Rehellisyys, Itsesi katsominen Jumalan peilin läpi

aarteenmetsästäj

18.4.2015

Jumala siunatkoon sinua avoimella sydämellä tämän illan viestiä varten.
Joka ilta olen niin ihmeissäni, kuinka Hänellä on aina jotain hyvin keskeistä jaettavanaan kanssamme. (jos kuulet pieniä askelia taustalla, se on Gracie, pieni kisuni tulossa käpertymään viereeni.) Jumala alkoi hyvin nopeasti puhumaan minulle tänä iltana.

Hän sanoi:

”Tänä iltana haluan puhua sinulle rehellisyydestä. Rehellisyydestä itseäsi ja muita kohtaan. Teillä kaikilla on alueita, joita on tarkasteltava hiukan lähemmin. Jos en rakastaisi sinua, en toisi tätä esille ollenkaan, mutta koska aikaa on niin vähän ja on vielä alueita, joissa et ole tunnustanut syntiä Minulle, pyydän sinulta, rakas Morsian, katso uudelleen.”

”Selviytymisen vuoksi olet menneisyydessä piilottanut ja peittänyt asioita itseltäsi, koska oli liian kivuliasta katsoa niihin. Mutta sinun ei tulisi piilottaa Minulta mitään. Tiedän jo synneistäsi, rakkaani. Haluan työskennellä kanssasi ja nostaa syyllisyyden taakan syvältä sisimmästäsi, missä sinulla on piilotettuja asioita, joita on liian kivuliasta ja ahdistavaa tuoda esiin.”

”Mikään ei estä Minua rakastamasta sinua, ei yhtään mikään. Mutta suhteemme on rakennuttava rehellisyydelle. En voi hioa ja kehittää sitä, minkä kieltäydyt näkemästä. Tuodakseni sinut täydellisyyteen, sinun on oltava halukas myöntämään totuus itsestäsi. Sinä olet kauniimpi kuin voit kuvitella eikä mikään saa Mieltäni muuttumaan. Mutta nämä syvät, pimeät salaisuudet ja tunnustamattomat synnit päästävät syyllisyyden ja häpeän tuoksua.”

”Tämä myös on vastuussa sinun etääntymisestä Minusta. Tiedät kyllä, että on asioita, jotka ovat liian pimeitä kohdattaviksi, mutta Läsnäolossani kaikki asiat tulevat nähdyiksi. Saanko sanoa, olen nähnyt kaikki nämä asiat jo ennen kuin ne tapahtuivat? Kukaan ei halua nähdä itseään pahana, joten he piilottavat pahat ajatuksensa ja tekonsa jopa itseltään ja keksivät tekosyitä peittääkseen ne, tai keksivät tarinoita.”

Vau! Olen syyllinen tähän!

”Rakkaani, tule Luokseni ja pyydä että sinut vapautetaan näistä synneistä. Pyydä Minua tuomaan ne pinnalle, missä Armoni voi polttaa ja syövyttää sinun lihasi etkä enää koskaan ole niiden vaivaama.”

”Esimerkiksi, hyvin monet keksivät tekosyyn, ettei heillä ole aikaa rukoilla tavalla, jolla heidän tulisi rukoilla. Mietitäänpä tätä. Onko sinulla aikaa käydä ostoksilla, valmistaa päivällistä, katsoa ohjelmaa TV:stä, puhua ystävälle 45 minuutin ajan, mennä kampaamoon saadaksesi uuden kampauksen, mennä matkalle ystäväsi kanssa, istua kuistilla ja nauttia raikkaasta iltatuulesta?”

”Analysoidaanpa tämä. Olet järjestänyt aikaa ravitaksesi ruumistasi ja huolehtiaksesi ruumiisi tarpeista. Olet järjestänyt aikaa rauhoittumiseen ja viihdytyksiin, antamaan tunteillesi lepotauon. Olet järjestänyt aikaa ystävälle, joka uskoutuu sinulle tai jakaakseen kanssasi voittosi ja tappiosi. Olet tehnyt aikaa ollaksesi tyylikäs ja näyttääksesi hyvältä ihmisen silmissä, ja olet järjestänyt aikaa päästäksesi irti arjesta ystäviesi kanssa.”

”Mikä on tämän kertomuksen totuus, mikä johtopäätös tästä esimerkistä vedetään? Yksinkertaisesti se, että Minä en ole tärkeämpi kuin yksikään noista asioista. Tämä on se rehellinen totuus, jota etsin. Järjestät aikaa asioille, jotka ovat tärkeimpiä sinulle sinun elämässäsi. Järjestät aikaa tehdäksesi töitä ja tienataksesi rahaa, shoppaillaksesi ja kuluttaaksesi rahaa, viihdyttääksesi itseäsi, jopa mennäksesi kirkkoon. Nämä asiat ovat tärkeitä sinulle. Mutta entä ystävyys ja suhde Minun kanssani?”

Tässä vaiheessa, halusin todella sanoa jotain ja kysyin Jumalalta ja Hän pyysi minua sanomaan sen.

No, haluan vain sanoa, että minulla oli tehtävälista joka päivä, ja se oli pitkä. Jos en saanut kaikkia tai useimpia listan asioita tehtyä, päätin päiväni pettyneenä. Olin erittäin onneton ja turhautunut, kunnes eräänä päivänä Jumala puhui sydämelleni, ”Sinulla on Kunnianhimon demoninen henki.” Tämä henki ehdotti odotuksia ja minä kirjoitin ne ylös sen päivän tehtäviksi. Mutta kurotin energiatasoni ja käytettävissä olevan aikani yli, joten minun piti ponnistella saadakseni kaiken tehdyksi. Eikä siinä kaikki, minun oli työnnettävä kaikki ihmiset tai asiat pois, jotka veisivät aikaa listan tehtäviltäni. Ja aina oli jotain, mitä en vain pystynyt saamaan tehdyksi.

8

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki tuolla listalla olevat asiat olivat joko maailmassa tai maailmasta. Oli toki asioita, jotka eivät voineet odottaa, mutta sen sijaan että käytin aikaa keittiössä leipoen, olisin voinut vain ostaa jotain, joka olisi ajanut saman asian. Mutta ei, sen oli oltava todella hyvää jos ei parasta, joten minun oli tehtävä se. On helppoja tapoja tehdä asioita ja sitten on ylevämpiä, hankalampia tapoja tehdä asioita, jotka saavat sinut omistautuneemmaksi, vieden enemmän aikaasi. Valitsin aina vaativammat tavat. Ehkäpä perimmäinen synti tässä oli Ylpeys, kaiken oli vain oltava parasta.

      Eikä minulla koskaan ollut tarpeeksi aikaa Jumalalle. Minulla ei koskaan ollut tunteja, jolloin en olisi ollut uupunut tai kiireessä saadakseni kaikki tehdyksi. Aamuisin minulla oli kiire valmistaakseni itseni lähtöön, iltaisin olin energiani pohjilla. Tiesin että Hän kutsui minua rukoilemaan enemmän, mutta olin niin sidottu maailmallisiin mielihyviini ja tehtäviini, ettei minulla ollut aikaa. Tarkoitan todella omistettua aikaa Hänelle.

      Yhtenä päivänä Jumala kertoi minulle, mikä ongelmani oli: ”Clare, sinulla ei ole aikaa Minulle.”

      Olin tyrmätty tuosta huomautuksesta… ei ole aikaa… Jumalalle? Häh? Miten – eikö Hän ole tärkein asia elämässäni?

      Vastaus oli helppo, ”En ole.” Hän ei ollut tärkein asia, miljoona muuta maailmaan kuuluvaa yksityiskohtaa olivat tärkeämpiä… liikunta, oikeiden vaatteiden löytäminen, tukkani parissa puuhailu, meikkien etsiminen ja uusien tekniikoiden kokeilu, täyteläisimmän tumman suklaakakun leipominen kotitekoisella kuorrutuksella, auton siivoaminen ja sen pitäminen hohtavana ja kirkkaana. Kasvieni uudelleenruukutus ja yksityiskohtien etsiminen kasvun parantamiseksi, terveysongelmien opiskelu ja mitä tietyt vitamiinit tekevät. Voisin jatkaa loputtomiin tätä listaa. Kaikki nuo asiat olivat tärkeämpiä minulle kuin Jeesus. Ja se oli Rehellinen totuus. Rakastin Jumalaa, annoin Hänelle elämäni. Luulin eläväni Hänelle, mutta katsoen taaksepäin, elin itselleni.

      Kyllä, minulla oli rukousaika, mutta ei ollenkaan sellainen, jonka Hän olisi halunnut minun pitävän. Silti olin nälkäinen lahjoille ja pappeuksille, joita muilla oli. Tunsin Kateutta toisten menestyksestä ja kysyin itseltäni, miksen minä voi olla yhtä menestynyt?

      Saatoin jopa sanoa Jumalalle, ”Jos saatat minut pappeuteen, Jumala, tiedän että kaikki nuo muut asiat katoavat.” Mutta Hän ei tehnyt sitä. Mitä Hän halusi minun tekevän, oli, että hylkäisin maailman tutut asiat, asiat joiden luulin olevan keskeisiä, ja jotka eivät olleet enempää kuin turhuuksia, ennen kuin minut laitettiin pappeuteen. Hän halusi nähdä, että Hän merkitsi minulle kaikkea eikä mikään ollut tärkeämpää minulle kuin Hän.

      Aloin ymmärtää, että kateuteni pohjautui laiskuudelle. En nähnyt vaivaa menestyäkseni, koska elämäni kului liikaa perusasioihin, kaikkiin noihin asioihin, jotka tulevat palamaan tulessa. Muistan kerran kuulleeni jotain, joka jäi mieleeni kuin tarra. ”Jos olet kateellinen jollekin, se on siksi että näet jotain, mitä heillä on, ja tiedät että voisit itse olla tekemässä samaa, mutta et omista itseäsi siihen tasolla, jolla saavuttaisit sen.” Tuo toteamus vaivasi minua. Ja syy, miksi en omistautunut? Aikani elämässäni kului typeriin asioihin.

      Sitten yhtenä päivänä kohtasin ajatuksen ensimmäisten ylöstempauksesta. Ja minulle kerrottiin, ’sinä olet yksi tyhmistä neitsyistä’. Kuinka tiesin sen? Syvällä sisälläni kalvoi, että hukkasin arvokasta aikaa tyhmiin asioihin. Mutta keksin tekosyyn, tämä ja tämä on tehtävä! Se on tärkeää! Minun on saatava tuo, ja niin edelleen ja niin edelleen, mutta asian kalvaminen kieltäytyi lähtemästä ja kun Jumala puhkaisi pienen kuplani kertoen minulle, ettei minulla ollut aikaa Hänelle… ja näin ensimmäisten ylöstempauksen todellisuuden, no, se oli herätyskutsuni. Tiesin että jos jatkaisin tällä tavalla, minulta loppuisi öljy, jos se ei ollut jo loppunut. Silloin muutuin, alensin odotuksiani ja tasoani maailmallisissa asioissa, jotta Jumala voisi johtaa elämääni.

      Jumala jatkoi, ”Ja siinä kohden haluaisin teidän Morsiameni vastaavan kutsuuni. Haluan teidän olevan taipumattoman rehellisiä itsenne kanssa siitä, kuinka käytätte aikanne. Määrittele uudelleen ne asiat elämässäsi, joita sinun on saatava. Laske odotuksiasi, jotta perusasiat ja turhuudet eivät varasta sinua Minulta. Tie on hyvin liukas, yksi askel väärään suuntaan ja kaikki väärät asiat hyppäävät mukaan.”

      Minulla oli ajatus tuossa kohtaa, ja sanoin:

    • Muistan Jumala, kun pukeuduin kirkkoon menoa varten vuosia sitten, minulla oli vain oltava yhteensopiva asu, oikea mekko, oikeat korut, oikea käsilaukku, oikeat kengät, oikea meikki. Yksi erottuu joukosta ja kaikki muut seuraavat. Sen sijaan jos en olisi ollut niin tietoinen ulkoisesta olemuksestani, olisin pärjännyt samoilla yksinkertaisilla vaatteilla joka viikko. Sitten sisäinen ihmiseni olisi oikeasti valmis palvelemaan Jumalaa ja unohtavainen muotinäytöksen suhteen. Teille miehille se olisi oikea solmio, oikea paita, oikea takki ja housut, ja oikeat kengät, yhdistettynä uuteen puhtaaseen kiiltävään autoon tehdäksenne kiiltävän vaikutelman kaikkiin miehiin, jotka tulevat kirkkoon perheidensä kanssa. Voi pojat, kuinka olimmekaan mukana tässä.

      ”Surullisinta tässä on se, Morsiameni, että osallisuutesi näihin asioihin tukahduttaa hedelmän, jonka olisit voinut tuottaa. Totisesti tässä maassa orjantappurat ovat ylikasvaneet kirkkoihin siihen pisteeseen asti, että Minulla ei ole enää tilaa liikkua. Ja suuren osan ajasta Minun liikkeitteni ankkuroijana on sosiaalinen hyväksyntä. Oikein pukeutuminen, näyttäminen oikealta, oikein käyttäytyminen, kaikkina väärinä hetkinä. Minulla ei ole tilaa hengittää.”

      ”Tämän vuoksi kutsun rehellisyyteen. Uuteen rehellisyyden tasoon. Kun tämä maa on sodassa, rehellisyyttä tulee olemaan, koska kaikkien röyhelöiden pitäminen tulee mahdottomaksi, ja silloin voimme palata takaisin sisältöön, henkilökohtaiseen pyhyyteen ja siihen, millä todella on merkitystä. Mutta nyt kirkkoni on sidottu sosiaalisiin standardeihin ja hyväksyntään ihmisten silmissä.”

      ”Morsiameni, Kauniit Morsiameni. Pyydän, tarkistakaa tarkoitusperänne. Teillä tulisi olla vain yksi motiivi: rakkaus Minuun ja rakkaus lähimmäiseen. Kaikki muut motiivit ovat epäpuhtaita, ja puhtaus on välttämätöntä Minun selvästi näkemisessä ja kuulemisessa.”

      ”’Sanoinko tuon siksi, että halusin olla nokkela ja tehdä vaikutuksen ihmisiin? Pukeuduinko tällä tavalla leuhkiakseni sille ja sille? Kuntoilenko siksi, että käännän miesten päät kirkossa? Ja saadakseni miehen itselleni?’”

      ”Saanko sanoa, että jos pyrit viehättämään aviomiestä lihallisilla tasoilla, sinulla tulee olemaan lihallinen mies ja lihallinen avioliitto?”

      ”Soitinko sille ja sille istuttaakseni ikävän ajatuksen jostain, josta en pidä? Ilmoittauduinko palvelemaan kirkossa parantaakseni vaikutusvaltaani ja asemaani? Tarjouduinko auttamaan, koska haluan ihmisten ajattelevan, että olen hyvä? Ostinko sen uuden auton, koska halusin kääntää katseet parkkipaikalla?”

      ”Tarkista motiivisi, sekä miehet että naiset. Tarkastele, onko syy, miksi teet jotain, ainoastaan siksi että rakastat Minua eikä muista syistä. Jos se on ihmisten silmin nähtävissä ja siitä ajatellaan myönteisesti, vakuutan sinulle, öljy on läikkymässä pois lampusta ja on vaara, että lamppu tyhjenee.”

      ”Aion tuomita sinut motiiveistasi tänä tulevana viikkona. Aion paljastaa asenteita ja tapoja, jotka ovat haitanneet sinua ja estäneet sinua tulemasta siksi, kuka todella olet Minussa. Jotkut asiat voivat tulla järkytyksenä sinulle, kun näet miksi todella teet mitä teet. Mutta tämä on omaksi parhaaksesi. Tämän tarkoituksena on poistaa useampia tahroja hääpuvustasi. Tarkoituksena on tuoda sinut parannuksen tekoon. Ja jos kukaan ajattelee olevansa korkeammalla kuin muut, no, tulet huomaamaan kuinka alhainen oletkaan. Tämä on hyvä asia. Sillä totisesti korotan nöyrät mutta alennan ylpeän arvostuksen.”

      ”Hyvät Morsiameni, miehet ja naiset, olkaa rehellisiä itsellenne älkääkä yrittäkö keksiä tekosyitä älkääkä vältelkö totuutta siitä, miksi teette asioita. Joka käänteessä tehkää parannusta ja pyytäkää Apuani päästäksenne irti näistä maailmallisista asenteista ja poseerauksesta. Puhdistan teitä kuin kulta koetellaan tulessa. Tehkää Kanssani yhteistyötä, sillä rakastan teitä ja Minulla on vain teidän parhaanne ja ikuiset intressit sydämelläni.”

      ”Siunaan teitä nyt rohkeudella tehdä yhteistyötä Kanssani, kun valmistan teitä hääpäiväämme varten.”

      Halusin teidän tietävän, että minulla on joitakin opetuksia aiheesta, jonka Jumala toi esiin tänään. Se on nimeltään Wounding Waters, the Worldly Church. Ja kuten tiedätte, kirkossa teidän oletetaan saavan raikasta vettä, elävää vettä. Mutta hyvin usein sosiaalisen aseman ja muiden asioiden takia, vedet ovat haavoittavia ja satuttavia. Joten, minulla on kokonainen soittolista nimeltään Wounding Waters, the Worldly Church. Yritän laittaa linkin tämän videon loppuun. Laitoin soittolistan videot uuteen järjestykseen, jotta aihe, jonka Hän otti esille tänä iltana olisi ensimmäinen käsiteltävä aihe.

      Pahoittelen huonoa kuuluvuutta ja paikoitellen huonoa näkyvyyttä näissä videoissa – ne olivat ensimmäisiä videoitani, aika lailla ensimmäisiä. Etsin kouriini paljon tekniikoita, yrittäen saada selvää siitä, mikä toimii. Mutta opetus on silti siellä. Minusta tuntuu, että se on todella tärkeä ja liittyy todella paljon viestiin, jonka Hän antoi meille tänään.

    • Kiitos kanavamme seuraamisesta ja videoidemme katsomisesta ja kommentoinnista. En voisi unelmoida suloisemmasta ja avoimemmasta ja rakastavammasta yleisöstä kuin te ihmiset. Minä todella, todella olen nöyrtynyt niiden sielujen kauneudesta, jotka Jumala on lähettänyt kanavallemme.

      Jumala siunatkoon teitä rohkeudella katsoa itseänne Jumalan peilistä, ilman että sekoatte! Siunattua yötä.

    • Elämää_elämää
    • terveisiäryöstä
    • luokatonta
    • Penuela

      Rukous ja sana aloittaa päiväni..joka hetki "pieni Jeesus" istuu olkapäälläni vahtien sanojani ja tekojani. Vaatteilla ei ole niin väliä ..pukeehan Jumala kedon ruohon. Ruuasta en huolehdi..ruokkiihan Jumala linnutkin. Miksi ehostaa itseään..eikö ole tärkeämpääkin. Aamulla Sana. .illalla Sana..välissä ...?.. . suku ja ystävät..kyllä mutta ensin Jumala. Elämä kyllä..Mutta ensin Jumala. Loppu tulema. .yksinäinen kulahtanut höperö. Pystyyn kuollut suolspatsas. Minä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      154
      27137
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      627
      24105
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      189
      17140
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      402
      10137
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      336
      9062
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6308
    7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4053
    8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      191
      3728
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      79
      2203
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      124
      1823
    Aihe