Syntiinlangennut Weijolainen turssa?

utelias35

Mikä mahtoi olla syy, että Weijo oikein omilla FB sivuillaan halusi mainita sen, että uskoontullut oli tehnyt syntiä ja joko eronnut taikka tullut erotetuksi hänen lahkostaan?

6

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliasluontoinen

Taisi olla yksi Weijon (aiemmin) suuresti ylistämä naikkonen joka sai tarpeeksi Weijolaisuudesta ja sen haittavaikutuksista. Näemmä jotkut sentään uskaltavat siinäkin lahkossa tehdä fiksuja päätöksiä.

• meinaten

Weijo Lindroos ja Jumalan seurakunta

Olin aiemmin hänen fb-kaveri, mutta en enää. WL on aktiivinen ja vilpittömän oloinen, hauska ja mukava ihminen.

Mutta hänen opetuksensa, että Jeesus ei ole Jumala. Hän kieltää Jeesuksen jumaluuden, mikä on perusasia. Jeesus ON Jumala.

Kun kysyin, onko Jeesus sitten pienempi jumala vai mikä, niin hän vastasi vältellen jotain epämääräistä. Se asia on häneltä hukassa.

Harmi, sillä jos hän olisi tuosta selvillä vesillä, hän olisi loistava tyyppi Jumalan työssä. Pelkään tosissani että hän on kadotuksen ruokaa kun ei tunnusta Jeesusta Jumalaksi, enkä toivoisi sitä hänelle.

• Kuplapuhkeaa

1Joh.4:12. Jumalaa ei ole kukaan koskaan nähnyt... Siis ei Jeesus Jumalakaan. Paitsi Mooses, kun hän puhui Jumalan kanssa, kavoista kasvoihin, niinkuin mies puhuu toiselle. Mitenkä voi näkymättömän nähdä? Kol.1:15. Ja näinkö näkymättömän käden itärajalla, Patmos hehkuttaa.

• lyptyitoyp

Vanhuuden höperö Veijo ei kuule eikä näe. Hänen mielestään vain hänen oma puljunsa on oikeassa.

Veijon pulju on innokkaasti valmis riitelemään kasteista ja muista tällaisista asioista.

Veijo ei hyväksy Radio DEI toimintaa lainkaan.

• Varokaa.sutta.2016

Weijo Lindroos on narsisti. Varokaa sutta!

• Pahasaapalkkansa

Taisi Weijolla olla pikku sydäri tuossa äskettäin. Mielenkiintoista nähdä koska alkaa taistelu siitä, kuka on Weijon lahkon seuraava manttelinperijä? Täytyy varmaan tuo Weijolaisuus nimike sitten vain muuttaa samalla joksikin muuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2485
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      358
      1929
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1587
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1413
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1330
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      879
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe