Onko kenelläkään kokemuksia kotitesteistä, joilla testataan hiv ?
Hiv kotitesti
4
1756
Vastaukset
- KäyTesteissä
Esimerkiksi HIV-tukikeskuksesta, tai monesta muusta paikasta voit saada testauksen täysin ilmaiseksi, turhaa hassata rahojaan niihin kotitesteihin. Tuloksen saat parissa minuutissa.
- jepa2016
Kyllä mä ainaski luotan tuohon oraquik advance kotitestiin. Se on fda:n hyväksymä ja olen niitä tehnyt jo 4 kpl. Ja kaikilla paikkakunnilla ei ole mahdollista käyä noissa testeissä... ja täällä olen yrittänyt myös päästä ihan labratesteihin mutta sanovat vaan että kun hiv niin harvinainen suomessa... ja kun on ollut vain suomalaisen kanssa ja ei ole ollut oireita... olen myös lukenut että oikein tehtynä hiv kotitesti on yhtä luotettava kuin laboratorio testi
- cccmmmm
Ihan mielenkiinnosta,millä paikkakunnalla ei pääse omasta pyynnöstä testeihin? Eikös tuo ole vastoin lakia ja thl:n suosituksia. Ymmärtääkseni hiv testiin tulisi päästä ilman lähetettä ja omasta pyynnöstä ilman perusteita,jos niin tahtoo. Kalliimmaksi tulee yhteiskunnalle hoitaa niitä,jotka ovat tietämättään hiv positiivisia ja levittävät virusta edelleen edelleen. Kun hoitoon pääsee liian myöhään,on hoito kalliimpaa ja tulokset heikompia.
- bdkel
No sillä paikkakunnalla on tuskin mitää merkitystä... sanoinpahan vaan et olen kyllä päässyt myös tällä paikkakunnalla omasta pyynnöstäni testiin mutta silloin tapahtuneesta oli kulunut 7 viikkoa. Sen jälkeen olen tehnyt noita kotitestejä. Mulla on vaa tullu joku päähänpinttymä siit asiast joten siksi tein ne testit. Ei kukaan sano et mulla sitä on.. en ole ainaskaa kuullut mistään tai keneltäkään että sillä seksikumppanilla olisi mitään tauteja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671