Hiv kotitesti

vastaustatoivoen

Onko kenelläkään kokemuksia kotitesteistä, joilla testataan hiv ?

4

1733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäyTesteissä

Esimerkiksi HIV-tukikeskuksesta, tai monesta muusta paikasta voit saada testauksen täysin ilmaiseksi, turhaa hassata rahojaan niihin kotitesteihin. Tuloksen saat parissa minuutissa.

• jepa2016

Kyllä mä ainaski luotan tuohon oraquik advance kotitestiin. Se on fda:n hyväksymä ja olen niitä tehnyt jo 4 kpl. Ja kaikilla paikkakunnilla ei ole mahdollista käyä noissa testeissä... ja täällä olen yrittänyt myös päästä ihan labratesteihin mutta sanovat vaan että kun hiv niin harvinainen suomessa... ja kun on ollut vain suomalaisen kanssa ja ei ole ollut oireita... olen myös lukenut että oikein tehtynä hiv kotitesti on yhtä luotettava kuin laboratorio testi

• cccmmmm

Ihan mielenkiinnosta,millä paikkakunnalla ei pääse omasta pyynnöstä testeihin? Eikös tuo ole vastoin lakia ja thl:n suosituksia. Ymmärtääkseni hiv testiin tulisi päästä ilman lähetettä ja omasta pyynnöstä ilman perusteita,jos niin tahtoo. Kalliimmaksi tulee yhteiskunnalle hoitaa niitä,jotka ovat tietämättään hiv positiivisia ja levittävät virusta edelleen edelleen. Kun hoitoon pääsee liian myöhään,on hoito kalliimpaa ja tulokset heikompia.

• bdkel

No sillä paikkakunnalla on tuskin mitää merkitystä... sanoinpahan vaan et olen kyllä päässyt myös tällä paikkakunnalla omasta pyynnöstäni testiin mutta silloin tapahtuneesta oli kulunut 7 viikkoa. Sen jälkeen olen tehnyt noita kotitestejä. Mulla on vaa tullu joku päähänpinttymä siit asiast joten siksi tein ne testit. Ei kukaan sano et mulla sitä on.. en ole ainaskaa kuullut mistään tai keneltäkään että sillä seksikumppanilla olisi mitään tauteja....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe