Nothing for me here.

TheDarkessst

Hei, olen 21-vuotias nainen ja olen menettänyt uskoni täysin elämään. Jatkuva henkinen pahoinvointi varjostaa elämääni ja tuntuu kuin kello olisi pysähtynyt.

Paras kaverini viettää aikaa siskoni kanssa,varmaankin siksi, että ei jaksa enään masennustani & itsetuhokäyttäytymistäni. On löytynyt joku arvokkaampi ihminen elämään, ja ei kuka tahansa mistä tahansa vain siskoni.

Mieheni heitti eilen juuri läpällä olevansa minun kanssa parisuhteessa seksin vuoksi. (Mistähän sitä tietää, pitääkö oikeasti paikkaansa, olenhan aika onneton tapaus.)

En tunne oikein mitään muuta, kuin surua ja arvottomuutta. Kun katson itseäni peiliin tai vaikkapa ilman peiliä käsiäni ja vartaloani, ne eivät ole minulle minkään arvoiset. En tiedä miten minulla voi olla niin väärät ajatukset itsestäni. Kun katson käsiäni, näen viillot ja arven, joka tikattiin koska löin siihen puukolla. Minulla ei ole ketään, kenelle voisin puhua, jotta saisin tuntea taas itseni jonkun arvoiseksi: Ketään ei kiinnosta & minä en usko sen olevan enään mahdollistakaan, koska olen ollut masentunut jo niin kauan.

Ajatukset päässäni eivät jätä minua rauhaan vieläkään, takanani yksi itsemurha-yritys. Olen väsynyt ja tuskissani. Hyvää huomenta jälleen, kello on 00.00 ja päiväni alkoi juuri nyt.

Haluan pois, koska olen niin paska ihminen, että tuhoan itseäni muutenkin.

Elämäni muutenkin on vaikeaa.

Haluaisin nähdä tuskan vuotavan itsestäni pois verenä, mutta en enään viillä itseäni. Kuinka saisin kaiken muuttumaan? Kuinka voisin taas rakastaa enkä vihata itseäni? Onko minulla oikeus rakastaa itseäni?

34

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5y5y5y5

      Uskon että miehesi on vakavissaan ja panee äitiäsi.

    • obi1

      ei kannata hajota tähän vuoden aikaan. pitkä talvi takana ja kesä eessä. koita kehittää jotain uutta elämääs. aurinko paistaa ja alat painella johonkin rantaan hengaamaan mieluummin kun kärvistellä kämpillä. ulkona on mukavaa kun sen oikein oivaltaa. kyl se viel iloks muuttuu. älä nyt ittees telo. oo kiva itelles...tässä sulle voima biisi joka herättää sut uuteen nousuun:
      -raappana : älä aprikoi
      ja tän voit laittaa luureihin sinne biitsille, ni tarvi ajatuksiaan kuunnella:
      -best of pure emotional melodic euphoric uplifting trance mix
      toivon sulle hyviä fiiliksiä kesääsi!!!kesällä kaikki on toisin...
      ;>

    • uusi_vaihde

      Jos et ol psykiatrisia toksiineja vetänyt kaikki on vielä auki. Ja vaikka olisit itseäsi niin sanotuilla psyykenlääkkeillä myrkyttänyt niin silti on vielä mahdollisuus parempaan. Muistat pysyä kaukana psykiatriasta niin vaikka mitä voidaan vielä tehdä.

      Oletko kokeillut kolmannen sektorin paikkoja? Sieltä voi löytää jonkun joka ottaa tosissaan ja tahtoo aidosti auttaa eikä vaan hiljentää valitustasi kemiallisesti. Paikoissa on usein myös reippaasti vertaisia, joilla samantyyppisiä elämäntilanteita ja surua. Sieltä voisi löytää kavereita ja keskusteluseuraa jos jonkinlaista. Selvitä mitä paikkoja lähistölläsi olisi. Suomen Mielenterveysseuran kriisipuhelimesta saa normipuhelinmaksulla keskusteluseuraa, joskin taso vaihtelee, sekä voit kysyä sitä kautta noita kontakteja eri paikkoihin lähistölläsi.

      Yleensä on viisasta pysytellä virallisen psykiatrisen järjestelmän ulkopuolella, jos haluat tulla kohdelluksi tasavertaisena ja haluat välttää ikävät seuraamukset sekä terveydellesi että yhteiskunnallisiin mahdollisuuksiin. Psykiatrinen leima ("diagnoosi") vie mahdollisuudet lainaan, vakuutuksiin sekä työtehtäviin, joten en missään nimessä suosita vierailla vahingossakaan psykiatrin vastaanotolla. Monet pitävät vierailua elämänsä suurimpana virheenä.

      Tsemppiä joka tapauksessa sinulle ja lähde pienestä liikkeelle. Koko elämän iloa ja tarkoitusta ei kukaan saa kasaan viikoissa, kuukausissa tai edes vuosissa. Askelin eteenpäin ja ensimmäinen voisi sinulla tosiaan olla kontaktin hankkiminen em. paikoista tai hakeutuminen uuteen harrastukseen. Harrastuksella ei niin väliä, kunhan vähän olet kiinnostunut tietämään lisää, koska pääpointti on sosialisointi.

    • Hei Darkesst,

      Kuten edellinen vastaaja jo totesikin, niin keskustelu ulkopuolisen kanssa voisi selkeyttää ja helpottaa vointiasi ja tilannettasi. Tässä yksi vaihtoehto eli Suomen Mielenterveysseuran Valtakunnallinen kriisipuhelin, joka päivystää numerossa 010195202. Tästä ja muista palveluista voi lukea lisää seuraavasta linkistä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua

      Lämpimin terveisin,
      Sos-kriisikeskus

    • mätiedän

      Sinuna hakisin keskuteluapua, vaikka kuinka tuntuu ettei jaksa. Pääsisit käsittelemään miksi tunnet noin? Käsittelemään asioita että tulisit tietoiseksi miksi ja mikä on sinut ajanut tuohon jamaan. Kuulostaa siltä että itsesi arvostaminen on täysin nolla. Miksi? Apua on saatavilla ja tuosta suosta on mahdollista myös nousta. Jopa ilman lääkkeitä. Aivan ensiksi pitää pohdiskella syitä miksi? Vain siten tuosta mielentilasta voi myös,oppia pois.
      Sinulla on elämä edessä, elämisen arvoinen elämä. Pystyt löytämään ilon elämääsi. Onni ja onnelisuus ei ole valmis paketti, joka joillekin annetaan ja joillekin ei. Se on myös,sinun mahdollisuus itsestäsi löytää.

    • TheDarkessst

      Käyn keskustelemassa kyllä ja a-klinikallakin. Vittu kun en asu jo omillani -Voisin hylätä kaikki ihmiset taakseni ja olla rauhassa.

      Perkele, kun ei ollut varaa vetää päätä sekaisin vaan tällaista paskaa joutuu kestämään, kuin masennus ja ahdistus. Jatkuva huoli asioista, todellisuudentajun katoaminen sekä voimattomuus (Laiskuus, loisiminen teille ihmisille ketkä ette ymmärrä masennuksesta vittuakaan.)

      -Masennus ei ole mikään vitun teiniprinsessan päiväangsti, se on sairaus.

      Kaikki mitä minä haluan, näyttää olevan selata. Perkele kun kerran yritin tappaa itteäni niin en onnistunut ja heräsin taas samaan paskaan painajaiseen. Jotkut näkevät pahoja unia ja heräävät, minä olen pahassa unessa kokoajan ja vittu näenkin vielä traumatisoivia unia.

      Ajattelin, ettei olot tästä voisi enään pahentua, olin väärässä jälleen. -Mikään ei tunnu miltään, päässä ajatukset jotka kertoo yhtenä lukkona kaiken paskan mitä on ollut elämässä ja yhdistää minut siihen, kuka muka voisi tajuta mitään tästä? Ei muut, kuin psykologi harvoin, muut ihmiset tuovat vain esteitä elämääni ja kertovat minulle kuka olen ja mitä saan ja mitä en saa tehdä. Palaisivat Helvetissä.

      Apua, en enään välitä mistään. Joudun hankkimaan lääkityksen, vaikka olen sitä vastaan, koska sairauteni vakavuusaste on päässyt korkealle. Parempi se on kai syödä paskaa ja hankkia tunteet purkista, kun kusettaa että olisi hyväntuulinen päivästä toiseen.

      Käyntejä A-Klinikalla on liian vähän, diagnosointiinikin kestää jälleen vitun kauan, asiani eivät hoidu ja elämäni lanka on tulessa.

    • joiäkkäämpi

      En ole ollut koskaan niin masentunut että se olisi ollut sairautta. Syvinkin ohimenevä masennus ja alakulo on ihan lasten leikkiä, mitä masennukseen sairastunut saa kokea. Näin olen kuullut monen masennukseen sairastuneet sanovan.
      Kun on masentunut, niin ei näe missään valoa ja toivoa ja vihaa itseään.
      Koet varmasti, etten sinua ymmärrä ja en minäkään mitenkään voi mennä sisimpääsi. Ja varmaan jokainen kokee masennuksenkin omalla tavallaan. Ei kenenkään tunteita voi kokea ja tietää.
      Uskon että helpottaa, että uskallat sanoa meille suoraan, ettemme ymmärrä ja sanomme ovat lässytystä.
      Kokeile lääkitystä. Syön lääkkeitä aineenvaihdunnallisiin sairauksiin. Pääasia että saa helpotusta vaivoihin ja pahaolo helpottuu.
      Toivon että tätä lukiessa on jo hieman parempi olla.

    • petrijulistaa

      ei oo oikee kivaa täälläkään....laita petri nygård:"paska maailma "soimaan ja liity joukkoon mukaan.myös "tää on niin tätä" saattaa kolahtaa....

    • TheDarkessst

      Ainoastaan vammainen kuuntelee Nygårdia.

      Vittu vihaan kaikkia.... Tekisi mieli riehua ja seota vaan.... -,- Vielä tää ahdingossa eläminen henkisesti ja fyysisesti, koko elämän kestänyt rahattomuus ja diagnosoimattomuus, siksi en olekkaan saanut lääkitystä tai minkäänlaista sairaseläkettä..... Perkele kun jokin kaunis päivä vielä narkkaan niin varmasti tapahtuu. En ole huumeisiin koskenut, mutta jos tämä yhteiskunta laittaa minut vielä paskempiin olosuhteisiin, kostan sen. I ain't like you.

      • hänvoiauttaasinua

        Muistan sinua Pimeys rukouksin. Jeesus Kristus Jumalan poika voi vapauttaa sinut. Ei haittaa vaikka sinussa olevat voimat eivät tätä hyväksy.


    • Miten voit olla masentunut jos sinulla on mies ja seksiä elämässä? En ymmärrä naisia.

    • UskovaNoora

      Älä juo ollenkaan alkoholia äläkä käytä mitään päihdyttäviä aineita. Alkoholi aiheuttaa / pahentaa masentunutta mielialaa. Tee kaukaaviisas valinta ja lopeta toistaiseksi päihteiden käyttö.

      Ihmisen arvo ei ole jotain, minkä välttämättä voi aina nähdä vaikka katsomalla kehoaan, vaan se on viime kädessä uskomisen kohde. Missään laboratoriossa ei voi tutkia ihmisen arvoa eikä sitä voi todistaa tieteellisesti. Ihmisen arvo on kuitenkin totta eikä kukaan voi sille mitään. Se perustuu siihen, että Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja puhalsi elämän henkäyksensä ihmiseen; jokaisella ihmissuvun jäsenellä on tämä arvo, ja se on mittaamaton ja peruuttamaton, kaikilla sama riippumatta ominaisuuksista, teoista tai siitä, uskooko siihen vai ei.

      Ihmisen arvo aiheuttaa tiettyjä velvollisuuksia, kuinka ihmistä tulee kohdella – toista ihmistä ja itseään. Ihmistä ei saa esim. vahingoittaa ruumiillisesti eikä kohdella kunnioittamattomasti. Ihmisen arvon mukaan täytyy ojentautua, vaikka se onkin vaikeaa. Se on vaikeaa, koska ihminen on heikko, erehtyväinen ja vääryyttäkin harjoittava.

      Kerroit, ettei sinulla ole diagnoosia, vaikka onkin pitkään jatkuneita psyykkisiä ongelmia. Jos käyt juttelemassa siellä A-klinikalla, niin pyydä siellä ammattilaista laittamaan sinulle lähete yleislääkärille, neuvontapsykologille tai psykiatrille. Tai varaa itse aika yleislääkärille, niin voitte alkaa selviää, voisiko terapiasta tai lääkkeistä olla apua.

    • eikukkahattusetä

      emmä tiiä kannattaaks sun tolla asenteella lähtee narkkaamaan. aika vaihtelevia mielialoja jo valmiiks. se voi päättyä aika syvään henkiseen kuoppaan se reissu.
      lääkkeenä kannattaa kokeilla kannabiksen kukintoa. vituttaa vähemmän ja tuo positiivisen fiilarin elämää ja muita eläviä olentoja kohtaan. joo ja nyt joku sanoo että sekin on narkkaamista. lain mukaan joo, mutta kuka sanoo että laki on oikeassa tässä tapauksessa. luonnon tuote. ei se sattumalta kuulu maapallon kasvistoon. avuksi annettu. ei ole narkkaamista jos haluaa vain lääkitä itsensä.onnea matkaan ja hyviä fiiliksiä

    • TheDarkessst

      Vitut pajasta, vedän alkoholia muutenki niinku olisin kamoissa. Pelkkää kaljaa, mutta kyllä onnistuu ku ryyppää vaan nopeesti ja vitusti.

      En jaksanut lukea mitään hempeitä keijukaissatuja, hermot vaan kirenee semmosesta paskasta, kiitoksia vaan.

      Haluan tappaa itteni, koska mulla ei ole rahaa ostaa edes muutamaa vitun kaljaa. Muutama kalja on sen arvosta toistaseks ettei mene ja tapa itteensä, mutta ku vittu niitäkään ei ole. Ja siks toistekseen, ei ole rahaa mihinkään muuhunkaan, näytänki ihan perseeltä ja oon täyttä paskaa.

      Ensiks joskus ihmettelin, että miten ihmisestä voi tulla semmonen, ettei välitä mistään mitää ja nyt ite oon sellanen, ei ole mitään järkevää mistä välittää. Kaikki on paskaa.

      En varmaan jaksa edes enään ketään ihmistäkään, tekis niin mieli vaan jättää kaikki ja heittää helvettiin ku niistä tulee vaan paska fiilis. Ne ei vaan tajua, että ykski väärä sana, niin mun päässä käy 1000000 itsemurha-ajatusta flashbackkien lisäks paskoista tilanteista elämässä. Voisin rukoilla, että antakaa mun hengittää, mutta ei ne sitä tajua ja ole tuntenu vittu koskaan ja sikstoisekseen varmaan haluais vaan jatkaa samaa paskaa ja kattoo ku tapan itteni, semmossii ihmiset on. Terveitä sellasia en ympärilleni saa, koska juon ja mulla on syyni juomiseen, älkääkä kertoko ettei olis, jollette ole ollu täsä tilanteessa ja venais vitusti liian kauan apua joka edesauttais kaikkea paskaa ja edes tajuis mistään mitään.

    • TheDarkessst

      En varmaan koskaan pysty elämään normaalia elämää, ja tiedän sen itse kaiken itsetuntemuksen ja kokemuksien perusteella. Mieheni ja kaikki vaativat minulta asioita, joiden eivät tajua olevan mahdottomia tällä mielenterveydellä, pitäisi olla sitä ja tätä ja olla näin ja noin. Niin, ehkä jonkun mielestä -pitäisi, mutta se ei tarkoita sitä, että minun mielestäni ei pitäisi kuunnella ja saada asiat hyvin, tilanne on se, että minä en itse enään pysty ohjailemaan valintojani, koska olen kontrolliton ja ahdistunut niin vitusti. Siitä tulee vaan paska fiilis ja tunnen ne häkin kalterit ympärilläni, kun joku kertoo minulle miten minun tulisi tehdä asiat -oikein.

      -Kukaan- ei voi sanoa toiselle mitä tehdä tai päättää toisen puolesta mikä olisi parempi ratkaisu tai päättää sen mahdollisuudesta. Jos sanoo, se vain ahdistaa enemmän, koska oletetaan liikaa ihmiseltä, joka itsekin haluaisi mrnnä näiden oletuksien mukaan, mutta ei pysty. -Kuin veisi lapselta tikkarin, yhtä verrattava tilanne.

    • obi1

      sun juttus kuulostaa jonkun death metal biisin sanotukselta. kun ei mikään muu kun ryyppääminen kerran kelpaa tai auta nii sitten ryyppäät. toivotan sulle onnea ja menestystä valitsemalles uralle! otin riskin kirjottaa sulle, siitä huolimatta, että varmaan vihaat muakin ja toivotat mut vittuun. siitä huolimatta mulla alko soida päässä yks biisi:
      cradle of filth-her ghost in the fog. laitan sen luureihin jos vituttaa huolella ja se sopii tunnelmaan silloin erittäin hyvin.
      paska homma, että sulla on tollaset fiilikset itestäs ja muista ihmisistä. vaikee sua on kenenkään lähestyä ,kun oot jo valmiiks fingeri pystys ja vittu-saatana-perkele tulee samas lausees ulos. ois mulla muutakin hyvää pikametallia sulle heittää, mutta en taida uskaltaa ottaa riskiä, että haukut mut ja ehdottamani biisit lyttyyn. joten annan asian olla. ite saanu musiikista paljon elämässä ja kyl se vie ajatuksia muualle omista pikku ajatus kuvioista.
      mutta kukin tyylillään. niin myös Sinä ja oot oikeessa siinä, että jos juopottelemaan lähtee on ihmiset ympärillä hyvin monesti sitä juoppo porukkaa. niin se menee. on edes joku yhdistävä tekijä ja silleen sitten. ne jotka ei kisko bissee aamusta iltaan elää jossain toisessa ulottuvuudessa, toisessa maailmassa omine huolineen ja murheineen ja omine iloineen. sun probleemat on tosin toista kaliiberia ja en väheksy niitä ollenkaan.satuin tällä kertaa heräämään jo näin aikaisin. en varmaan saa enää nukuttua, halusin sulle kirjottaa. uus päivä, aurinko näyttäs paistavan. lähen varmaan myöhemmin päivällä johonkin puistoon chillaamaan ja ihmettelemään maailman menoa. mulla sattuu oleen sikspäkki jääkaapissa. se on yön jäljiltä kylmänä. ajattelen sua ja sun tilannetta. toivon että se aurinko alkais kaikesta huolimatta paistaa myös sun elämääs... otetaan sille!!! kippis!!!!
      ;>

      • joiäkkäämpi

        Minua ei nuo kirouksesi muserra, mutta on sääli että toisella on noin paha olla.
        Vain rakkaus ja Taivaallinen rakkaus voi tuoda valoa pimeyteesi, mutta väkisin sekään ei muuta.
        Muistan sinua rukouksin siitä huolimatta, että pimeyden voimat jättäisivät.


    • obi1

      no niin. tässä se kuitenkin, kaikesta ressaamatta tulee. mun aamu setti ihan sulle.....
      - leijona : chillaa
      -spekti : juomalaulu
      -seremoniamestari : chillaa meiän kanssa
      -leijonamieli : tartu mun käteen
      -skandaali : elämä on peli
      -leijonamieli&toni wirtanen : asfaltti
      -maj krma : ukkonen
      -kotiteollisuus : helvetistä itään
      -body count : born dead
      -sepultura : arise
      -kreator : extreme aggression
      -death : spiritual healing

      tykkäät tai et. kuuntelet tai sitten et. oon muuttanu sanomani sulle musiikin muotoon tällä setillä. mul on pitkä historia musan harrastajana ,sen eri muodoissa. rohkenen seistä settini takana ja edellä olevat biisit olen toimivaksi havainnut. jotain sulle tällä haluan kuitenkin sanoa ja koitan saada sulle uutta meininkiä, uusia ajatuksia ja antaa sulle suunta viivaa mihin meet. musiikki on iloinen asia. oikeestaan ois kiva kuulla sun settis. mitä sun luureis kuuluu? oot aika nuori vielä. tässä läpileikkaus mun elämän matkalta. mutta matka jatkuu. lopuksi laitan tän hetken ulos lähtö, kauppa reissu, kävely
      ja ulkoilu saundin.
      -tunnel trance force hardtrance classicks 1999-2001
      hyviä fiiliksiä toivon sulle. mistä ikinä ne sitten revitkään!!!!
      ;>

    • TheDarkessst

      Kiitoksia. :D Kuuntelen Death metallia kyllä ja Cradle of Filthiä. Nukkumaton yö takana jälleen itsellänikin. :D Death on hyvä kans.

    • obi1

      no sä sait mut jatkaa juttua. et oo ainoo jota vituttaa. et oo suinkaan ainoo jol on vaikeeta. et oo yksin...tässä luovaa itsensä ilmaisua suomesta...suomi rap underground presents 4 u!!!
      -steen1 : yhtenä iltana humalassa
      -leijona : viinaa huumeita ja väkivaltaa
      -rocin da north : operaatio rdn
      -ezkimo feat anna kuoppamäki : entinen
      -kapasiteettiyksikkö : usko parempaan
      -mariska : en osaa
      -herra huu : ei toivottu lastenlaulu
      -mc taakibörsta : pl 2000
      -laineen kasperi : laittakaa miut hoitoon
      -chebaleba : kesäfiilistelyy
      -kärkiryhmä : elämä kantaa
      -kymppilinja : minä feat mariska haukibiisi


      ota suunta eteenpäin. liity karavaaniin ja etsi omat hengen heimolaises. täällä me ollaan elämässä, samassa ajassa samalla pallolla. kenties tavataan. varmaan puistos tai biitsil...sä oot nuori viel ni voisit laajentaa maailman kuvaas alkamal hengaa ulkona . kesä ja kaikkee.....ehkä löydät omat ystäväsi joiden kanssa jakaa taakkaa. onnea matkaan!!!
      ;>

    • obi1

      ei o päivä viel pulkas....tässä mun viimesin löytö:
      -90`s hardtrance classics

      homma menee silleen että nykysin tää on jo nojatuoli teknoo. mä juoksin aikoinani tähän tahtiin baarist toiseen kädet pystys ,kun oli nii siistii. tää kolahtaa tänä päivänä. mitä sit ikinä kuuntelet....anna musiikille mahdollisuus. etsi omat bilees mis viihdyt. jos sitten tykkäät moshata tai sitten tanssia aamu kuuteen. sul on viel paljon eessä. saa sekoilla omaan tahtiin. riehua luvan kanssa. olla samoin tuntevien ihmisten kanssa tuulettaa pahaa oloa kunnes on valmis konttaamaan kotiin. elämä eessä sulla . ota ilo irti ja älä vaivu synkkyyteen!!!!!
      ;>

    • muttahyvänälisänä

      Musiikki on hyvä keino rentoutua ja saada iloa elämään, mutta ei aloittajan ongelmat taida nyt ihan noin kevyesti hoitua.

    • obi1

      just joo...lisäälöylyä....
      -musta lista : chillaa
      -stepa : vapaapäivä
      -suljettu osasto : räppiraideri
      -herra huu : ammatinvalinta
      -skandaali : superskandaali
      -steen1 : terroristi
      -avain : punainen tiili
      -nirvana : smells like teen spirit
      -nofx : linoleum
      -offspring : ignition
      -slayer : raining blood

      tällee tänää. olkoon voima sun kanssas....
      :>

    • obi1

      aamun ilosanoma:
      -herra huu : häkkilintu
      -steen1 : sinisiä rappuja
      -mariska : rajaton
      -flegmaatikot : päiväkoomat
      -f.e stonela&j.p.ovela : ihan jees
      -klamydia : pohjanmaalla
      -teräsbetoni : taivas lyö tulta
      -kotiteollisuus : minä olen
      -apulanta : ravistettava ennen käyttöä
      -green day : basket case
      -kreator : mental slavery (näin livenä lepakos 1990)
      -slayer : south of heaven
      -sepultura : beneath the remains (näin livenä hämeenlinnas giants of rock 1990)
      -death : lack of comprehension (näin livenä lepakos 1990)

      semmosta. kävin pitkäst aikaa keikalla tos kuukausi sitten. kävin kattoo apulantaa. se oli aika jees. taitavia jätkiä, hyvä setti. suosittelisin sullekkin alkaa käyä keikoil. se on ihan siistii hommaa. eri meininki kun kuunnella himas. festarikesä alussa....tsemii sulle!!!
      ;>

    • TheDarkessst

      En välitä räpistä tai popista itse. Kiitos kuitenki vaivannäöstä.

    • obi1

      ookoo.....tyylinsä kullakin....ei ollu ollenkaa vaivaa. mul oli iha hauskaa, kun etin jotain biisejä, jotain mitä sulle sanoisin. haluisin kovasti auttaa sua. en vaan tiiä miten sen tekisin ja mulle musiikki on luonnollinen osa ollu elämää aina. siksi sulle noita settejä ees tyrkkäsin. joku tyrkyttää uskontoa. mä musiikkia.
      kun mä oon huolissani sun tilanteest siksi. että oot niin nuori vielä ja elämä vituttaa tos vaihees niin rankasti. kaikki vituttaa ja se ei oo kovin tervettä menoa. se vitutus saa sut kulkemaasn niiku laput silmillä. menee helposti hyviä juttuja elon tiellä ohi, ei nää enää mitään hyvää oikeen missään. vaikee varmaa saada hyviä fiiliksiä edes elämän pienistä iloista jos synkkyys ottaa vallan ja hallitsee mielialoja ja tekemisiä. ei sillon oikee huvita ees tehä mitään, kyl mä sen tajuun.
      mut on sul sentää jätkä kaveri, katto pään päällä ja saat ruokaa syödäkses. monilla ei oo sitäkään. onneks sun ei tarvi yksin tarpoo. on sentää joku läheinen ihminen elämässä, piä siitä kiinni. mä kelailin tälläst ehotusta , jos hankkisitte koiran...ois uus yhteinen juttu ja ite oon koirien kans aina itteeni viisaammas seuras. joku söpö koiran pentu vois sulattaa sunkin sydämen. sais liikuntaa ja olis hyödyks jollekkin. siit saa ihan hyvän fiiliksen. virtaa elämään.uuen kaverin jos meno ihmisten kans tökkii....
      mut joka tapauksessa toivon sulle hyvää kesää. elät kuitenkin niitä vuosina täs lähitulevaisuudes. mitä sitten joskus mietit että elin ainakin. ota kaikki irti mitä elämästä saat. ei kannata jäädä himaan murjottaan vaan noudattaa niin sanottua "etenevän liikkeen lakia". homma toimii silleen ,että eteenpäin kannataa aina mennä. vaikkei nyt ihan näkis miihin on menos, mut kuhan menee. ei koskaan tiiä kehen törmää ja mitä tapahtuu. himaan on moni hajonnu. mun nähdäkseni ja kokemusteni mukaan elämä on ulkona. se vaan pitää löytää, mutta siellä se on.
      heräsin taas tähän aamuun näin aikaseen. taian nyt painella viel takas nukkuun.
      tsempit sulle ja onnea ja menestystä sun kesän viettoon. hyviä fiiliksiä toivottelen!!!!
      ;>

    • Mikäsuomiakkaariepoo

      Suominainen jaksaa valittaa. Kun avaa aamuisin hesarin, on sielläkin päällimmäisenä jonkun naissosiologin valitus suominaisen kovasta kohtalosta. Mikä suomiakkaa riepoo.

    • obi1

      moro viel....mul on nuoruudest pikametalli tausta. soitin rumpuja ja meil oli parikin bändii. kaivoin esille ne mitä sillon kuunneltii. ehkä löyät jotain mist diggaat. joskus lukio aikoina, kun alko tajuu englantii vähän paremmin mä suomentelin sanotuksii ja osasin biisejä ulkoo. aika hevii settii. ei oo poppii....
      mut sit mä olin yheksäntoist, kun mun broidi osti mulle lentoliput saksaan. käytii hampuris sen kaa trance bileis. siel oli sellain käytävä mis hengas porukkaa. ne tsekkas kaikki tulijat. oli vähän jännä fiilis. basso alko kuuluu kovempaa ja mentii sellasee isoo salii. kun käveltii sellasen kolmemetrisen kajaripinon ohi, niin sen kohalla se basso täräytti mun lahkeet suoraks ja must tuntu kun oisin lävähtäny takaseinään. katoin sinne lavalle ja siel kaks jannuu veivas levyjä. mä kelasin et mitä vittuu noi jäbät touhuu? mä kiinnostuin sillä hetkel trancest ja pikametalli jäi sillon.aloin kiinnostuu dj touhuist ja aloin ajastaa ravaamaan trance bileis. tää tapahtu joskus 1994...lontoos asuin 1998 kymmenen kuukautta ja siel meno oli ihan eri planeetalta kun täällä...näin prodigyn livenä ja se oli vitun hyvä.
      eli oon vähän eri ajan heebo ,mutta musiikist on ollu aina hajua. mä uskon että tää satsi toimii viel tänä päivänä,sille kuka pikametallist tykkää. antoisia kuuntelu hetkiä!!!
      -paradise lost : lost paradise full album
      -obituary : cause of death full album
      -sepultura : beneath the remains full album
      -kreator : coma of souls full album
      -slayer : reign in blood full album
      -deicide : deicide full album
      ;>

    • obi1

      no viel yks juttu. oot mieles jä löysin uuen räpin. vaikket diggaa räppiä, niin kuuntele sanat. ees kerran. mitä haluun sanoo, on se että sulla on kokemuksia ,joita on vaan sulla. ei oo helppo muitten tajuu. koita löytää joku keino ilmasta ittees. oot jo ottanu askeleen kirjottamal tälle palstalle.täältä tulee vastauksia. kerrot hyvin fiiliksistäs, elämästäs vaik vituttaa. anna sen kynän sauhuta, tee niiku nää tekee: oma biisi omast olost. jostain on alotettava. ehkä sä voit alottaa tästä. onnea matkaan!!!!
      -narcotic : kyl mä pärjään ft mariska
      peace&love for you...
      ;>

    • obi1

      moi darkessst! täs on nyt luureis sepulturaa. pitkäst aikaa. kiitos sulle....palauttelee kivasti omiin sillosiin asenteisiin ja fiilareihin. oon omalla tavalla tripeillä täs. maailma on muuttunu aika paljon siitä, kun mun luureis sepultura soinu. sä elät kuitenkin aikaa, niinku muutkin nykyään mikä on ihan uutta. mä oikeesti haluisin kuulla sun settis. anna tulla vaan.....

    • obi1

      ja saaga jatkuu....päivän teemana : frantic classicks-2hr classic hardhouse mix
      laittaa kivasti liikkeelle....
      ;>

    • Setä.neuvoo
    • Sinäselviät

      Ystävä rakas!
      En lukenut yllä olevia tekstejä.
      Hae ihmeessä huomenna itsellesi apua. Soita aamulla tk:hon ja kerro, että sinun on saatava lääkäriaika. VAADI terapiaa ei pelkkää lääkitystä.
      Itse kävin 10 vuotta hyvässä terapiassa (ilmainen). Nyt voin hyvin.
      Pyydä ystävä tai tuttu apuun.
      Halauksin ja voimia sinulle.

    • Ksbsndkdkdk

      Hivenen huumoria elämään ni kyllä se siitä, joka tapauksessa tämä on elämisen arvoinen, tämä on jota ei saisi heittää pois, kaikki eivät saa edes mahdollisuutta tähän eli turhaa ajan haaskausta miettiä edea tuollaisia, ite en mieti vaan kun piru saan elää, ihmiset voivat olla paskamaisia mut ei kannata välittää vaan elää, kaikki on asenteesta kiinni. Oon tätä mieltä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      370
      8394
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2344
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1712
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1569
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1324
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1312
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      353
      1154
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1025
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1002
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      112
      941
    Aihe