Hiv kotitesti

vastaustatoivoen

Onko kenelläkään kokemuksia kotitesteistä, joilla testataan hiv ?

4

1756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäyTesteissä

Esimerkiksi HIV-tukikeskuksesta, tai monesta muusta paikasta voit saada testauksen täysin ilmaiseksi, turhaa hassata rahojaan niihin kotitesteihin. Tuloksen saat parissa minuutissa.

• jepa2016

Kyllä mä ainaski luotan tuohon oraquik advance kotitestiin. Se on fda:n hyväksymä ja olen niitä tehnyt jo 4 kpl. Ja kaikilla paikkakunnilla ei ole mahdollista käyä noissa testeissä... ja täällä olen yrittänyt myös päästä ihan labratesteihin mutta sanovat vaan että kun hiv niin harvinainen suomessa... ja kun on ollut vain suomalaisen kanssa ja ei ole ollut oireita... olen myös lukenut että oikein tehtynä hiv kotitesti on yhtä luotettava kuin laboratorio testi

• cccmmmm

Ihan mielenkiinnosta,millä paikkakunnalla ei pääse omasta pyynnöstä testeihin? Eikös tuo ole vastoin lakia ja thl:n suosituksia. Ymmärtääkseni hiv testiin tulisi päästä ilman lähetettä ja omasta pyynnöstä ilman perusteita,jos niin tahtoo. Kalliimmaksi tulee yhteiskunnalle hoitaa niitä,jotka ovat tietämättään hiv positiivisia ja levittävät virusta edelleen edelleen. Kun hoitoon pääsee liian myöhään,on hoito kalliimpaa ja tulokset heikompia.

• bdkel

No sillä paikkakunnalla on tuskin mitää merkitystä... sanoinpahan vaan et olen kyllä päässyt myös tällä paikkakunnalla omasta pyynnöstäni testiin mutta silloin tapahtuneesta oli kulunut 7 viikkoa. Sen jälkeen olen tehnyt noita kotitestejä. Mulla on vaa tullu joku päähänpinttymä siit asiast joten siksi tein ne testit. Ei kukaan sano et mulla sitä on.. en ole ainaskaa kuullut mistään tai keneltäkään että sillä seksikumppanilla olisi mitään tauteja....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1420
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1151
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1069
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1017
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      87
      928
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      809
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      787
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe