Jos on köyhä eikä omista mitään, houkuttaisi.
Lisäksi täytyisi olla todella tyhmä, että uskoo paratiisiin.
itsemurha iskulla paratiisiin
6
131
Vastaukset
- parasiittiterrori
Enkelit huom. todella kauniit, syöttää ja juottaa.
- ehkäjos
Huono säkä jos joutuu lapiomieheks kuuman uunin viereen miettiin et mua on kusetettu!
- okkigaam
Mitään uutta tässä ei ole. Me olemme pieni maa, kumaramme minne tahansa olemme rajalla. Kaikki on valmiina paperilla ollut vain allekirjoitusta vaille. Sitten tuo massa murtautuminen maahamme sotilaspoikia tulee ovista ja ikkunoista. Kaiken he vaativat, vievät ja tuhoavat. mikä hinku niiden on tänne tulla. Olemme kuin lampaat joita teuraaksi viedään. Kirjoitellaan mielipiteitä ja miten pitäisi toimia ( ihan samaa teen itsekin) Tiedän että Sipilä ja kump. tukehtuu vielä niihin setelinippuihin joita ovat pahanpäivän varalle haalineet. Meillä on nukke hallitus joka toimia naruista vetelee monta suuntaa. Kaikki annetaan tapahtua. Tärkeintä olisi todella tehdä se lopullinen päätös karkottaa kaikki miehet ja heidän suosijansa sinne Välimeren rannalle, Siellä on kansa jonka veri kiertää kuumana. He laittavat heidät veneisiin ja merelle menemään sinne mistä tulivat. Olen lopen kyllästynyt tähän epävarmaan elämään.
- TaaperoPellet
Täytyy olla aika köyhä erityisesti mieleltään, jos luulee rikastuvansa antamalla vielä henkensäkin pois!
- Emakkoneitsyt
Kouluttamattomuus ja köyhyys kulkevat yleensä käsi kädessä. Lisätään siihen kivikautinen uskonto niin soppa on valmis.
Mutta jos ne paratiisin neitsyet sanovatkin nöf? - HulluMuhammad
Paratiisi silloin täynnä Murhaajia ...ja viattomat terroristin uhrit...lapset...äidit.. ovat helvetissä ?
Kuulostaa aika hauskalta....
Itse menisin mielummin helvettiin....kuin muslimiterroristien kanssa paratiisiin...
Muhammed oli aika perverssi ja murhasi paljon juutalaisia...
https://www.youtube.com/watch?v=0b5nFmZ0TrI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389