Cannibal Holocaust
The Blair Witch Project
Näiden jälkeen tää genre lössähtänyt pahasti, tullut toinen toistaan surkeampia tällaisia, kuten hiljattain dvd:lle ilmestynyt "Hooced up" oli todella huano.
Parhaat found-footageilut
4
126
Vastaukset
- retertrt
Green inferno. Loistava Eli Rothin leffa.
- käsivara
Juu ehkä on, mutta se ei ole Found-footage genreä. Found-footage on sellainen tyylinen elokuva missä joku porukka kuvaa dokkaria ja kuolee tms.
Mutta toi Green inferno on kuitenkin kannibaalileffa, kuten Holocaust, mutta ei Found-footage tyyliin tehty.
- GldnTmLvr
Itse en tästä "shaky cam"-genrestä ole pääsääntöisesti ikinä pitänyt, mutta espanjalainen REC on mielestäni viihdyttävä ja YouTubessa julkaistu Marble Hornets yllättävän hyvä gollege-projekti-tuotokseksi, vaikkei se teknisesti elokuva olekaan, vaan eräänlainen fiktiivisistä videopäiväkirjoista koostuva netti-sarja.
- pohjanootti
Green inferno on pohjanoteeraus, siis oli todella surkea leffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714