Lucifer on tosi jumala

Hänen.valossaan

Jos Lucifer ei olisi kehottanut meitä syömään tiedon puusta, meillä ei olisi tietoisuutta itsestämme. Jumala halusi, ettemme tiedostaisi todellista tilaamme, vaan olisimme hänen orjiaan nurisematta. Mitä enemmän olen asiaan perehtynyt, sitä vakuuttuneempi olen, että Lucifer-Käärme-Shiva on todellinen jumala. Korotettuna, puhdistettuna, kirkastettuna. Sisäisesti meissä. Kunnia Luciferille nyt ja ikuisesti!

23

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehken_sun

      pitäs jatkaa perehtymistäs, syödä monipuolisemmin ja kantaa kortes yhteiseen kekoon.

    • dfsfgsd

      Aloitus on pelkkää valhetta. Tuo voisi olla jopa vapaamuurarien valheopeista.

      • Hänen.valossaan

        Tutki ajatuksella ja järkeä käyttäen tätä ajatusta, niin voit huomata sen olevan totta. Lucifer on puhdas, kristallinkirkas totuus ja totuus ei pala tulessakaan. Lucifer on ihmiskunnan todellinen vapahtaja.


      • erttrwrtwrwe
        Hänen.valossaan kirjoitti:

        Tutki ajatuksella ja järkeä käyttäen tätä ajatusta, niin voit huomata sen olevan totta. Lucifer on puhdas, kristallinkirkas totuus ja totuus ei pala tulessakaan. Lucifer on ihmiskunnan todellinen vapahtaja.

        Olet ilmeisesti vapaamuurari ja matkalla helvettiiin.


      • Tunnetko.riitit

        Miksi pilkkaat viisaita ja pyyteettömiä avustustyötä tekeviä vapaamuurariveljiä?


    • LuxTenebris

      Hienoa nähdä, että täälläkin on totuuden löytäneitä. Ad Majorem Satanas Gloriam!

    • TänäänTänäpäivänä

      Muinoin enkelien keskuudessa nousi kapina ja ylimieliseksi tullut Sataniel nousi Jahvea vastaan, rangaistukseksi siitä Jahve alensi Satanielin hallitsemaan luomaansa maailmaa ja siellä Sataniel näki kauniin puun jonka hedelmä antoi hyvän ja pahan ymmärryksen. Siellä puutarhassa oli mies ja nainen ja nainen tulki tämän puun luo Satankelin houkuttelemama. Niin Sataniel antoi naiselle kielletyn hedelmän, a nainen maistoi, aukeni myös naisen silmät ja hän alkoi ajatella mustavalkoisesti luokitellen asioita hyviksi ja pahoiksi. Niinpä nainen punoi juonen ja vei kielletyn hedelmän miehelle maistettavaksi, ja mieskin maistoin ja hänenkin silmät aukenivat.
      Pian Jahve sai tietää mitä sataniel oli tehbyt tuodessa tiedon valon maailmaan kuin prometeheus tulen konsanaan ja päästänyt pahuuden maailmaan kuin Pandora aavaamastaan lippaastaan. Niimpä Jahve karkoitti ihmisen Eedenkstä karuille tasangoille kaksoisvirranmaahan Eedenistä ja sinetöi sen Persianlahden välkehtivällä miekalla. Ja kun ihmiset lisääntyivät he pystyttivät Göbekli teben kivikehän paratiisin puutarhalle ja koristelivat sen eläimin ja käärmein. Mutta sitten oli lipapit Kain ja Abel joiden tehtäviin kuului uhrata jumalten tempelissä mutta suuttuessaan veljelleen Kain murhasi Abelin ja pakeni. Mutta se ei haitannut Aadamin lapsi vaan he valitsivat näiden pappien tilalle Setin ja kun aika jätti tämän, seurasi häntä uhripappina Enos joka oli perusta muinasiseemiläisille uskonnoille. Näin syntiin lankemuksessa sekoittuu mytologiaa, psykologiaa ja hirstoriaa.

      • niih

        Sokeiden valtakunnassa mustavalkonäön omaava on kuningas.


    • Totuudenpolku

      En enää elä minä, vaan Lucifer elää minussa.

    • Setä.neuvoo

      Joh 3 kehottaa vertailemaan Jeesusta käärmeeseen.

      Käärme puussa, Jeesus ristillä. Molemmat julistivat iankaikkista elämää.

      Vanhalle Aatamille se oppi oli myrkkyä, kuolemaksi. Uudelle luomukselle se on totta ja ikuiseksi elämäksi.

      Mielestäni Ef 2 -lukua (armoa) vastaan taisteleminen ei ole kristinuskoa.

      Tässä linkki äärimmäisen suosittuun Setä.neuvoo -keskusteluun:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14221336/helluntailaisten-eksytys-on#comment-84613956

      Muita äärimmäisen suosittuja Setä.neuvoo -keskusteluja voi löytyä seuraavalla konstilla:

      1) otetaan käyttöön joku kohtuullisen hyvin toimiva hakukone, esim. Qrobe.it

      2) määritellään site-lausekkeella sivusto, esim. Suomi24.fi

      3) pannaan sitaatteihin nimimerkki, esim. "Setä.neuvoo", ja

      4) hakusanaksi myös keskustelun aihepiiri, esim. helluntailaisuus.

      Hakukoneeseen siis seuraavannäköinen litania:

      site:suomi24.fi "setä.neuvoo" helluntailaisuus

    • Setä.neuvoo
    • Jobinpostia

      Lucifer on latinaa ja tarkoittaa kirjaimellisesti "valonkantajaa" ( lux=valo; ferre=kantaa tuoda). Antiikista lähtien Lucifer on tarkoittanut Kointähteä eli Venusta. Jes.14:12. 2Pie.1:19. Ilm.22:16. Näin on Lucifer on Jumala.

    • Aloitaja: "Lucifer-Käärme-Shiva on todellinen jumala. Korotettuna, puhdistettuna, kirkastettuna. Sisäisesti meissä."
      Sinä rienaat. Lucifer lankesi. Hän tosin on monissa maailman ihmisissä, muttei hän ole Jeesuksen omissa.

      • Setä.neuvoo

        Jumala on jollain tavalla kaikessa. Mutta Pyhänä henkenä vain uskovissa. Eikö näin, että Jumalan antama elämän henkäys Aatamissa oli erilainen Jumalan toimintamuoto, kuin PH uskovissa? Nythän uskomattomat Aatamin jälkeläiset pitäisivät itseään Jumalan lapsina vielä, mutta Jeesus nimitti heitä saatanan lapsiksi, ikään kuin Aatamin lankeemuksen jälkeen Jumala ei enää tunnustaisi Aatamin uskomattomia lapsia omiksi lapsikseen, vaan pois hylätyiksi? Kun Jumala kirosi maailmaa, Aatamin lankeemuksen jälkeen, eikö siinä kirottu myös liha / "vanha Aatami"? Eikö uskovassa ole liha /"vanha Aatami", jossa Jumala toimii bios-elämän voimana? (Room 7) Mutta uskovan uusi luomus ei syntiä tee (1. Joh ja Room 7).

        Uuden testamentin kreikassa on ainakin kahdenlaista elämä-sanaa. Bios tarkoittaa maallista, Aatamin kaltaista fyysistä elämää. Zooee tarkoittaa uskovien iankaikkista, hengellistä elämää.

        http://biblehub.net/searchstrongs.php?q=life
        http://biblehub.com/greek/979.htm
        http://biblehub.com/greek/2222.htm

        Ensimmäinen ihminen oli maasta, sielullinen ihminen. Toinen ihminen Herra taivaasta (erään version mukaan), hengellinen ihminen, 1. Kor 15. Sen kaltainen kuin Hän oli, ovat uskovatkin, hengellisiä ihmisiä (1.Joh).

        Jeesuksen opin mukaan Hänen sanansa ovat henki ja elämä. Hän nimitti uskomattomia kuolleiksi, Matt 8:22, tai saatanan lapsiksi, Joh 8, vrt. Ef 2.

        http://biblehub.com/pr38/john/8.htm
        http://biblehub.com/pr38/matthew/8.htm

        Ihmisiä eivät siis pelasta omat ratkaisut. Uskomattomalla ei ole elämää, jonka antaisi Jeesukselle. Lasarus ei noussut haudasta omilla ratkaisuilla, vaan hänet herätti Jumalan sana, Joh 11.


      • Setä.neuvoo kirjoitti:

        Jumala on jollain tavalla kaikessa. Mutta Pyhänä henkenä vain uskovissa. Eikö näin, että Jumalan antama elämän henkäys Aatamissa oli erilainen Jumalan toimintamuoto, kuin PH uskovissa? Nythän uskomattomat Aatamin jälkeläiset pitäisivät itseään Jumalan lapsina vielä, mutta Jeesus nimitti heitä saatanan lapsiksi, ikään kuin Aatamin lankeemuksen jälkeen Jumala ei enää tunnustaisi Aatamin uskomattomia lapsia omiksi lapsikseen, vaan pois hylätyiksi? Kun Jumala kirosi maailmaa, Aatamin lankeemuksen jälkeen, eikö siinä kirottu myös liha / "vanha Aatami"? Eikö uskovassa ole liha /"vanha Aatami", jossa Jumala toimii bios-elämän voimana? (Room 7) Mutta uskovan uusi luomus ei syntiä tee (1. Joh ja Room 7).

        Uuden testamentin kreikassa on ainakin kahdenlaista elämä-sanaa. Bios tarkoittaa maallista, Aatamin kaltaista fyysistä elämää. Zooee tarkoittaa uskovien iankaikkista, hengellistä elämää.

        http://biblehub.net/searchstrongs.php?q=life
        http://biblehub.com/greek/979.htm
        http://biblehub.com/greek/2222.htm

        Ensimmäinen ihminen oli maasta, sielullinen ihminen. Toinen ihminen Herra taivaasta (erään version mukaan), hengellinen ihminen, 1. Kor 15. Sen kaltainen kuin Hän oli, ovat uskovatkin, hengellisiä ihmisiä (1.Joh).

        Jeesuksen opin mukaan Hänen sanansa ovat henki ja elämä. Hän nimitti uskomattomia kuolleiksi, Matt 8:22, tai saatanan lapsiksi, Joh 8, vrt. Ef 2.

        http://biblehub.com/pr38/john/8.htm
        http://biblehub.com/pr38/matthew/8.htm

        Ihmisiä eivät siis pelasta omat ratkaisut. Uskomattomalla ei ole elämää, jonka antaisi Jeesukselle. Lasarus ei noussut haudasta omilla ratkaisuilla, vaan hänet herätti Jumalan sana, Joh 11.

        Kiitos ja amen Setä. Jumalan siunausta.

        https://thepreachersword.files.wordpress.com/2015/01/romans-8-28.jpg


    • Setä.neuvoo

      Monistisesti voidaan ajatella, että Jumala Aatamissa toimi ja söi ja lankesi. Mutta monismilla voidaan myös ajatella Jumala syyntakeettomaksi ja pyhäksi. Synnistä syyllisyyttä ja seurauksia tuli ihmisille.

      Lucifer on tosiaan latinankielinen sana. Mutta Vanhan Testamentin alkukielet hepreaa ja arameaa.

      KJV-käännöksessä "Behold the man" esiintyy kahdessa kohdassa. Kun Aatami oli langennut, Jumala puhui hänestä näin. Pilatuksen luona Jeesus esiteltiin kansalle, "Behold the man!".

      Toisaalta on vain yksi, toisaalta on monia. Tämä on juuri sitä monistisen filosofian pyörittelyä, jota keskustelussa olen selittänyt:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14291747/petri-paavola-tehtailee-perinnaissaantoja

      Nettiselaimen tekstihaku voi helpottaa kohtien löytymistä. Esim. Internet Explorerissa näppäinyhdistelmä Ctrl-F ja sitten hakusana setä.

      • Kiitos Setä. Tutkimuskenttä on laaja. En ole teologi enkä aio ryhtyä teologiksi. Pärjännen lapsenuskoisuudellani. Pyrin esiintuomaan mielestäni pelastuksen kannalta oleellisia seikkoja. Kuten:

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

        Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        Ap.t. 2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'


      • Palvelija-kysyy

        Pystytkö näkemään Kristuksessasi Saatanan?


      • Setä.neuvoo
        Palvelija-kysyy kirjoitti:

        Pystytkö näkemään Kristuksessasi Saatanan?

        Raamatun mukaan:

        - Kristus on synniksi tehty, 2. Kor 5
        - Aina sama, vrt. Heb 13
        - Kristus meissä, kirkkauden toivo, Kol 1.

        Mutta missä vaiheessa Kristus tehtiin synniksi - vastako ristillä, vai siinä, missä Aatami lankesi, kuin olisi vienyt Jumalan lankeemukseen? Vai Jumala ohjasi Aatamin askeleet, vrt. Sl 16, ja ilman Jeesusta ei voida tehdä mitään, edes syntiä, vrt. Joh 15? Eikö tiedon puusta tullut Jumalan tietoisuutta ihmiselle: "minä tein". Niin että kyse oli Jumalan tietoisuudesta, eikä ihmisen omasta teosta? Eli Aatami alkoi luulla Jumalan tekoja omikseen? Mutta uskova Paavali totesi, en enää elä minä, vaan Kristus minussa.

        Kyse on jälleen näkökulmista. Jos Kristuksen kaikkivaltiutta ja jumaluutta korostetaan, ja ollaan Kristuksessa, silloin ei ole mitään toista, saatanaa monismissa. Toisaalta henki ja liha ovat vihollisuudessa keskenään, kuin saatanoita (heprean sana, joka tarkoittaa vastustajaa) toisilleen, Gal 5.

        Onko tuo erillisyys, että miljardit ihmiset ajattelevat Jumalan ajatuksia "minä minä minä", Raamatun mukaan epäuskoa, josta Jumala Jeesuksen uhrin kautta on pelastamassa itseään takaisin ykseyteen päin? Joh 17.

        Jes 33 kysyy, kuka meistä voi asua iankaikkisessa hehkussa
        Ps 15, että kuka meistä voi asua Jumalan pyhällä vuorella
        - muuten nuo kaksi kohtaa muistuttavat yllättävän paljon toisiaan.

        Monismia jos pyöritellään, ennen pitkää voi tulla kysymys: joutuuko kaikkien ihmisten liha helvettiin, ja uudet luomukset pelastuvat taivaaseen, vai onko se peräti samaa paikkaa? Niin kuin Sleepy Sleepers aikoinaan lauloi, on helvetissäkin kivaa jos vain saan asbestihaalarin tms. Eikö se ole vanhurskauden vaatteiden vertauskuvaa?


    • Täti.neuvoo
    • Setä.neuvoo

      Monismin haaste - kuulostaa tai näyttää helpolta, kirkkaaltakin

      Pahimmillaan monismi saattaa johdatella todella synkkiin ajattelutapoihin: Jumala ristiinnaulittu saatana, joten Jumala paha ja siitä syystä kaikki pahaa, ja hyvyys vain teatteria, jne. Vertaisin monismia ja kolminaisuusoppia polkupyörällä ajamiseen.

      Jumalan lapselle on mukavampaa ja turvallisempaa ajella kolmipyörällä, ajatella kolminaisuutta, mieluummin kuin monismin yksipyöräisellä kiikkerästi tasapainotella. Äskettäin uskoontulleelle monismi saattaa olla kuin tarjottaisiin vastasyntyneelle kossua tuttipullosta. Liian kirkasta? Tulista jopa?

      Mystiikasta

      Jos Jumalaa haeskellaan vain itsestään satanismin kautta, mietiskelyn kautta, tai muuten ilman Kristusta /evankeliumia /uskoa, niin sitten pyöritään ehkä parhaimmillaan monistisen filosofian alueella, mutta ilman Kristuksen uskoa.

      Mutta jos ollaan Kristuksessa, sitten Kristus meissä -mystiikka voi avautua Raamatusta, ja monismi uudella tavalla. Pystytään erottelemaankin asioita: synti tuomittu ristillä, uskovat eri asia kuin maailman lapset, taivas eri asia kuin helvetti, itsensä korottava minä minä omilla ratkaisuilla -uskonto eri asia kuin Pyhän Hengen tekemä Kristuksen kirkastaminen, jne.

      Heitän tähän väitteen /hypoteesin, joka saattaa kuulostaa melko hurjalta niille, jotka eivät ole asiaa ajatelleet. Siinä määrin kuin Jumala toimii elämän henkäyksenä ilman Pyhää Henkeä harhaoppisissa "Minä minä taivaaseen omilla ratkaisuilla", niin tämä kyllä saattaa olla Jumalan toimimista antikristuksen roolissa 1. persoonana (vrt. Jes 14, Lucifer joidenkin versioiden mukaan).

      Mutta jos puhutaan uskon mukaisesti, niin Pyhä Henki kirkastaa Kristusta. Jumala kyllä saattaa mennä taivaaseen omilla ratkaisuilla, ja puhua siitä uskomattoman suulla, mutta mitä se tuota ihmistä hyödyttää, jos häneltä puuttuu Kristuksen usko? Liha ja veri ei peri taivasten valtakuntaa, 1. Kor 15.

      Ekumeniasta

      Ekumeniaa eri ihmiset ymmärtävät kovin eri tavoilla. Joidenkin mielestä sana tarkoittaa kaikkia maan asukkaita, siis kaikkia koskaan eläneitä ihmisiä. On yritetty yhdistää eri lahkoja, jopa uskontojakin, ja kuvitella, että näin porukkaa yhdistämällä luodaan jotain pelastuneiden laumaa. Mutta mitä eroa tällä on ja synkretismillä?

      Raamatusta jos ymmärretään Efesolaiskirjeestä ennaltamääräämisoppia, ja että seurakuntaruumis on yksi, Kristuksen ruumis, niin sittenhän ihmiset eivät voi tuota tosi ykseyttä valmistaa, vaan Jumalasta siinä on kyse. Ulkopuolelle jäävät uskomattomat, vrt. Ilm 21-22. Kaikki on Jumalassa, Kol 1, mutta Jumala on erotellut valkeuden ja pimeyden, 1. Moos 1. Jumalan hullutus viisaampi kuin ihmiset, 1. Kor 1.

    • valotyöntekijä

      Amen! Kunnia Luciferille, meidän Herrallemme.

    • Sedän.pohdiskeluja

      Minulla on tällainen uskonto, että yhdestä näkökulmasta Jumala on olevinaan vapahtaja, pelastaja, armo ja rakkaus jne. Toisesta näkökulmasta kusipää perkele. Siellä, missä on olevinaan poissaoleva.

      Jumala on olevinaan poissa siellä, missä pahaa tapahtuu. Ja kerskaamassa pyhyydestään muualla. Oletteko huomanneet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe