Eli kysymys tulikin siinä otsikossa. En tykkää!!! ;(:(
Miksi Lidlin pääällikkö vaihtunut ???? :((
10
585
Vastaukset
- liiveri
Jaa onko, mistäs muuten semmosen tiedät?
- Juorutavoivapaallaki
Vaikuttako palveluun?
En usko koska 95% on veteliä palvelijoita. - Minäpoka
tiiän kyllä paljon ihmisiä jokka on vaihtanu työpaikkaa
- toisaaltatull
Kerrohan "nimimerkillä" pettynyttt,,kirjoittava,,mikä mättää mielessäsi,,sekö ettet tiedä syytä miksi vaihtunut,,eikö sinulle ole kerrottu tarpeeksi ajoissa,ja nyt olet haaaarrrmiiissa..Oisiko sinulle täytynyt ilmoittaa,,vai oletko katkera muusta syystä ??? Täällähän on niin k,joen asiat kirjoiteltu/selvitelty ennenkin..Kauppiaat haukuttu eraankin myymälän,,ja silkasta kateudesta..
- Asiakaspalvelua
Ei yhtä ihana ja hymyileväinen kun edellinen
- Rehevää
Kävelee nenäpystyssä
Pitääkö päällikön kautta nykyään asioira Litlis?
Itse kannan keissin suoraan vapaalle (tai parhaan näköiselle) kassalle.- Juutuolli
Onko sinne taas vaihdettu päällikkö?
Jos se nyt on se, joka nokka pystys kävelee, kaikki tietää. Jotenkin uskoisin, että se kyylää muitten työläisten touhuja.. eli on tärkeä ihminen. Sellasen kuvan antaa myös asiakkaille. - uunoeemeli
mitä vitun väliä sillä vaihtuuko johtaja vai ei
- eikuulumeille
voi jumankiuta kun oli hyvin sanottu, käykää vain ostoksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683