Tänään takiaispallukka uhoaa blogissaan, että hänen sanaansa voi luottaa:
"Olen sellainen mies, joka pitää kiinni sovitusta vaikka kyyti on kylmää."
Kepu ja kookumus voivatkin luottaa hänen sanaansa, loppuun asti, mutta SUOMEN KANSA ELI PERSEREIKIÄ ÄÄNESTÄNEET EIVÄT VOI LUOTTAA.
http://timosoini.fi/2016/05/hermot-pitaa-ja-kaanne-tulee/
Soini pitää sanansa!!
10
203
Vastaukset
- RFDCXV4
Kepu ja kookumus voivatkin luottaa hänen sanaansa, loppuun asti, mutta SUOMEN KANSA ELI PERSEREIKIÄ ÄÄNESTÄNEET EIVÄT VOI LUOTTAA....JUURI NOIN KUTEN TODISTAA..VALHEILLA VALTAAN,
UUDET VAALIT! PERSUT VALEHTELI KAIKEN!!..SOINI PERSUT KUSETTI KANSAA TAKINKÄÄNTÖ
https://www.youtube.com/watch?v=Y4VsCDFWdZs&list=PLmb1Thl8L0Nhod3q2JbP7oETiSXKOIJlB&index=5 - HähTähMitä
Häh?
- antiperspirantti
Tuo Soinin ajatusmaailma on minulle niin vieras, niin vieras. Vuosikaudet hän on pyhästi luvannut kansalle sitä ja tätä. Kansa uskoi ja äänesti. Sitten Soini hyväksyi hallitusohjelman, joka polki suohon kaikki kansalle annetut lupaukset. Kehtaa vielä väittää pitävänsä kiinni sovitusta. Teknisesti se pitää paikkansa, eihän äänestäjien kanssa sopimuksia voi tehdä. En tiedä mikä vakanssi Soinille on luvattu. Kyllä hän tajuaa että tämä oli perussuomalaisten ainoa hallitusvierailu.
Minusta tärkeintä puolueelle on ajaa äänestäjiensä asiaa, ei pitää kiinni siitä huonosta hallitusohjelmasta josta kättä päälle on lyöty. Soini on MINULLA töissä, koska äänestin, ei kepulla, eikä kokoomuksella. - Hallaahonäänestäjä45
tottakai Soinin on seliteltävä mutta peli on sikäli pelattu että ensi vuonna 2017 tulee massiivinen tappio kuntavaaleissa ja paljon enemmän kuin 500 kunnanvaltuutettua katoaa koska siis kuntavaaleissa Keskusta on aina vahva
Soinin tähtäimessä on jonkinlainen KRISTILLISSOSIALIDEMOKRAATTINEN MAALAISLIITON PORUKKA kSMP
kSMP luottaa raamattuun ja sen sekavaan tyylii kertoa sitä sun tätä ja vetäistä lopulta armo esiin niille jotka uskovat
tämä vetoaa jotenkin Soinin persoonaan, SITÄ SUN TÄTÄ JA USKOKAA SOINIIN
SOINI ON ALOITTANUT MASSIIVISEN PROVOKAATIOMAISEN YRITYKSEN KOOTA SUVAKIT YHTEEN
TUKEMALLA MATUJEN ETUOIKEUKSIA VETOAMALLA IHMISOIKEUKSIIN
ryhmään kuuluu supersuvakkeja kuten Wallinin feministinen pakkoruotsittajavaimo? (Päälle vielä tunnettu Soinin puuhastelu raamatun ja eduskuntatyön yhdistelyssä.) Ulkoministeriön sivulta
http://formin.finland.fi/Public/default.aspx?contentid=345262&contentlan=1&culture=fi-FI Ulkoministeri Timo Soinin koolle kutsuma verkosto koostuu ulko- ja yhteiskuntapolitiikan keskeisistä asiantuntijoista.
eli
Niklas Bruun ruotsinkielinen suvakki, Christina Gestrin RKP:n pakkoruotsittaja jo toisessa polvessa, Tarja Kantola SDP:n suvakkisiiven johtajia, Sirpa Kähkönen Suomen PEN:in puheenjohtaja, suvakkifeministi, Kaari Mattila Ihmisoikeusliitto, Niina Laajapuro Amnesty, Sirpa Rautio Ihmisoikeuskeskus, Jani Toivola vihreiden homototeemi, Kari Uotila Vasemmistoliiton korporatiivi-ay-siiven urheilija, entinen SKP, Elina Pirjatanniemi Åbo Akademin suvakki ja Stefan Wallinin vaimo- Antipersux
Unohdit tuosta listasta pois että sinä ole Ruotissa opiskellut pers-reikä. Kun et päässyt täällä Suomessa opiskelemaan niin sinun piti lähteä sinne minne pääsit. Nyt täällä "Upsalan työttömänä ekonomina" huudat vihaa omista epäonnistumisista. Mene pelle hoitoon.
- rtyhjklkjhgfghjk
paska koko soini.
oikeisto populisti .
[email protected]- Anonyymi
etsi ne ruplat kätköistä.
Jamalin mies.
- jytkyilijähillotolpalla
kalliiksi käynyt sutkausten mestari.
- nääs
Eihän sitä tiedä vaikka Suomi pelastuisi rukoilemalla.
Lottoamalla ei ainakaan mitä Katainen kokeili. - Trendit
Vai että käänne tulee Soinin mielestä! Ei tule , kehitystahti on tappavan tasainen: ihrakerros paksunee plus aivokapasiteetti ja kannatus heikkenevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195254- 492966
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312611Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231989En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111797- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231465Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101438- 971407