Kiihottuminen brasilialaisessa sokeroinnissa

415497

Olen käynyt muutamissa paikoissa sokeroimassa/ vahaamassa kaluni ja se sattuu joka paikassa eri tavalla. Yhdessä huokeassa liikkeessä, jossa tykkään suuresti käydä, vanhempi kosmetologi repäisee muutamalla kovalla vedolla irti kaikki munakarvat ja minä ulisen ja voihkin naisten kertakäyttöstringeissä kivusta jokaisella repäisyllä aina vain enemmän, kun sormen hipaisukin saa herkän alavatsan värähtämään jännityksestä, mutta hän vain hymyilee ja puhelee iloisesti, välillä naurahtaen, kun huudahdan ja voivottelen. Ehkä hän tykkää tästä, kun mies alistuu. Ainakin minä pidän, kun lopuksi olo on raukea ja muna paljas. Parhaimman tuntuisen brassin sain kuitenkin viimesyksynä Helsingissä käydessä, kun nuori nainen hennosti otti lähestulkoon vain karvan kerrallaan ja se tuntui minusta siltä kuin jonkin eläimen karheakieli olisi nuollut minua puhtaaksi ja kun hän viimein pääsi kivesten alle välilihalle, en voinut muuta kuin antautua. Tärisin tahtomattani kiihottuneena, kun hän jatkoi. Muna oli kasvanut isommaksi kuin koskaan ja odotin vain seuraavaa kosketusta kun kiimatippoja/spermaa valui vatsalleni. Vahauksen suoritettuaan hän ystävällisesti pyyhkäisi nesteet pois, mutta tunnelma oli vaivaantunut ja minua hävetti. Maksettuani hän kuitenkin toivotti minut tervetulleeksi uudelleen ja kehui minun olleen tosi reipas. Ehkä minä kehtaan mennäkin tulevaisuudessa sinne uudestaa kokemaan jumalaisen kosketuksen.

3

4679

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brassailija

Minkä niminen tämä Helsingin paikka oli?

• Makiaanaurua

Kiihottuminen loppuu, kun ekan kerran kiskastaan sokerit irti...

• Harald65

Moikka
      voitkos kertoa mikä on tämän toisen paikan nimi tai osoite - halaun myös
      kokea tuon nautinnon ! Kiitos jo etukäteen :D

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1344
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      185
      519
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      60
      505
    Aihe