Kun muissa taloissa tänään liputettiin Suomen lipuilla, Haminan keskustassa sankarihautojen vieressä olevan kerrostalon parvekkeella oli musta Isis lippu ja sateenkaarilippu.
Onko Isis lippu parvekkeella Suomessa luvallinen?
Ja onko Isis lipusta syytä huolestua?
Isis lippu parvekkeella Haminan keskustassa
5
202
Vastaukset
- huolestuttaa
Kyllä ja pitää huolestua. Lisäksi huolestuttaa se sateenkaarilippu siinä vieressä? Oliko samalla parvekkeella?
Öhöm, anteeksi mutta... VOI JUMAVITUNLAUTA SAATANA!! Nyt kyrpii ja kunnolla! Olen itse seksuaalivähemmistöön kuuluva ihminen! Ei tulisi pieneen mieleenikään kannattaa mitään mamutusta tai edes VITTU vitsillä laittaa jotain ISIS-lippua liehumaan parvekkeelle! Eikö se mene jakeluun teille ihmiset, että meillä seksuaalivähemmistöillä on kaikista huonoimmat mahdolliset olot, jos eläisimme täällä sharia-lakien tms muslimimaiden vallitsevien lakien nojalla! Kiikussa oltaisiin jokainen! Herätkää nyt jo toiset kaltaiseni ihmiset, muslimit halveksivat teitä sydämensä kyllyydestä, elleivät satu itse olemaan ateisteja tms muuten jollain ihmeen kaupalla länsimaiseen yhteiskuntaan oikein kasvaneita ja sopeutuneita.
Yksinkertaisesti, en siis käsitä, miksi juuri seksuaalivähemmistöt ovat näitä kaikista kiihkeimpiä islamin kannattajia. En vain käsitä.- KantaMuuttuisi
Hämmästyttää myös se, miksi feministit ovat usein voimakkaita islamin tukijoita. Ilmeisesti he eivät ole nähneet, millaiset olot naisella siellä muslimiperheen pään nyrkin ja hellan välissä on.
- tosi_kuin_vesi
Vastaus joka perustuu varmaan tietoon: PÖNTTÖ SEKAISIN.
- oudotliput
Onko katolta pudotettu ketään.
- Isislippu
On sieltä muutama ruumis pudonnut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638778Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541944
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216