Donald Trump voi pelastaa maailman

Toiminnanmies

12

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AuttakaaJOSvoitte

Vähän samansuuntaisia ajatuksia on tullut mieleen mamutuksen keskellä.

• Minua kyllä hirvittä jos Trumpista tulee USA:n presidentti. Pressalla Usa:ssa on kuitenkin hyvin paljon valtaa, toisin kun esim. Niinistöllä.

Trumpin lausunnot ovat huolestuttavia.

• PelkkääHyvää

Mikä huolestuttaa? Hänen nuiva suhtautuminen massamaahanmuuttoon? Vai oman maan etujen tinkimätön ajaminen?

Olisipa meillä Suomessa ja Euroopassa Trumpin kaltaisia johtajia! Ei olisi hätä päivää Euroopalla....

• truuumpp
        PelkkääHyvää kirjoitti:

Mikä huolestuttaa? Hänen nuiva suhtautuminen massamaahanmuuttoon? Vai oman maan etujen tinkimätön ajaminen?

Olisipa meillä Suomessa ja Euroopassa Trumpin kaltaisia johtajia! Ei olisi hätä päivää Euroopalla....

Trump taitaa olla ihmiskunnan ainut toivo. Europoliitikot on käytännössä kaikki islamisaation kannattajia. Jos Trumpia ei valita, koko maailma muuttuu vähitellen yhdeksi isoksi somaliaksi.

• 245ggf

Trump voittaa. Sitten pelastumme!

• Puebla

DT vaalilupaus: Aidan rakentaminen Meksikon vastaiselle rajelle. Betonin ja teräksen kulutus lisääntyy valtavasti. USAn ja Meksikon välinen raja on pitkä. Yli 1900 mailia eli 3200 km maarajaa. Aita maksaa jos tehdään betonista ja teräksestä. Saahan siihen rahat upotettua ja konkurssikypsän USA:n valtiontalous vararikkoon. Tuskinpa Meksikon valtio aidan rakentaa ja maksaa vaikka DT fantasioi kuinka.
      Meksikolaiset ovat paperitonta halpatyövoimamassaa, jota USAn bisneselämä kiipeästi tarvitsee pyöriäkseen. DT jos pitää puheensa (mihin en tietenkään usko) niin saadaan maailman talous kyllä konkurssiin. Miehellä on paitatehtaita Meksikossa ja haukkuu meksikolaisia rikollisiksi. En ymmärrä.
      http://www.nytimes.com/2015/08/20/nyregion/in-video-immigrant-worker-at-trump-hotel-criticizes-donald-trumps-views.html?_r=0

• Trump_tramp_voitto

Minä niin toivon Trumpin voittavan.......

• totuuskomissio

Onhan tuo Trump ihan hyvää viihdettä. Nauttikaa nyt kun vielä voitte. Clintonia vastaan sillä ei kuitenkaan ole mitään mahdollisuuksia.

• Tänään joku kannatuskysely antoi ensimmäistä kertaa Trumpille isommat prosentit kuin Clintonille.

Maailma on niin sekaisin että Trumpin jutut uppoavat kansaan.Pääsihän meilläkin stubbi vallankahvaan. Ja se jytkymestari onnistui sumuttamaan myös. Ja sipilä, bluffihan se oli tuokin...

• hullu_maailma
        rajatkiinniheti kirjoitti:

Tänään joku kannatuskysely antoi ensimmäistä kertaa Trumpille isommat prosentit kuin Clintonille.

Maailma on niin sekaisin että Trumpin jutut uppoavat kansaan.Pääsihän meilläkin stubbi vallankahvaan. Ja se jytkymestari onnistui sumuttamaan myös. Ja sipilä, bluffihan se oli tuokin...

Niin ja onhan Venäjälläkin sotahullu pikkumies diktaattorina.

• älä_ole_varma

Clinton on vaikeuksissa jopa juutalaista SOSIALISTIA vastaan esivaaleissa!?

Sosialistiksi tunnustautuminen Jenkeissä on suunnilleen sama, jos eurooppalainen ehdokas tunnustautuisi fasistiksi.

Hilary ei todellakaan ole mikään pidetty tyyppi ja syystäkin. Clintonit ovat kieroja pelureita, joihin ei luoteta.

• Breben

Obaman triljoonien suuruinen setelirahoituskupla on tulossa tiensä päähän. USA voi syöksyä jopa syvempään lamaan kuin 30-luvulla. Eräiden talousasiantuntijoiden mukaan talous on veitsenterällä ja paniikki Wall Streetillä voi alkaa käytännössä vaikka jo huomenna. Obaman hallinto jättää kuralla olevan talouden hoidon Trumpille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe