Donald Trump voi pelastaa maailman

Toiminnanmies

12

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AuttakaaJOSvoitte

      Vähän samansuuntaisia ajatuksia on tullut mieleen mamutuksen keskellä.

    • Minua kyllä hirvittä jos Trumpista tulee USA:n presidentti. Pressalla Usa:ssa on kuitenkin hyvin paljon valtaa, toisin kun esim. Niinistöllä.

      Trumpin lausunnot ovat huolestuttavia.

      • PelkkääHyvää

        Mikä huolestuttaa? Hänen nuiva suhtautuminen massamaahanmuuttoon? Vai oman maan etujen tinkimätön ajaminen?

        Olisipa meillä Suomessa ja Euroopassa Trumpin kaltaisia johtajia! Ei olisi hätä päivää Euroopalla....


      • truuumpp
        PelkkääHyvää kirjoitti:

        Mikä huolestuttaa? Hänen nuiva suhtautuminen massamaahanmuuttoon? Vai oman maan etujen tinkimätön ajaminen?

        Olisipa meillä Suomessa ja Euroopassa Trumpin kaltaisia johtajia! Ei olisi hätä päivää Euroopalla....

        Trump taitaa olla ihmiskunnan ainut toivo. Europoliitikot on käytännössä kaikki islamisaation kannattajia. Jos Trumpia ei valita, koko maailma muuttuu vähitellen yhdeksi isoksi somaliaksi.


    • 245ggf

      Trump voittaa. Sitten pelastumme!

    • Puebla

      DT vaalilupaus: Aidan rakentaminen Meksikon vastaiselle rajelle. Betonin ja teräksen kulutus lisääntyy valtavasti. USAn ja Meksikon välinen raja on pitkä. Yli 1900 mailia eli 3200 km maarajaa. Aita maksaa jos tehdään betonista ja teräksestä. Saahan siihen rahat upotettua ja konkurssikypsän USA:n valtiontalous vararikkoon. Tuskinpa Meksikon valtio aidan rakentaa ja maksaa vaikka DT fantasioi kuinka.
      Meksikolaiset ovat paperitonta halpatyövoimamassaa, jota USAn bisneselämä kiipeästi tarvitsee pyöriäkseen. DT jos pitää puheensa (mihin en tietenkään usko) niin saadaan maailman talous kyllä konkurssiin. Miehellä on paitatehtaita Meksikossa ja haukkuu meksikolaisia rikollisiksi. En ymmärrä.
      http://www.nytimes.com/2015/08/20/nyregion/in-video-immigrant-worker-at-trump-hotel-criticizes-donald-trumps-views.html?_r=0

    • Trump_tramp_voitto

      Minä niin toivon Trumpin voittavan.......

    • totuuskomissio

      Onhan tuo Trump ihan hyvää viihdettä. Nauttikaa nyt kun vielä voitte. Clintonia vastaan sillä ei kuitenkaan ole mitään mahdollisuuksia.

      • Tänään joku kannatuskysely antoi ensimmäistä kertaa Trumpille isommat prosentit kuin Clintonille.

        Maailma on niin sekaisin että Trumpin jutut uppoavat kansaan.Pääsihän meilläkin stubbi vallankahvaan. Ja se jytkymestari onnistui sumuttamaan myös. Ja sipilä, bluffihan se oli tuokin...


      • hullu_maailma
        rajatkiinniheti kirjoitti:

        Tänään joku kannatuskysely antoi ensimmäistä kertaa Trumpille isommat prosentit kuin Clintonille.

        Maailma on niin sekaisin että Trumpin jutut uppoavat kansaan.Pääsihän meilläkin stubbi vallankahvaan. Ja se jytkymestari onnistui sumuttamaan myös. Ja sipilä, bluffihan se oli tuokin...

        Niin ja onhan Venäjälläkin sotahullu pikkumies diktaattorina.


      • älä_ole_varma

        Clinton on vaikeuksissa jopa juutalaista SOSIALISTIA vastaan esivaaleissa!?

        Sosialistiksi tunnustautuminen Jenkeissä on suunnilleen sama, jos eurooppalainen ehdokas tunnustautuisi fasistiksi.

        Hilary ei todellakaan ole mikään pidetty tyyppi ja syystäkin. Clintonit ovat kieroja pelureita, joihin ei luoteta.


    • Breben

      Obaman triljoonien suuruinen setelirahoituskupla on tulossa tiensä päähän. USA voi syöksyä jopa syvempään lamaan kuin 30-luvulla. Eräiden talousasiantuntijoiden mukaan talous on veitsenterällä ja paniikki Wall Streetillä voi alkaa käytännössä vaikka jo huomenna. Obaman hallinto jättää kuralla olevan talouden hoidon Trumpille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe