hopi hopi Arto! homopraidit sulle taas

8

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghugvuihvftg

Ei se uskalla, pelkää ressukka, että joku tummanpuhuva ohimokiharakaveri puukottaa selkään.

• Mitä probagandaa se kts:n lössi taas tekee.

Ei Israelissa saa mennä naimisiin kaksi samaa sukupuolta olevaa. HYVÄ!!!!

Joko kts suunnittelee kirkko häitä ensi vuodeksi???????????

Onko kts sellaista maata missä ei homoja olisi???

Ehkä ei iranissa sinun idolli maassa siellä ammutaan kuulla kalloon jos tulee kaapista ulos kuten sinä..

• Näytti

ohjelmassa olevan homoille Sauna Tel Aviv tilaisuus. Yli sata euroa pitäisi maksaa, jotta pääsee saunaan. Kun käyn yksin kotona saunassa, niin selviän halvalla.

• katso ofer nissim tel aviv pride 2015 stadium musiikkivideo jossa puolialastomat miehet tanssivat isot pirun sarvet päässä. kuvaa hyvin sydämen tilaa. sen tähden Jeesus tuli että ihmiset löytävät todellisen vapauden .tämä on seurakunnan tehtävä kukaan muu sitä ei tee Herra sebaot ei ole uskovaisten juoksupoika.

• Kyllä kts:n homona sitten sinne kannattaa mennä. Minä heterona katson vain naisia

• puhalluslamppu
        totuusonvoittaja kirjoitti:

Kyllä kts:n homona sitten sinne kannattaa mennä. Minä heterona katson vain naisia

Sinä syntinen tai sitten yksisilmäinen: 9. Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin.
        30. Ja jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi menee helvettiin.
        31. On sanottu: 'Joka hylkää vaimonsa, antakoon hänelle erokirjan'.
        Matteus se siinä opastaa kulkemaan kapeaa tietä.

• Israelissa_vapaus

Israelissa vapaus olla julkisesti homo. Ulkokultaisissa maissa salahomoutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe