitylle Jumala.

      • Ja vielä se että tutkitusti 90% saatananpalvojista päätyy vankilaan, tapetuksi tai tappavat itsensä.

        Oletko varma että haluat tällaisen tulevaisuuden?


    • JK

      NINKÖ

    • Lillulle...

      Ehkäpä se on näin,että pyytävälle annetaan.Joten ano Häneltä!!Itsekin haluan vastutaa Luojaa Kaikkivaltiasta,koska Hänkin näyttää halveksuvan meitä...

    • jljl

      Voi vittu sentään, pankaa nyt niitä valoja päälle!! :D

    • ......

      Joo.... Tällästä siis tänään,Mutta ihmisillä on oikeus vaikka uskoa spagetti hirviötä nii miksei sitten jumalaa taikko saatanaa.....Oma on päätös ja niin pois päin.

    • Tytttis

      Jumala on rakkaus. Jos pyydät Jumalalta Saatanasta eroon pääsyä, Jumala tämän sinulle myöntää sillä Hän on vahvempi, Saatana pelkää Häntä.

    • Nani420

      Itseänikin on ruvennut kiinnostamaan saatanan Palvonta mutta En haluaisi uhrata eläimiä, Häiritä Kuolleita Kaatamalla Hautakiviä tai murhata ihmisiä jonkun Uskonnon Takia. Alkaa vituttamaa aika lailla tämmönen Ku kiinnostais Muttei Viitsi-touhu. Sain Myös tietää n.viikko sitten Että ystäväni on saatanan palvoja ja Tuli Sellaisia Mielikuvia Että hän uhraisi Vielä minutkin saatanalle,raiskaisi tai jotain muuta Vastaavaa..voin ihan suoraan Sanoa että pelkään jopa ystävääni mutta Silti Hän on todella Tärkeä, Hän on 23 Vuotias Ja minä 14 vuotias Tyttö joka On nuorisokodissa eli Laitoksessa. Rankkaa On Ollut, Rankkaa Tulee Olemaan.

      • Czy

        Minä ainakin tykkään katsoa omaa vertani ja sillee kiinnostaisi mutten halua uhrata ketään??! IHAN TYHMÄÄ jOTEN olen päättänyt etten ryhdy palvojaksi, koska pidän eläimistä en halua uhrata niitä.. Olen nähnyt liian monen eläimen kuolleen... Ei palvonnasa ole järkeä! Älkää liittykö Saatanan puolelle.. JUMALA on Kingi!


    • Believe<3

      Siis oikeasti, ihmisellä on kyllä oikeus uskoa mihin haluaa. Mut mietippä mitä joutuisit saatanan palvojana kokemaan! Ei sun tarvi viillellä itseäs. Ei sun tartte kaataa hautakiviä. Mietipä jos oisit kuollut ja sun hautakivi kaadettaisiin! Hei, kyllä tää elämää rullaa eteenpäin ilman saatanaakin! On tähänkin asti rullannut. Kyllä ihmiset, jotka eivät usko saatanaan, elä onnellisemman elämän, koska heidän ei tarvi kärsiä samalla tavalla. Saatanan palvonta on vaarallista henkisellä ja fyysisellä tasolla. KYLLÄ ELÄMÄ RULLAA ETEENPÄIN ILMAN SAATANAAKIN! Kannattaisi uskoa. Ei kenenkään ihmisen tarvi kärsiä uskon tähden. Sun saattaa olla hankalaa päästä pois siitä uskosta jos kerran lankeat. Kyllä Jumala on taivaan ja maan luonut enkä minä ole kehittynyt apinasta kuten historia väittää. Mistähän se apinakaan muka silloin tänne maan päälle pääsi? Käy oikeasti joskus sunnuntaina kirkossa. Se auttaa tosi paljo selvittämään päätä ja se kertoo, mitä elämältä oikeasti haluaa. Sinä et usko, kuinka ihana se olo on siellä kirkossa, eikä tämä ole mitään seitsemänkymppisen saarnaa, vaan 20 v. puhetta, koska hän haluaa jakaa iloaan muille! Jumala antaa anteeksi suurimmankin virheen tai teon.

    • elämää nähnyt

      ainoo mihin sun kannnattais tehdä tuttavuuttta on hirttoköysi

      • ElämääMyöskinNähnyt

        Sen vuoro tulee sitten aikanaan, jos saatananpalvontaan sekaantuu, muuta kautta ei oikeastaan pääse irti, sitten kun tajuaa mihin on ryhtyny. Paitsi Jeesuksen avulla, mutta jos saatananpalvonta kiinnostaa, ensimmäisenä suunnitelmissa ei ehkä ole Jeesukselle antautuminen... :P


    • Sikapossu

      Mun tekis vaan mieli pillua. Jumalan- tai saatananpalvojan tai ihan normilyylin... ei vitunkaan väliä. Kuka uhrautuu?

      • MrJuha82outolintu

        Siinä ei pahaa, jos haluaa pillua.
        Ei kannata olla tekemisissä pahojen ihmisten kanssa.


    • Boogeyman
    • ...

      Itteeki kiinnostaa tää aihe
      Oon ajatellu asiaa aika paljo

      • SaatananPALVOJA

        Tässä yksi rukous/kirous jos tän lausuu noin kello 23.59 pimeässä huoneessa jossa olet vain kynttilöiden valossa tapahtuu hirveitä:

        Saatana olet minun jumala , puhu minulle niin saat vertani (viiltele itseäsi) saatana kuuletko jos kuulet anna merkki (merkki voi olla esim. Kynttilä sammuu tai että ovi sulkeutuu tai avautuu itsestään) Saatana saat vertani jos vastaat ja voin palvella sinua loppu elämäni SATAN KRKDL !


    • musta rukous

      silloin ku tei valan niin tapahtu mitä ihmeellisimpiä asioita!

    • saatanastako?

      Iisalmelainen serkkutyttöni käski mua kaatamaan ISÄNI HAUTAKIVEN.

      Nyt se on VIEREMÄLLÄ "mökillä" se tyttö.

    • UntaOdotellessa

      Kiinnosti aikoinaan, mutta uskovan kodin lapsena tuli luettua/kuunneltua ex-palvojien kertomuksia, ja niistä välittyi selvästi, että saatana on kaiken valheen "ruumiillistuma", ja vaikka häneltä voikin saada kykyjä tms, ihminen on AINA lopulta se hyväksikäytettävä osapuoli, joka tod.näk. alkaa saada hirveitä pelkotiloja jossain vaiheessa: katuu ryhtyneensä, mutta sitten on liian myöhäistä. Paitsi, jos käännät kaiken ympäri, ja roikut tiukasti Jeesuksessa kiinni. Paskalla käydessäkin toistelet: "Jeesus, Jeesus..." kun haluat saada turvallisemman olon kotiin. Jos uskoontulo ei kiinnosta, pysyt saatanan otteessa, kunnes psyyke on niin romuna, että itsemurha on ainoa "ratkaisu". Jos haluat lähteä muuta kautta, en ole varma estääkö edes uskoontulo muita tappamasta sinua.

    • palvontaa

      sinun pitää liittyä kansaliseen kokoomukseen.

    • Totuutta etsimässä

      Keitä me olemme tuomitsemaan? Eikö raamattu opeta, että Jumala on hän joka tuomitsee ja pesee meidät kaikki synneistä?

    • mundonaatio

      paskapersepillupornolehti

    • mustameemi

      Oletko jo kokeillut 02:sta kysyä numeroa?

    • MrJuha82outolintu

      Ihminen, joka kaataa hautakiviä tarvii kyllä ammattiapua.
      PISTE.
      Soitanko psykologille???
      LOL

    • kapulin

      Varotan vakavasti ketään ryhtymään moiseen pahuuteen,koska ihminen voi siihen kuolla,eikä se kuolemakaan vielä mitään,kun joutuu ikiajoiksi helvettiin.Kerron teille tosiasian jonka koimme n.11vuotta sitten:Eräs läheiseni oli harrastanut okkultismia(ottanut yhteyttä henkiin)usein.Oli ilmeisesti saanut tartunnan niistä.Kerran eräänä iltana istuimme keittiönpöydänääressä juttelemassa niitä,näitä:Yhtäkkiä tämä läheisemme suuttui valtavasti yhteen meistä,silloin demoni näyttäytyi hänen kasvoillaan:Iho muuttui kalvakaaksi,ryppyiseksi,silmissä välkkyivät tähdet,työnsi kieltään niin ulos,että se ulottui reilusti leuan alapuolelle,kuului kammottavaa örinää.Tämä kesti n.15-20 sekuntia ja se kauhea raivo.Joku teistä on varmaan nähnyt elokuvan Manaaja,oli hyvin samannäköinen,kuin elokuvan tyttö. Eli siis jos on demoneja ,on helvetti,jolla on vastakohtana taivas.Raamattu varoittaa useassa kohdin ottamasta yhteyttä henkiin,sillä ne saastuttavat teidät! Lisäksi vielä tämä läheinen soitti jokus ja kertoi,kuinka ne piinasivat häntä kotona usein öisin:Vetivät jaloista lattialle,äänet ym.tavarat lentelivät ja putoilivat.Tämä on täyttä totta,vaikka joku kyllä tulee örisemään tästäkin asiasta.Olen sitä mieltä,joka kieltää nämä,hän pelkää totuutta!!Niistä ei helpolla pääse sitten enää eroon,vai Jeesuksen Kristuksen kautta,On suorastaan hulluutta hakeutua niitten seuraan.Niihin yhteydenottajia on esim.meediot,jotka luulevat saavansa yhteyden kuolleisiin omaisiin,taustalla ontodellisuudessa demonit,jotka tietävät vastata meedion kysymyksiin usei melko täsmällisesti.Pahat henget tietävät kuolleen asiosta paljon,koska ne riehuvat maanpäällä kaikenaikaa,kyttäävät kenet milloinkin voisi niellä!Ota siis Jeesus sydämmeesi ja kadu noita hulluja asioita.Jouduin itsekin punnitsemaan asioita tuon kauhean tapauksen jälkeen,onneksi sain vastaukseksi Jeesuksen,joka myös on täyttä totta,vain Hän ja kristitty Hänen nimessään voi ajaa nuo ilkeät kiusaajat ulos!Uskokaa anokaa ja koputtakaa,niin tasan Hän tulee teitä vastaan!Olkaa siunatut!

      • Kokenutstnplvj

        Helvetti on kaunis, täydellinen kaaos


    • spiritismieiliitysaatana

      Sairasta touhua. Saatananpalvojat saa nussia vaikka äitiään, ja kyseinen aloittaja nopeaa psykiatrian puheille.

      Satanisti ja saatananpalvonta ihan eri juttu. Satanisti filosofiaa, saatananpalvonta täydellistä sairautta!

      Saatanaa ja jumalaa ei ole olemassa.

    • kapulin

      Ihminen,joka pelkää totuutta,ei uskalla tunnustaa taivaan ja helvetin olemassaoloa!Jos pystyt selittämään,miksei maailmankaikkeus pääty koskaan,niin väitä sitten,ettei Jumalaa ole!Vaan eipä taida riittää ymmärrys!Kaikkeudessa riittää niin paljon ihmeellisyyksiä,ettei ihminen tiedä niistä yhtä prosenttiakaan.

      • Blnlln

        Ihminen joka pelkää totuutta ei uskalla tunnustaa että elämä on taivasta ja helvettiä joka päivä ja tässä on kaikki. Kaikki yhdellä kertaa. Toki on nykyään fyysikoiden keskuudessa kaikkein yleisintä uskoa että ulottuvuuksia on useita ja niissä kaikissa vallitsevat eri luonnonlait. Kun ihminen kuolee ja lakkaa olemasta ihminen niin ei sen jälkeen ole mitään millä olisi erityisesti ihmisen perspektiivistä mitään ymmärrettävää merkitystä, ellei ole erikseen jotain nimenomaista Ihmisten Jumalaa joka on luonut ihmisille keinotekoisen paratiisin. Kuulostaa tueteisjutuilta, tai huumejutuilta.


    • palvoja

      Suosittelen viiltämään syvemmältä, sillä ne asiat ratkee: )

    • SaatanaOnPaha

      Saatana on paha. Saatana yrittää pilata elämäsi. Olet ilmeisesti jo vähän sen vallassa, mutta voit vielä kääntyä. Usko ja rukoile Jumalaa ja Jeesusta. Näin löydät valon ja pelastut.
      Saatana on paha. Lopeta heti.

    • Tyynentytti

      Lueppa Riku Rinteen kirja Kuolemankauppiaat, ja mieti sen jälkeen mikä kiinnostaa.
      Kirja kertoo nuorista jotka ryhtyivät saatananpalvojiksi ja mitä sitten tapahtuikaan.
      Riku on nuorisotyntekijä ja kirjan kertomukset ovat totta.

    • Kontroller

      Siis oon ihan samaa mieltä

    • Joo7777777

      Mitä perkeleen paskaa tää on? Saatananpalvojat menee helvettii kärsimään ja Jumalaan uskovat taivaaseen

    • Itsekoettua

      OmAn kokemuksen pohjalta voin sanoa, että saatana ja Jumala on kumpikin todellisia. Itse otin yhteyttä saatanaan ja rukoilin sitä. Kukaan ei voinut päälle päin sanoa, että olisinyt satanisti ym. Mutta koin pahan voimaa ym. Olin 20v kun rupesin kuulemaan ääniä päänsisällä ja heräsin monena yönä siihen, kun joku kuristi mua. Olin henkisesti ja fyysisesti aivan loppu. Noin 2 viikkoa kun ääniä kuulu ajattelin, että mun elämä on tässä joudun hullujen huoneelle. Ajatuksissa sanoin, että Jeesus auta mua tässä mä oon. Siinä hetkessä ne äänet otettiin pois. Nykyään olen 2 lapsen isä ja onnellisesti naimisissa. Mikä tärkeintä saan kuulua Jeesukselle ja mulla on sisällä rauha/lepo mitä tämä maailma ei voikein antaa.

      Sinä joka mietit näitä asioita nii voit laittaa mulle s.postia voidaan yhdessä rukoilla ja keskustella.
      [email protected]

    • Ikuisuutesi

      Sinä valitset täällä ikuisuuteen.

    • watfordhertswd18

      Itse paloittelen hiiriä ja rottia ja teen ladon seiniin niiden verellä kuvioita ja viiltelen itseäni. Ei se saatanan palvonta eroa paljonkaan muista uskonnoista.

      • MrJuha82outolintu

        Vitun sairas, tapat hiiriä ja rottia.


      • MrJuha82outolintu

        Mä oon aina pitäny saatananpalvojia jotenki pikkulasten tasolla olevina.


    • Tuntematondemon

      Sä oot aivan samallainen ku mä mäki oon viillellu ja paljon mun kamuut ei tykkää yhtään ja vanhemmat ei tiedä sanon en oo aivan aikuinen.
      Ja plussana oon saatanan palvoja :)

    • Bond123456

      Hei kuka vois kunnolla kirota kunnolla yhden kenkilön nimi on sari oikeen kunnon rituaali et huomaan itsekin et se toimii.

      • Bond123456

        Onko ketää joka antaa vastauksen


      • Bond123456

        Jos on joku niin tehkää kunnon rituaali hänelle niin et mäki nään sen .


    • satanprayergirl

      en kiellä teitä ottamaan asiaa negatiivisesti, mutta ite oon saatananpalvoja, enkä näe asiassa mitään vikaa. olen tähän saakka toiminut yksin, mutta toivoisin löytäväni jonkun porukan, jonka kanssa harjoittaa uskontoani. oma mielipiteeni on vaan et jumala ei oo tähän mennessä tätä maailmaa hirveesti auttanu jos nyt kattoo tän hetkistä tilannetta niin kumpi niistä yliolennoista on sit se vahvempi. joo ite luotan Herraani Saatanaan enemmän.

    • Aida94

      Luuleksä oikeesti että saatanaa kiinnostaa se et sä viiltelet? Saatana ottaa sut vastaan kun susta olis hyötyä sille. Satuttaako saatana itseään? entä demonit? Mikään paha olento ei satuta itseään joten älä tee sitä. Käytä järkeä. Ole hyödyllinen saatanalle sitte ku uskot et saatana ottais sut vastaan niin kutsu demoneita. Itse saatana tulee harvan luokse, mut demonit tulee, tietysti nekin saatanan luvalla. MUTTA ELÄ ENSIN TEINI-IKÄS, koska kun palvelet saatanaa elämäs on helvettiä. Tunnet ahdistusta, kirjaimellisesti tuntuu ku olisit tulessa. tietysti päädyt helvettiin myös.

    • kenuskaltaa

      Menkää mihin tahansa nelihaaraiseen risteykseen klo.00.00 ja sanokaa selvällä sekä kuuluvalla äänellä että: "Olen valmis myymään sieluni saatanalle". Hyvällä tuurilla saat juttuseuraa...

    • Terveysonlahja

      Jo liian monta säätämän ja muiden olentojen palvovaa on mennyt sekaisin. Heille säätämä oli elämä ja autuus, koko maailman kaikkeus itsessään; mutta; viillelessään itseään ja kuoressaan luomakuntaa he kysyivät itseltään ovatko he mieleltään terveitä. Onko jotain väärin. Miksi pitää kirota, viillellä, kiduttaa kissaa ja koiraa, järjestää veriuhreja ynnä muuta. Jos jatkat pitemmälle; et kysy itseltäsi enää tuota, vaan olet koko mieleltäsi antautunut palvelemaan saatanaa. Sinä itse ratkaiset, säilyykö mielesi terveenä vai onko uskosi hintana terveytesi menetys, mielen terveyden menetys. Nämä tietämäni tapaukset kävivät suljettujen laitosten kautta ja muuta en heistä sitten tiedäkään. Varmistaisi ottamaan selvää myös kielteisistä asioista jatkossasi ja katso uskosi kuin ulkoa käsin. Silloin voit nähdä tarkemmin.

    • SatansEvil

      minä ainakin uskon saatanaan aina ja ikuisesti! ja palvon häntä jokapäivä, olen saanut häneltä muutamia tehtäviäkin.
      pyydän, että ottaisit johonkin minun kaltaiseeni yhteyttä piakkoin, niin Saatana saa tiedon halustasi 😊 -Satan's Evil

    • ootsateenkaarimies

      sairas paska

    • khylsleee

      aion alkaaa palvomaan saatanaaa!!!!!!!!

    • Eikukaanmuu

      Jeesus Kristus on Herra.

      • janäisitämennään

        JKH ja KKK joiden vastassa EVVK


    • VapaudenTie
    • Mielipiteeni

      Eikös Saatana ole ikäänkuin ihmisen ruumis? Käsittäisin niin, että Helvetti on se olotila jossa ruumis mätänee kuoleman jälkeen maassa aineenvaihdunnan hajottaessa saatanan, siis ruumiin. Maininta ruumiin ylösnousemuksesta uskontunnustuksessa viittaa mielestäni satanismiin.

      Ihmisellä on myös Sielu, joka on aineeton ja olemassa oleva hengellinen osa meitä. Kristityt uskovat kuolemanjälkeiseen elämään Kristuksessa joka nousee kuolleista, eli siis kuolleesta ihmisestä. Pitäisin Kristusta ihmisen elämän voimana, elämän vetenä ja henkenä.

      Kaikki nämä termit saatana, kristus ja sielu kuvastavat vain kristinuskon eri puolia. Ei ole saatanaa ilman kahta muuta osaa ihmisessä, meissä taistelevat keskenään nämä kolme elementtiä.

      • jasilleijoo

        Eikö jumala muovannut meitä kuvakseen?


    • lifeisagift

      Kyllähän näillä rahaa taas joku tahkoo.. jos elämä on rempallaan, siihen saa ¨apua¨ja apua. Mitä tulee saatanan palvontaan, tappavat ihmisiä kuten nähty. Käsittääkseni elämä on lahja ja näillä siis oikeus ottaa se pois? Nyt kaikki s-palvojat kertomaan mikä meni minulta yli? Kanttia löytyykö?

    • jasilleiin

      Sellainen saatananpalvoja siellä. Pahuus kiehtoo ihmisiä allekirjoitan myös sen, mutta kuka idiootti viiltelee itseään ihan huvikseen? En tiedä oletko maseentunut ja siksi teet tätä tai jostain muusta syystä, ihan sama, mutta jätä ne hautakivet rauhaan ei ne kivet sinulle mitään ole tehnyt tai siellä haudassa oliat.
      Jin ja Yang = Pimeys ja valo - Ei ole toinen ilman toista - Kolikolla on kaksi puolta - Hyvä ja paha - Mies ja nainen... miten näitä kuvailisi. Mutta kumpikin meistä löytyy ja pahuus ottaa otettaan.
      Minua kiehtoo kauhuelokuvat ja ne sairaimmat mitä ikinä löytyy ja kovaa tavaraa olen nähnyt ja turtunut niihin, mutta aidot ihmisen teurastus videot vasta järkyttikin, mutta pahinta se, että niihinkin voi turtua, että ole varovainen.
      Tee mitä haluat, mutta jos olet teini niin pidä hauskaa kun vielä kerkeät sillä kokemukset ovat hyve.

    • Anonyymi

      Juu.

    • Anonyymi

      Kamaluuteen itseäsi sotket, oi eksynyt ihminen. Olet toivoton! Mikset Isääsi turvaa vaan traagisen kohtalon vastaanotat, vaikka Isämme poika meidän vuoksemme kuoli? Oi, aamen...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe