Kun muissa taloissa tänään liputettiin Suomen lipuilla, Haminan keskustassa sankarihautojen vieressä olevan kerrostalon parvekkeella oli musta Isis lippu ja sateenkaarilippu.
Onko Isis lippu parvekkeella Suomessa luvallinen?
Ja onko Isis lipusta syytä huolestua?
Isis lippu parvekkeella Haminan keskustassa
5
168
Vastaukset
- huolestuttaa
Kyllä ja pitää huolestua. Lisäksi huolestuttaa se sateenkaarilippu siinä vieressä? Oliko samalla parvekkeella?
Öhöm, anteeksi mutta... VOI JUMAVITUNLAUTA SAATANA!! Nyt kyrpii ja kunnolla! Olen itse seksuaalivähemmistöön kuuluva ihminen! Ei tulisi pieneen mieleenikään kannattaa mitään mamutusta tai edes VITTU vitsillä laittaa jotain ISIS-lippua liehumaan parvekkeelle! Eikö se mene jakeluun teille ihmiset, että meillä seksuaalivähemmistöillä on kaikista huonoimmat mahdolliset olot, jos eläisimme täällä sharia-lakien tms muslimimaiden vallitsevien lakien nojalla! Kiikussa oltaisiin jokainen! Herätkää nyt jo toiset kaltaiseni ihmiset, muslimit halveksivat teitä sydämensä kyllyydestä, elleivät satu itse olemaan ateisteja tms muuten jollain ihmeen kaupalla länsimaiseen yhteiskuntaan oikein kasvaneita ja sopeutuneita.
Yksinkertaisesti, en siis käsitä, miksi juuri seksuaalivähemmistöt ovat näitä kaikista kiihkeimpiä islamin kannattajia. En vain käsitä.- KantaMuuttuisi
Hämmästyttää myös se, miksi feministit ovat usein voimakkaita islamin tukijoita. Ilmeisesti he eivät ole nähneet, millaiset olot naisella siellä muslimiperheen pään nyrkin ja hellan välissä on.
- tosi_kuin_vesi
Vastaus joka perustuu varmaan tietoon: PÖNTTÖ SEKAISIN.
- oudotliput
Onko katolta pudotettu ketään.
- Isislippu
On sieltä muutama ruumis pudonnut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982