Olen käynyt muutamissa paikoissa sokeroimassa/ vahaamassa kaluni ja se sattuu joka paikassa eri tavalla. Yhdessä huokeassa liikkeessä, jossa tykkään suuresti käydä, vanhempi kosmetologi repäisee muutamalla kovalla vedolla irti kaikki munakarvat ja minä ulisen ja voihkin naisten kertakäyttöstringeissä kivusta jokaisella repäisyllä aina vain enemmän, kun sormen hipaisukin saa herkän alavatsan värähtämään jännityksestä, mutta hän vain hymyilee ja puhelee iloisesti, välillä naurahtaen, kun huudahdan ja voivottelen. Ehkä hän tykkää tästä, kun mies alistuu. Ainakin minä pidän, kun lopuksi olo on raukea ja muna paljas. Parhaimman tuntuisen brassin sain kuitenkin viimesyksynä Helsingissä käydessä, kun nuori nainen hennosti otti lähestulkoon vain karvan kerrallaan ja se tuntui minusta siltä kuin jonkin eläimen karheakieli olisi nuollut minua puhtaaksi ja kun hän viimein pääsi kivesten alle välilihalle, en voinut muuta kuin antautua. Tärisin tahtomattani kiihottuneena, kun hän jatkoi. Muna oli kasvanut isommaksi kuin koskaan ja odotin vain seuraavaa kosketusta kun kiimatippoja/spermaa valui vatsalleni. Vahauksen suoritettuaan hän ystävällisesti pyyhkäisi nesteet pois, mutta tunnelma oli vaivaantunut ja minua hävetti. Maksettuani hän kuitenkin toivotti minut tervetulleeksi uudelleen ja kehui minun olleen tosi reipas. Ehkä minä kehtaan mennäkin tulevaisuudessa sinne uudestaa kokemaan jumalaisen kosketuksen.
Kiihottuminen brasilialaisessa sokeroinnissa
415497
3
4468
Vastaukset
- brassailija
Minkä niminen tämä Helsingin paikka oli?
- Makiaanaurua
Kiihottuminen loppuu, kun ekan kerran kiskastaan sokerit irti...
- Harald65
Moikka
voitkos kertoa mikä on tämän toisen paikan nimi tai osoite - halaun myös
kokea tuon nautinnon ! Kiitos jo etukäteen :D
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit825956KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3004926Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202628Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei432549Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991618Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1321354seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1111316Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu201275