Huhhuh mikä helpotus palstalaiset kuulkaa

TöhtöriSykerö_

Luin lehdestä erään vanhemman naisen haastattelun (70 vee), joka on rakastunut vanhuus päivillään, niin hän sanoi siinä haastattelussa, että "kyllä se rakastuminen vie järjen seitsemänkymppiseltäkin"...

37

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuivaakunsaharassa

      Etovaa kuvitella 70-kymppistä petipuuhissa, vaikka itsekkin toivottavasti näen senkin päivän. Ehkä ne sänkyhommat jää vähemmälle vanhemmiten.

      • gjhh

        Liukkarit kehiin.


      • mikäetteiD
        gjhh kirjoitti:

        Liukkarit kehiin.

        ja mielikuvita kehiin


      • pitikirjoittaman
        mikäetteiD kirjoitti:

        ja mielikuvita kehiin

        mielikuvitusta


      • Sexylady70

        Kirjoita vaan ittestäs


      • kuskiier

        Siis..Olen ollut vuosikaudet bussimatka hommissa ja nähnyt että ne naiset innostuu vanhemmiten seksista enemmän. .Ainut on se ettei tietty aina kysyntä ja tarjonta kohtaa mutta ovat kuumia naisia..yksikin osti Pietarista 500 euroa seksiasuja..näytti niitä busseissa. .Yksi soi banaania ja sanoi että on sopivan kokoinen. .että semmosta


      • hihhihhihhii
        kuskiier kirjoitti:

        Siis..Olen ollut vuosikaudet bussimatka hommissa ja nähnyt että ne naiset innostuu vanhemmiten seksista enemmän. .Ainut on se ettei tietty aina kysyntä ja tarjonta kohtaa mutta ovat kuumia naisia..yksikin osti Pietarista 500 euroa seksiasuja..näytti niitä busseissa. .Yksi soi banaania ja sanoi että on sopivan kokoinen. .että semmosta

        Onneksi vaan SÖI sitä banaania. Toivottavasti vaate-esittelijä ei sentään päälleen niitä asuja laittanut,


      • ihmisyyttä

        Paskat mihinkään jää.


    • kummallistajatusmaailmaa

      Mihin ne tunteet ja halut muka katoaisivat? Joka niin kuvittelee, ehkä ajan myötä sen itse huomaa. Tai sit nahistuu ajattelussaan kuin mato auringon syleilyssä.

      • matomatala-

        oot yks matonen auringossa, mut suloinen sellainen


      • varmaannesäilyykin

        Ei ne varmaan katoakaan, mutta etovaa ajatella silti. "Kulta otan vain tekarit suusta ja verenpainelääkkeen" "ai, mitäs me oltiinkaan tekemässä, eikö sieltä tule salkkarit".


      • Tykkäystä.kaiken.ikää
        varmaannesäilyykin kirjoitti:

        Ei ne varmaan katoakaan, mutta etovaa ajatella silti. "Kulta otan vain tekarit suusta ja verenpainelääkkeen" "ai, mitäs me oltiinkaan tekemässä, eikö sieltä tule salkkarit".

        Älkääs nyt höpsikö. Ettekö te osaa muuta ihmisistä ajatella kuin petipuuhia. Olette vaan tottuneet telkkarin ja dvd:n seksitarjonnan rypyttömyyteen kun pumpatut tissit ja peppu pitää ihon pinkeänä. Rypyt sopii samanikäisiltä hyvin vastakkain. Ai miten ihanan pehmeitä on pusut kun molemmilla on tekarit lasissa. Eikä enää ole semmoista nuoruuden söhimistä ja suorituspaineita eikä "vahingoistakaan" ole enää pelkoa.


    • sdfghjkl

      "kyllä se rakastuminen vie järjen seitsemänkymppiseltäkin"... Ilmankos osa on vähä sekasin päästänsä :D

    • Joskus vain tuntuu, ettei siihen tarvita edes rakastumista.
      Lohdutus kuitenkin, että seitsenkymppisellä yhä on järkeä vietäväksi asti. Monilta se katoaa jo paljon aikaisemmin.

