Isis lippu parvekkeella Haminan keskustassa

Isislippu

Kun muissa taloissa tänään liputettiin Suomen lipuilla, Haminan keskustassa sankarihautojen vieressä olevan kerrostalon parvekkeella oli musta Isis lippu ja sateenkaarilippu.

Onko Isis lippu parvekkeella Suomessa luvallinen?

Ja onko Isis lipusta syytä huolestua?

5

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestuttaa

Kyllä ja pitää huolestua. Lisäksi huolestuttaa se sateenkaarilippu siinä vieressä? Oliko samalla parvekkeella?

Öhöm, anteeksi mutta... VOI JUMAVITUNLAUTA SAATANA!! Nyt kyrpii ja kunnolla! Olen itse seksuaalivähemmistöön kuuluva ihminen! Ei tulisi pieneen mieleenikään kannattaa mitään mamutusta tai edes VITTU vitsillä laittaa jotain ISIS-lippua liehumaan parvekkeelle! Eikö se mene jakeluun teille ihmiset, että meillä seksuaalivähemmistöillä on kaikista huonoimmat mahdolliset olot, jos eläisimme täällä sharia-lakien tms muslimimaiden vallitsevien lakien nojalla! Kiikussa oltaisiin jokainen! Herätkää nyt jo toiset kaltaiseni ihmiset, muslimit halveksivat teitä sydämensä kyllyydestä, elleivät satu itse olemaan ateisteja tms muuten jollain ihmeen kaupalla länsimaiseen yhteiskuntaan oikein kasvaneita ja sopeutuneita.

Yksinkertaisesti, en siis käsitä, miksi juuri seksuaalivähemmistöt ovat näitä kaikista kiihkeimpiä islamin kannattajia. En vain käsitä.

• KantaMuuttuisi

Hämmästyttää myös se, miksi feministit ovat usein voimakkaita islamin tukijoita. Ilmeisesti he eivät ole nähneet, millaiset olot naisella siellä muslimiperheen pään nyrkin ja hellan välissä on.

• tosi_kuin_vesi

Vastaus joka perustuu varmaan tietoon: PÖNTTÖ SEKAISIN.

• oudotliput

Onko katolta pudotettu ketään.

• Isislippu

On sieltä muutama ruumis pudonnut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      63
      8778
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      307
      6611
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      99
      5917
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3820
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      29
      3221
    6. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      62
      3129
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      154
      1944
    8. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1766
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1458
    10. Mitä sä pelkäät?

Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1216
    Aihe