Cannibal Holocaust
The Blair Witch Project
Näiden jälkeen tää genre lössähtänyt pahasti, tullut toinen toistaan surkeampia tällaisia, kuten hiljattain dvd:lle ilmestynyt "Hooced up" oli todella huano.
Parhaat found-footageilut
4
133
Vastaukset
- retertrt
Green inferno. Loistava Eli Rothin leffa.
- käsivara
Juu ehkä on, mutta se ei ole Found-footage genreä. Found-footage on sellainen tyylinen elokuva missä joku porukka kuvaa dokkaria ja kuolee tms.
Mutta toi Green inferno on kuitenkin kannibaalileffa, kuten Holocaust, mutta ei Found-footage tyyliin tehty.
- GldnTmLvr
Itse en tästä "shaky cam"-genrestä ole pääsääntöisesti ikinä pitänyt, mutta espanjalainen REC on mielestäni viihdyttävä ja YouTubessa julkaistu Marble Hornets yllättävän hyvä gollege-projekti-tuotokseksi, vaikkei se teknisesti elokuva olekaan, vaan eräänlainen fiktiivisistä videopäiväkirjoista koostuva netti-sarja.
- pohjanootti
Green inferno on pohjanoteeraus, siis oli todella surkea leffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810