      • Minulta on kadonnut lähes tyystin kun olen yli 8-kymppinen.


      • järjelläajatellen

        Hyvin sanottu. Mitä sinä järjellä teet. Minä toivon että katoa, ennenkuin on liian myöhäistä.


      • kostamont38
        Ruuneman kirjoitti:

        Minulta on kadonnut lähes tyystin kun olen yli 8-kymppinen.

        Ppirkko mannola 78 ja on niin töpinöissään.


    • Rakkaudessako

      ja rakastumisessa on seksi aina se pääasia?

      • Just.joo

        Lapsille on niin ihmeellistä kun hormonit alkaa hyrrätä.


    • LamminenKalevi

      Tiedustelisin tässä mitä kohteliaimmin, että onko Helsingin puolustus kunnossa?

      • ammattilaispalvkusi

        Epäilen vahvasti tätä. söppölässä on kesälomatki ja kaikki sekä työnohjaus menossa


    • Huoletonajattelija

      Enemmän olen ajatellut seksiä nykyisin verrattuna nuoruusvuosin jolloin huolet näytteli pääosaa.

    • sillaikaix

      Kuivuus ei ole ongelma mutta miehen kyvyttömyys vasta ongelma onkin.
      Siihen ei ole vielä keksitty apuja, ja nuo miesten hyikyttellyt vanhenevien naisten ongelmasta kertoo, että kateus se on ei muuta.

      • jotainapua

        No onhan niitä sinisiä pillereitä miehille.


      • eihänenelämässä

        Mihin niitä tarvitaan.


      • kel-onnion
        eihänenelämässä kirjoitti:

        Mihin niitä tarvitaan.

        yhtähyvin vois kysyä mihin niitä naisia sitten tarvitaan....


    • höhhhöööbella

      Se 70v nainen oli varmasti bella, Kuopion ja koko maan kuuluisin miesten vessojen siivooja.

    • elää.hyvää.elämää

      Kyllä mä haluun että mulla on loppuun asti rakkauselämä. Elän vanhaksi tai en. Huono puoli tässä on, ettei ole juuri nyt semmoista rakkauselämää kun toivoisin. Voihan sitä vanhanakin, jos ei nuorena saanut.

    • Minä tykkään seksistä oliko 18 vai yli 70 vuotta tuntuu vielä hyvälle vaikka olen itsekin yli 70v.haluttaa....

    • Minä ainakin haluun myös yli 70vuotiasta.

    • Välitän

      Ikä on mielentila.
      Rakkaus on mysteeri.Kaunis sellainen.

    • Aloittaja eli ap., kommentissasi pisti silmääni liiallinen
      ö-kirjaimen käyttö? Miksi "Töhtöri Sykerö"?
      Miksei "Töhtöri Sykerö?"
      Oletko sama nainen, joka ennen joulua HUORITTELI yöllä keskustelussa
      toista naista kysyen: "Missäs hyörä on"?

      Tämä pisti silmääni.

      "Missäs hyörä?" ja nyt "Töhtöri Sykerö"

      Mutta sydämen kyllyydestä suu puhuu. Ja ilkeästä
      sydämestä nousevat asiattomat "hyörittelyt"!

      • Todellusuuskadonnu

        Tää juttu alkoi naurattamaan jostain syysta:)) repesin😂


    • SOKINSIKIN

      Minnekähän sitä taas on eksytty?
      Olenkohan huutavan ää ni korvessa?

      • tunnenkaipuusi

        Kuulen huutosi..tuonnempana nähdään..


    • Retuliinikinko

      Täällä huutavan ääni kiljuu korvessa!
      Missä ja kuka olen?

    • Aamoro

      Kirjoita vastauksesi.
      Kirjoita ja kirjoita! Johan sen kirjoitin,
      Minua ei liikuta senttiäkään kenenkään rakkaus. Onnea vaan ja rakastakoon rauhassa iästä huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe