Salaattia nassuun

12

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teejotain

      Menisit sinäkin jo eteenpäin, olet ollut täällä jo niin pitkään päämäärättömiä juttuja postaamassa

      • Annamennäääh

        Puputa meneen vaan säkin!


      • Melkovarma

        Onnin botti postaa näitä, mies itse on missä lienee ;)


      • bläääähh

        Jos tuo ois totta, niin eipä vois muuta sanoa kuin että mistä niitä hölmöjä koiria riittää.
        Moni fiksumpi on jo ottanut opikseen, eikä lähde tuon villityksiin mukaan. Kirjoitin tämän sillä sävyllä, että sinä joka kirjoitit olet todella ulkopuolinen, etkä "yhden miehen joukkueessa". Jos tässä taas haluttiin vihjaista, että liikenteessä ollaan niin hyvää päivystystä ja rallia, se on yhtä tuloksellista kuin aiemminkin.


      • Joooooh
        bläääähh kirjoitti:

        Jos tuo ois totta, niin eipä vois muuta sanoa kuin että mistä niitä hölmöjä koiria riittää.
        Moni fiksumpi on jo ottanut opikseen, eikä lähde tuon villityksiin mukaan. Kirjoitin tämän sillä sävyllä, että sinä joka kirjoitit olet todella ulkopuolinen, etkä "yhden miehen joukkueessa". Jos tässä taas haluttiin vihjaista, että liikenteessä ollaan niin hyvää päivystystä ja rallia, se on yhtä tuloksellista kuin aiemminkin.

        Totta, puputtakaa vain keskenään. Minäkin otan tosi vakavasti kaiken itseeni liittyvän, etenkin puputtajat otan.


    • Puputteja

      Onni kulta, saat suukon multa :).

    • hyvääpäiväätänään

      ...:)))

    • Kaikkimahdollistatäällä

      Onko noin, ettei tämän aloituksen tekijä olisikaan itse Onni?

      Pirteän sateista päivää!!

    • NoNytMenivähän

      Hellyys kosketuksena käsissäsi.
      sydän täynnä
      pehmeänä sormissasi.
      Huokaus
      Hiljainen huulillani.

      • M_n1

        Puhalla huokaukseesi eloa
        ojenna kätesi ja katso
        Ehkä joku odottaa juuri sinun sanasi kuulla ja kätesi tavoittaa
        Et voi ikinä tietää

        "Pieni ja hento ote", tuli tuosta mieleen. En muista esittäjää.


      • NoNytMenivähän
        M_n1 kirjoitti:

        Puhalla huokaukseesi eloa
        ojenna kätesi ja katso
        Ehkä joku odottaa juuri sinun sanasi kuulla ja kätesi tavoittaa
        Et voi ikinä tietää

        "Pieni ja hento ote", tuli tuosta mieleen. En muista esittäjää.

        Onnin kuvasta tuli mieleen, että kuinkahan paljon kärsii syödä banaaneja päivässä. Olen suurkuluttaja, 3 banskua pv. Saakohan niistä jo liikaa Kaliumia?


      • BannaniMetku
        NoNytMenivähän kirjoitti:

        Onnin kuvasta tuli mieleen, että kuinkahan paljon kärsii syödä banaaneja päivässä. Olen suurkuluttaja, 3 banskua pv. Saakohan niistä jo liikaa Kaliumia?

        Kuvasta päätellen banaanilla kulkee hyvin. Kalium on siis hyvää menovettä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe