Menneisyytesi on (Minun ja sinun yhteydessä olemis

aarteenmetsästäj

en) tiellä
10.7.2015

”Haluan tuoda kaikki takaisin läsnäolorukoukseen. Tämä on turvallinen satama sieluillenne. Ei ole väliä, näetkö Minut vai et. Ei. Oikeasti, sillä ei ole merkitystä. Millä on merkitystä, on sinun aikomuksesi olla Kanssani tällä tavalla, pitää Minua sydämessäsi. Minun näkeminen ja kuuleminen on apu, ja se annetaan sinulle kun katson sen välttämättömäksi.”

”Onko tämä shokeeraavaa sinulle, Rakkaani?”

Vähän.

”No, minun oli tarkoitus kertoa kaikki tämä paljon aikaisemmin, mutta nyt tämän ymmärtäminen on välttämätöntä teille kaikille. Lopputulos ei ole se, millä on väliä, niin paljon. Vaan aikomuksellasi. ’Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!’ Monille teistä tämä on uhraus, vaikka Tiedän kyllä kuinka palkita Palvelijoitani ja Morsiantani ja toivon teidän kaikkien olevan erittäin, erittäin herkkiä ja tarkkaavaisia ja kiitollisia kaikesta, minkä annan teille. Kiitollisuus todellakin aukaisee oven Siunauksilleni. Tiedän että on hankalaa olla kiitollinen, kun tilanne on vaikea. Olen hyvin perillä uskon kamppailuistasi. Olenhan, loppujen lopuksi, vierelläsi ja sinussa.”

”Mitä etsin, Morsiameni, on todellista palvomista hengessä ja totuudessa. Haluan teidän pohtivan Ihmeitäni, Myötätuntoani, Armoani. Kun ajattelet yhtäkin asiaa, joka on mahtavaa sinulle, tule Sydämeeni palvonnalla. Astu sisään sinne, mene sinne Suuruuteni huomiolla, pohdi, pohdi ja pohdi vielä enemmän sitä, kuinka ihmeellinen Olen. Salli sen kantaa sinut Jumalallisen Rakkauden katoksen läpi. Ui, lennä, kohoa aivan tuon ajatuksen ytimeen ja salli sen kantaa sinut Läsnäolooni. Löydät Minut, kun etsit Minua KOKO sydämelläsi.”

”En ole helppo saalis.”

”Tiedän millaiseen rakkauteen kukakin teistä pystyy. Tiedän rakkautenne syvyydet, kutsun syvälle –’ syvyys syvyydelle huutaa’ ja sinua kohtaan tuntemani Rakkauden syvyys kutsuu sinua rakkautesi syvyyteen Minua kohtaan. Haluan päästää sinut sen Rakkauden täyteyteen, jota kannat sydämessäsi Minulle… siirtoja, joista et ole ennen tiennyt mitään. Ne on haudattu monien sakkakerrosten alle: vuosien kipuun, välinpitämättömyyteen, maailmallisiin kiinnostuksiin, elämän pettymyksiin, pirstoutuneisiin unelmiin ja asioihin, joita et ole vielä ymmärtänyt etkä selvittänyt sydämessäsi.”

”Monet teistä eivät ymmärrä tietä, jonka Olen valinnut teille. Ette ymmärrä, miksi Sallin tietyt tapahtumat elämässänne. Ettekä tule ymmärtämään, ennen kuin olette täällä Kanssani ja näette koko kuvan. Murehditte yhä sitä, ettette saavuttaneet unelmianne. Ette ole päästäneet irti menneestä vaan roikutte siinä, vaikka se on jo kauan sitten kuollut ja maatunut, haudattuna sisällenne, missä se saastuttaa sielunne.”

”Nämä ovat asioita, jotka ovat sinun ja Minun läheisyyden tiellä. Menneisyydessä roikkuminen ja nykyhetken kauneuden ja tarkoituksen huomaamatta jättäminen erottavat sinut Minusta. Siinä on katkeruutta: ’Miksi, Jumala, sallit sen???’ Siinä on anteeksiantamattomuutta: ’Miksi, Jumala, sallit sen?’ Siinä on syvällistä pettymyksen ja hämmennyksen tunnetta: ’Miksi, Jumala, miksi?’”

”En pysty parantamaan sinua siitä, ennen kuin päästät irti oman mielipiteesi rahakukkarosta, siitä mitä pidät tiukasti itselläsi. Ennen kuin näet oman rajoittuneet ymmärryksesi hyödyttömyyden Ikuisen Ykseyden valossa. Tahdon parantaa sinut, mutta sinun on pohdittava Kunniaani ja Loistoani, kunnes näet, kuinka hyödytön mielipiteesi onkaan. Ennen kuin se tulee sinulle arvottomaksi, tarraat tuon pettymyksen kaikkine kysymyksineen tiukasti sydämeesi, missä tuo mätänevä raato jatkaa saastuttamistaan.”

”Tahdon vapauttaa teidät, Lapseni. Tahdon teidän nousevan ylös Kanssani, mutta teidän on oltava vakuuttuneita Viisaudestani, Teoistani ja Minun absoluuttisesta omistautumisestani teille, että Annan teille vain sitä, mikä on teidän korkeimmaksi parhaaksenne. Monille teistä, jos olisin antanut, mitä niin kaihositte, olisitte hyvin voineet menettää sielunne. Olisitte saattaneet nähdä oman arvonne saavutuksissanne ettekä Minun saavutuksessani Ristillä teidän vuoksenne.”

”Oikeasti, mikä on ihmisen nettoarvo??? Onko se hänen omistuksensa, hänen rikkautensa, hänen perheensä, hänen julkisuutensa? Voiko mikään näistä kantaa kynttilää Kärsimykselleni, joka vapaaehtoisesti kärsittiin vain sinun vuoksesi? Näetkö? Jumalan ruumis ja veri uhrattiin vuoksesi. Voiko mikään saavutuksistasi yltää Golgatalle asti? Eivätkö ne kaikki ole kuin Maan pölyä… yhtenä päivänä kivipatsas, toisena päivänä kasa hiekkaa? Näetkö kuinka hyödytöntä järkeilysi on?”

4

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Kutsun sinua päästämään irti siitä, minkä ajattelit olevan elämäsi suuri tarkoitus. Pyydän sinua jättämään oman viisautesi ja tyhjentämään itsesi ristin juurelle. Minulla yksin on avaimet elämäsi suureen ja loistavaan tarkoitukseen. Tyhjennä itsesi Minulle ja Minä täytän sinut Viisaudellani, Ymmärrykselläni ja valtavalla sielusi merkityksellä Minussa. Niin arvokas olet Minulle, että jos Minun olisi elettävä tuhannen Golgatan ristin läpi vuoksesi, tekisin sen. Joten, laita pois pinnallinen ihmisviisautesi ja oi-niin-rajoittunut ymmärryksesi arvostasi, ja syleile Minua kiitollisuudella kaikesta siitä, mitä En sallinut sinun saavuttaa elämässäsi. Sano itsellesi, ’Anna anteeksi minulle, Jumala. Tietenkin sillä, mitä suunnittelit elämälleni, mitä sallit, on enemmän arvoa kuin millään, mitä voisin ikinä haaveilla tai haluta. Tietenkin, Sinä tiedät paremmin. Anna anteeksi.’”

      ”Tällaista ryhdikkyyttä etsin niiltä teistä, jotka eivät ole vielä todella kyenneet yhteyteen Kanssani. Teidän on tyhjennettävä itsenne ja tultava vakaaseen johtopäätökseen, että viisautenne ei ole mitään Jumalan, teidän Luojanne edessä. Sanon tämän rakastavasti, Lapseni, koska Rakastan teitä hyvin hellästi. Mutta Minun on saatava tämä teille perille: on vielä paljon asioita, joista pidätte kiinni ja jotka ovat Meidän tiellämme.”

      ”Kieltäkää itsenne. Ne jotka yrittävät pelastaa elämänsä, menettävät ne. Ja ne jotka menettävät elämänsä Vuokseni, pelastavat sen. Sisällytä tämä nyt ymmärrykseesi, Rakkaani, ja este väliltämme tulee alas.”

      ”Rakastan sinua hellästi.”

      ”Odotan sinua.”

    • Elämää_elämää
    • musiikkia_
      • musiikkia_

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      599
      16475
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14808
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      381
      9301
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5389
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4572
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      171
      3109
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1875
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1359
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      94
      1282
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1237
    Aihe