Oletteko havainneet, että Suomessa olisi uskovien parissa vallanotto-uskontoa?
Dave Hunt / The Berean Call
> Eräs aikamme suurista eksytyksistä on usko, että seurakuntaa ei lainkaan temmata vaan se ottaa vallan maailmassa ja vasta sitten Kristus voi palata maan päälle hallitsemaan valtakuntaa, jonka me olemme jo voittaneet Hänelle. Mutta Jeesus lupasi meille, että "minä menen valmistamaan teille sijaa... että tekin olisitte siellä missä minä olen" (Joh.14:3). <
http://www.kristitynfoorumi.fi/lopunajat.htm
Tempaus vai vallanotto maailmassa?
28
297
Vastaukset
- Ihmettelenvaan
Kyllähän nuo uskovaiset pitävät tempauksiaan harva se vuosi. Eihän sitä tiedä, mikä niistä on eniten aito?
- sydänkristalli
Valontuojan lapset on lähetetty uudella energialla tätä aikaa varten korvaamaan entinen voimaton.
www.jeshua.net/fi- ValheenKaikellaVoimalla
'valontuoja' = lucifer = perkele.
Sen lapset tosiaan ylläpitävät ja tyrkyttävät tuota new age -sivustoa. - Valoakansalle
Lucifer on Ihmisten Mestari.
Juhani Aitomaa: "Valtakunta nyt"
> Todellakin, seurakunnan keskelle on noussut nopeasti kasvava liike, joka opettaa Jeesuksen toisen tulemuksen olevan riippuvainen seurakunnan maanpäällisestä toiminnasta. Seurakunnan pitää vallata politiikan, kasvatuksen, armeijan, poliisin, tiedotusvälineiden, kaupankäynnin jne. johtoasemat ja alkaa toteuttaa Raamatun mallia maailman hallinnassa. Jeesus ei voi palata maan päälle ennen kuin seurakunta on valmistanut maailman Häntä varten.
Äärimuodossaan liike opettaa, että Jeesuksen toinen tulemus on jo tapahtunut ja elämme 1000-vuotisen valtakunnan aikaa. Toinen tulemus tapahtui v. 70 jKr. kun roomalaiset sotajoukot hävittivät Jerusalemin. Tulemuksen tarkoitus oli tuhota Jerusalem ja karkottaa uppiniskainen Israelin kansa. Israelilla ei enää ole Jumalan kansan asemaa vaan Jumalan kansa on nyt kristillinen seurakunta yksin. Raamatun lupaukset kuuluvat yksin seurakunnalle.
Kuluvan 1000:n vuoden aikana seurakunnan on vallattava maailma - se on laiminlyönyt tätä tehtävää. Jeesus palaa vasta tämän jälkeen.
Opetus tunnetaan kingdom now (valtakunta-nyt), dominion (ylivalta, herruus) ja reconstruction (uudelleen rakentaminen / - järjestäminen) nimillä. Sen sanotaan olevan nopeimmin kasvava liike kristillisessä maailmassa.
Äärisuunnan puhemiehinä tunnetaan Gary North, David Chilton, Rick Godwin ja Earl Paulk, jotka kaikki ovat maailmalla tunnettuja uuden karismaattisen/evanke-lisen liikkeen kokouspuhujia. Earl Paulk vierailee suuren kristillisen TV-aseman TBN:n Paul Crouchin ohjelmissa. Hänen ohjelmansa on karismaattisten kristittyjen erityisesti seuraama. Ohjelmissa vuorottelevat Benny Hinn, Robert Schuller ym. kuuluisat julistajat, joista on kirjoitettu edellisissä artikkeleissa. <
http://www.kristitynfoorumi.fi/valtakuntanyt.htm- helluntaihitler
Ylöstempaushöpinät on amerikkalaisten huijarisaarnaajien uskonnollista bisnesjargonia. MOT
Mikä on totuus?
Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.
OPETUSVIDEO
"After the Rapture! Left Behind? IMPORTANT VIDEO! MUST WATCH!"
https://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8- Sanonpatämän
yurki1000js kirjoitti:
Mikä on totuus?
Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.
OPETUSVIDEO
https://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8Sinä olet kyllä yurki ihan kujalla!
- pilven.hattarat
yurki1000js kirjoitti:
Mikä on totuus?
OPETUSVIDEO
https://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8Tuuliin ja pilviin - Ylös ja alas !
pilven.hattarat kirjoitti:
Tuuliin ja pilviin - Ylös ja alas !
PILVI
Mark. 14:61 Mutta hän oli vaiti eikä vastannut mitään. Taas ylimmäinen pappi kysyi häneltä ja sanoi hänelle: "Oletko sinä Kristus, sen Ylistetyn Poika?" 14:62 Jeesus sanoi: "Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä."
Dan. 7:13 Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen.
Hebr. 12:1 Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,
Apt. 1:6 Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?" 1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, 1:8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka." 1:9 Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään. 1:10 Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa; 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
- sydänkristalli
Suomineito on valittu kanava synnyttämään uusi lapsi tälle maailmalle. Tehkää valtatie Utsjoelta Hankoon, synnytystuskien alku on käsillä. Samoin kuin lapsi ei synny ilman tuskaa, samoin uusi aika ei ala ilman tuskaa. Synnyttänyt äiti on ylpeä valontuojan lapsestaan, eikä jää pohtimaan raivatun ja kulotetun maan huutoa. Pieni on se joukko, joka vihkii itsensä uuden maailman järjestyksen johtoon. Oletko tahdistanut värähtelytasosi, oletko astunut virtaan, uusi aika on koittanut!
www.jeshua.net/fi- david.herzog
Mulla on parraat atomisähköt ja sähkövirrat. Ne värähtellöö kikelissä ja sisarten pimpeleissä.
- katsokaa.ettei.kukaan.te
Melko lähellä kyllä kieltämättä mennään David Herzogin ja muiden sanomia. Ehkä yhteinen sävel uuskarismaattuuden ja New Agen välillä löytyy lopultakin.
Onhan väistämätöntä, että eksytys tulee koko voimallaan. - JUMALA.KURITTAA.TULELLA
Syytä oisko herätä!? Kanada palaa, Ruotsissa palaa, Suomessa palaa, NYT JUURI Helsingissä palaa..kysellään tuhopolttajan perään!
Tämäkö Herralta Jeesukselta vastaus hänen(?) lampaidensa villiintyneisiin FIRE! -huuteluun??? Että Hän ottaa varjelevan Kätensä pois..ja sallii polttavien, tappavienkin tulten tulla?????
HERÄTKÄÄ JA SULKU NOILLE "fire"huutajille, tulossa esim LeipuriHeidi sekä Rod.How.Brown vaimonsa tukemana. JUMALA.KURITTAA.TULELLA kirjoitti:
Syytä oisko herätä!? Kanada palaa, Ruotsissa palaa, Suomessa palaa, NYT JUURI Helsingissä palaa..kysellään tuhopolttajan perään!
Tämäkö Herralta Jeesukselta vastaus hänen(?) lampaidensa villiintyneisiin FIRE! -huuteluun??? Että Hän ottaa varjelevan Kätensä pois..ja sallii polttavien, tappavienkin tulten tulla?????
HERÄTKÄÄ JA SULKU NOILLE "fire"huutajille, tulossa esim LeipuriHeidi sekä Rod.How.Brown vaimonsa tukemana.Kiitos varoituksesta. "Ei mitään uutta auringon alla."
> 2. Väärät henget valtaavat kirkon
Tästä jutusta nimeltä holy drunkness ja kaikista siihen liittyvistä omituisista manifestaatioista, jotka saat kaupan päälle, on tänä päivän tullut niin tavallinen ilmiö etenkin karismaattisessa kristillisyydessä, että monet luulevat sen olevan raamatullinen ideaalitila kristityille. Mutta kuten tulemme näkemään, sellainen käsitys on vakava harhaoppi, jolta kokonaan puuttuu tuki Raamatusta. Sen sijaan tämän tyyppiset ilmiöt muistuttavat niitä, jotka esiintyvät hinduismissa, mystiikassa ja New Age-liikkeessä (kaikki nämä kolme ovat läheistä sukua). Näissä yhteyksissä manifestaatioiden takana olevaa voimaa tavallisesti Kundaliniksi, myös kutsuttu nimillä käärmevoima tai lohikäärme-energia, Monet ymmärtävät, että juuri tämä kundalinivoima nyt miehittää kaikki maailman eri kirkot epäpuhtaiden julistajien kautta, jotka sekä opettavat harhaoppeja että välittävät näitä saastaisia voimia. Lue tästä linkistä enemmän kundalini -ilmiöstä: http://bibelfokus.se/sv/question/101107 (huom. tätä linkkiä ei ole suomennettu)
On ajattelemisen arvoista tietää, että entisaikojen herätysjulistajat karttoivat ”holy drunkness - manifestaatioita” kuin ruttoa (sellaista saattoi ilmetä myös silloin). Mutta tavallisesti sellainen tukahdutettiin nopeasti ennen kuin se meni yli laidan ja ettei se sammuttaisi Jumalan Henkeä menossa olevassa herätyksessä. Kirjailija Ian H. Murray kirjoittaa siitä, mistä tuli yksi Jonathan Edwardsin kokemuksista siinä herätyksessä, jota kutsutaan The first great awakening 1700-luvun USA:ssa (Edwards oli yksi suurista julistajista tuossa herätyksessä):
"Hän tuli siihen sisäiseen näkemykseen, että oli ratkaiseva syy herätyksen taaksepäin menemiselle. Se nimittäin johtui niistä herätyksen ystävistä, jotka sallivat aidon ja puhtaan uskonnon sekoittuvan ”villin tulen” kanssa ja lihallisen innostuksen kanssa niin, että Jumalan Henki tuli murheelliseksi ja saatana siten sai yliotteen."
Jonathan Edwards: A New Biography, s. 216
Tuohon aikaan nähtiin nämä manifestaatiot (ilmiöt) joko epäpuhtaiden henkivaltojen, psykologisten ilmiöiden aiheuttamiksi. Tai ne myös aiheutti se, jota kutsuttiin ”haaveiluiksi” (liioitelluksi hurmioksi/hengelliseksi ylikuumenemiseksi). Juuri tätä ajatellen olemme nyt nähneet aivan järjettömän kehityksen kristikunnassa, kun nyt korotetaan näitä epäterveitä manifestaatioita Pyhän Hengen töiksi! Hank Hanegraaff kirjoittaa oikeaan osuvasti:
"Juuri siitä, josta Jonathan Edwards toivoi pelastavansa ihmiset pois, on se, johon väärän herätyksen johtajat nyt yrittävät houkutella ihmiset antautumaan". <
http://www.bibelfokus.se/fi/node/236
KUNDALINI WARNING
https://www.google.fi/#q=kundalini warning
- hirmuiseteksytykset
P..leen valo on todella tulossa maailmaa valloittamaan ja sitomaan ihmiset riippuvuuksiin, jotka vangitsevat ja saavat ihmiset tekemään hirmutekoja luullen palvelevansa jumalaa.
Rauhan ja ystävyyden ja onnen puhein ollaan valmiit tuhoamaan ja tappamaan ....
Vapauden torvia soitellen ollaan valmiit käyttämään hyväksi ja raiskaamaan naiset ja lapset .....
Tällainen uusi aika todellakin on tulossa maailmaan ..- Totuudenetsijä
Raamatun jumala on todellinen pahuus. Siksi kunnia sellaisen vastustajalle.
Totuudenetsijä kirjoitti:
Raamatun jumala on todellinen pahuus. Siksi kunnia sellaisen vastustajalle.
Kunnia elävälle Jumalalle.
Biblia (1776) Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!
Biblia (1776) Ja Jesus tuli ja puhutteli heitä, sanoen: minulle on annettu kaikki voima taivaassa ja maan päällä.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa
USKO
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
RAUHA
Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
Fil. 4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Ilm. 20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään. 20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi 20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
- e-korea
Etelä-Korean monet lähetysjärjestöt luulevat, että maailma kääntyy ensin kristityksi ja vasta sitten tulee Jeesus. Jopa presbyteerit ja muut kalvinistiset poppoot luulevat sellaista...
He sekoittavat maailman ja Israelin jäännöksen. Jeesus palaa, kun Israelin jäännös kutsuu Häntä "hoosianna". Siihen tarvitaan sydämen ympärileikkaus.
Luuk. 13:35 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"
5Moos. 30:6 Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.
HOOSIANNA
https://www.youtube.com/watch?v=HcglATPatgU
- eikumpikaan
Antikristuksen henki on maailmallisuuden henki, eli antikristuksen hengessä oleville "uskoville" tämä maailma on mieluinen. Raamatussa sen sijaan sanotaan, että älkää rakastako tätä maailmaa. Toki maailmassa saa nauttia hyvistä asioista, mutta maailmallisuus tarkoittaa kaikkea sitä, mitä maailman ihmiset tavoittelevat, mutta mikä ei ole Jumalasta. Eli kaikki tämä mammona, esimerkkinä vaikka kuuluisien ihmisten palvonta, mikä ei ole Jumalan mieleen, että ihmistä pidetään epäjumalana eli idolina. Tokihan Raamatun mukaan tempaus ennen vaivanaikaa on myös harhaoppi.
Käsittääkseni "Pre Trib" -tempaus on Raamatun mukainen.
https://www.google.fi/#q=defending pre trib rapture
Tapahtuu pian:
RAPTURE (tempaus)
https://www.google.fi/#q=rapture of the church
TRIBULATION (vaivanaika)
Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.
https://www.google.fi/#q=great tribulation
PEACE (maailmanrauha)
Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,
https://www.google.fi/#q=god's kingdom on earth- 1234567---
yurki1000js kirjoitti:
Käsittääkseni "Pre Trib" -tempaus on Raamatun mukainen.
https://www.google.fi/#q=defending pre trib rapture
Tapahtuu pian:
RAPTURE (tempaus)
https://www.google.fi/#q=rapture of the church
TRIBULATION (vaivanaika)
Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.
https://www.google.fi/#q=great tribulation
PEACE (maailmanrauha)
Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,
https://www.google.fi/#q=god's kingdom on earthKaikki vaivat ovat ennen Jeesuksen toista tulemista. Tempaus pyhille on Jeesuksen toisessa tulemisessa 1000 vuodeksi taivaaseen. Tätä maata ei luoda uudeksi 1000 vuoden ajaksi, vaan vasta 1000 vuoden jälkeen kun jumalattomat on tulella tuhotut.
1234567--- kirjoitti:
Kaikki vaivat ovat ennen Jeesuksen toista tulemista. Tempaus pyhille on Jeesuksen toisessa tulemisessa 1000 vuodeksi taivaaseen. Tätä maata ei luoda uudeksi 1000 vuoden ajaksi, vaan vasta 1000 vuoden jälkeen kun jumalattomat on tulella tuhotut.
Mielestäni Maata ei tarvitse luoda uudeksi, koska sen kuuluu tuhoutua. Muttei sen tarvitse jäädä tyhjäksikään, vaan ihmiset ja elukat saavat elää rauhassa ilman sotaa ja saalistusta.
Ilmestyskirja:
20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Hoo:
2:16 Sinä päivänä, sanoo Herra, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini';
2:17 ja minä poistan baalien nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita.
2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.- 1234567---
yurki1000js kirjoitti:
Mielestäni Maata ei tarvitse luoda uudeksi, koska sen kuuluu tuhoutua. Muttei sen tarvitse jäädä tyhjäksikään, vaan ihmiset ja elukat saavat elää rauhassa ilman sotaa ja saalistusta.
Ilmestyskirja:
20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Hoo:
2:16 Sinä päivänä, sanoo Herra, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini';
2:17 ja minä poistan baalien nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita.
2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.On suurta mielikuvituksen tuotetta, että tämän saastuneen maanpäällä elettäisiin 1000 vuotta. Jeesus ei taatusti tule tänne saastuneen maanpäälle 1000:neksi vuodeksi, ei, ei. Jeesus on omiensa kanssa 1000 vuotta taivaassa.
1234567--- kirjoitti:
On suurta mielikuvituksen tuotetta, että tämän saastuneen maanpäällä elettäisiin 1000 vuotta. Jeesus ei taatusti tule tänne saastuneen maanpäälle 1000:neksi vuodeksi, ei, ei. Jeesus on omiensa kanssa 1000 vuotta taivaassa.
En vedä omasta hatustani. Toisaalta. Mistä ihminen voi tietää ajatustensa synnyt syvät? Eihän ihminen ole luonut itseään. Sen sijaan varmaa on, että Luoja tietää ja tuntee luotunsa:)
Ps. 139:16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
Ja vielä:
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa
Elämään sisältyy jänniä jännitteitä. Seurakunnissakin on ties kuinka monta puoluetta, vaikkei periaatteessa pitäis olla. Mutta kuitenkin niitä väistämättä on. Ai miks? Koska seikka mainitaan Raamatussa.
1Kor. 11:19 Täytyyhän teidän keskuudessanne olla puolueitakin, että kävisi ilmi, ketkä teistä kestävät koetuksen.
Mikä parasta. Voimme rauhallisin mielin antaa kunnian kaikesta Elintoimintojemme Ylläpitäjälle. Amen.
Biblia (1776) Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661